450 SX-F CAIROLI

450 SX-F CAIROLI

ДАНИНА ЛЕГЕНДІ

Антоніо "Тоні" Кайролі - легенда мотокросу. Мало того, що дев'ятиразовий чемпіон світу залишив свій слід в одній з найскладніших дисциплін на планеті, зірка KTM також зіграв життєво важливу роль у формуванні переміг в чемпіонаті KTM 450 SX-F. Також відомий як «TC222», допомога Тоні в створенні перевіреної на гонках формули з чудовими характеристиками і простотою в обігу робить KTM 450 SX-F еталоном в галузі. KTM 450 SX-F CAIROLI 2021 року - це обмежена модель з офіційною графікою команди FACTORY, створена як данина поваги спадщини, яке сицилійський гонщик продовжує створювати. Ця відмінна машина оснащена надзвичайно компактним, технічно досконалим двигуном READY TO RACE, який максимально ефективно розвиває вражаючі 63 к.с. Разом з легким і маневреним шасі цей перевірений переможець гонки є конкурентоспроможним мотоциклом для мотокросу на трасі.

ДВИГУН І ВИПУСК

Двигун
Двигун 450 куб. Див - це вища сила в модельному ряду мотокросу KTM. Його компактна і легка конструкція відрізняється єдиною голівкою блоку циліндрів з верхнім розподільним валом і новітньої електронної системою впорскування. Це дозволяє надзвичайно ефективно розподіляти вражаючі 63 к.с. у всьому діапазоні оборотів. Навіть з супер-вигідним електростартером ця модель як і раніше залишається найлегшим двигуном об'ємом 450 куб. Див на малюнку MX.
Головка циліндру
KTM 450 SX-F оснащений легкою і компактною головкою блоку циліндрів SOHC (з одним верхнім розподільчим валом). Дизайн орієнтований на масову централізацію, сприяючи загальному досконалості управління. Верхній розподільний вал має поверхню з оптимізованим тертям і синхронізацію клапанів, що забезпечує вражаючу чуйність. Чотири надлегких титанових клапана (впуск 40 мм, випуск 33 мм) приводяться в дію за допомогою надзвичайно жорстких коромисел. Коромисла на стороні впуску мають покриття DLC, що забезпечує вражаючу швидкість обертання двигуна до 11500 об / хв. Напрямні ланцюга з низьким коефіцієнтом тертя додатково підтримують високі рівні частоти обертання. Інноваційна конфігурація голівки гарантує найбільш ефективну передачу неперевершеною потужності, зберігаючи суттєва перевага перед конкурентами.
Колінчатий вал
Колінчастий вал на KTM 450 SX-F розташований в ідеальному положенні, близько до центру тяжіння, що сприяє кращій централізації маси. У ньому використовується короткий шатун, що забезпечує компактну конструкцію двигуна і більш швидку передачу потужності. Весь агрегат надзвичайно добре збалансований, з ідеальним кількістю інерції для оптимального зчеплення і керованості. Підшипник ковзання з двома шатунними вкладишами, встановленими з зусиллям, працює безпосередньо на шатунной шийці, причому необхідна подача масла для цього підшипника забезпечується системою змащення під тиском двигуна. Ця конструкція також збільшує довговічність, дозволяючи збільшувати інтервали обслуговування колінчастого вала, що призводить до менших зусиль і витрат, а також до збільшення часу, що витрачається на два колеса.
Картер і кришка двигуна
Компактні корпусу двигуна виробляються з використанням процесу лиття під високим тиском, який допомагає знизити вагу, зберігаючи при цьому міцність і довговічність. Конструкція дозволяє оптимально розташувати вали близько до центру тяжіння, що призводить до кращої централізації маси і спрощення їзди. Кришки двигуна мають продуману структуру поверхні, яка знижує знос черевиків гонщика, зберігаючи їх свіжий вигляд, як в той день, коли ви їх купили.
Трансмісія
Трансмісія KTM 450 SX-F орієнтована на легкі характеристики без шкоди для міцності. Не було необхідності змінювати передавальні числа, оскільки вони були ідеально узгоджені з потужністю двигуна великого робочого об'єму, але передавальне число вторинного приводу (зірочки) було зменшено до 13/49 для поліпшення реакції. Всі чотиритактні двигуни оснащені датчиком передачі, який забезпечує можливість вибору різних характеристик двигуна для кожної передачі в залежності від навантаження двигуна. Удосконалена конструкція важеля перемикання передач з захистом від бруду запобігає накопиченню бруду і разом з надійною коробкою передач гарантує, що наступна передача завжди буде легко здійсненна.
Система управління двигуна
