УГЛОВАЯ РАКЕТА

KTM 390 DUKE - це чистий приклад того, що багатьох приваблює в вуличні мотоцикли. Ця Corner Rocket забезпечує максимальне задоволення і користь для користувача, приймаючи почесті всюди, де важлива маневреність. Легкий, як пір'їнка, потужний і оснащений новітніми технологіями, він гарантує захоплюючу поїздку, пробивайтеся ви через міські джунглі або викрешуєте своє ім'я в лісі поворотів.

Colors

01. ДВИГУН І ВИПУСК

Двигун
Двигун KTM 390 DUKE забезпечує не тільки неймовірний крутний момент і неймовірне прискорення, але і хороші манери в повсякденній експлуатації, при цьому велика економія палива. Цей легкий і компактний двигун дійсно вражає, і з 32 кВт (44 к.с.) він є одним з найпотужніших варіантів для гонщиків A2. Завдяки оригінальній конструкції повітрозабірника і ретельно продуманій системі уприскування палива KTM 390 DUKE готовий і чекає, щоб розірвати вулиці і траси.
Потужність і крутний момент
Такий компактний і маневрений мотоцикл, як цей, заслуговує на те, щоб завдати йому серйозного удару. Ми зробили це з потужністю 32 кВт (44 к.с.) і сухою масою всього 149 кг. Завдяки оригінальній впускний і випускний системі, 46-міліметровому корпусу дросельної заслінки і ретельно продуманій системі уприскування палива цей потужний ходової механізм готовий покинути решті транспортний потік одним рухом руки.
Зцеплення
Прослизає муфта не тільки розмикається, коли зворотний крутний момент двигуна стає занадто високим, але і допомагає при відкритті дросельної заслінки. Перший запобігає брязкіт задніх коліс при різкому гальмуванні або уповільненні - і дає колесу лише частина гальмування для контрольованого ковзання заднього колеса. Останній дозволяє тягнути зчеплення і керувати ним за все одним пальцем, натискати на спусковий гачок, що заощаджує енергію та забезпечує більший контроль - як і у професіоналів.
По проводам
Це гарантія плавного відгуку дросельної заслінки, а не просто відсутність троса дросельної заслінки. Електронна схема KTM 390 DUKE забезпечує ідеальну передачу легкодоступного і болісного крутного моменту. Він також електронним чином переводить команди дросельної заслінки водія в положення дросельної заслінки, що ідеально підходять для умов їзди, що робить цей байк ідеальним кросовером як для шосейної, так і для кільцевої їзди.
кришка циліндра
Як і у KTM 1290 SUPER DUKE R, чотири клапани в голівці блоку циліндрів KTM 390 DUKE приводяться в дію двома верхніми розподільчими і надтвердими штовхачами кулачків з вуглецевим покриттям. В результаті виходить наднадійний двигун з тривалим терміном служби, що забезпечує потужність нового рівня.
впорскування
Складна конструкція двигуна, сучасна електроніка уприскування і 6-ступінчаста трансмісія з близьким передавальним числом не тільки дозволяє KTM 390 DUKE досягти бездоганних характеристик, але забезпечує високий низьку витрату палива. У той же час, завдяки регульованим каталітичного нейтралізатора, він виробляє мінімальні викиди навіть при русі на повністю відкритій дросельної заслінки.
Ліцензія A2
KTM 390 DUKE відповідає всім вимогам водій прав A2 і завдяки високому використання одного з найбільш динамічних варіантів потужності для початківців гонщиків.
Вихлоп
Легка і точна вихлопна система KTM 390 DUKE складається з бічного вихлопу, сполучної труби і глушника. Трикамерний глушник розташований близько до загального центру тяжіння мотоцикла, покращуючи баланс і керованість, а також забезпечуючи плавну, миттєву і звірячу потужність. О, та це теж виглядає чертовски злим.

02. ШАСІ

підвіска
KTM 390 DUKE в стандартній комплектації поставляється з надлегкої високопродуктивної перевернутої виделкою WP. Використовуючи новітню технологію з відкритим картриджем, ці вилки не тільки перевершують всі очікування, коли працюють на межі можливостей, але також зручні і прості в обслуговуванні. Це робить їх ідеальними для всіх аспектів катання, від спокійного круїзу до прогулянок по замкнутим трасах і всього, що між ними.
Амортизатор
Завдяки прогресивної пружині 150 мм, KTM 390 DUKE буде працювати в будь-яких умовах, в яких ви можете його кинути. Попереднє навантаження регулюється, тому ви можете розраховувати на добре збалансовану підвіску незалежно від того, чи їдете ви в поодинці або удвох, з багажем або без нього, по дорозі або по треку. Вибір залишається за вами.
Колеса
Легкі і стабільні 17-дюймові гоночні литі легкосплавні диски дозволяють впевнено знижувати потужність завдяки шині шириною 110 мм спереду і вражаючим 150 мм ззаду. Загорнуті високоякісної гумою, професійні шини будуть тримати ваш KTM 390 DUKE приклеєним до дороги. Вони забезпечують чудове зчеплення як на мокрій, так і на сухій дорозі, а також забезпечують виняткову довговічність навіть для гонщиків, які знають, як довести шини до межі своїх можливостей.
Гальма
Высокотехнологичная тормозная система BYBRE работает в идеальной гармонии с усовершенствованной АБС, обеспечивая водителей уверенным контролируемым тормозным усилием, когда они больше всего в этом нуждаются. Благодаря тормозному диску 320 мм спереди и 230 мм сзади, KTM 390 DUKE обеспечивает исключительную тормозную способность профессионального уровня, и вы знаете, что они говорят: «резкое торможение делает вас быстрее!»
Паливний бак
Інноваційний і ергономічний сталевий паливний бак на 13,4 літра не тільки забезпечує райдерам ідеальний контакт колін для атаки на кожному повороті, але і неймовірно великий запас ходу, навіть якщо ви їдете так швидко, як тільки можете протягом всього дня.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Кермо
Високотехнологічний вертикальний кермо пропонує райдерам KTM 390 DUKE кероване, але агресивне положення тіла, дозволяючи домінувати у всіх аспектах їзди. Від руйнівних поворотів до ідеального ривка - ці штанги додадуть вам рівновагу і впевненість, необхідні для атаки на асфальт, як ніколи раніше. Важелі зчеплення і гальма повністю регулюються, що дозволяє налаштувати кабіну відповідно до вашим індивідуальним стилем їзди.
ручні важелі
Важіль зчеплення і гальма регулюються, щоб відповідати потребам руки будь-якого гонщика.
сидіння
Двосекційний сидіння забезпечує першокласну ергономіку для спортивної їзди і ідеальну підтримку як для водія, так і для пасажира. Висота сидіння 820 мм дозволяє водієві займати сверхбезопасное положення, при цьому воно досить висока для максимального задоволення від проходження поворотів. Заднє сидіння інтегровано в кузов, щоб не порушувати готовий до трюкам вид KTM 390 DUKE, забезпечуючи при цьому чудовий комфорт для пасажира.

