1290 SUPER DUKE R

1290 SUPER DUKE R

ЗВІР

Відкинувши шкуру, KTM 1290 SUPER DUKE R тепер став більш витонченим, злісним і ще більш грізним гіперобнаженним байком, ніж будь-коли раніше. Встановлений в абсолютно новому шасі, він перевершує оновлену версію знаменитого 75-градусного LC8, V-Twin Heart 138 куб.см, піднімаючи THE BEAST на новий рівень.

01. ДВИГУН І ВИПУСК

ДВИГУН
Якщо це не зламано, не виправляйте це. Але у що б то не стало, зробіть це більш сердитим! Модель V-Twin потужністю 1301 куб. см і потужністю 180 к.с. і 140 Нм пройшла тонкий, але вражаюче розвиток. Оптимізований, щоб бути легким, але зберігаючи свій крутний характер, цей потужний двигун є еталоном еволюції V-twin. А з новими опорами двигуна і важільного механізму, які доповнюють загальну структуру всього пакета - це буквально та частина, яка скріплює THE BEAST.
КОРПУС ДВИГУНА
Більш тонкі кожухи двигуна і вдосконалені кріплення водяного і масляного радіаторів дозволили знизити вагу на 0,8 кг. Подача масла також була покращена завдяки легкої алюмінієвої масляної магістралі, що усуває необхідність в системі з подвійними стінками. Крім того, кронштейн двигуна і кріплення важеля були вбудовані в корпус двигуна, що забезпечує більш жорстке з'єднання. Це також призвело до збільшення шарнірного важеля на 5 мм для підвищення стійкості і запобігання присідання.
ІНЖЕКТОРИ
Нові форсунки з верхньою подачею і корпусу дроселів 56 мм забезпечують поліпшену повітряно-паливну суміш на високих оборотах. Це призводить до збільшення крутного моменту і економії палива у всьому діапазоні оборотів.
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
Вам не завжди потрібні великі зміни, щоб мати великі відмінності. Фактично, коли справа доходить до коробки передач PANKL, ми зробили кілька невеликих змін, які привели до більш швидкого переключення, більш короткому переключенню і легшою модуляції важеля. Плавне перемикання також досягається завдяки поліпшеному шлицевому валу і бронзовому мідному покриттю на качанах перемикання. Навіщо все це? Простіше кажучи - більш швидкий час зміни дорівнює прискоренню.
ПОДВІЙНЕ ЗАПАЛЮВАННЯ
Коли справа доходить до ефективного спалювання палива, дві іскри краще, ніж одна. Система подвійного іскрового запалювання використовує більш потужні котушки запалювання і дві свічки запалювання в кожній головці циліндрів. Це забезпечує оптимізовану послідовність стрільби, що призводить до збільшення потужності, поліпшення управління, зниження витрати палива і зменшення викидів.
ПОВІТРОЗАБІРНИК
Щоб виступати як Звір, KTM 1290 SUPER DUKE R повинен дихати як Звір. Завдяки абсолютно новому воздухозаборнику плунжера, розташованому в новій масці для фар, цей пристрій для зняття поривів максимізує потік, нагнітаючи повітря в камери згоряння. Це, в свою чергу, знижує ймовірність низького тиску повітря і збільшує швидкість згорання палива. Додавання нещодавно розробленого і легкодоступного корпусу повітряного фільтра також полегшує обслуговування.