Сучасна система управління двигуном KEIHIN з електронним уприскуванням палива оснащена дросельною заслінкою діаметром 44 мм. Розташування інжектора на меті гарантувати оптимальне розпилення палива і повітря на шляху до камери згоряння, що призводить до миттєвого відгуку і максимальної продуктивності при відкритті дросельної заслінки. Також існують окремі системи для холодного пуску і регулювання холостого ходу. ЕБУ має карти, які були розроблені для точної відповідності вихлопу і голівці блоку циліндрів, з опціями для регулювання тяги і контролю запуску. Він також надає різні карти для кожної передачі відповідно до інформації, отриманої від датчика передачі, забезпечуючи максимальну потужність при перемиканні передач.
Циліндр та поршень
У циліндрі з внутрішнім діаметром 95 мм встановлений легкий поршень нової форми, виготовлений за найвищими стандартами компанією CP і забезпечує поліпшені характеристики і надійність. Його конструкція сприяє зниженню вібрації двигуна і загальної швидкості обертання двигуна. Завдяки малим коливальним масам двигун не тільки потужний, але і демонструє надзвичайно живі характеристики.
Балансувальний вал
Багатофункціональний вал балансира, встановлений збоку, майстерно врівноважує все коливальні сили, а також приводить в дію водяний насос. Він ефективно зводить до мінімуму вібрації двигуна, забезпечуючи максимально плавну їзду навіть при найвищих оборотах двигуна.
Зчеплення
KTM 450 SX-F оснащений надзвичайно міцним зчепленням DDS, розробленим KTM (сталь з демпфірованного діафрагмою), зносостійкого сталевий кошиком і жароміцних дисками зчеплення. У ньому замість звичайних гвинтових пружин використовується діафрагмове пружина, що значно спрощує роботу зчеплення. Пружина діафрагми також досить компактна, щоб можна було інтегрувати систему демпфірування в маточину зчеплення, що сприяє кращому зчепленню і довговічності. Крім того, гідравлічна система BREMBO забезпечує легке і точне перемикання зчеплення.
Стартер
У стандартному електричному стартері KTM 450 SX-F використовується перевірений стартерний привід і потужний стартер виробництва Mitsuba. Як неодноразово демонструвалося, він забезпечує швидкий і надійний запуск, заощаджуючи ваш дорогоцінний час і енергію, коли вони вам найбільше потрібні.
Електронне управліня
На всіх чотиритактних моделях поряд з лівої рукояткою знаходиться багатофункціональний перемикач карти на кермі з інноваційними функціями управління; регулятор тяги; криві управління запуском і альтернативної потужності (стандарт <-> розширений). TRACTION CONTROL - це унікальна функція, яка гарантує більш ефективне зчеплення з дорогою і кращий контроль при прискоренні мотоцикла, особливо в складних дорожніх умовах. Його можна активувати перемикачем карти на кермі під час їзди. Простим натисненням двох кнопок на холостому ходу гонщик також може активувати УПРАВЛІННЯ запуском, забезпечуючи найбільш ефективний старт. Перемикач карти також дає гонщикові можливість вибрати альтернативну карту потужності крім стандартної конфігурації, надаючи йому варіанти під час гонки.
Охолодження
Підтримка оптимальної температури двигуна має вирішальне значення для забезпечення постійної потужності протягом всієї поїздки. KTM 450 SX-F має радіатори, розташовані нижче центра ваги. Їх дизайн ідеально поєднується з кожухами та забезпечує відмінну тонкість і ергономічність. Використовуючи технологію CFD (обчислювальна гідродинаміка) разом з продуманою схемою контуру охолоджувальної рідини, інноваційна система забезпечує оптимальну температуру двигуна для максимальної продуктивності незалежно від умов. Радіатори також оснащені спеціальними протекторами, які служать не тільки в якості захисту від летять каміння і сміття, а й як скоби, яка розсіює енергію навколо радіаторів в разі удару.
Глушник
Коли справа доходить до потужності і продуктивності, вихлоп на всіх 4-тактних моделях відіграє ключову роль і забезпечує неперевершений рівень потужності. Він має колекторну трубу для конкретної моделі з удосконаленим резонатором, званим FDH (Flow Design Header), який представляє собою невелику камеру навколо труби. Конструкція дозволяє демонтувати вихлопну систему без зняття амортизатора, а також забезпечує кращий доступ до амортизатора. Алюмінієва втулка, торцева кришка і внутрішня конструкція глушника забезпечують більш тонку ергономіку, роблячи велосипед більш вузьким, без шкоди для нормативних меж шуму.

