БЕЗМЕЖНІ МОЖЛИВОСТІ

KTM FREERIDE E-XC розділяє той же безмежне відношення, що і його бензиновий товариш, але робить це з нульовим рівнем викидів. Новітній пакет KTM PowerPack зі збільшеною ємністю означає, що ви можете піти ще далі на одній зарядці. Підвіска WP допомагає тримати речі в рівновазі, а технологія рекуперації енергії означає, що ви будете проводити більше часу, подорожуючи по найскладнішій місцевості в абсолютній тиші.

01. ДВИГУН

Пристрій керування
Ультрасучасний блок управління являє собою передовий набір електроніки, що вносить важливий внесок в гнучку, але легко керовану подачу потужності KTM FREERIDE E-XC. Він має водяне охолодження, щоб забезпечити надійну роботу в будь-яких умовах.
Трансмісія
Безщітковий електродвигун KTM FREERIDE E-XC управляється інтелектуальним сучасним блоком управління, спеціально адаптованим для цього застосування, щоб гарантувати чуйну, але при цьому легко керовану подачу потужності для максимального задоволення від їзди. Насправді, чим крутіше і крутіше гусениці, тим веселіше: оскільки повний крутний момент досягається в основному зі стану спокою, а це означає, що не потрібно ні важіль перемикання передач, ні зчеплення, ні більш простого способу Завдяки вдосконаленому двигуну, що забезпечує пікову потужність 18 кВт в режимі Cross 3, KTM FREERIDE E-XC легко справляється з багатьма мотоциклами з двигунами внутрішнього згоряння. Крім того, коли обраний економічний режим, модель може рекуперировать енергію уповільнення під час руху накатом і гальмування для додаткового збільшення дальності. У той же час KTM FREERIDE E-XC забезпечує повну експлуатаційну безпеку без компромісів. Навіть при повному зануренні у воду відсутня небезпека ураження електричним струмом через складну, повністю герметичній системи трансмісії і KTM PowerPack.
Дисплей
Багатофункціональний дисплей між рульовою колонкою і сидінням дозволяє водієві вибирати один з трьох різних режимів подачі потужності. Крім того, ланцюжок світлодіодів, від зеленого до червоного, забезпечує візуальну індикацію заряду, що залишився в KTM PowerPack, при цьому червоний світлодіод починає блимати, і велосипед автоматично переходить в режим «кульгавого дому», як тільки рівень заряду падає нижче 10%. Крім того, коди помилок позначаються червоним світлодіодом, миготливим з різною частотою.
режими їзди
Доступні три різних режиму їзди, що дозволяють відрегулювати реакцію трансмісії в залежності від рівня навичок мотоцикла READY TO RACE, а також запропонувати перевага найбільш ефективного управління енергоспоживанням, адаптованого до поточних вимог і перевагам водія: режим 1 «Економія» «З обмеженням швидкості до 50 км / ч; режим 2 «Ендуро» з обмеженням потужності до 16 кВт і необмежений режим 3 «Крос», де доступна повна потужність до 18 кВт.

