СВІТ ПРОСТО СТАВ МЕНШЕ

1290 SUPER ADVENTURE S

1290 SUPER ADVENTURE S

СВІТ ПРОСТО СТАВ МЕНШЕ

KTM 1290 SUPER ADVENTURE S - швидке і легке подолання перешкод. Створений для пригод V-Twin потужністю 160 к.с. і 138 Нм означає, що поїздки по пересіченій місцевості будуть легко організовані, а адаптивний круїз-контроль і напівактивна підвіска разом з ергономікою і технологіями, орієнтованими на водія, забезпечують маневреність і комфорт на далеких дистанціях. Абсолютно новий рівень. Це смілива заява - KTM 1290 SUPER ADVENTURE S - це новий еталон.

Colors

01. ДВИГУН І ВИПУСК

Двигун
Зарекомендував себе двигун V-twin LC8, з потужністю 160 к.с. і з вражаючим крутним моментом 138 Нм, знову отримав визнання як самий компактний, легкий і кращий двигун в своєму сегменті. Він також екологічніше, відповідає всім нормам EURO5 і забезпечує інтервали обслуговування 15000 км і низьку витрату палива, поїздка за поїздкою, миля за милею.
Трансмісія
Перемикання передач KTM 1290 SUPER ADVENTURE S - у багатьох відношеннях, є 6-ступінчаста коробка передач PANKL з новим, більш легким алюмінієвим селекторним барабаном з оптимізованими доріжками для більш швидкого і плавного перемикання передач. Нове покриття (бронзово-мідне) вилок перемикання для зниження зносу в порівнянні з хромованим покриттям попереднього покоління. Це також допомагає Quickshifter + швидше включатися для надшвидкого і плавного перемикання передач.
Зчеплення PASC
Прослизаюча муфта не тільки відкривається, коли зворотний крутний момент двигуна стає занадто високим, вона також допомагає, коли ви відкриваєте дросельну заслінку. Перший запобігає дестабілізуючу вібрацію задніх коліс при різкому гальмуванні або уповільнення; останній знижує зусилля важеля, необхідне для перемикання передач, дозволяючи управляти зчепленням одним пальцем курка зчеплення, що заощаджує енергію під час їзди.
Головки циліндрів
Ключовим елементом плавної передачі потужності 75-градусного V-образного двоциліндрового двигуна є сучасна 4-клапанна головка циліндрів DOHC. Вони поєднують в собі подвійне свічковий запалювання, канали з оптимізованим потоком і гладкий привід клапана з низьким коефіцієнтом тертя.
DLC покрыття
Алмазоподібний вуглець - або скорочено DLC - являє собою надзвичайно тверде і міцне покриття, яке використовується в багатьох частинах двигуна, для поліпшення характеристик ковзання. Він покращує продуктивність, і нашим двигунам це подобається!
Подвійне запалювання
Система управляє двома свічками запалювання різного розміру в кожній головці блоку циліндрів незалежно один від одного. Це призводить до поліпшеного згоряння і більш плавного, оптимально контрольованого процесу згоряння. Для вас це означає кращий контроль потужності, менша витрата палива і маленькі викиди.
Поршні
Поршні в KTM 1290 SUPER ADVENTURE S ковані і створені за технологією Формули-1. Результатом є високий ступінь сопротівоєніє навантажень, незважаючи на дуже коротку і легку конструкцію. Спідниці поршнів мають додаткове ультрасучасне покриття Grafal®. Воно додатково знижує тертя і особливо зносостійке.
Колінчастий вал
Надзвичайно низькі зворотно-поступальні маси колінчастого вала збільшують чуйність і легкість ходу двигуна. Завдяки оптимизирования формі кривошипно-шатунного механізму особливо зросло зниження втрат цього вузла.
Overdrive
Шоста передача служить довгим перевантаженням в добре рознесеній коробці передач KTM 1290 SUPER ADVENTURE S. Це економить паливо і підвищує комфорт під час подорожі.
По проводам
Електронне урядування "Ride-by-wire". Крім банальну відсутність троса приводу дросельної заслінки, ви отримуєте плавний відгук від дроселя. Ось чому система KTM 1290 SUPER ADVENTURE S "Ride-by-wire" настільки приваблива. Вона забезпечує ідеальну дозування завжди доступного і рясно крутного моменту, в той час як електронно передаються команди від ручки газу до дросельної заслінки, які підходять для різних умов їзди.
Тривалі інтервали обслуговування
З інтервалом обслуговування 15000 км любителі пригод можуть з повною упевненістю відправитися у пустелю. Це стало можливим завдяки унікальному поєднанню компонентів найвищої якості, розробленим перевіреним і надійним двигуном.
Співвідношення потужності і ваги
Комбінація легкої конструкції шасі і компактного потужного двигуна виводить KTM 1290 SUPER ADVENTURE S на вершину свого класу з точки зору співвідношення потужності до ваги і динаміки руху. В результаті вийшов один з найлегших і найкращих туристичних мотоциклів в своєму сегменті.
Вихлоп
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S має повністю перероблену вихлопну систему. Два нових колектора направляють вихлопні гази в камеру Гидроформованниє колектора з двома каталітичними нейтралізаторами. Тим часом, закінчення системи - недавно розроблений глушник з нержавіючої сталі забезпечує типовий V-подібний звук.
Повіряний фільтр
Завдяки змінити корпусу повітряного фільтра водії тепер можуть легко отримати доступ до повітряного фільтру, просто відкрутивши 4 гвинта, щоб зняти речовий відсік перед кришкою паливного бака. Крім того, сам фільтр тепер має вертикальні ребра, а не горизонтальні, який допомагає направляти пил або пісок на дно корпусу, не дозволяючи засмоктувати їх в ребра фільтра. В цілому, кращий дизайн для завзятих шукачів пригод.
Охолодження
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S тепер має 2 окремих радіатора замість одного блоку. В результаті покращується відведення тепла і поліпшується всебічне охолодження. Продумані повітроводи тепер також направляють холодне повітря до двигуна, зберігаючи прохолоду не тільки мотоцикла, але і ніг водія.

