МАЙСТЕР ЕКСТРИМАЛЬНИХ ГОНОК

KTM 300 EXC був в авангарді божевільних темпів розвитку екстремального ендуро найвищого рівня. Цей маневрений і легкий майстер-всюдихід не боїться перешкод і з появою технології TPI піднявся на неймовірні висоти. Витончений кузов і ергономіка роблять пересування по колу блаженством, а рама дозволяє водієві вибирати траєкторію з миттєвою точністю. Інноваційна і міцна вихлопна система з тривимірною штампуванням, а також вражаюче охолодження і підвіска - все це допомагає підготувати новий KTM 300 EXC TPI до самих екстремальних випробувань ендуро.

01. ДВИГУН І ВИПУСК

Двигун
Двотактний двигун об'ємом 300 куб.см володіє достатньою потужністю і крутним моментом, але при цьому залишається досить легким, щоб водії могли долати найскладніші перешкоди. Завдяки новітнім технологіям, інноваційної двотактної конструкції і революційної технології уприскування палива TPI силова установка стала ще більш досконалою, ніж будь-коли раніше. Компактний і легкий 2-тактний мотоцикл - відмінний вибір для гонщиків по бездоріжжю, яким потрібні ефективні характеристики ендуро, готові підкорювати найсуворіші бездоріжжя. З омологацією Euro IV він не тільки дуже зелене, але і змушує змагатися з заздрістю.
Цилиндр
Циліндр KTM 300 EXC TPI має діаметр 72 мм і оснащений складним силовим клапаном, який забезпечує дійсно плавні і регульовані характеристики потужності. У разі застосування EFI циліндр має два бічних купола, які утримують паливні форсунки, що подають паливо до задніх перехідним отворів. Впорскування нижче по потоку гарантує відмінне розпорошення палива вхідним повітрям. Таким чином, втрати незгорілого палива мінімальні за рахунок менших викидів, більш ефективного згоряння і зниження витрати палива. Маленька трубка в задній частині циліндра з'єднана з датчиком тиску на впуску, який передає дані про тиск у блок управління. Циліндри оснащені сучасним блоком силових клапанів зі складним механізмом для вихлопних отворів бічної підтримки. Розташування випускного отвору збільшує продуктивність двигуна, а верхній контур випускного отвору був оброблений для забезпечення більш точного вибору часу. І останнє, але не менш важливе: моделі дозволяють використовувати більш широко поширені традиційні свічки запалювання.
Картери і кришки двигуна
Компактні корпусу двигуна виробляються з використанням процесу лиття під високим тиском, що допомагає знизити вагу, зберігаючи при цьому міцність і довговічність. Конструкція дозволяє оптимально розташувати вали близько до центру тяжіння, що призводить до ідеальної централізації маси і спрощення їзди. Крім того, кришки двигуна мають продуману структуру поверхні, яка знижує знос черевиків гонщика, зберігаючи їх свіжий вигляд, як в той день, коли ви купили EXC.
Трансмісія
KTM 300 EXC TPI оснащений надійною 6-ступінчастою коробкою передач виробництва PANKL RACING SYSTEMS. Шестерні виготовлені з міцного кованого сировини, що забезпечує найвищий рівень міцності і надійності. Ще одна родзинка трансмісії 300 EXC TPI - це перемикання передач без забруднення. Подібно конструкції підніжки, він запобігає накопиченню бруду і гарантує, що наступна передача завжди доступна, незалежно від умов.
Система управління двигуном
В системі управління двигуном (EMS) моделей TPI є блок управління, розташований під сидінням. ЕБУ визначає момент запалювання, в той час як кількість палива, що впорскується грунтується на свідченнях кількох датчиків, таких як тиск всмоктуваного повітря, положення дросельної заслінки і температура води, а також новий додатковий датчик тиску навколишнього повітря. Завдяки компенсації висоти і температури водієві більше не потрібно турбуватися про те, щоб возитися із струменем води. Якщо гонщик вирішить встановити вентилятор радіатора з програми KTM PowerParts, він буде управлятися безпосередньо EMS без необхідності додавати додатковий термовиключатель.
балансирний вал
Попрощайтеся з онімінням рук і ніг. Така конструкція двигуна дозволяє використовувати бічний балансовий вал, щоб звести до мінімуму вібрації. Ви знаєте, що це означає: більше комфорту, менше втоми, більше посмішок.
зчеплення
