ДВИГУН І ВИПУСК

Двигун
Чисте задоволення, яке доставляє двигун цього мотоцикла, гарантувало продовження виробництва. Оскільки він поділяє багато ключові компоненти з провідним в своєму класі 125, циліндр, головка циліндра і поршневий блок тепер також можуть бути встановлені на базі двигуна об'ємом 125 куб. Див, що перетворює його в двигун 150 SX без необхідності заміни колінчастого вала. Компактний і потужний, цей інноваційний 2-тактний двигун являє собою легку силову установку, яка має сенс.
Циліндр
В основі 150-кубового двигуна лежить циліндр діаметром 58 мм. Він оснащений інноваційним силовим клапаном зі складним механізмом, призначеним для вихлопних отворів бічної підтримки. Розташування випускного отвору покращує характеристики двигуна, а точна обробка верхнього контуру випускного отвору забезпечує точну синхронізацію порту. Двокомпонентна головка блоку циліндрів працює в повній гармонії з циліндром, забезпечуючи видатну продуктивність у всьому діапазоні оборотів.
Картери та кришки двигуна
Легкі корпусу двигуна виробляються методом лиття під високим тиском з мінімальною товщиною стінок при збереженні міцності і довговічності. Конструкція дозволяє високо розташувати колінчастий вал поруч з центром тяжкості, що забезпечує оптимальну централізацію маси і спрощує їзду. Корпус двигуна дуже компактний, що в значній мірі сприяє малій масі двигуна.
Трансмісія
KTM 150 SX оснащений надійною 6-ступінчастою коробкою передач. Передавальні числа, в яких були покращені і посилені передавальні числа, були перенесені з попередника. Коробка передач має новий карданний вал, який використовує гвинт для фіксації передньої зірочки і тарельчатой ​​пружини замість стопорного кільця, що забезпечує оптимальну фіксацію передньої зірочки. Ще однією родзинкою трансмісії 150 SX є відсутність бруду в важелі перемикання передач. Подібно конструкції підніжки, він запобігає накопиченню бруду і гарантує, що наступна передача завжди доступна, незалежно від умов.
Карбюратор
KTM 150 SX оснащений карбюратором MIKUNI TMX 38 мм з плоскими засувками, який в 2021 році поєднується з новою дросельною заслінкою з роликовим приводом. Нещодавно перероблені язички для блоку язичків впуску забезпечують подальші поліпшення в роботі, герметичності і надійності, гарантуючи, що вся система завжди забезпечує плавну, контрольовану потужність у всьому діапазоні оборотів.
Колінчатий вал
Колінчастий вал має хід 54,5 мм, що забезпечує оптимальний крутний момент і число обертів. Він ідеально збалансований, а врівноважує вал забезпечує мінімальну вібрацію. Колінчастий вал розташований в ідеальному положенні для централізації маси, що сприяє кращій маневреності і керованості.
Охолодження
Підтримка оптимальної температури двигуна має вирішальне значення для забезпечення постійної потужності протягом всієї поїздки. KTM 150 SX оснащений радіаторами, центр ваги яких розташований нижче. Їх дизайн ідеально поєднується з кожухами та забезпечує відмінну тонкість і ергономічність. Використовуючи технологію CFD (обчислювальна гідродинаміка) разом з продуманою схемою контуру охолоджувальної рідини, інноваційна система забезпечує оптимальну температуру двигуна для максимальної продуктивності незалежно від умов. Радіатори також оснащені спеціальними протекторами, які служать не тільки в якості захисту від летять каміння і сміття, а й як скоби, які розсіюють енергію навколо радіаторів в разі удару.
Глушник
Коли справа доходить до потужності і продуктивності, вихлопна система, розроблена спеціально для цього мотоцикла, грає ключову роль і має неперевершену потужністю. Крім того, його особлива форма забезпечує більш тонку ергономіку, при цьому забезпечуючи безпечну роботу в межах шуму для гонок.