02. ШАСІ

Рама
Нова, перероблена і легка ґратчаста рама з хромомолібденової нержавіючої сталі з трубками в поєднанні з кованими елементами забезпечує надміцний компонент KTM 1290 SUPER ADVENTURE S. Рульове управління переміщено на 15 мм назад, щоб скоротити раму, а передня опора двигуна була повернута вперед на 2 градуси, щоб допомогти в різкому прискоренні. Завершує комплект нова легка і високоміцна алюмінієва бічна підставка.
Маятник
Збільшений на 15 мм для оптимізації стійкості при русі в поєднанні з більш короткою рамою, литий під тиском маятник з відкритою решіткою зберіг легкість і точність виготовлення, щоб забезпечити жорсткість і безкомпромісний контроль на дорозі.
Підвіска
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S оснащений просунутішою системою підвіски на ринку. Оснащений новим поколінням інноваційної технології напівактивної підвіски WP (SAT) з магнітними клапанами з електронним управлінням для регульованого демпфірування, що забезпечують широкий діапазон регулювання для максимального комфорту і безпеки. А найкраще те, що всі налаштування і регулювання підвіски можуть бути виконані через приладову панель і відображаються на TFT-екрані. Крім того, опціональний пакет Suspension PRO дозволяє водієві вибирати між автоматичним настроюванням преднатяга або індивідуальним настроюванням заднього амортизатора і передньої вилки.
Рульовий демпфер
У стандартній комплектації мотоцикл оснащений рульовим демпфером WP. Встановлено між рамою і нижньої траверс, рульовий джемпер забезпечує повну контрольовану керованість на поганих дорогах.
Колеса і шини
Виготовлена на замовлення гума MITAS Terra Force-R, спеціально розроблена для нового KTM 1290 SUPER ADVENTURE S, забезпечує виняткое зчеплення, керованість і оптимальну стабільність на високій швидкості.
Гальма
Точний. Потужний. Послідовний. Як і слід було очікувати від набору гальм Brembo. Спереду ви знайдете здвоєні диски діаметром 320 мм, які встановлені радіально, а також 4-поршневі фіксовані супорти. Ззаду про перевищення швидкості забезпечує великий диск діаметром 267 мм. А в разі виникнення надзвичайної ситуації вам допоможе двухканальная система 10.3 ME ABS від Bosch.
Паливний бак
Повністю перероблений паливний бак об'ємом 23 літри, що складається з трьох частин. Він складається з двох великих паливних елементів з кожного боку рами з верхнім центральним резервуаром. Кришка паливного бака теж нова, з електронним управлінням. Але що краще? Відділення для зберігання, що нагадує легендарний KTM 990 ADVENTURE, було включено в новий дизайн, в комплекті з роз'ємом USB і досить великим, щоб вмістити ваш мобільний телефон, сонцезахисні окуляри або гаманець.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Кермо
Широкий, регульований і готовий до довгих годинах в дорозі, високоміцний конічний алюмінієвий кермо розроблений для забезпечення більшого контролю та безкомпромісного комфорту. Спеціально розроблена, міцний захист рук була сконструйована для забезпечення оптимальних аеродинамічних характеристик, коли мова йде про стійкість на високих швидкостях.
Перемикач меню з підсвічуванням
Перемикачі з підсвічуванням не тільки добре виглядають, але і мають сенс, коли ви перебуваєте поза домом в умовах низької освітленості і вам потрібно миттєво знайти важливі кнопки.
Підніжки
Два положення підніжок: нижнє, стандартне або 10 мм вгору і назад (по діагоналі), дозволяють райдерам встановлювати рівень комфорту відповідно до їх зростанням і уподобаннями водіння, що може мати велике значення в тривалій пригодницької поїздці.
Висота сидіння
Там, де ви будете проводити більшу частину свого часу, нове сидіння KTM 1290 SUPER ADVENTURE S оснащено роздільними сидіннями для водія і пасажира, причому перше регулюється на 20 мм, від 849 мм до 869 мм. Доступ до простору під сидінням також спрощений: замок сидіння відкривається одним натисканням кнопки.
Вітрове скло
Вітрове скло, призначене для відображення поривів вітру на високих швидкостях, було оптимізовано в аеродинамічній трубі, щоб райдерам було комфортно під час більш тривалих і швидких поїздок. Регулювання також проста завдяки встановленим справа і зліва важелями, що дозволяє регулювати висоту на 55 мм.