ШАСІ

Рама
Як і у всій лінійці KTM SX, рама KTM 450 SX-F професійно виготовлена ​​з труб з гидроформованной хромомолібденової стали, зварених роботом для забезпечення найвищого рівня постійної якості. Точно розрахована жорсткість рами забезпечує маневреність і ідеально поєднується з підвіскою, забезпечуючи відмінну маневреність і стійкість на високих швидкостях. Всі рами KTM SX 2020 мають високоміцне порошкове покриття та поставляються зі стандартними протекторами рами. Підрамник виготовлений з легкого алюмінію і забезпечує прекрасні відчуття водія, а також забезпечує легке переміщення по сидінню.
Маятник
Цілісний маятник KTM 450 SX-F виготовляється методом лиття під тиском, що забезпечує виняткову міцність при мінімально можливій вазі. Він пропонує широкий діапазон регулювання заднього колеса, що дозволяє використовувати більш коротку колісну базу на більш крутих звивистих трасах або довшу колісну базу для більшої стійкості на більш довгих і нестійких трасах. Маркування ланцюга маятника видно зверху, що робить регулювання простіший і точною.
Колеса
KTM використовує легкі, оброблені на верстаті з ЧПУ маточини і високоякісні обода Excel на всіх моделях SX, що гарантує максимальну стабільність і мінімальна вага. Ніпелі з алюмінієвими спицями мають конструкцію, яка дозволяє зменшити частоту затяжки спиць. Колеса оснащені новітніми шинами DUNLOP Geomax MX 3S, що забезпечують максимальне зчеплення і стійкість, ефективно передаючи всю потужність на землю.
Передня підвіска
Все повнорозмірні моделі KTM SX оснащені надлегкої виделкою WP XACT з технологією AER і мають оновлені налаштування на 2020 рік. Це вилка з пневматичною підвіскою вартістю 48 мм з окремими функціями на кожній ніжці вилки і функціями демпфірування на вилці. права сторона і Пневморессора зліва. Ліва нога оснащена двухкамерной системою з капсульованих повітряним картриджем, що допомагає запобігти втраті тиску повітря. По суті, це означає, що в рідкісному випадку протікання зовнішнього ущільнення внутрішній тиск картриджа утримує байк в нормальному положенні. Пневматична ресора виключно проста у використанні і може бути відрегульована під будь-яку вагу гонщика за допомогою одного повітряного клапана і повітряного насоса, що поставляється з велосипедом. Права опора вилки включає в себе демпфуючий картридж, щоб відповідати вимогам однієї демпфирующей стійки, і може бути адаптована до умов траси і перевагам гонщика. Крім того, верхні ковпачки вилки мають новий дизайн забезпечує кращу і легкого регулювання (стиснення) зверху, відскоку знизу, 30 клацань кожна).
Задня підвіска
Всі моделі KTM SX оснащені моноамортизатором WP XACT, який був розроблений для роботи як єдине ціле з усією архітектурою рами і маятника, а також системою навішування і виделкою WP XACT AER. Він оснащений високоякісними обробленими і анодованими компонентами, які додають нотку класності і надають йому привабливість, що виходить за рамки простої функціональної необхідності. Він повністю регулюється, включаючи високошвидкісне і низькошвидкісне стиснення, що дозволяє точно налаштувати амортизатор відповідно до будь-якої трасою і уподобаннями гонщика.
Потрійний зажим
Всі моделі KTM SX оснащені потрійними зажимами найвищої якості, обробленими на верстаті з ЧПУ, які стали торговою маркою KTM. Потрійний затиск має точно розраховані жорсткість і зміщення (зсув 22 мм для всіх моделей), щоб відповідати характеристикам вигину рами і вилки. Результат - передня частина, яка працює в ідеальній гармонії, позитивно впливаючи на загальну керованість і стабільність. Фіксація керма з гумовим демпфуванням знижує вібрацію, а також допускає деяку регулювання з 2 різними монтажними положеннями. Лічильник мотогодин входить в стандартну комплектацію верхнього потрійного затиску на всіх моделях SX, інформуючи гонщика про кількість годин, витрачених на розбирання траси, і про терміни наступного обслуговування.
Гальма
Високотехнологічні гальма BREMBO завжди були стандартним обладнанням усіх мотокроссовой мотоциклів KTM. У поєднанні з легкими хвилястими дисками відома система забезпечує високий рівень ефективності гальмування, дозволяючи вам обійти суперників.
Паливний бак
Всі моделі лінійки KTM SX оснащені легкими поліетиленовими паливними баками. Форма паливного бака забезпечує тонку ергономіку без шкоди для 7-літрового паливного бака. Кришка заливної горловини має внутрішню різьбу, яка забезпечує легке і надійне закриття.
Airbox
Повітряна камера KTM 450 SX-F забезпечує оптимальну динаміку потоку і разом з впускними трубками забезпечує максимальну потужність і швидку реакцію дросельної заслінки. Незважаючи на очевидні переваги в продуктивності, конструкція також забезпечує максимальний захист від забруднення повітряного фільтру. Великий повітряний фільтр Twin-Air встановлений на ретельно продуманої жорсткої клітці, що зводить до мінімуму неправильну установку. Як і в попередніх моделях, обслуговування фільтрів виконується швидко і легко і не вимагає інструментів - стандартна оригінальна функція від KTM. (Тільки для США) Кожен SX-F поставляється з додатковою кришкою повітряної коробки PowerParts (в комплекті) з додатковими повітрозабірними отворами для підвищення продуктивності двигуна, що означає, що повітряну коробку можна налаштувати для різних характеристик двигуна або для відповідності умовам траси.

ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Сидіння
Всі моделі KTM SX оснащені сидінням, яке ідеально відповідає динамічної ергономіці, орієнтованої на робочі характеристики. Оббивка сидіння оснащена силіконовими смужками, які забезпечують краще відчуття і захоплення для водія. Сидіння зручно кріпиться до велосипеда одним довгим бічним гвинтом, що робить його безпечним і простим у зверненні.
Кермо
Все повнорозмірні моделі KTM SX оснащені однаковим високоміцним алюмінієвим конічним кермом виробництва NEKEN. Кермо закріплений на гумових амортизаторах, які дозволяють приймати два різних положення. У стандартну комплектацію керма входить вулканізована рукоятка ODI з правого боку і зручна що фіксується рукоятка ODI, що не вимагає використання дроту або клею, зліва.
Підніжки
Складні «забруднюють» підніжки запобігають засмічення осі підніжки навіть при копанні в глибоких коліях. Шукаєте більш високу позицію для верхової їзди? Потім просто встановіть підніжки моделей EXC 2019 року, які на 6 мм вище, ніж у версій SX.

ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Наліпки
Нова агресивно виглядає графіка була розроблена, щоб дати учасникам зрозуміти, що до цього байку можна ставитися легковажно.

ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Акумулятор
Всі моделі SX-F оснащені потужною надлегкої літій-іонної стартерной батареєю 2 Ач, що забезпечує швидкий і ефективний запуск двигуна, особливо в холодних погодних умовах. Регулятор напруги і конденсатор, а також всі електричні компоненти зібрані в загальній зоні під сидінням, що робить всю систему компактною і надійною.
TRACTION CONTROL
TRACTION CONTROL - це дуже корисна функція, яка гарантує більш ефективне зчеплення з дорогою і кращий контроль над байком при прискоренні на мокрій або слизькій твердої поверхні. Його можна активувати перемикачем карти на кермі під час їзди.
Управління запуском
Натиснувши обидві кнопки на перемикачі карти, гонщик може активувати УПРАВЛІННЯ запуском, що забезпечує більш ефективний старт зі стартових воріт. Він знижує максимальну швидкість двигуна в найперший момент запуску, щоб забезпечити кращий контроль. Контрольна лампа EFI, встановлена на верхніх потрійних затисках, блимає, коли функція активна.
Електронне управління
Одним натисканням кнопки перемикач карти дає водієві можливість вибирати між стандартними настройками карти і агресивнішою картою для суглинних ґрунтових умов з високим зчепленням. Це особливо корисно при зміні умов траси або для гонщика, який хоче більшого контролю, оскільки він починає втомлюватися.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
1-циліндровий, 4-тактний двигун
Робочий об'єм
449.9 cm³
Діаметр / Хід поршня
95/63,4 мм
Запуск
Електростартер
КПП
4-х ступінчаста
Зчеплення
Wet, багатодискове зчеплення DDS, гідравліка Brembo
Запалювання
Keihin EMS

Шасі

Рама
Central double-cradle-type 25CrMo4 steel
Передня підвіска
WP XACT-USD, Ø 48 mm
Задня підвіска
WP XACT Monoshock with linkage
Хід підвіски, передня / задня
310/300 мм
Передні гальма
Дискові ø260 мм
Задні гальма
Дискові ø220 мм
Ланцюг
5/8 x 1/4"
Кут нахилу вилки
63.9°
Дорожній просвіт
370 мм
Висота по сідлу
950 мм
Обсяг бака
7 л
Вага (сухий)
100 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.