ПРИГОДИ ВСЮДИ

Поїздка не повинна закінчуватися, коли закінчується дорога. KTM 890 ADVENTURE володіє легкими і спортивними характеристиками, які ви очікуєте від мотоцикла KTM ADVENTURE, щоб створити надзвичайно здатний туристичний мандрівник - як на асфальті, так і за його межами. KTM 890 ADVENTURE тепер з великим бурчанням двигуна, поліпшеною керованістю, додаткової регульованою підвіскою і технологією, орієнтованої на водія, що робить його ідеальним мандрівником по дорогах і гравію.

Colors

01. ДВИГУН І ВИПУСК

Двигун
Найпомітнішим оновленням в порівнянні з попередником є двигун. Володіючи високою потужністю, двигун лінійки KTM 890 ADVENTURE може похвалитися низкою оновлень, в першу чергу значним стрибком потужності і крутного моменту. Удосконалення електроніки і глушника також забезпечують відповідність найсуворішим нормам викидів. Це в поєднанні з міжсервісний інтервалом в 15 000 км і низькою витратою палива робить його готовим до відправлення в далеку дорогу.
кришка циліндра
Головка блоку циліндрів DOHC містить здвоєні розподільні вали з ланцюговим приводом і дві свічки запалювання (по одній на циліндр). Распредвали зібрані, що робить їх легше кованих розподілвалів, а профіль кулачка був розроблений для створення особливо крутного моменту двигуна. Впускні і випускні клапани на 1 мм більше, а також перероблені порти, які були оптимізовані для максимального потоку повітря, також допомагають в досягненні максимальної продуктивності. Новий балансовий вал в голівці блоку циліндрів, розташований між розподільними валами, відповідає збільшеним оборотам і збільшеною обертається масі, в той час як датчик детонації також був встановлений для виявлення детонаційного загоряння і обліку палива з більш низьким октановим числом - ідеально для навколосвітніх подорожей.
Поршні
Більш легкі ковані коробчаті поршні з трьома поршневими кільцями, з'єднаними шатунним підшипником ковзання, в поєднанні з поршневим пальцем з DLC-покриттям для зменшення ваги поршня і маси зворотно-поступального руху. Охолодження поршня також здійснюється двома форсунками на поршень замість попередньої на поршень. Обертається маса колінчастого вала збільшена на 20% для поліпшення роботи двигуна при постійній частоті обертання. Крім того, він сприяє стійкості на поворотах без втрати відчуття маневреності.
По проводам
Електронна система KTM переводить команди дросельної заслінки водія в оптимальні положення дросельної заслінки для конкретної ситуації їзди.
балансирний вал
Коли ви пробиваєте ці довгі дні в сідлі, поєднуючи складні ділянки бездоріжжя з ділянками асфальту, дискомфортні вібрації двигуна зводяться до мінімуму завдяки двом новим балансирним валів, один перед колінчастим валом, а інший в голівці блоку циліндрів між колесами. два распредвала.
циліндр
Алюмінієві циліндри з покриттям з Нікас є невід'ємною частиною Безрукавний кожуха двигуна. Конструкція циліндра з відкритим майданчиком забезпечує оптимальне охолодження, поліпшені виробничі допуски і знижує ймовірність викривлення циліндра під час виробництва. Діаметр циліндрів збільшений з 88 мм до 90,7 мм для збільшення робочого об'єму і збільшення ходу.
Шатуни
Абсолютно нові шатуни мають трапецієподібну V-образну верхню частину, яка зменшує коливальні маси і підтримує більш високий крутний момент і більш високу вихідну потужність двигуна. Верхній підшипник також оснащений бронзовим шатунним підшипником замість верхнього кінця з покриттям DLC для збільшення терміну служби.