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

LED ФАРА
Нова з інтегруванним підсвічуванням в поворотах була розроблена для інтеграції переднього радіолокаційного датчика на KTM 1290 SUPER ADVENTURE S, оточеного підсвічуванням в поворотах і ходовими вогнями. В результаті виходить чистий, характерний для KTM вид, який забезпечує бездоганне висвітлення з широким світловим променем, який висвітлює дорогу попереду.

05. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Панель приладів
Новий стійкий до подряпин 7-дюймовий TFT-дисплей. Не маючи собі рівних з точки зору графіки та читабельності, шукачі пригод можуть отримувати доступ до інформації та вносити зміни в полуактивную підвіску мотоцикла на ходу, швидко і легко, без навігації по меню. Це стало можливим завдяки 6-позиційному перемикача на кермі кубічної форми. Зв'язок також забезпечується за допомогою KTM MY RIDE, яка підключається через Bluetooth для покрокової навігації, відтворення музики і навіть відповіді на вхідні дзвінки. Екран TFT регулюється за кутом нахилу.
USB відсік для телефону
Немає підставки для мобільного телефону? Немає проблем. Зручне відділення береже ваш телефон в дорозі. Він також підтримує зарядку завдяки вбудованому USB-роз'єму. Додаткові функції вхідного дзвінка і звуку з використанням KTM MY RIDE пов'язують телефон з TFT через Bluetooth, тому менше часу ви витрачаєте, дивлячись на маленький екран, і більше часу, дивлячись вперед.
MSC з C-ABS
Контроль тяги важливий не тільки при зниженні потужності, але і коли ви закриваєте дросель, і натискаєте на гальма. Завдяки сучасній системі MSC (Motorcycle Stability Control), розробленої BOSCH, водії можуть рухатися вперед з повною упевненістю. Чутлива до нахилу ABS працює в поєднанні з системами MSC, дозволяючи гонщикам завжди використовувати повну потужність своїх гальм, беручи до уваги кут нахилу, стійкість і дорожні умови. Унікальна функція Offroad ABS також дозволить вам гальмувати сильніше, перш ніж спрацює система ABS.
TPMS
Можливо, найважливіша частина вашої туристичної поїздки - це тиск в шинах. На щастя, KTM 1290 SUPER ADVENTURE S оснащений TPMS (системою контролю тиску в шинах), яка контролює тиск в передній і задній шинах і відображає його на TFT-дисплеї для зручного перегляду. У разі втрати тиску на приладовій панелі відображається попередження.
MTC
Система контролю тяги мотоцикла (MTC), чутлива до кута нахилу, реагує на будь-яку непропорційність пробуксовку заднього колеса. Це робиться за допомогою двох окремих контролерів, що зчитують пробуксовку колеса, виконуючи обчислення і коригування за мілісекунди. Результат? Прискорення і чітка керованість нічим не обмежені, а зниження потужності практично не помітно - навіть при підйомі переднього колеса. Бажаєте самі управляти всім потужністю? MTC можна відключити для жорсткого бездоріжжя.
ATIR
Забути включити покажчик повороту - це одне. Забути вимкнути покажчик - інше. На щастя, KTM 1290 SUPER ADVENTURE S оснащений функцією автоматичного вимкнення покажчиків повороту або ATIR. Після 10 секунд руху і відстані 150 метрів покажчик повороту автоматично вимикається. Помітне поліпшення з точки зору безпеки, так як тепер неможливо забути вимкнути покажчик повороту.
Режим їзди по бездоріжжю
Справжня пригода починається, коли закінчується асфальт. Для цього ми даємо вам РЕЖИМ OFFROAD. Одне включення і система RIDE-BY-WIRE згладжує реакцію дросельної заслінки і обмежує пікову потужність для оптимального відповідності умовам бездоріжжя. Це означає, що водії можуть заблокувати заднє колесо за допомогою заднього гальма, що є необхідною умовою для впевненої їзди по бездоріжжю і навмисного ковзання, при цьому допускаючи деяку пробуксовку коліс на виході з поворотів. Що найбільш важливо, гонщик може піднімати переднє колесо над перешкодами. Водій також може активувати функцію Offroad ABS, щоб отримати оптимальний контроль в умовах бездоріжжя при збереженні повної безпеки.