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Дисплей TFT
KTM 390 DUKE є абсолютним лідером в своєму класі і може похвалитися інноваційним багатобарвним TFT-дисплеєм, на якому в чіткій і лаконічній формі відображаються всі дані, необхідні для швидшої роботи. Коли ви збільшуєте обороти двигуна, смуги на дисплеї змінюють колір, або підганяючи вас, або пропонуючи зупинитися, коли двигун ще холодний. Дисплей також автоматично адаптує свій колір відповідно до умов освітлення навколо вас. Інновації в кращому вигляді !!!
ПЕРЕКЛЮЧАТЕЛЬ МЕНЮ
Різні режими для різних вбудованих систем допомоги можуть бути обрані за допомогою перемикача меню з підсвічуванням на лівій стороні керма. Це дуже просто і інтуїтивно зрозуміло: перегорніть меню «вгору» і «вниз», виберіть потрібну настройку правою кнопкою або поверніться на крок назад лівою. Робота зроблена. Продовжуйте гонку.
СВІТОДІОДНА ФАРА
Світлодіодна фара з агресивним дизайном на KTM 390 DUKE є важливою родзинкою в дизайні цього мотоцикла і явним відсиланням до його старшого брата, KTM 1290 SUPER DUKE R. Практичний, а також ультра-скупий вид, він забезпечує відмінну видимість для їзди в в умовах низької освітленості або темряви. Гальмо світло, що складається з 20 світлодіодів, гарантує, що мотоцикл добре видно іншим учасникам дорожнього руху, забезпечуючи вам безпеку, поки ви домініруете на вулицях.

05. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

помічники вершника
KTM 390 DUKE використовує передові технології для поліпшення вашої їзди і надає вам всю необхідну допомогу, щоб перетворити вулиці в вашу особисту ігровий майданчик.
ABS
Двоконтурна АБС BOSCH входить в стандартну комплектацію KTM 390 DUKE. Використовуйте це в своїх інтересах, щоб підвищити контроль і безпеку.
Режим супермото
Любителям гострих відчуттів сподобається додатковий фактор задоволення (і додатковий контроль на гоночній трасі) просунутого «режиму Супермото», який активується одним натисканням кнопки. При включенні система буде керувати тільки переднім гальмом. Тиск в задніх гальмах повністю залежить від правої ноги водія, що дозволяє вам довести свої навички водіння до абсолютного межі.
KTM MY RIDE
KTM 390 DUKE дає вам зручну можливість прив'язати ваш смартфон безпосередньо до велосипеда за допомогою вдосконаленої KTM MY RIDE. Ця проста у використанні система оновлень дає вам повний контроль над вхідними дзвінками і оснащена потужним аудіоплеєром для ваших улюблених мелодій для верхової їзди. Вся інформація з'являється на дисплеї велосипеда, дозволяючи вам управляти всім за допомогою перемикача меню, при цьому ви тримаєте руки на своїх місцях - твердо на кермі.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
1-циліндровий, 4-тактний двигун
Робочий об'єм
373 см³
Діаметр / Хід поршня
89/60 мм
Потужність
32 кВт
Обертаючий момент
37 Нм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Система змазки
Wet sump
Охолодження
З рідинним охолодженням
Зчеплення
PASC™ antihopping clutch, mechanically operated
Запалювання
Bosch EMS with RBW
CO2
80 г/км
Витрата палива, л/100км
3.46 л/100 км

Шасі

Рама
Steel trellis frame, powder coated
Передня підвіска
WP APEX 43
Задня підвіска
WP APEX - Monoshock
Хід підвіски, передня / задня
142/150 мм
Передні гальма
Four-piston radial fixed calliper, brake disc Ø 320 мм
Задні гальма
Single-piston floating calliper, brake disc Ø 230 мм
ABS
Bosch 9.1MP Two Channel ABS (Supermoto ABS)
Ланцюг
520 X-Ring
Кут нахилу вилки
65°
Дорожній просвіт
175 мм
Висота по сідлу
830 мм
Обсяг бака
13,4 л
Вага (сухий)
149 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.