02. ШАСІ

Рама
Шасі KTM FREERIDE E-XC відрізняється дуже легкою конструкцією з композитного матеріалу, що поєднує високоякісну хромомолібденових сталь з кованими алюмінієвими профілями на болтах. На відміну від KTM FREERIDE 250 F, рама моделі E має відкриту нижню частину, а двигун і масивна алюмінієва опорна пластина працюють як напружені елементи. Така конструкція забезпечує оптимальну жорсткість і стійкість для максимальної безпеки навіть при стрибках у висоту.
Підрамник
Підрамник з болтовим кріпленням виготовлений з високоміцного полімеру. Володіючи винятковою жорсткістю, він вносить значний вклад в зниження загальної маси автомобіля. Вбудована рукоятка втоплена і добре захищена від бруду і бруду, що викидається заднім колесом.
Передня підвіска
В KTM FREERIDE E-XC використовується вилка WP XPlor 43, набір перевернутих вилок діаметром 43 мм і ходом 250 мм. Володіючи видатними характеристиками відгуку і демпфірування, WP XPlor 43 володіє чутливістю і стійкістю до опускання. Роздільна конструкція вилки з пружинами з обох сторін, кожна з ніжок вилки має окрему функцію демпфірування, з компресією з лівого боку і демпфуванням відбою з правого боку, які легко регулюються за допомогою регуляторів у верхній частині вилки.
Задня підвіска
Амортизатор WP PDS XPlor ідеально поєднується з виделкою WP XPlor 43 і забезпечує хід колеса 260 мм. У конструкції, типовою для змагань KTM Enduros, успішна задня підвіска PDS (прогресивна система демпфірування) має амортизатор, встановлений безпосередньо на верхній частині маятника, що усуває додатковий вага і складність важільного механізму. На додаток до прогресу, досягнутого за рахунок геометрії підвіски і прогресивної пружини, WP PDS XPlor включає в себе другий демпфуючий поршень із закритою чашкою в кінці ходу для додаткового захисту від опускання. Крім регулювання відбою, амортизатор також має окремо регульоване демпфірування стиску на високій і низькій швидкості. Висота сидіння може бути зменшена ще на 25 мм за допомогою спеціального комплекту, доступного в програмі KTM PowerParts.
Колеса
Зібрані з анодованих алюмінієвих ободів Giant і маточин, оброблених на верстаті з ЧПУ, і з використанням легких алюмінієвих ніпелів зі спицями, висококласні колеса KTM FREERIDE E-XC складно перевершити як по вазі, так і по стійкості.
гальма
Оскільки електричний велосипед не вимагає зчеплення, найбільш логічно було встановити обидва головних гальмівних циліндра на кермі замість того, щоб вибирати стандартне розташування на мотоциклах. Це означає, що гонщику більше не потрібно використовувати ногу, щоб почати замет. Freeride E-XC оснащений недавно розробленої гальмівною системою FORMULA з плаваючими супортами - два поршня спереду, один ззаду - з легкими гальмівними дисками Wave - діаметр спереду 260 мм, ззаду 220 мм. Система є еталоном з точки зору керованості та ефективності гальмування, забезпечуючи потужний і впевнене гальмування.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Кермо
Конічний високоміцний алюмінієвий кермо Neken у KTM FREERIDE EXC має такий же вигин і ширину, що і кермо EXC, що забезпечує водієві поліпшену ергономіку і контроль. Кермо оснащене захватами ODI зі зручною фіксується ручкою зліва, для надійної фіксації якої не потрібно ні клею, ні дроту.
підніжки
Пропонуючи необмежену свободу рухів в поєднанні з чудовим комфортом, довге вузьке сидіння KTM FREERIDE E-XC легко розблокується і розблокується для доступу до KTM PowerPack. При висоті сидіння трохи більше 900 мм контакт із землею знаходиться в межах досяжності більшості гонщиків навіть на складній місцевості, що підвищує впевненість і дає водієві більше почуття безпеки, що особливо добре для новачків. Асортимент високоякісних аксесуарів KTM PowerParts включає альтернативне сидіння з ще меншою висотою сидіння.

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Щиток приладів
KTM FREERIDE E-XC оснащений панеллю приладів з цифровим спідометром від MAE і численними функціями, включаючи простоту використання і вбудовані попереджають і індикаторні вогні. Трос спідометра надійно захищений плетеними трубкою переднього гальмівного шланга, яка має вбудований канал. Крім того, на мотоциклі є місце для замка запалювання з правого боку маски фари поруч зі спідометром, що забезпечує легкий доступ.

05. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Зарядний пристрій
Зовнішнє зарядний пристрій може бути підключений до будь-якої звичайної розетки на 230 В з запобіжником на 10 або 13 А і може бути легко підключений до KTM PowerPack, піднявши сидіння. Час зарядки складає близько 110 хвилин для повної зарядки або близько 75 хвилин для 80% заряду.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Потужність
9 кВт (12 к.с.) при 4500 об./хв.
Обертаючий момент
42 Нм
Охолодження
З рідинним охолодженням

Шасі

Рама
Perimeter steel-aluminium composite frame
Задня підвіска
WP Xplor PDS shock absorber
Хід підвіски, передня / задня
250/260 мм
Передні гальма
Дискові гальма Formula Ø 260 мм
Задні гальма
Дискові гальма Formula Ø 230 мм
Ланцюг
5/8 x 1/4"
Кут нахилу вилки
67°
Дорожній просвіт
340 мм
Висота по сідлу
910 мм
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.