Контроль тяги на бездоріжжі
КОНТРОЛЬ ТЯГОВОГО ЗУСИЛЛЯ на бездоріжжі допускає деяке проковзування заднього колеса. Це для тих моментів, коли вам потрібен повний контроль без будь-яких небажаних перешкод при освоєнні контрольованих заметів.
Offroad ABS
В цьому режимі відбуваються три речі: функція АБС на задньому колесі відключена, але деякі функції АБС на передньому колесі зберігаються. Все це разом означає, що гонщики з упевненістю можуть повністю контролювати бездоріжжі.
Rider Aids
Електронні системи допомоги водієві забезпечують більший контроль, продуктивність і задоволення для водія в ширшому діапазоні обставин. Новітні технології ABS і MTC (Motorcycle Traction Control) створені для того, щоб поліпшити ваші враження від їзди. Різні режими їзди адаптовані для легкого налаштування функцій допомоги водієві в залежно від обставин у їзди. Просте регулювання цих функцій максимізує інноваційні технології та обладнання потужного V-twin на набагато більш широкому діапазоні місцевості.
Cruise Control
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S оснащений адаптивним круїз-контролем на основі радара. Щоб оцінити магію нашого ACC, вам потрібно враховувати, що ідеальні дороги можуть лежати в годинах їзди. Між ними є автомагістралі, ACC дозволить вам легко подолати їх, щоб ви були готові нанести удар, коли у вас буде можливість. ACC «чіпляється» за рухомим попереду автомобілем, автоматично регулюючи швидкість і постійно підтримуючи безпечну дистанцію проходження. Це призводить до більш розслабленої швидкій їзді по трасі, коли вам нудно швидко подолати велику відстань, що надає нового значення «міжконтинентальної ракети».
KTM Race On
Забудьте про ключі запалювання і механічно заблокованих кришках паливних баків. KTM 1290 SUPER ADVENTURE S оснащений сучасною системою безключового доступу з унікальною системою Anti Relay Attack (ARA), яка знижує ризик неправильного використання системи без ключа, запобігаючи включення запалювання, без ітерації на самому брелоку. Занадто важко? Систему ARA можна повністю відключити в меню панелі управління.
KTM MyRide
Туди, куди ви збираєтеся, чи не буде Wi-Fi, але з системою KTM MY RIDE у вас як і раніше буде з'єднання зі своїм смартфоном. Завдяки синхронізації через Bluetooth, KTM MY RIDE дозволяє вам отримати доступ до вашого телефону, надаючи вам доступ до вхідним дзвінкам, вашої музичної бібліотеці і покрокової навігації прямо на вашому TFT-дисплеї. Більш детальну інформацію можна знайти на сайті www.ktm.com/my-ride.

ВИСОКОЕФЕКТИВНИЙ ПРИГОДНИЦЬКИЙ МОТОЦИКЛ

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
2-циліндровий, 4-тактний, V 75°
Робочий об'єм
1301 см³
Діаметр / Хід поршня
108/71 мм
Потужність
118 кВт
Обертаючий момент
138 Нм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Система змазки
Forced oil lubrication with 3 oil pumps
Охолодження
З рідинним охолодженням
Зчеплення
PASC (TM) slipper clutch, hydraulically actuated
Запалювання
Keihin EMS with RBW and cruise control, double ignition
CO2
134 г/км
Витрата палива, л/100км
5.7 л/100 км

Шасі

Рама
Chrome-moly tubular space frame, powder-coated
Хід підвіски, передня / задня
200/200 мм
Передні гальма
Ø 320 мм
Задні гальма
Ø 267 мм
ABS
Bosch 10.3ME Combined-ABS (incl. Cornering-ABS and offroad mode, disenengageable)
Ланцюг
525 X-Ring
Кут нахилу вилки
65.3°
Дорожній просвіт
223 мм
Висота по сідлу
849 мм
Обсяг бака
23 л
Вага (сухий)
220 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.