ВСТУПИ ДО ВИЩОЇ ЛІГИ

KTM 85 SX пропонує справжній смак до вищої ліги мотокросу. Слідуючи по стопах чемпіонів, кожен дюйм цього мотоцикла імітує перевірений дизайн великий лінійки велосипедів. У легкому корпусі, спроектованому WP, розміщений його компактний ракетний корабель з двигуном, який забезпечує неперевершені характеристики і керованість. Цей міні-воїн - ідеальне гоночне зброю, готовий вийти і перемогти всіх в боротьбі за найвищу сходинку п'єдесталу пошани.

ДВИГУН І ВИПУСК

Двигун
Знадобилося неймовірну кількість винахідливості, щоб втілити перемогла в гонках формулу більших 2-тактних двигунів KTM в компактний 85-кубовий двигун. Використовується особливий виробничий процес, який забезпечує вражаючу економію ваги без шкоди для міцності або довговічності. Надкомпактна силова установка оснащена 6-ступінчастою коробкою передач і забезпечує кращу в своєму класі потужність і керованість у всьому діапазоні оборотів. Клапан потужності відіграє ключову роль в адаптації потужності до умов траси і здібностям гонщика, гарантуючи, що єдиний гонщик, здивований неймовірними характеристиками, - це учасники.
Циліндр
Циліндр KTM 85 SX має діаметр циліндра і хід поршня 47 / 48,95 мм. Він оснащений складною системою силових клапанів, яка управляє як випускним клапаном, так і допоміжними випускними отворами, забезпечуючи мотоциклу відмінний крутний момент і потужність. Це призводить до значних характеристикам на середніх частотах, зменшуючи необхідність переробляти зчеплення в суглинних або піщаних умовах. Регулюючий гвинт дозволяє регулювати час відкриття гидрораспределителя відповідно до переваг гонщика і умовами траси.
Картери та кришки двиуна
Картери виробляються з використанням процесу лиття під високим тиском, при якому товщина стінок мінімальна, а міцність і довговічність зберігаються. Конструкція ящиків дуже компактна і націлена на розміщення валів якомога ближче до центру тяжіння, що сприяє кращому зверненням.
Трансмісія
85 SX оснащений легкою і надійною 6-ступінчастою коробкою передач. Передавальні числа були розроблені таким чином, щоб ідеально відповідати характеристикам двигуна, а просте і точне перемикання дозволяє водієві швидко і впевнено вибирати наступну передачу. Коробка передач має новий карданний вал, який використовує гвинт для фіксації передньої зірочки і тарельчатой ​​пружини замість стопорного кільця, що забезпечує оптимальну фіксацію передньої зірочки. Ще одна родзинка трансмісії 85 SX - це перемикання передач без бруду. Подібно конструкції підніжки, він запобігає накопиченню бруду і гарантує, що наступна передача завжди доступна, незалежно від умов.
Зчеплення
KTM 85 SX оснащений карбюратором MIKUNI TMX. Цей 38-міліметровий плоский ковзний карбюратор живе, забезпечуючи плавну і контрольовану потужність аж до обмеження числа оборотів. Кут впускного колектора допомагає зменшити перелив палива. Він також менш чутливий до різних висот і температур, тому ви можете прикріпити його де завгодно і коли завгодно.
Колінчатий вал
KTM 85 SX оснащений легким колінчастим валом з оптимізованої балансуванням для зниження вібрації і коливальної маси. Яким би легким не був колінчастий вал, його інерція обертання не було порушено, забезпечуючи максимальний крутний момент і число оборотів, а також легкість їзди.
Охолодження
Підтримка оптимальної температури двигуна має вирішальне значення для забезпечення постійної потужності протягом всієї поїздки. KTM 85 SX оснащений радіаторами, центр ваги яких розташований нижче. Їх дизайн ідеально поєднується з кожухами та забезпечує відмінну тонкість і ергономічність. Використовуючи технологію CFD (обчислювальна гідродинаміка) разом з продуманою схемою контуру охолоджувальної рідини, інноваційна система забезпечує оптимальну температуру двигуна для максимальної продуктивності в будь-яких умовах. Радіатори також оснащені спеціальними протекторами, які служать не тільки в якості захисту від летять каміння і сміття, а й як скоби, які розсіюють енергію навколо радіаторів в разі удару.
Глушник
Вихлопна система була розроблена таким чином, щоб повністю відповідати силовим характеристикам двигуна і сприяє видатним універсальним характеристикам і керованості. Колекторна труба виготовляється методом тривимірної штампування. Після надання форми компонентів вони зварюються роботом, щоб забезпечити найвищий рівень якості, стабільності і довговічності. Легкий і компактний глушник був перероблений з використанням поліпшеної набивної вовни (на 40 г легше), що гарантує приємний 2-тактний звук і безпечно відповідає встановленим FIM меж шуму.