ШАСІ

Рама
Рама професійно виготовлена ​​з труб з хромомолібденової стали, виготовлених методом гидроформовки, зварених роботом, що забезпечує найвищий рівень незмінно високої якості. Жорсткість була точно адаптована для найбільш динамічною керованості і ідеально гармонує з підвіскою, забезпечуючи маневреність без втрати стійкості на високих швидкостях. Рама також не має брудних підніжок, які мають просту, але ефективну систему самоочищення, яка забезпечує повернення підніжок в початкове положення, забезпечуючи повний контроль в будь-яких умовах. Всі рами SX мають таке ж високоміцне порошкове покриття, що і машини KTM Factory, і поставляються зі стандартними протекторами рами. Підрамник виготовлений з легкого алюмінію, що забезпечує стійкість заднього крила і надійну підтримку водія при невеликому додатковому вазі.
Маятник
Цілісний маятник виготовляється методом лиття під тиском, що забезпечує виняткову міцність при мінімально можливій вазі. Він пропонує широкий діапазон регулювання заднього колеса, що дозволяє використовувати більш коротку колісну базу на більш вузьких звивистих гусеницях або довшу колісну базу для більшої стійкості на більш довгих і нестійких трасах. Маркування ланцюга маятника видно зверху, що робить регулювання простіший і точною.
Колеса
KTM використовує легкі, оброблені на верстаті з ЧПУ маточини і високоякісні обода Excel на всіх моделях SX, що гарантує максимальну стабільність і мінімальна вага. Ніпелі з алюмінієвими спицями мають конструкцію, яка дозволяє знизити частоту затяжки спиць. Колеса оснащені новітніми шинами Dunlop Geomax-MX33, що забезпечують максимальне зчеплення і стійкість, ефективно передаючи всю потужність на землю.
Передня підвіска
Все повнорозмірні моделі KTM SX оснащені надлегкої виделкою WP XACT з технологією AER. Це вилка з пневматичної ресорою, 48 мм, з окремими функціями на кожній ніжці вилки, з функціями демпфірування з правого боку і пневматичної ресорою з лівого боку. Ліва нога оснащена двухкамерной системою з капсульованих повітряним картриджем, що допомагає запобігти втраті тиску повітря. По суті, це означає, що в рідкісному випадку протікання зовнішнього ущільнення внутрішній тиск картриджа утримує байк в нормальному положенні. Пневматична ресора виключно проста у використанні і може бути відрегульована під будь-яку вагу гонщика за допомогою одного повітряного клапана і повітряного насоса, що поставляється з велосипедом. Права опора вилки включає в себе демпфуючий картридж, щоб відповідати вимогам однієї демпфирующей стійки, і може бути відрегульована відповідно до умов траси і уподобаннями гонщика. Крім того, верхні ковпачки вилки мають новий дизайн забезпечує кращу і легкого регулювання (стиснення зверху, відскік знизу, 30 клацань кожна).
Задня підвіска
Всі моделі KTM SX оснащені моноамортизатором WP XACT, який був розроблений для роботи як єдине ціле з усією архітектурою рами і маятника, а також системою навішування і виделкою WP XACT. Він оснащений високоякісними обробленими і анодованими компонентами, які додають нотку класності і надають йому привабливість, що виходить за рамки простої функціональної необхідності. Він повністю регулюється, включаючи високошвидкісне і низькошвидкісне стиснення, що дозволяє вам точно налаштувати амортизатор відповідно до будь-якої трасою і уподобаннями гонщика.
Потрійний зажим
Всі моделі KTM SX оснащені потрійними зажимами найвищої якості, обробленими на верстаті з ЧПУ, які стали торговою маркою KTM. Потрійний затиск має точно розраховані жорсткість і зміщення (зсув 22 мм для всіх моделей), щоб відповідати характеристикам вигину рами і вилки. В результаті передня частина працює в ідеальній гармонії, позитивно впливаючи на загальну керованість і стійкість. Фіксація керма з гумовим демпфуванням знижує вібрацію, а також допускає деяку регулювання з двома різними положеннями установки. Лічильник мотогодин входить в стандартну комплектацію верхнього потрійного затиску на всіх моделях SX, інформуючи гонщика про кількість годин, витрачених на розбирання траси, і про терміни наступного обслуговування.
Гальма
Високотехнологічні гальма Brembo S.p.A завжди були стандартним обладнанням усіх мотокроссовой мотоциклів KTM. У поєднанні з легкими хвилястими дисками відома система забезпечує високий рівень ефективності гальмування, дозволяючи вам обійти суперників.
Паливний бак
Всі моделі лінійки KTM SX оснащені легкими поліетиленовими паливними баками. Форма паливного бака забезпечує тонку ергономіку без шкоди для 7-літрового паливного бака. Кришка заливної горловини має внутрішню різьбу, яка забезпечує легке і надійне закриття.
Airbox
Повітряна камера на KTM 150 SX забезпечує оптимальну динаміку потоку і разом з впускними трубками забезпечує максимальну потужність і швидку реакцію дросельної заслінки. Незважаючи на очевидні переваги в продуктивності, конструкція також забезпечує максимальний захист від забруднення повітряного фільтру. Великий повітряний фільтр Twin-Air встановлений на ретельно продуманої жорсткої клітці, що зводить до мінімуму неправильну установку. Як і в попередніх моделях, обслуговування фільтрів виконується швидко і легко і не вимагає інструментів - стандартна оригінальна функція від KTM.

ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Сидіння
Всі моделі KTM SX оснащені сидінням, яке ідеально відповідає динамічної ергономіці, орієнтованої на робочі характеристики. Оббивка сидіння забезпечена силіконовими смужками, які забезпечують краще зчеплення з дорогою для водія. Сидіння зручно кріпиться до велосипеда одним довгим бічним гвинтом, що спрощує поводження з ним.
Кермо
Все повнорозмірні моделі KTM SX оснащені однаковим високоміцним алюмінієвим конічним кермом виробництва NEKEN. Кермо закріплений на гумових амортизаторах, які дозволяють приймати два різних положення. У стандартну комплектацію керма входить вулканізована рукоятка ODI з правого боку і зручна що фіксується рукоятка ODI, яка не вимагає використання дроту або клею, зліва. Вони також оснащені поперечиною з кришкою, яку можна прикріпити і зняти без особливих зусиль.
Підніжки
Сложные «незагрязняемые» подножки предотвращают смазывание подножек даже при копании в глубоких колее. Ищете более высокую позицию для верховой езды? Затем просто установите подножки моделей KTM 2018 EXC, которые на 6 мм выше, чем у версий SX.

ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Налипки
Нова графіка відповідає агресивного характеру мотоцикла і ще більше покращує зовнішній вигляд кузова.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Робочий об'єм
143.99 cm³
Діаметр / Хід поршня
58/54,5 мм
Запуск
Kickstarter
КПП
6-ступінчаста
Зчеплення
Багатодискове зчеплення, гідравліка Brembo
Запалювання
Kokusan

Шасі

Рама
Central double-cradle-type 25CrMo4 steel
Передня підвіска
WP XACT-USD, Ø 48 mm
Задня підвіска
WP XACT Monoshock with linkage
Хід підвіски, передня / задня
310/300 мм
Передні гальма
Дискові Ø 260 мм
Задні гальма
Дискові Ø 220 мм
Ланцюг
5/8 x 1/4"
Кут нахилу вилки
63.9°
Дорожній просвіт
375 мм
Висота по сідлу
950 мм
Обсяг бака
7,5 л
Вага (сухий)
87,5 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.