В KTM 300 EXC TPI використовується розроблене KTM зчеплення DDS (сталь з демпфірованного діафрагмою) з зносостійкого сталевий кошиком, надзвичайно жароміцних дисками зчеплення і гільзами з азотированного стали. Ця продумана конструкція використовує діафрагменну пружину замість звичайних гвинтових пружин, що значно спрощує роботу зчеплення. Пружина діафрагми також залишає достатньо місця для вбудовування системи демпфірування в маточину зчеплення. Мета - тяга, але без шкоди для міцності. Ця гідравлічна муфта Brembo оснащена легким керуванням і «телепатичним» рівнем управління.
Масляний насос
Попереднє змішування палива для 2-тактних двигунів залишилося в минулому для власників KTM EXC TPI. Двотактні моделі оснащені масляним баком з гнучкими кріпленнями, які значно підвищують довговічність і надійність. Крім того, сітчастий фільтр запобігає потраплянню бруду в масляний насос. Встановлений під масляним баком, масляний насос подає мастильний матеріал безпосередньо до корпусу дросельної заслінки, де він змішується з вступником повітрям для змащення поршня і колінчастого вала. Використовуючи дані датчика частоти обертання двигуна і положення дросельної заслінки, точне електронне управління масляним насосом системи управління двигуном забезпечує використання ідеального кількості масла для будь-яких даних умов. Вузол кришки заливної горловини масляного бака розташований між паливним баком і рульовою колонкою, і в ньому використовується шланг у верхній трубі рами для передачі масла в ємність для зберігання. При середньому співвідношенні палива до маслу 1:80 ємності близько 0,7 літра достатньо для принаймні п'яти паливних баків.
Корпус дросельної заслінки
Двигун TPI оснащений дросельною заслінкою діаметром 39 мм виробництва Dell`Orto. Повітряний потік регулюється дросельною заслінкою, з'єднаної з подвійним тросовим кулачком дросельної заслінки, який приводиться в дію дросельною заслінкою на кермі. Датчик положення дросельної заслінки передає дані про витрату повітря в блок управління. Система холостого ходу дозволяє більш точно регулювати швидкість холостого ходу за допомогою перепускного гвинта. Крім того, система холодного пуску забезпечує кращу подачу додаткового повітря при відкритті байпаса. Масло, що подається масляним насосом з електронним управлінням через маслозаборную трубку, змішується з вступником повітрям для змащення рухомих частин двигуна.
ГЕНЕРАТОР TPI
Щоб задовольнити вимоги до потужності системи управління двигуном, моделі TPI оснащені генератором потужністю 196 Вт і регулятором напруги. Те ж, що і на 4-тактних моделях EXC-F.
Охолодження
Підтримка оптимальної температури двигуна має вирішальне значення для забезпечення постійної потужності протягом всієї поїздки. KTM 300 EXC TPI оснащений радіаторами, які встановлені близько до центру тяжіння і ідеально відповідають конструкції кожухів для досягнення ідеальної ергономіки. Використовуючи технологію CFD (обчислювальна гідродинаміка) разом з продуманою схемою контуру охолоджувальної рідини, інноваційна система забезпечує оптимальну температуру двигуна для максимальної продуктивності незалежно від умов. Перш за все, дельта-розподільник, інтегрований в трикутник рами, має велику центральну трубку, завдяки чому потік охолоджувальної рідини від головки блоку циліндрів до радіаторів дуже ефективний. Радіатори також оснащені спеціальними протекторами, які служать не тільки в якості захисту від летять каміння і сміття, а й як скоби, яка розсіює енергію навколо радіаторів в разі удару.
Вихлоп
Коли справа доходить до потужності і продуктивності, вихлоп грає ключову роль і має неперевершену потужністю. Моделі об'ємом 250 і 300 куб.см оснащені вихлопними трубами HD (для важких умов експлуатації), виготовленими з використанням інноваційного процесу тривимірної штампування, який забезпечує ребристу поверхню. Це робить трубу набагато міцніше, з більшою стійкістю до каменів, а також допомагає значно знизити рівень шуму. Глушник має компактну форму і торцеву кришку з внутрішнім дизайном, індивідуально розробленим для кожної моделі, при цьому він встановлюється за допомогою алюмінієвого кронштейну. Крім того, форма вихлопної труби забезпечує тонку ергономіку і більший дорожній просвіт, а перфорована внутрішня труба глушника працює з більш легким демпфирующим матеріалом для ефективного і надійного зниження шуму.

