СКАЛЬПЕЛЬ

KTM 790 DUKE приголомшливо точний. Маневреність, яку ви очікуєте від синглу, поєднується з потужним ударом близнюка. Він з неймовірною точністю ріже кути, оснащений паралельним здвоєним двигуном LC8c об'ємом 799 куб. Див, розміщеним в одному з найлегших і компактних шасі. KTM 790 DUKE прагне бути швидким там, де це важливо - в поворотах. Динамічно переходите від одного повороту до іншого, щоб ви опинилися в центрі подій, а не в стороні.

Colors

01. ДВИГУН І ВИПУСК

двигун
Створений для крутного моменту, цей 8-клапанний агрегат DOHC з рідинним охолодженням розвиває 87 Нм при 8000 об / хв, за яким майже одразу слід ревуть 103 к.с. Тим часом, вдосконалена електронна система управління автомобілем гарантує відмінну плавність ходу, а також низькі показники витрати палива і викидів.
кришка циліндра
У 8-клапанною голівці циліндрів DOHC встановлені здвоєні розподільні вали з ланцюговим приводом і одна свічка запалювання на циліндр. Крім того, розподільні вали в 790 DUKE зібрані, що робить їх навіть легше, ніж ковані розподілвали. Штовхачі пальців з DLC-покриттям, сталеві клапани і гідравлічний натягувач ланцюга завершують складання головки блоку циліндрів.
балансирні вали
Нікому не подобаються неприємні флюїди. Ось чому в KTM 790 DUKE використовуються балансирні вали, розташовані перед колінчастим валом і в голівці блоку циліндрів, щоб забезпечити максимально плавну передачу потужності і мінімальну вібрацію.
циліндри
Алюмінієві циліндри з покриттям є невід'ємною частиною конструкції Безрукавний двигуна цього паралельного двоциліндрового двигуна об'ємом 799 куб. Ця конструкція циліндра з відкритим майданчиком забезпечує оптимальне охолодження, поліпшені виробничі допуски і надійність.
Поршні
Ковані поршні з трьома поршневими кільцями в поєднанні з поршневим пальцем з покриттям DLC (алмазоподібних покриття) забезпечують більш легку конструкцію поршня. Це зводить до мінімуму зворотно-поступальний вага, що знижує обертові маси, покращуючи загальну керованість і максимізуючи максимальні оберти двигуна.
Картер
KTM 790 DUKE оснащений картерами з горизонтальним роз'ємом, які відлили з алюмінію під високим тиском, що дозволяє зменшити товщину стінок і вага.
Зчеплення PASC
Прослизає муфта дозволяє водієві впевнено входити в повороти, які не блокуючи заднє колесо при різкому уповільненні або перемиканні на знижену передачу, залишаючись при цьому легким на палець зчеплення.
циркуляція масла
У двигуні використовується компактна напівсуха система картера, в якій масло активно відкачується з картера, картера зчеплення і коробки передач. Це забезпечує непотрібний потік масла через двигун, знижуючи втрати потужності через тертя. Для охолодження масла двигун обладнаний маслоохладителем, аналогічним тому, який встановлений на більших двигунах LC8.
По проводам
Замість того, щоб управляти дросельними заслінками електронної системи упорскування за допомогою кабелів, система ride-by-wire обробляє поворотні руху дросельної заслінки за допомогою електронних датчиків і відповідно активує дросельні заслінки за допомогою серводвигунів. Проте, наша електронна система управління KTM 790 DUKE робить все можливе: вона за допомогою електроніки переводить команди дросельної заслінки водія в оптимальні положення дросельної заслінки для поточної ситуації водіння. Задуха, тряска і мимовільне катання пішли в минуле. Однак добровільні заняття легко можуть стати справою вашого майбутнього.
Вихлоп
Прекрасна річ з нержавіючої сталі. Середній демпфер централізує масу і дозволяє використовувати відносно невеликий глушник, який грає драматичний саундтрек. Сотні запусків випробувальних стендів і складне моделювання підтвердили, що ця вихлопна система вносить вирішальний вклад в керовану криву крутного моменту і високі стандарти викидів.
Airbox
Повітряна камера щільно сидить усередині підрамника, а повітрозабірники розташовані з боків, що дозволяє мотоциклу зберігати прохолоду, поки ви стріляєте.