ТИТАНОВИЙ ВПУСКНИЙ КЛАПАН
Сучасні оброблені впускні клапани з титану з PVD-покриттям з нітриду хрому - наскільки вражаюче це звучить? Вони мають плоску конструкцію і важать на 19 грамів менше, ніж сталеві впускні клапани. У поєднанні з меншою камерою згорання на KTM 1290 SUPER DUKE R ступінь стиснення складає 13,6:1 і, в кінцевому підсумку, більше потужність.
ГОЛОВКИ ЦИЛІНДРІВ
Завдяки резонаторних камер на голівках циліндрів, які були розроблені для збільшення крутного моменту на оборотах від нижнього до середнього діапазону, трансмісія KTM 1290 SUPER DUKE R працює більш плавно, споживає менше палива і скорочує викиди CO2 приблизно на 10%.
ПРОСЛИЗАЮЧЕ ЗЧЕПЛЕННЯ
Хоча змінна муфта PASC з мастилом під тиском допускає модуляцію зчеплення у вигляді легкого пера при прискоренні, то, як вона справляється з уповільненням, це дійсно вражаючий момент. Коли двигун відчуває екстремальний зворотний крутний момент під час агресивного перемикання зі зниженою швидкості, зчеплення розмикається, щоб запобігти блокуванню заднього колеса, надаючи водієві повний контроль і ідеальну швидкість входу при полюванні на вершини.
ЇЗДА ПО ДРОТАХ
Поїздка по дротах на KTM 1290 SUPER DUKE R проходить зайву милю. Він в електронному вигляді переводить команди дросельної заслінки водія в кращі положення дросельної заслінки для поточної ситуації водіння. Задуха, тряска і мимовільні захоплення залишилися в минулому. Добровільні, однак, можуть легко стати справою вашого майбутнього.
ПОРШНІ
Технологія кованих поршнів, створена за формуле1, означає, що ми можемо розширити межі несучої здатності, незважаючи на надзвичайно коротку і легку конструкцію. Це призводить до мінімальної зворотно-поступальної вазі і максимальної чуйності. Спідниці поршня також мають ультрасучасне тверде анодируване покриття, яке зводить до мінімального тертя, додаючи двигуну свободу обертання. Більш того, зносостійкість цих деталей додає багато років до вже вражаючого терміну служби двигуна.
ВИПУСКНА СИСТЕМА
Це не той випадок, коли «кора гірше, ніж укус» - цей Звір реве! До 60 мм розміри водостічних труб в колекторах оптимізують потік газу, в той час як 2 каталітичних нейтралізатора контролюють викиди без шкоди для потужності V-образного двигуна або потужності.
ПОВІТРЯНИЙ ФІЛЬТР
Щоб виступати як Звір, KTM 1290 SUPER DUKE R повинен дихати як Звір. Завдяки абсолютно новому воздухозаборнику плунжера, розташованому в новій щоглі для фар, цей пристрій для зняття поривів максимізує потік повітря в абсолютно нову оптимізовану CFD повітряну камеру з новими меншими резонаторними камерами. Таке розташування максимізує потік за рахунок нагнітання повітря в камери згоряння. Це, в свою чергу, знижує ймовірність низького тиску повітря і збільшує швидкість згоряння палива. Додавання нещодавно розробленого і легкодоступного корпусу повітряного фільтра також полегшує обслуговування.