ШАСІ

Рама
Рама KTM 85 SX - це зменшена версія перевірених чемпіонатами повнорозмірних рам. Він професійно виготовлений з Гидроформованниє труб з хромомолібденової стали, зварених роботом, що забезпечує найвищий рівень постійної якості. Характеристики гнучкості були спеціально розроблені для легкості управління і оптимального комфорту, при цьому вони працюють в повній гармонії з підвіскою, щоб забезпечити відмінну маневреність і стійкість на високих швидкостях. Оправи мають дуже міцне порошкове покриття помаранчевого кольору і оснащені стандартними захисними пристосуваннями.
Підрамник
Виготовлений з легкого алюмінію підрамник забезпечує стійкість заднього крила і надійну опору для водія при невеликому додатковому вазі.
Маятник
Цілісний маятник виготовляється методом лиття під тиском, що забезпечує виняткову міцність при мінімально можливій вазі. Він пропонує широкий діапазон регулювання заднього колеса, що дозволяє використовувати більш коротку колісну базу на більш вузьких звивистих гусеницях або довшу колісну базу для більшої стійкості на більш довгих і нестійких трасах. Маркування ланцюга маятника видно зверху, що робить регулювання простіший і точною.
Колеса
Чорні обода Excel і маточини, оброблені на верстаті з ЧПУ, забезпечують найпотужнішу основу для руху вперед на KTM 85 SX. Шини MAXXIS були встановлені для забезпечення виняткової стійкості на прямій і відмінного зчеплення з дорогою на самих різних поверхнях, гарантуючи, що потужність передається саме там, де вона призначена - на землі.
Передня підвіска
У передній вилці KTM 85 SX використовується та ж технологія підвіски, що і в повнорозмірною лінійці мотокросів. Вилка WP XACT AER складається з роздільної вилки з капсулированной пневматичної пружиною в лівій нозі і надійною системою демпфірування масла в правій нозі. Вона дозволяє значно знизити вагу на 1,0 кг у порівнянні зі звичайними пружинними вилками. Важливо відзначити, що регулювання попереднього натягу надзвичайно проста і може бути відрегульована за допомогою єдиного клапана тиску повітря і нагнітального повітряного насоса. Конструкція також забезпечує легкий доступ до пристроїв для стиснення і відскоку.
Задня підвіска
KTM 85 SX оснащений заднім амортизатором WP XACT PDS (Progressive Damping System). Дизайн пропонує високу швидкість прогресування і відмінний відгук. Він забезпечує вражаючий хід заднього колеса в 305 мм і повністю регулюється для попереднього натягу, стиснення і відбою.
Гальма
KTM 85 SX оснащений недавно розробленої гальмівною системою Formula з плаваючими супортами - два поршня спереду, один ззаду - з полегшеними гальмівними дисками Wave - діаметр спереду 240 мм, ззаду 220 мм. Система є еталоном з точки зору керованості та ефективності гальмування, забезпечуючи потужний і впевнене гальмування.
Airbox
Повітряна камера KTM 85 SX спроектована так, щоб оптимізувати доступне невеликий простір для забезпечення його оптимальної роботи при збереженні високого рівня захисту фільтра. До повітряного фільтру легко отримати доступ без інструментів, знявши ліву бічну панель. Знаючи, що повітря буквально вдихає енергію в двигун, KTM подбав про те, щоб процес установки нового чистого фільтра був як ніколи простіше. Конструкція фільтра і кожуха фільтра Twin Air B.V. відрізняється простою відмовостійкою системою монтажу, що робить обслуговування фільтра швидким, легким і точним завданням.

ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Кермо
KTM 85 SX відрізняється міцним, легким, конічним алюмінієвим кермом з вигином особливої форми, що забезпечує загальну ергономіку. Крім того, в стандартну комплектацію велосипеда входять фіксують рукоятки ODI, які включають вулканізованої рукоятку з правого боку і фіксується з лівого боку, що не вимагає клею або дроту для установки.
Підніжки
KTM 85 SX не має брудних підніжок, які мають просту, але ефективну систему самоочищення, яка забезпечує повернення підніжок в початкове положення, забезпечуючи повний контроль в будь-яких умовах.

ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Наліпки
Кузов вдало доповнений агресивної сучасної графікою, що не залишає сумнівів в бажанні гонщика виграти гонку.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
1-циліндровий, 2-тактний двигун
Робочий об'єм
84.9 cm³
Діаметр / Хід поршня
47/48,95 мм
Запуск
Kickstarter
КПП
6-ступінчаста
Зчеплення
Wet, multi-disc clutch, Formula hydraulics
Запалювання
MEDJ digital

Шасі

Рама
Central double-cradle-type 25CrMo4 steel
Передня підвіска
XACT 43 WP Upside-Down fork, Ø 43 mm
Задня підвіска
WP Xplor PDS shock absorber
Хід підвіски, передня / задня
278/305 мм
Передні гальма
Дискові гальма Ø 240 мм
Задні гальма
Дискові гальма Ø 220 мм
Ланцюг
1/2 x 5/16"
Кут нахилу вилки
66°
Дорожній просвіт
336 мм
Висота по сідлу
865 мм
Обсяг бака
5,2 л
Вага (сухий)
67 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.