КОРОЛЬ ВСІХ ПОКРИТТІВ

Виїжджайте з дому і відчуйте, як накопичується адреналін, переслідуючи повороти асфальту до улюбленого місця бездоріжжя. Причепа не потрібно, просто поверніть дросель KTM 690 ENDURO R, який дійсно вступає в силу, коли починається бруд і траса стає більш екстремальною. Його легке шасі, агресивний стиль і перевірений двигун 690 LC4 доповнюються новітньою електронікою і підвіскою WP XPLOR. Освоюйте більш складну місцевість на цьому легкому і високопродуктивному короля універсальності.

01. ДВИГУН І ВИПУСК

Двигун
Двигун поєднує в собі потужне прискорення з найнижчих оборотів з видатною здатністю до вільного обігу та вишуканої роботою двигуна. Ще один великий плюс: він надзвичайно економічний.
кришка циліндра
Легка і компактна головка блоку циліндрів містить чотири клапани і один розподільний вал, розташований над впускними клапанами, а вторинний балансовий вал приводиться в рух ланцюгом приводу ГРМ. Впускні клапани приводяться в дію штовхачами пальців, а випускні клапани - коромислом.
Резонаторна камера
Резонаторна камера врівноважує імпульси у впускному тракті і робить реакцію дросельної заслінки більш плавною зі зменшенням вібрацій.
балансирний вал
Здвоєні балансирні вали, один перед колінчастим валом, а інший в голівці блоку циліндрів, зменшують вібрацію для більш плавної їзди.
Поршень
Легкий і міцний кований поршень призначений для зменшення зворотно-поступального руху, що покращує реакцію двигуна.
Шатуни
Підшипники ковзання використовуються в шатуне, щоб зменшити зворотно-поступальну масу, що допомагає двигуну працювати більш плавно і, отже, підсилює його живий характер.
Зчеплення PASC
PASC (Power Assist Clutch) гарантує, що водієві потрібно мінімальне зусилля для його управління, оскільки менший крутний момент двигуна передається на диски зчеплення. Прослизає муфта запобігає блокуванню задніх коліс при агресивному перемиканні на знижену передачу, що знижує дестабілізуючий деренчання задніх коліс на асфальті при різкому гальмуванні або уповільненні на поворотах.
Коробка передач
Плавне 6-ступінчаста коробка передач з Quickshifter + дозволяє швидше перемикатися на підвищену і знижувальну передачу без зчеплення, коли ви знаходитесь в гущі подій. Це не тільки дозволяє водієві краще контролювати мотоцикл, повністю утримуючи кермо, але також поліпшує зчеплення з дорогою задніми колесами.
По проводам
KTM 690 ENDURO R оснащений системою управління двигуном, яка обробляє поворот ручки газу за допомогою електронних датчиків і активує дросельні заслінки для управління роботою дросельної заслінки. Це значно покращує реакцію, даючи водієві кращий контроль над дросельною заслінкою потужного одноциліндрового двигуна і більш плавну їзду.
Впорскування / Управління двигуном
Електронний впорскування палива і управління двигуном забезпечують ідеальну продуктивність в залежності від умов їзди. Результат: ще більше і навіть краще керована потужність, більш низьку витрату палива і менше викидів, а також переваги таких функцій, як MTC (слідкування за відпрацьованими газами мотоцикла), MSR (регулювання ковзання двигуна) і Quickshifter +. У гонщика є вибір між трьома різними відображеннями, щоб впливати на характеристики двигуна. Система запалювання з двома свічками управляє двома свічками запалювання різного розміру в голівці блоку циліндрів незалежно один від одного для більш ефективного згоряння і більш плавного та точно контрольованого процесу згоряння в будь-який час.
Тривалі інтервали обслуговування
Крім паливної економічності KTM 690 ENDURO R економить своєму власникові ще більше грошей завдяки тривалим міжсервісний інтервалам в 10 000 км.
Зчеплення
Дратівливий стук задніх коліс? Надійно запобігає прослизають муфта, яка входить в стандартну комплектацію.
Вихлоп
Вихлопна система виконана з високоякісної нержавіючої сталі. Він прокладений якомога ближче до байку, щоб допомогти з тонким профілем, а форма вихлопної труби оптимізована для використання у важких умовах бездоріжжя.
Airbox
Доступ до повітряного фільтру під час поїздки спрощується завдяки повітряній камері, розташованої під сидінням. Це робить обслуговування велосипеда простим і безтурботним, коли ви виїжджаєте з второваною дороги.

