КОРОЛЬ ПРИГОД

1290 SUPER ADVENTURE R

1290 SUPER ADVENTURE R

КОРОЛЬ ПРИГОД

Виберіть точку на карті та вирушайте в дорогу. KTM 1290 SUPER ADVENTURE R спроектований для подолання найдикіших та найскладніших ландшафтів. У мотоцикла неперевершені здібності та найкращі у своєму класі характеристики. Залишається сказати лише одне - остерігайтеся незвіданої місцевості! KTM 1290 SUPER ADVENTURE R готовий встановити свій прапор у будь-якій точці планети.

01. ДВИГУН І ВИПУСК

двигун
Двигун V-twin LC8, що зарекомендував себе, з потужністю 160 л. с. і величезним крутним моментом 138 Нм знову отримав визнання як найкомпактніший, найлегший і найефективніший двигун у своєму сегменті. Він також екологічніший, відповідає всім нормам EURO5 і забезпечує інтервали обслуговування 15000 км і низьку витрату палива, поїздку за поїздкою, кілометри за кілометрами.
трансмісія
У перемиканні передач KTM 1290 SUPER ADVENTURE R багато в чому допомагає 6-ступінчаста коробка передач PANKL з новим, легшим алюмінієвим барабаном перемикання передач з оптимізованими гусеницями для швидкого та плавного перемикання передач. Вилки перемикання також покриті міддю зменшення зносу. Також допомагає Quickshifter + швидше включитися для надшвидкого та плавного перемикання передач.
зчеплення PASC
Прослизає муфта не тільки відкривається, коли зворотний крутний момент двигуна стає занадто високим, але і допомагає, коли ви відкриваєте дросельну заслінку. Перший запобігає дестабілізуючій вібрації задніх коліс при різкому гальмуванні або уповільненні; останній зменшує зусилля важеля, необхідне перемикання передач, дозволяючи керувати зчепленням одним пальцем спускового гачка, економлячи енергію під час їзди.
головки циліндрів
Ключовим елементом плавної передачі потужності 75-градусного V-образного двоциліндрового двигуна є сучасна 4-клапанна головка блоку циліндрів. Вони поєднують в собі подвійне свічковий запалювання, порти з оптимізованим потоком і гладку трансмісію клапана з низьким коефіцієнтом тертя з кулачками від двох верхніх розподільних валів кожного циліндра, що приводять в рух штовхачі кулачків з DLC-покриттям.
DLC покриття
DLC (алмазоподібні вуглець) - надзвичайно тверде і довговічне покриття, яке використовується в багатьох частинах двигуна, таких як штовхачі кулачків, для поліпшення характеристик ковзання. Він покращує продуктивність, і нашим двигунів це подобається!
подвійне запалювання
Система запалювання з двома свічками управляє двома свічками запалювання різного розміру в кожній головці блоку циліндрів незалежно один від одного. Це призводить до більш ефективному згорянню і більш плавного та оптимально контрольованому процесу згоряння. Для вас це означає кращий контроль потужності, менша витрата палива і менші викиди.
Поршні
Ковані поршнева конструкція KTM 1290 SUPER ADVENTURE R запозичена з технології Формули-1. Результатом є висока вантажопідйомність, незважаючи на дуже коротку і легку конструкцію. Хоча вони збільшилися в діаметрі на три міліметри, поршні стали легше на 47 грамів. Таким чином, зворотно-поступальний вага зведений до мінімуму, що забезпечує чуйність і грайливий характер двигуна. Спідниці поршнів мають додаткову ультрасучасну обробку GRAFAL®. Він додатково знижує тертя і особливо зносостійкий.
Колінчастий вал
Надзвичайно низька вага зворотно-поступального руху колінчастого вала збільшує чуйність і холостий хід двигуна. Завдяки оптимізованої для потоку формі перемички кривошипа робота кривошипно-шатунного механізму з особливо низькими втратами ще більше підвищується.
Овердрайв
Шоста передача служить тривалим перевантаженням в добре рознесеною коробці передач KTM 1290 SUPER ADVENTURE R. Це економить паливо і підвищує комфорт під час подорожі.
По проводам
Ви отримуєте плавний відгук дросельної заслінки, крім простого відсутності троса дросельної заслінки, тому провідна система KTM 1290 SUPER ADVENTURE R так приваблива. Він забезпечує ідеальне дозування легко доступного і рясного крутного моменту, в той же час електронним чином переводячи команди дросельної заслінки водія в положення дросельної заслінки, які ідеально підходять для різних умов їзди.