02. ШАСІ

РАМА
Нова концепція рами, в якій двигун використовується для збільшення жорсткості на кручення, привела до того, що KTM 1290 SUPER DUKE R в 3 рази жорсткіше, ніж його попередник. Це забезпечує легке, що вселяє впевненість положення при їзді, що в кінцевому підсумку призводить до більш швидкій їзді. Це досягається за рахунок максимізації зворотного зв'язку від шасі і передньої шини. У рамі також використовуються труби більшого діаметру з більш тонкими стінками, що є найбільшим показником економії ваги на велосипеді - економія 2 кг у порівнянні з попередньою моделлю.
SUBFRAME
Мульти-спритність - назва гри, коли справа доходить до хвоста цього Звіра. Абсолютно новий і більш легкий композитний підрамник поєднує в собі ряд функцій, що дозволяють знизити вагу і підвищити функціональність. Сидіння пасажира, тримач номерного знака і задні ліхтарі кріпляться болтами безпосередньо до конструкції підрамника без додаткових кронштейнів або навісного обладнання.
МАЯТНИК
Щоб збільшити чутливість і тягу, довший односторонній маятник був переміщений ближче до вихідної зірочці для більшого контролю при відключенні харчування. Засіб пересування точки повороту покращує загальну геометрію і переміщення.
ПІДВІСКА
Уявіть, що елементи підвіски на BEAST - це м'язи, які працюють, щоб максимально ефективно впливати на землю. Кожен компонент був розглянутий, щоб поліпшити обробку, зручні налаштування і продуктивність.
ПЕРЕДНЯ ВИЛКА
Більш легкі і повністю регульовані вилки WP APEX мають функцію стиснення і налаштування відскоку. Це дозволяє гонщикам точно налаштувати передню частину для повномасштабних атак на вершині або досягти ідеальної плюшу на довгі години в дорозі. А якщо цього недостатньо, щоб знайти передній край обробки, настроюються параметри попереднього навантаження допоможуть вам знайти остаточну стійку зовнішнього інтерфейсу.
ПОТРІЙНИЙ ЗАТИСКАЧ
Нові легші ковані алюмінієві потрійні затискачі зі зміщенням 32 мм були узгоджені з алюмінієвою рульовою колонкою для додаткової економії ваги. По суті, це біт, який з'єднує гайку, яка утримує кермо, з переднім кінцем.
АМОРТИЗАТОР
Нещодавно розроблений задній амортизатор WP APEX оснащений окремими резервуарами для газу і масла, що робить його легше і компактніше, ніж його попередник. Він також повністю регульований, з окремими високошвидкісними і низькошвидкісними регуляторами і ручним регулятором попереднього навантаження «не потрібні інструменти» для максимальної настройки задніх амортизаторів.
ЗЧЕПЛЕННЯ
Завдяки потужному важелю, нове зчеплення в задній частині допомагає згладити нерівні дороги, в той же час гарантуючи, що дія на трасі повної атаки залишається безкомпромісним. Прогресивний характер демпфірування також забезпечує оптимізований опір демпфировання і занурення.
КОЛЕСА
Ці колеса не просто створені дизайнерською ручкою - вони є продуктом складної системи САПР, яка визначає кращу форму з точки зору міцності і легкості. Це означає, що ці колеса спроектовані до найдрібніших деталей, вони легші, ніж раніше, і виглядають чудово.
ШИНИ
Абсолютно нові шини BRIDGESTONE S22 - 120/70/17 спереду і 200/55/17 ззаду - були спеціально розроблені для KTM 1290 SUPER DUKE R. Володіючи тонкодисперсним кремнеземистим складом, вони пропонують значно поліпшене зчеплення з дорогою у вологих погодних умовах, що забезпечує виняткові характеристики на дорозі, а також феноменальну керованість на трасі.
ГАЛЬМА
Царство в THE BEAST забезпечується 4-поршневими моноблоковими супортами BREMBO Stylema, які кріпляться до плаваючих дискам 320 мм спереду, і двохпоршневим плаваючим супортом, кусаючим 240 мм диском позаду.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
Знайти оптимальне положення для сидіння легко за допомогою регульованого керма шириною 760 мм. Вершники можуть налаштувати свій кращий виліт з 4-ма положеннями більше 21 мм спереду назад, що дозволяє легко атакувати повороти і має вирішальне значення для підвішування на прямих.
СЕЛЕКТОР МЕНЮ
KTM 1290 SUPER DUKE R може похвалитися абсолютно новою панеллю приладів TFT з розширеною функціональністю. Щоб отримати доступ до цього, було проведено велику кількість випробувань для розробки надійного і інтуїтивно зрозумілого розподільного пристрою для мотоциклів, яке випадково натискає всі потрібні кнопки. Тепер вершники можуть легко регулювати прослизання колеса за допомогою кнопок весла на розподільчому пристрої, перебуваючи в режимі TRACK, або можуть встановити два програмованих перемикача для швидкого доступу до вибраних функцій або налаштувань за своїм вибором.
Hand levers
Важелі гідравлічного гальма і зчеплення полегшують керування одним пальцем, а повне регулювання досяжності гарантує, що вони знаходяться в межах досяжності навіть найвимогливіших райдерів.
СИДІННЯ
Там немає сумнівів в облікових даних продуктивності BEAST. Але це не означає, що гонщики теж повинні жертвувати міжміським комфортом. Поки KTM 1290 SUPER DUKE R перебуває вдома на трасі, спочатку це голий вуличний велосипед. Це означає, що комфорт пасажирів був ретельно продуманий і спроектований таким чином, щоб забезпечити реальну їзду в два етапи.
ПІДНІЖКИ
Великі похилі кути входять в стандартну комплектацію завдяки продуманому позиціонуванню ножних опор, які також забезпечують комфорт на дорозі. Однак подальше уточнення також можливо з двома позиціями, які піднімають кілочки вище і далі назад для більш агресивну позицію. І, як і слід було очікувати, схема перемикання передач може бути легко змінена на 5 вниз, 1 вгору для повних атак треку BEAST MODE. Важелі перемикання передач і гальма також повністю регулюються.