Колінчастий вал
Збільшення обертається маси на 20% означає, що цей кований цільний колінчастий вал покращує роботу двигуна при постійній частоті обертання, зменшуючи вплив відцентрових сил. Порядок включення 435 градусів також виробляє звук, схожий на звук більшого двигуна LC8, що робить KTM 890 ADVENTURE одним з його братів V-twin ADVENTURE при відкритті дросельної заслінки.
Картер
Картер Нові картери з горизонтальним роз'ємом дозволяють збільшити діаметр циліндра двигуна, але залишаються відлитими під високим тиском з алюмінію. Це дозволяє зменшити товщину стінок, знизити вагу і оптимізувати поверхні, пропонуючи розробникам двигунів більше свободи при проектуванні. Циліндри відкритого типу інтегровані в картер двигуна.
циркуляції масла
Циркуляція масла заснована на компактній системі напівсухого картера для мінімізації втрат на тертя. Масло активно відкачується з картера, картера зчеплення і коробки передач, що запобігає непотрібне протікання масла через двигун. Масляний піддон інтегрований в корпус масляного насоса разом з двома насосами (один продувний, один нагнітальний) і клапаном регулювання тиску. Для охолодження масла в двигуні встановлений масляний радіатор більшого розміру.
Зчеплення PASC
Муфта Power Assist Clutch (PASC) на KTM 890 ADVENTURE, оснащена новими фрикційними дисками і поліпшеним охолодженням, виконує подвійну роль. Це не тільки прослизає муфта, що запобігає деренчання задніх коліс при різкому уповільненні, але також знижує жорстке зусилля, необхідне при перемиканні передач, дозволяючи приводити в дію важіль зчеплення всього одним пальцем, що заощаджує енергію під час їзди.
Коробка передач
6-ступінчаста секвентальная коробка передач забезпечує більш швидке переключення завдяки більш короткому ходу важеля перемикання передач, більш легкому пружинному дії і більш швидкої технології Quickshifter +, в той час як зубці на 4-й, 5-й і 6-й передачі піддаються піскоструминної очищенні для підвищення надійності. Quickshifter + - опція для KTM 890 ADVENTURE - дозволяє без зчеплення підвищувати і знижувати передачі у всьому діапазоні оборотів.
Вихлоп
Нержавіюча сталь і готовий до пригод! Вихлопна система KTM 890 ADVENTURE R може похвалитися переробленим попередніми глушником з ефективним каталітичним нейтралізатором, щоб відповідати останнім обмеженням викидів Euro5. Вся конструкція орієнтована на централізацію мас, що також покращує дорожній просвіт вихлопної системи.
Повітряний фільтр
KTM 890 ADVENTURE має легкий доступ до повітряного фільтру для очищення і обслуговування, навіть якщо ви перебуваєте в самому віддаленому місці під час поїздки. Повітряна камера розташована під сидінням, а повітрозабірник знаходиться в задній частині велосипеда. Це означає, що крім легкого доступу до повітряного фільтру, сидіння і бак можна було тримати низько, а велосипед можна було зробити вже там, де це важливо: в області ніг. Це також дозволило краще розмістити електроніку для збереження централізації маси.
Охолодження
Під час екстремальних подорожей по бездоріжжю важливо, щоб двигун LC8c залишався холодним, щоб підтримувати його підвищену потужність і продуктивність. Завдяки дизайну KTM 890 ADVENTURE і передової технології охолодження, багатогодинна їзда в жарких умовах не проблема.