02. ШАСІ

Рама
Нова, перероблена і легка решітчаста рама з хромомолібденової нержавіючої сталі з вирізаними лазером трубками у поєднанні з кованими елементами утворює надміцний компонент KTM 1290 SUPER ADVENTURE R. Рульова колонка переміщена на 15 мм назад, щоб укоротити раму в цілому для укоротити раму в цілому. Передня опора двигуна була повернена вперед на 2 градуси, щоб допомогти в режимі прискорення, зберігаючи передню частину, що міцно стоїть на землі.
Маятник
Збільшений на 15 мм для оптимізації стабільності руху у поєднанні з більш короткою рамою, литою під тиском маятник з відкритими гратами зберіг свою легку вагу та точність виготовлення, щоб забезпечити жорсткість та безкомпромісний контроль при наїзді на бруд.
Колеса
Для серйозних досліджень бездоріжжя потрібне хардкорне обладнання. Колеса зі спицями КТМ 1290 SUPER ADVENTURE R оснащені новими міцними алюмінієвими ободами, виготовленими для КТМ компанією АKRONT, з покращеною системою ущільнення, що робить їх на 100% безкамерними. Більше того, замість тишкової гумової стрічки, що ущільнює обід, щоб запобігти витоку повітря через нішелі, колеса мають кільце ущільнювача на кожному ніпелі.
підвіска
Міцна 48-міліметрова перевернута вилка з особливо жорсткими пружинами встановлена спереду, а амортизатор PDS виробляє диво ззаду. Все зроблено WP, все повністю регулюється, все витримують серйозні випробування. І вам теж сподобається. Хід підвіски: 220 мм спереду і ззаду.
Рульовий демпфер
З'їзд із второваної дороги часто призводить до досить нервових доріг. На щастя, стандартна комплектація забезпечує кермовий демпфер WP. Рульовий демпфер, з'єднаний між рамою та потрійним затискачем, забезпечує порядок на дорозі.
гальма
Точно. Потужний. Послідовний. Як і слід було очікувати від комплекту гальм BREMBO. Спереду ви знайдете здвоєні диски діаметром 320 мм, які встановлені радіально, а також 4-поршневі фіксовані супорти. Ззаду про перевищення швидкості забезпечує великий диск діаметром 267 мм. А в разі виникнення надзвичайної ситуації двухканальная система 9M + ABS компанії BOSCH допоможе вам в цьому.
Паливний бак
Повністю перероблений 23-літровий трикомпонентний паливний бак. Він складається з двох великих паливних елементів з кожного боку рами з верхнім центральним резервуаром, що подає паливо до бокових блоків. Кришка паливного бака теж нова, з електронним керуванням. Але що краще? Відділення для зберігання, що нагадує легендарний KTM 990 ADVENTURE, було включене в новий дизайн, в комплекті з роз'ємом USB і досить великим, щоб вмістити ваш мобільний телефон, сонцезахисні окуляри або гаманець.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Кермо
Високоміцне конічне алюмінієве кермо розроблене, щоб забезпечити райдерам більший контроль та безкомпромісний комфорт. Нещодавно розроблені міцні рукоятки зроблені для забезпечення оптимальних аеродинамічних характеристик, коли йдеться про стійкість на високих швидкостях.
Клавіші меню з підсвічуванням
Клавіші меню з підсвічуванням не лише добре виглядають, але й допомагають знаходити найважливіші кнопки навіть уночі.
перемикач меню
Високоміцне конічне алюмінієве кермо розроблене, щоб забезпечити райдерам більший контроль та безкомпромісний комфорт. Нещодавно розроблені та міцні рукоятки також були зроблені для забезпечення оптимальних аеродинамічних характеристик.
сидіння
Ви будете проводити більшу частину свого часу в новому сидінні КТМ 1290 SUPER ADVENTURE R. Воно спроектоване так, щоб гарантувати максимальний комфорт завдяки високоякісному набивці з поролону. Висота сидіння 880 мм, що забезпечує комфорт водія під час руху по важкопрохідній місцевості. Доступ до області під сидінням також спрощений: клямка сидіння відкривається одним натисканням кнопки.
підніжки
Два положення підніжок: регулювання 10 мм вгору і назад (по діагоналі), дозволяють райдерам встановлювати рівень комфорту відповідно до їх зростання і переваг водіння, що може мати велике значення в тривалій поїздці.
Вітрове скло
КТM 1290 SUPER ADVENTURE R може похвалитися коротким регульованим вітровим склом у стилі ралі, яке було оптимізовано в аеродинамічній трубі для забезпечення максимального захисту від вітру, а також руху райдера, коли він стоїть на підніжках та проходить складну місцевість. Регулювання просте завдяки правому та лівому маховику, що регулює висоту вітрового скла на 55 мм.