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

КУЗОВ
Про кузов нового KTM 1290 SUPER DUKE R сказати особливо нічого, так як про нього так мало говорити. Але це саме те, що нам подобається! Агресивний і загрозливий, кузов і панелі повинні були досягти двох цілей - позначити всі ергономічні коробки і прибирати вагу всюди, де це можливо. Таким чином, кожна панель і плита розраховані на оптимальну товщину і зведені до мінімуму, де це можливо. Єдине, що залишалося важким - це відношення.
ПОВІТРОЗАБІРНИК
Нова світлодіодна фара подвоюється у вигляді плунжера з повітрозабірником, при цьому повітря спрямовується між лампами, зберігаючи їх холодними і безпосередньо в повітряну камеру, забезпечуючи більш ефективний прожиг. Крім прекрасного зовнішнього вигляду, подвійна функціональність дозволила отримати більш чисті, більш компактні лінії і меншу загальну вагу.
ГОСТРИЙ ХВІСТ
Завдяки абсолютно новому, більш легкому композитному підрамнику, пасажирське сидіння, тримач номерного знака і задні ліхтарі можуть бути легко вбудовані в акуратний задній хвіст, який утримує невелике жало в хвості.
ПАЛИВНИЙ БАК
Повністю новий і виготовлений зі сталі, 16-літровий паливний бак був створений для того, щоб збільшити обсяги THE BEAST. Крім того, нова форма і кут були розроблені для підтримки гонщика на вулиці і на трасі.
ГРАФІКА
Немає сумнівів, що це найкращий мотоцикл на блоці. Високоякісний процес нанесення використовувався, щоб гарантувати, що характерна графіка «R» залишається на місці і ніколи не зникає, в той час як контрастні кольори, тони і текстури відмінно підкреслюють м'язисті складки KTM 1290 SUPER DUKE R.

05. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

ФАРА LED
У той час як повністю нова маска для фар використовується в якості впускного шноркеля, насправді сяють подвійні світлодіодні фари. Гострі, грізні лінії посилюють загальний вигляд THE BEAST, забезпечуючи достатнє освітлення в темряві. Денні ходові вогні також гарантують, що вас помітять, що не тільки приносить вам шана, коли справа доходить до вуличної довіри, але, що більш важливо, робить вас більш помітним для інших учасників дорожнього руху.
TFT ДИСПЛЕЙ
Новий 5-дюймовий TFT-екран з можливістю регулювання кута нахилу займає центральне місце перед гонщиком, відрізняється свіжим дизайном і новими інноваційними функціями. Оновлена ​​структура меню дає водіям швидший доступ до різних функцій і дозволяє більше налаштовувати Ваших уподобань щодо їзди. Стійкий до подряпин склеєний дисплей також допомагає боротися з відблисками.
РАЙДЕР AIDS
Багато традиціоналістів можуть насупитися, побачивши електронні пристосування для наїзників, заявивши, що вони заважають чистоті поїздки. Однак, коли справа доходить до KTM 1290 SUPER DUKE R, всі електронні функції отримали оновлення, що забезпечує великий зворотний зв'язок від двигуна і меншу нав'язливість від систем безпеки. Це означає поліпшені налаштування Quickshifter +, більш витончений і природний зворотний зв'язок і більш плавні, більш інтуїтивні функції захисту від колес.
РЕЖИМИ ЇЗДИ
У прагненні дати гонщикам більше зворотного зв'язку і, в кінцевому підсумку, контролю, режими їзди були повністю перероблені і оновлені. Це призвело до менш нав'язливого контролю тяги у всіх режимах і згладжування антіколесних функцій. Дощовий режим «дощовий режим» - це легка настройка для слизьких умов, що забезпечує максимальний контроль тяги, сверхгладкий відгук дроселя і меншу потужність, зберігаючи переднє колесо на асфальті, коли це дійсно необхідно. Вуличний режим так само, «Вуличний режим» створений для щоденної роботи на дорогах. Повна потужність, відгук дросельної заслінки і обмежене противобуксовочне управління дозволяють контролювати ситуацію на дорозі. Спортивний режим дозволяється для більш енергійної їзди, «Спортивний режим» підсилює управління дросельної заслінки, злегка повертає регулятор тяги і дозволяє передньому хвосту підніматися при різкому прискоренні. І звичайно ж - вивільняє всю кінську силу. Режим треку (опціонально) для повних гоночних атак опціональний «режим треку» дозволяє гонщикові налаштувати декілька функцій відповідно до їх стилю водіння, наприклад, рівень прослизання, що допускається протівобуксовочною системою, плюс може бути відвернений захист від водіння.
РЕЖИМ ТРЕКУ
Опціональний «Режим треку» дозволяє гонщикам налаштовувати рівні прослизання коліс і реакцію дросельної заслінки відповідно до своїх індивідуальних смаків або умовами треку. Контроль тяги може бути змінений на 9 рівнів ковзання, в той час як MSC повністю відключений. Anti-wheelie також може бути повністю відключений для тих, хто любить піднімати переднє колесо через лінію старту/фінішу.
РЕЖИМ ВИКОНАННЯ
Опціональний «Режим виконання» бере основну концепцію «Режиму треку», але адаптує його для вулиці. Вершники і раніше можуть регулювати реакцію дросельної заслінки, прослизання колеса і функції запобігання обертання коліс, але зберігають типові вуличні функції, такі як круїз-контроль і KTM MY RIDE.
MTC
Представляємо абсолютно нове покоління антипробуксовочноЇ системи для мотоцикла - для стислості MTC - для контролю над нею використовуються два різних контролера. Найбільш очевидним з яких є контролер коліс, який регулює величину обертання або обриву тяги на задньому колесі. Контролер кута тангажу визначає і регулює різкі зміни підйому переднього колеса. Кожен з цих контролерів працює з індивідуальними стратегіями, щоб забезпечити безперервну роботу «закулісної» мережі безпеки. Хоча переваги безпеки очевидні, це також призводить до поліпшення прискорення по прямій. MTC також працює, коли тестуються кути нахилу, і негайно реагує, якщо швидкість обертання заднього колеса непропорційна ситуації водіння. MTC знижує потужність двигуна завдяки надзвичайно плавного, ледь помітному втручанню в дросельні клапани, зменшуючи прослизання до оптимального рівня для вибраного режиму їзди і кута нахилу. Залежно від обраного режиму катання, MTC допускає різні рівні тягового ковзання на задньому колесі. І, звичайно, MTC може бути повністю відключений для повного досвіду BEAST.