02. ШАСІ

РАМА
Неймовірні характеристики керованості KTM 790 DUKE засновані на динамічній несучої конструкції трубчастого шасі. Інженери переслідували одну мету - зберегти шасі якомога більш жорстким і компактним для більш різкого повороту і великих кутів нахилу, що дозволило б йому легко проходити повороти.
підрамник
Підрамник відлитий з алюмінію і вміщує повітряний короб. Ніяких пластикових кришок, ніяких додаткових скоб - все відлито в дві з'єднані частини, щоб зменшити складність і вага. Трикутні форми підрамника були натхненні гратчастими підрамниками KTM, оскільки це забезпечує міцну і просту конструкцію.
Маятник
Відлитий під тиском маятник з відкритою гратами ретельно виготовлений і оптимізований для забезпечення жорсткості і стійкості, але при цьому володіє відмінними характеристиками гнучкості. Використання прямого ланки для заднього амортизатора знижує складність і кількість деталей.
Колеса
KTM 790 DUKE оснащений надзвичайно легкими легкосплавними дисками, виготовленими методом лиття під низьким тиском. Легкі колеса не тільки роблять мотоцикл легше в цілому, але і зводять до мінімуму безпружинні маси і момент інерції, що позитивно позначається на керованості і динаміці їзди.
Шини
Шини MAXXIS Supermaxx ST, встановлені на KTM 790 DUKE, були розроблені спеціально для цього велосипеда. Завдяки особливому складу шини мають відмінне зчеплення як з мокрою, так і з сухою погодою і забезпечують баланс між спортивностью і повсякденному їздою, забезпечуючи водієві стабільну їзду і відмінний знос шин.
підвіска
Цей надійний і чутливий рульовий демпфер WP був налаштований так, щоб дати водієві максимальну зворотний зв'язок через кермо, зберігаючи при цьому безкомпромісність переднього колеса на нерівному асфальті. Ви навіть не дізнаєтеся, що він там, поки цей неприємний ділянку дороги не виявиться на середині повороту.
Передня вилка
Перевернута вилка з відкритим картриджем 43 мм від WP Suspension забезпечує настройку, небачену в цьому сегменті. У вилці використовується технологія поділу, що означає, що стиснення і демпфірування відскоку відбувається в окремих ніжках вилки, що дозволяє краще налаштувати поведінку вилки. Пружини вилки є прогресивними, що забезпечує плавну роботу протягом усього ходу вилки; м'який для початкового ходу і більш жорсткий при подальшому ході, щоб не допустити виходу за нижню межу.
Задній амортизатор
Задня частина залишається на контролі - це сучасний газовий амортизатор WP з прогресивною пружиною і регулюванням попереднього навантаження. Це забезпечує максимальне зчеплення з дорогою при русі по звивистій стрічці асфальту.
Демпфер рульового управління
Цей надійний і чутливий рульовий демпфер WP був налаштований так, щоб дати водієві максимальну зворотний зв'язок через кермо, зберігаючи при цьому безкомпромісність переднього колеса на нерівному асфальті. Ви навіть не дізнаєтеся, що він там, поки цей неприємний ділянку дороги не виявиться на середині повороту.
потрійні затискачі
Жорсткість потрійного затиску з литого алюмінію адаптована до вигину вилки, що сприяє спортивному управління і відмінною зворотного зв'язку. Продумана конструкція потрійних затискачів і затискачів керма означає, що для цього ідеального стану при їзді можливо чотири різних положення керма.
Гальма
Максимальне уповільнення на передньому колесі KTM 790 DUKE забезпечується двома радіально встановленими чотирипоршневими нерухомими супортами і двома 300-міліметровими дисками. Відстань між важелем ручного гальма і кермом регулюється, так що важіль знаходиться в межах досяжності для кожного водія. Переднє гальмо отримує ефективну підтримку від дискового гальма на задньому колесі, який має однодисковий і однопоршневою плаваючий супорт. Вся ця гальмівна здатність підтримується системою KTM Cornering ABS.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Кермо
Конічний алюмінієвий кермо шириною 760 мм дає вам повний контроль. Він регулюється, має 4 положення на потрійному затиску і може повертатися ще в трьох положеннях для ідеального положення при їзді.
підніжки
Відлиті з алюмінію підніжки, встановлені на KTM 790 DUKE, забезпечують зручне положення при їзді, при цьому забезпечуючи максимальний дорожній просвіт, що забезпечує вражаючі кути нахилу. Зворотне (гоночне) перемикання можливо без додаткових деталей. Регульовані підніжки також доступні в якості опції KTM PowerParts для тих, хто хоче зробити все можливе.
сидіння
При ширині 825 мм і низькі, і високі гонщики можуть насолоджуватися велосипедом на повному нахилі, не втрачаючи з уваги повсякденне зручність використання. Чохол сидіння зручний, але дозволяє водієві легко пересуватися по велосипеду. Він був розроблений для роботи з текстилем і шкірою, з урахуванням широкого діапазону райдерів і стилів катання. Оббивка сидіння на задньому сидінні виготовлена з того ж матеріалу і поєднує елегантний вигляд з комфортом для пасажирів. 805 мм можливо з нижнім сидінням KTM PowerParts.