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

LED фара
Світлодіодна фара на КТМ 1290 SUPER ADVENTURE R розроблена так, щоб висвітлити дорогу в будь-якій подорожі. З боків – поворотні ходові фари. В результаті виходить характерний для КТМ вид, що забезпечує бездоганне освітлення з широким світловим променем, що освітлює дорогу попереду.

05. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Щиток приладів
Абсолютно новий стійкий до подряпин 7-дюймовий ТFT-дисплей. Не маючи собі рівних з погляду графіки та читабельності. Водій може отримувати доступ до інформації швидко і легко, без навігації по складному меню. Це можна зробити завдяки кубу з 6-позиційним перемикачем на кермі та новим кнопкам швидкого вибору. Зв'язок також забезпечується за допомогою КТM MY RIDE, який підключається через Bluetooth для покрокової навігації, прослуховування музики та навіть відповіді на дзвінки. Екран ТFТ регулюється кутом нахилу.
ПІДСТАВКА ДЛЯ ТЕЛЕФОНУ
Немає підставки для мобільного телефону? Без проблем. Зручна підставка тримає ваш смартфон у безпеці. Вона також підтримує заряджання завдяки вбудованому USB-роз'єму. Додаткові функції вхідного дзвінка пов'язують телефон із ТFТ через Bluetooth, тому менше відволікаєтеся дивлячись на екран.
Допомога водію
Електронні системи допомоги водієві забезпечують більший контроль. Найновіші технології ABS та MTC (Motorcycle Traction Control) розроблені для покращення ваших вражень від їзди. Різні режими їзди адаптовані для легкого налаштування функцій. Просте регулювання цих функцій максимізує інноваційні технології та обладнання потужного V-twin на ширшому діапазоні місцевості.
MSC з C-ABS
Контроль тяги важливий не тільки при зниженні потужності, але і коли ви закриваєте дросель і натискаєте на гальма. Завдяки сучасній системі MSC (Motorcycle Stability Control), розробленій Вosch, водії можуть їхати з повною впевненістю. Чутлива до нахилу АBS працює у поєднанні із системами MSC, дозволяючи гонщикам завжди використовувати повну потужність гальмівної системи мотоцикла, беручи до уваги кут нахилу, стійкість та дорожні умови. Унікальна функція АBS для бездоріжжя дозволяє вам швидше реагувати на перешкоди, спричинені дорогою зі складним покриттям, на відміну від стандартної системи ABS.
TPMS
Важливою частиною вашої довгої подорожі є тиск у шинах. На щастя, КТМ 1290 SUPER ADVENTURE R оснащений ТРMS (системою контролю тиску в шинах), яка контролює тиск у передніх та задніх шинах та відображає його на ТFТ-екрані для зручного перегляду. У разі втрати тиску на панелі приладів з'явиться попередження.
MTC
Система контролю тяги мотоцикла (MTC) - це система, чутлива до кута нахилу, яка реагує за лічені секунди, якщо заднє колесо виходить з-під контролю. Система закриває дросельні заслінки плавно, щоб відновити зчеплення з дорогою. Стандартна система контролю тяги мотоцикла (MTC) пропонує чотири різні режими їзди – «Вулиця», «Спорт», «Дощ» та «Позашляховик», які вибираються за допомогою багатофункціонального перемикача на лівій рукоятці керма.