02. ШАСІ

Рама
Всі моделі KTM EXC мають високотехнологічну легку раму з хромової сталі. Сюди входять гидроформованниє елементи, отримані за допомогою сучасної роботизованою зварювання. Завдяки перевіреної в гонках геометрії і оптимальної жорсткості рама забезпечує відмінну зворотний зв'язок для гонщика, грайливе управління і чудову стабільність. Прикріплені збоку розпірки головки двигуна (з'єднання між циліндром, голівкою і рамою) зроблені з алюмінію, що знижує вібрацію і сприяє точному проходженню поворотів. Велосипеди також оснащені бічними огорожами рами зі структурованою поверхнею, що поліпшують зчеплення з дорогою, а також службовцями теплової захистом від глушника з правого боку. Підрамник виготовлений з надлегких і стійких алюмінієвих профілів вагою менше 900 г, що забезпечують відмінну стійкість заднього крила.
Маятник
Цілісний алюмінієвий маятник KTM 300 EXC TPI виготовлений методом лиття під тиском, що забезпечує виняткову міцність при мінімально можливій вазі. Процес однокомпонентного лиття забезпечує малу вагу, ідеальну гнучкість, а також дозволяє використовувати велику кількість геометричних рішень.
Колеса
KTM використовує легкі, оброблені на верстаті з ЧПУ маточини і високоякісні диски GIANT на всіх моделях Enduro, що гарантує максимальну стабільність і мінімальна вага. Ніпелі з алюмінієвими спицями відрізняються інноваційним дизайном, який зручно знижує частоту затяжки спиць.
Передня підвіска
Всі моделі EXC оснащені новітніми перевернутими вилками WP XPLOR діаметром 48 мм з роздільною виделкою, розробленої WP і KTM. Хоча кожна сторона забезпечена пружинами, вони мають окремі функції демпфірування. Демпфірування стиску знаходиться зліва, а відскік - справа. Обидві можна легко відрегулювати за допомогою регуляторів нагорі обох трубок вилки за допомогою 30 клацань кожна. Незважаючи на те, що вилка вже відрізняється видатними характеристиками відгуку і демпфірування, вона оснащена відкаліброваним поршнем середнього клапана для стабільного демпфірування. Налаштування утримують передню частину вище в ході ходу, забезпечуючи вражаючі резерви проти дна.
Амортизатор WP XPLOR є ключовим елементом перевіреної конструкції задньої підвіски PDS (прогресивна система демпфірування), в якій амортизатор безпосередньо пов'язаний з маятником без додаткової системи важелів. Це знижує вагу і знижує ймовірність зачеплення за камені. Оптимальна прогресія демпфірування, характерна для ендуро, досягається за рахунок використання другого демпфуючого поршня в поєднанні із закритою чашкою в кінці ходу, підтримуваної прогресивної пружиною амортизатора. Налаштування амортизатора XPLOR PDS забезпечують вражаючі характеристики демпфірування і ідеально підходять для рами і передньої частини. Він повністю регулюється, включаючи стиснення на високих і низьких швидкостях, тому ви можете налаштувати амортизатор відповідно до переваг будь-якого треку, траси і райдера.
Гальма
Ці високотехнологічні немовлята Brembo поєднуються з легкими гальмівними дисками Wave. На позашляховому мотоциклі неможливо загальмувати сильніше або краще.
Паливний бак
Всі моделі серії EXC оснащені легкими поліетиленовими баками, що поліпшують ергономіку. Байонетна кришка на обороту забезпечує швидке і легке закриття. Виготовлений з прозорого пластика, тому ви завжди зможете відразу побачити, скільки палива залишилося. Він має вбудовану систему паливного насоса і датчиком рівня палива. Крім того, паливопровід має з'єднувач під кутом 90 ° до баку для кращого захисту від пошкоджень.
Airbox
Повітряна камера на KTM 300 EXC TPI забезпечує оптимальну динаміку потоку і разом з впускними трубками забезпечує оптимальну потужність і відгук дросельної заслінки. Незважаючи на очевидне підвищення продуктивності, конструкція також забезпечує максимальний захист від забруднення повітряного фільтру. Великий повітряний фільтр Twin-Air встановлений на ретельно продуманої жорсткої клітці, що зводить до мінімуму неправильну установку. Як і в попередніх моделях, обслуговування фільтра виконується швидко і легко і не вимагає інструментів - стандартна оригінальна функція від KTM.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Рульове управління
Всі моделі KTM EXC оснащені однаковим високоміцним алюмінієвим конічним кермом виробництва NEKEN. Кермо допускає чотири різних положення. У стандартну комплектацію керма входить вулканізована рукоятка ODI з правого боку і зручна що фіксується рукоятка ODI, що не вимагає використання дроту або клею, зліва. Крім того, всі моделі можуть бути оснащені додатковим перемикачем вибору схеми керма, який дозволяє вибирати між стандартною і розширеної кривої потужності.

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Наліпки
Міцна графіка в формі передає характер READY TO RACE модельної лінійки KTM EXC.

05. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Акумулятор і палять проводів
Всі двигуни оснащені перевіреним електростартером, що є великою перевагою для будь-якого позашляховика. Він живиться від надлегкої літій-іонної батареї стартера 2 Ач, яка забезпечує безпечний і надійний запуск. У джгуті проводів велика частина електричних компонентів акуратно розміщена в загальній зоні під сидінням, що робить їх більш доступними і надійними.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Робочий об'єм
293,2 см³
Діаметр / Хід поршня
72/72 мм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Зчеплення
Wet, DDS multi-disc clutch, Brembo hydraulics
Запалювання
Continental EMS
CO2
64,5 г/км
Витрата палива, л/100км
2,79 л/100 км

Шасі

Рама
25CrMo4 steel central-tube frame
Передня підвіска
WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
Задня підвіска
WP Xplor PDS shock absorber
Хід підвіски, передня / задня
300/310 мм
Передні гальма
Disc brake Ø 260 мм
Задні гальма
Disc brake Ø 220 мм
Ланцюг
X-Ring 5/8 x 1/4"
Кут нахилу вилки
63.5 °
Дорожній просвіт
370 мм
Висота по сідлу
960 мм
Обсяг бака
9 л
Вага (сухий)
103,4 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.