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Панель управління TFT
Багатобарвна комбінація актуальної інформації, представлена в лаконічній формі. Коли ви збільшуєте обороти двигуна, смуги на дисплеї змінюють колір, або підганяючи вас, або попереджаючи, що двигун ще холодний. Дисплей також автоматично адаптує свою підсвічування до навколишнього освітлення і стає яскравим, коли обраний «Режим відстеження».
світлодіодні ліхтарі
Форма і функція повністю інтегровані в KTM 790 DUKE. Візьмемо, наприклад, світлодіодні фари - родзинку дизайну цього велосипеда. Він поєднує в собі оптимальне освітлення ближнього поля з максимальною світловіддачею. А денні ходові вогні з обох сторін гарантують, що мотоцикл буде краще сприйматися і більш диференційованим для інших учасників руху, що дає величезні переваги в безпеці. Світлодіодний задній ліхтар встановлений на тримачі номерного знака, щоб його можна було легко зняти для використання на треку або настройки.

05. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

помічники вершника
Коли ви раптово знаходите межа, добре знати, що наука на вашому боці. KTM 790 DUKE був спроектований так, щоб забезпечувати не тільки найкращу механічну зворотний зв'язок, але і кращі електронні допоміжні пристрої.
режим треку
Режим треку, як випливає з назви, пропонує безмежні гострі відчуття і характеристики READY TO RACE. Він має функцію управління запуском для швидкого втечі, регульовану регулювання ковзання, підвищену чутливість дросельної заслінки і можливість тягнути епічні колеса, відключивши Anti-Wheelie.
Контроль тяги мотоциклів (MTC)
Мотоциклетний система контролю тяги (MTC) - непросте завдання, але вона важлива частина KTM 790 DUKE. MTC - це система контролю тяги, чутлива до кута нахилу, яка знижує потужність двигуна надзвичайно плавно, майже непомітно. Залежно від обраного режиму їзди MTC також допускає кілька рівнів пробуксовки на задньому колесі. Але це ще не все - Шибайголови, ми даємо вам: вимикач!
Quickshifter +
KTM 790 DUKE забезпечує плавне перемикання на підвищену і знижувальну передачі без зчеплення завдяки власній системі Quickshifter + від KTM. Він зчитує вашу поїздку під будь-яким навантаженням і реагує на неї, щоб перемикання передач відбувалося так само швидко, як і ви. При перемиканні на знижену передачу система погоджує частоту обертання двигуна зі швидкістю більш низькою передачі.
Регулювання ковзання двигуна (MSR)
KTM 790 DUKE оснащений стандартною системою MSR (Motor Slip Regulation), яка працює в протилежному напрямку від MTC. Це означає, що немає ніяких шансів випадково заблокувати заднє колесо при перемиканні на знижену передачу або різкому дроселюванні. MSR забезпечує повне зчеплення з дорогою, доповнює прослизає муфту і особливо ефективний в ситуаціях з низьким зчепленням.
Режим супермото
«Режим супермото» дозволяє захопленим і досвідченим гонщикам заблокувати заднє колесо - необхідна умова для відданою їзди на супермото і навмисного ковзання. Це означає, що ABS на задньому колесі відключена, а функція ABS на передньому колесі зберігається.
Система курсової стійкості мотоциклів (MSC) з ABS на поворотах
Ключовим компонентом комплексного пакету допомоги BOSCH MSC є чутлива до нахилу ABS. У двох словах, це означає, що гонщики стають більш впевненими при різкому гальмуванні навіть при екстремальних кутах нахилу.
режими їзди
Гонщики можуть вибрати один з чотирьох режимів їзди, а саме: «Спорт» для більш агресивної їзди, «Вулиця» для комфортної їзди по місту, «Дощ», коли стає трохи слизько, і режим максимальної атаки - «Трек». Це дає пілотам KTM 790 DUKE повну потужність, можливість знизити тягу, згладити дросельну заслінку, вимкнути анти-колісний привід для витівок задніх коліс.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
2-циліндровий, 4-тактний, parallel twin
Робочий об'єм
799 см³
Діаметр / Хід поршня
88/65,7 мм
Потужність
77 кВт
Обертаючий момент
87 Нм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Система змазки
Forced oil lubrication with 2 oil pumps
Охолодження
З рідинним охолодженням
Зчеплення
PASC™ antihopping clutch, mechanically operated
Запалювання
Bosch EMS with RBW
CO2
103 г/км
Витрата палива, л/100км
4.4 л/100 км

Шасі

Рама
Chromium-Molybdenum-Steel frame using the engine as stressed element, powder coated
Передня підвіска
WP APEX 43
Задня підвіска
WP APEX - Monoshock
Хід підвіски, передня / задня
140/150 мм
Передні гальма
2x radially mounted 4 piston caliper Ø 300 мм
Задні гальма
2 piston caliper, brake disc Ø 240 мм
ABS
Two-channel Bosch 9.1 MP ABS (incl. Cornering ABS and Supermoto mode Disengegable)
Ланцюг
520 X-Ring
Кут нахилу вилки
66°
Дорожній просвіт
186 мм
Висота по сідлу
825 мм
Обсяг бака
14 л
Вага (сухий)
169 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.