ATIR
КТМ 1290 SUPER ADVENTURE R оснащений функцією автоматичного скидання покажчиків повороту або АТIR. Після 10 секунд руху та відстані 150 метрів покажчик повороту автоматично скинеться. Велике покращення з точки зору безпеки, тому що тепер неможливо забути вимкнути поворотники.
Режим їзди по бездоріжжю
Ця пригода починається, коли асфальт закінчується. Для цього ми даємо вам Offroad Mode. Одне включене електронне управління згладжує реакцію дросельної заслінки та обмежує пікову вихідну потужність, щоб краще відповідати умовам бездоріжжя. Це означає, що гонщики можуть заблокувати заднє колесо заднім гальмом, що є необхідною умовою для впевненої їзди бездоріжжям і навмисно виконаних ковзань, при цьому дозволяючи колесу трохи пробуксовувати на поворотах. Найголовніше, гонщик може підняти переднє колесо над перешкодами. Водій також може активувати функцію Offroad ABS, щоб отримати оптимальний контроль за умов бездоріжжя, зберігаючи при цьому повну безпеку.
Контроль тяги на бездоріжжі
Offroad Traction Control допускає деяке пробуксування заднього колеса. Це для тих моментів, коли вам потрібен повний контроль, без будь-яких небажаних перешкод, освоюючи контрольовані замети.
Offroad ABS
Режим Offroad ABS дозволяє водієві блокувати заднє колесо в міру необхідності - це необхідна умова для впевненої їзди по бездоріжжю і навмисного ковзання або повороту. Функція ABS залишається активною на передньому колесі, але спрацьовує пізніше, ніж на вулиці, і збільшує гальмівний тиск іншим способом, щоб легше було зчеплення з дорогою.
KTM MyRide
За допомогою системи KTM MY RIDE до велосипеда можна підключити смартфон, що дає водієві можливість приймати телефонні дзвінки, слухати музику і використовувати додатковий додаток для навігації (додаткова інформація доступна на www.ktm.com/ моя тачка).

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
2-циліндровий, 4-тактний, V 75°
Робочий об'єм
1301 см³
Діаметр / Хід поршня
108/71 мм
Потужність
118 кВт
Обертаючий момент
140 Нм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Система змазки
Forced oil lubrication with 3 oil pumps
Охолодження
З рідинним охолодженням
Зчеплення
PASC (TM) slipper clutch, hydraulically actuated
Запалювання
Keihin EMS with RBW, twin ignition
CO2
129 г/км
Витрата палива, л/100км
5.52 л/100 км

Шасі

Рама
Chrome-molybdenum steel tubular space frame, powder-coated
Передня підвіска
WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
Задня підвіска
WP Xplor PDS shock absorber
Хід підвіски, передня / задня
220/220 мм
Передні гальма
2 x Brembo four-piston radial fixed calliper, brake discs, floating Ø 320 мм
Задні гальма
Brembo twin-piston fixed calliper, brake disc Ø 267 мм
ABS
Bosch 9ME combined ABS (incl. cornering ABS and offroad mode, disengageable)
Ланцюг
X-Ring 5/8 x 5/16"
Кут нахилу вилки
64°
Дорожній просвіт
250 мм
Висота по сідлу
890 мм
Обсяг бака
23 л
Вага (сухий)
217 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.