02. ШАСІ

Рама
Рама виготовлена з легких секцій труб з високоякісної хромомолібденової стали різної товщини. Цей тип збалансованої конструкції рами забезпечує високу жорсткість на кручення для кращої керованості і керованості, в той час як більш точно налаштована поздовжня гнучкість може поглинати енергію удару колеса, підтримуючи підвіску для зниження стомлюваності водія.
підрамник
Інноваційний використання заднього паливного бака в якості основного конструктивного елемента підрамника знижує вагу і усуває складність конструкції.
Маятник
Така конструкція маятника забезпечує оптимальне монтажне положення заднього амортизатора, забезпечуючи високу швидкість руху. Процес однокомпонентного лиття усуває будь-які невідповідності і слабкі місця, які можуть бути притаманні зварному маятнику.
потрійний зажим
Високоміцні ковані потрійні затискачі зі зміщенням 24 мм (регулюється до 22 мм), забезпечують надійне захоплення вилок для точного управління. Вони дозволяють регулювати кермо вперед і назад в чотирьох різних положеннях для оптимальної ергономіки водія.
Передня вилка
Перевернута вилка WP XPLOR 48 спрощує їзду по пересіченій місцевості. Конструкція роздільної вилки KTM 690 ENDURO R була спочатку розроблена WP і KTM для моделей EXC. Він оснащений пружинами з обох сторін з окремими функціями демпфірування - стиснення зліва і відскік справа. Саме класне, що вони не впливають один на одного. Таким чином, демпфірування можна легко відрегулювати за допомогою регуляторів нагорі обох трубок вилки, з налаштуванням по 30 клацань для кожної.
Задній амортизатор
Амортизатор WP XPLOR з'єднаний тягою з маятником. Це забезпечує прогресивний характер підвіски і високу стійкість до виходу з ладу. Повністю регульований, включаючи високу і низьку швидкість стиснення, ви можете налаштувати амортизатор відповідно до будь-обставинами і уподобаннями гонщика.
Колеса та шини
У колесах KTM використовуються легкі, оброблені на верстаті з ЧПУ маточини і висококласні 21-дюймові і 18-дюймові обода, щоб поєднувати максимальну міцність з мінімальною вагою. На них встановлені шини MITAS E07 - відмінні позашляхові шини, що забезпечують відмінне зчеплення з дорогою і прослужащіе довгий час.
Гальма
Кращі в своєму класі гальма BREMBO в поєднанні з легкими хвилеподібними дисками - діаметром 300 мм спереду і 240 мм на задньому колесі - забезпечують вирішальне поєднання гальмівної здатності і постійного відчуття гальма.
Паливний бак
Великий паливний бак має ємність 13,5 л. Це також несе частину шасі, що робить його більш жорстким для оптимального відчуття і контролю.
Рама і маятник
Незважаючи на своє чистокровні внедорожное шасі, 690 ENDURO R також входить в число бандитів на дорогах. Два основні чинники, що сприяють його чудової стабільності при русі, - це легка трубчаста ґратчаста рама, виготовлена з хромомолібденової стали, і високоякісний литий маятник - обидва вони надзвичайно стійкі до скручування.
компоненти підвіски
Від професіоналів для всіх: перевернута вилка WP KTM 690 ENDURO R з ходом підвіски 250 мм і зовнішніми трубками 48 мм, регулюється багатьма способами і з максимальною ефективністю справляється з балансом між повсякденним, дорожнім і позашляховим використанням легкості. Він виконаний у вигляді рознімної вилки з окремими контурами демпфірування (демпфірування стиску на лівій трубі вилки, демпфірування відбою праворуч), які можна регулювати незалежно один від одного. Це означає, що вони не можуть взаємодіяти, як в звичайних відкритих системах прокачування, що гарантує ще більш спортивні, цілеспрямовані і оптимізовані для водія ходові якості. Шарнірно-зчленований моноамортизатор WP для газу під тиском з ходом 250 мм навіть має регулювання стиснення на високій і низькій швидкості.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Рульове управління
Легкий конічний кермо шириною 808 мм забезпечений гумою для зниження вібрації. Їх ширина і форма покликані забезпечити максимальний контроль в будь-яких ситуаціях.
Підніжки
Складні підніжки "No Dirt" запобігають заклинювання підніжок навіть при ритті глибоких колій або переміщенні по мокрій місцевості. Для вуличного використання можна встановити гумові вставки, щоб зменшити будь-яку вібрацію, яка може відчуватися через кілочки на рівній дорозі.
Сидіння
Висота сидіння KTM 690 ENDURO R становить 910 мм, що спрощує доступ без шкоди для дорожнього просвіту, а матеріал сидіння розроблений для бездоріжжя і злегка текстуровані, щоб гарантувати оптимальне зчеплення на мокрій і сухій дорозі.

04. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

помічники вершника
Електронний впорскування палива, електронна система управління двигуном і система управління двигуном (EMS) дозволяють пропонувати інноваційні, але прості у використанні електронні системи допомоги водієві. Ці функції можна вибирати, скасовувати і використовувати, щоб ефективно використовувати потужний двигун LC4 нового покоління в набагато ширшому діапазоні типів місцевості і умов.
режими їзди
Два режиму їзди (1) Вуличний режим (2) Позашляховий режим: «Вуличний режим» для спортивного відгуку на педаль газу, при якому пробуксовка коліс і колісні опори зведені до мінімуму для оптимальної роботи на вулиці. «Позашляховий режим», навпаки, забезпечує плавну реакцію дросельної заслінки за допомогою Offroad Traction Control, що дозволяє колесам пробуксовувати і піднімати передні колеса без зниження продуктивності. Режими легко переключаються з керма, що дозволяє на льоту підлаштовуватися під характер двигуна. При необхідності слідкування за відпрацьованими газами можна відключити.
Датчик кута нахилу
Датчики кута крену відстежують кут нахилу мотоцикла і відправляють інформацію в ЕБУ і відповідні блоки управління, які використовують ці дані для регулювання контролю тяги і спрацьовування АБС.
MTC (слідкування за відпрацьованими газами мотоциклів)
Система контролю тяги MTC (Motorcycle Traction Control), чутлива до кута нахилу, негайно реагує, як тільки швидкість обертання заднього колеса стає непропорційною дорожньої ситуації. Всього за мілісекунди MTC знижує потужність двигуна надзвичайно плавним, ледь помітним втручанням дросельних заслінок, поки прослизання не знизиться до оптимальних пропорцій для обраного режиму їзди і поточного кута нахилу. Для особливо амбітних гонщиків можна відключити контроль тяги.
Quickshifter+
Quickshifter + використовує два датчики: один датчик на важелі перемикання передач визначає рух штока важеля перемикання передач, коли водій перемикає передачу на більш високу передачу, і система миттєво припиняє уприскування. Як тільки другий датчик виявляє включення передачі, він повторно застосовує уприскування і відкриває дросельну заслінку, забезпечуючи швидке і плавне дію при всіх відкриттях дросельної заслінки і частоті обертання двигуна. При перемиканні на знижену передачу система погоджує частоту обертання двигуна зі швидкістю більш низькою передачі.
Повороти ABS
Режим KTM Cornering ABS дозволяє водієві завжди використовувати повну потужність своїх гальм в будь-яких умовах, з огляду на при цьому кут нахилу мотоцикла. У додатковому режимі Offroad ABS вона діє тільки на переднє колесо, а чутливість до повороту відключена. У крайніх випадках водій також може повністю відключити АБС.
Offroad ABS
При активації АБС працює на передньому колесі тільки в режимі АБС для бездоріжжя в KTM 690 ENDURO R. Потім гонщик може повністю заблокувати заднє колесо для управління позашляховиком, в той час як зменшена активація АБС на передньому колесі допомагає ефективно сповільнювати рух. пухкі поверхні. В цьому режимі ABS більше не чутлива до кута нахилу і не виявляє підйом заднього колеса.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
1-циліндровий, 4-тактний двигун
Робочий об'єм
693 см³
Діаметр / Хід поршня
105/80 мм
Потужність
55 кВт
Обертаючий момент
73,5 Нм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Система змазки
Forced oil lubrication with 2 oil pumps
Охолодження
З рідинним охолодженням
Зчеплення
PASC (TM) slipper clutch, hydraulically actuated
Запалювання
Keihin EMS with RBW, twin ignition
CO2
92 г/км
Витрата палива, л/100км
3.96 л / 100 км

Шасі

Рама
Chrome-moly tubular space frame, powder-coated
Передня підвіска
WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
Задня підвіска
WP XPLOR with Pro-Lever linkage
Хід підвіски, передня / задня
250/250 мм
Передні гальма
Brembo twin-piston floating calliper, brake disc Ø 300 мм
Задні гальма
Single-piston floating calliper Ø 240 мм
ABS
Bosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS and offroad mode, disengageable)
Ланцюг
X-Ring 5/8 x 1/4"
Кут нахилу вилки
62.3 °
Дорожній просвіт
270 мм
Висота по сідлу
910 мм
Обсяг бака
13,5 л
Вага (сухий)
146 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.