MSR
На відміну від MTC, який працює при включенні харчування, MSR працює при виключенні живлення. MSR (опція) або регулювання прослизання двигуна працює з муфтою тапка, щоб збалансувати дросель, забезпечуючи сверхгладке уповільнення в найжорсткіших умовах без небажаного блокування заднього колеса. Це відключено в режимах «Track» і «Supermoto ABS», щоб дозволити гонщикам загнати мотоцикл в повороти - як і слід було очікувати.
СУПЕРМОТО ABS
Коли гонщики вибирають «Supermoto ABS», відбуваються три речі. По-перше, всі функції ABS відключені на задньому колесі, що дозволяє водіям блокувати гальма і ковзати в поворотах. По-друге, система АБС не заважає в разі підйому заднього колеса з асфальту, що дозволяє зупинятися. І, по-третє, система ABS на поворотах відключена, що дозволяє водіям повністю контролювати рух при русі зі швидких поворотів з максимальним гальмівним тиском. Загалом, деактивація цих функцій в «Supermoto ABS» дає гонщикові більший контроль в сценаріях екстремальних треків і дозволяє просунутим гонщикам гальмувати набагато сильніше для максимального полювання на вершину.
КРУЇЗ-КОНТРОЛЬ
Дальні поїздки по автомагістралях легко відправляються за допомогою системи круїз-контролю SUPER DUKE R. Легко активуються і керовані за допомогою перемикача на лівій стороні керма, водії можуть встановити круїз-контроль на 3-й, 4-й, 5-й і 6-й передачах, від 40 до 200 км / ч. Це один із способів заощадити енергію для звивистих деталей.
TPMS
Як випливає з назви, TPMS контролює тиск в шинах і попереджає гонщиків про потенційний пошкодженні шин в разі втрати тиску на дисплеї TFT. Додаткова зручність, коли ви хочете проводити більше часу в дорозі і менше перевіряти тиск повітря.
АДАПТИВНЕ ГАЛЬМІВНЕ СВІТЛО
Опціональна система адаптивного стоп-сигналу додає трохи більшої видимості до екстремальних ситуацій гальмування, підсвічуючи додаткове світло при різкому або раптовому гальмуванні.
ATIR
Автовідключення покажчиків повороту - велике поліпшення з точки зору безпеки, оскільки тепер неможливо забути, що вони активуються і спалахують до нескінченності. Індикатори перестають блимати через 10 секунд і через 150 метрів.
KTM RACE ON SYSTEM
Забудьте про ключі запалювання і механічно заблокованих паливних кришках, KTM 1290 SUPER DUKE R оснащений KTM RACE ON! Все, що вам потрібно, це ключ транспондера в вашій кишені, і ви можете розблокувати Звіра.
KTM MYRIDE
KTM MY RIDE дозволяє вам контролювати свій смартфон, не втрачаючи контролю над смугами. За допомогою мобільного додатку. KTM MY RIDE синхронізується з вашим смартфоном, надаючи вам покрокову навігацію і доступ до вашої музичної бібліотеки, а також дозволяє здійснювати і приймати телефонні дзвінки на льоту.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
2-циліндровий, 4-тактний, V 75°
Робочий об'єм
1301 см³
Діаметр / Хід поршня
108/71 мм
Потужність
132 кВт
Обертаючий момент
140 Нм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Система змазки
Forced oil lubrication with 3 oil pumps
Охолодження
З рідинним охолодженням
Зчеплення
PASC (TM) slipper clutch, hydraulically actuated
Запалювання
Keihin EMS with RBW and cruise control, double ignition
CO2
145 г/км
Витрата палива, л/100км
6,17 л/100 км

Шасі

Рама
Chrome-moly tubular space frame, powder-coated
Передня підвіска
WP APEX 48
Задня підвіска
WP APEX - Monoshock
Хід підвіски, передня / задня
125/140 мм
Передні гальма
2 x Brembo Stylema Monobloc four piston, radially mounted caliper Ø 320 мм
Задні гальма
Brembo twin-piston fixed calliper, brake disc Ø 240 мм
ABS
Bosch 9.1MP 2.0 (with cornering ABS and SUPERMOTO ABS)
Ланцюг
525 X-Ring
Кут нахилу вилки
64.8°
Дорожній просвіт
160 мм
Висота по сідлу
835 мм
Обсяг бака
16 л
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.