02. ШАСІ

Рама
Загальна геометрія KTM 890 ADVENTURE була розроблена для забезпечення легкості в поводженні і комфорту в дослідницьких місіях на великі відстані - з неперевершеними можливостями бездоріжжя. При проектуванні велика увага приділялася міцності, тому для зменшення ваги і габаритів двигуна використовується трубчаста рама з хромомолібденової стали, в якій двигун діє як напружений елемент. Всі дизайнерські та інженерні інновації націлені на компактність і легкість.
підрамник
Володіючи ще більш легкої і міцною конструкцією, ніж його попередник, підрамник повністю завантажений для пригод. Мотоцикл під вами повинен бути довговічним. Сталевий гратчастий підрамник був розроблений, щоб бути компактним, легким і досить міцним, щоб витримати повне навантаження багажу, а також пасажира в найважчих умовах під час екстремальної пригодницької їзди.
Маятник
Фірмовий литий під тиском маятник з відкритою гратами виготовлений з високою точністю і оптимізований для забезпечення жорсткості і стійкості, але при цьому забезпечує відмінні показники гнучкості. Використання прямого ланки для заднього амортизатора знижує складність і кількість деталей. Щодо довгий маятник поліпшує зчеплення, стійкість і настройку підвіски.
Колеса & шини
Розріжте вулиці на шляху до наступного епічного пригоди. 21-дюймові передні і 18-дюймові задні колеса зі спицями спеціально розроблені для їзди на KTM ADVENTURE і оснащені новими анодованими маточинами (замість порошкового покриття). Надміцні і легкі колеса безкамерні і мають опцію TPMS (система контролю тиску в шинах). Спеціально підібрані шини Avon Trailrider забезпечують вселяє впевненість керованість і комфорт на далеких вулицях, але при цьому більш ніж здатні досліджувати бездоріжжі.
підвіска
Коли ви відправляєтеся в пригодницьку подорож, існує безліч факторів, які можуть вплинути на керованість мотоцикла. Вага водія, додатковий багаж, обсяг палива і наявність пасажира на задньому сидінні - все це необхідно враховувати перед стартом. На щастя, KTM 890 ADVENTURE поставляється з ідеально налаштованої високоякісної підвіскою WP, що дозволяє пристосуватися до багатьох параметрах подорожей і ендуро. Завдяки додатковому перевазі регульованою задньої попереднього навантаження і демпфірування відбою, KTM 890 ADVENTURE можна доопрацювати для відповідності найбільш типовим сценарієм, умов і ситуацій катання.
Демпфер рульового управління
Для забезпечення стійкості рульовий демпфер встановлений на той випадок, коли ви сильно натискаєте на асфальт або їдете по нерівній поверхні по дорозі до місця призначення. Не хвилюйтеся; він не заважає серйозної їзді по бездоріжжю.
потрійні затискачі
Фірмовий литий під тиском маятник з відкритою гратами виготовлений з високою точністю і оптимізований для забезпечення жорсткості і стійкості, але при цьому забезпечує відмінні показники гнучкості. Використання прямого ланки для заднього амортизатора знижує складність і кількість деталей. Щодо довгий маятник поліпшує зчеплення, стійкість і настройку підвіски.
Передня вилка
Перевернута вилка WP APEX 43 мм з відкритим картриджем подбає про найгрубіших речах, забезпечуючи ідеальний баланс продуктивності між пригодницької їздою по бездоріжжю і спортивним туризмом удвох. Технологія розділеної функції розділяє амортизацію стиснення і відбою між двома стійками вилки, дозволяючи значного ходу 200 мм впоратися з великими нерівностями.
Задній амортизатор
Завдяки новому регульованим амортизатора WP APEX, встановленому на KTM 890 ADVENTURE, пошук ідеальних налаштувань ходу став ще простіше. Гонщики можуть вручну регулювати демпфірування відбою, а також попередню навантаження пружини, адаптуючи свої настройки для пересіченій місцевості або більш важких вантажів для більш тривалих поїздок. Амортизатор забезпечує великий хід в 200 мм, врівноважуючи продуктивність KTM з комфортом протягом усього дня.
Гальма
Вдосконалений для 2021 року KTM 890 ADVENTURE може похвалитися двома гальмівними дисками діаметром 320 мм з 4-поршневими, радіально встановленими супортами спереду і гальмівним диском діаметром 260 мм, що приводиться в дію двохпоршневими плаваючим супортом ззаду, що забезпечує чудову зворотний зв'язок і гальмівну здатність. . Новий гальмівний шланг з нержавіючої сталі ззаду також допомагає боротися з вицвітанням гальм на довгих ділянках спуску. Задній гальмо оснащений новими ізольованими поршнями в супорті в поєднанні з ізоляційними пластинами між колодками і поршнями для підвищення термостійкості. Крім того, штуцер гальмівного шланга на задньому супорті виготовлений з нержавіючої сталі, щоб зменшити нагрівання гальмівного шланга.
Паливний бак
Ця революційна концепція паливного бака є центральним елементом інноваційного дизайну 890 ADVENTURE R. Завдяки тому, що основний обсяг бака розміщений якомога нижче і спускається з боків шасі, це дає багато переваг. Сидиш чи або стоїш, бак між ніг здається значно вужче і компактніше, ніж можна було б очікувати від великого обсягу в 20 літрів. Невеликий обсяг палива забезпечує легке управління, при цьому основна частина ваги встановлена ​​низько і вперед, що виключає розгойдування палива і зміщує баланс, що типово для традиційно розташованих баків. Це призводить до низькому центру тяжіння, що збільшує маневреність і дозволяє більш грайливо управляти і миттєво змінювати напрямок. Звільнена традиційна зона бака дозволяє встановити більш пряме і низьке сидіння, даючи водієві більше свободи пересування з більшою свободою. Танк також виготовлений з високоміцних матеріалів і відрізняється високою стійкістю до ударів, що підтверджується аналогічною концепцією танка, успішно використаної командою KTM Factory Racing в екстремальних умовах гонки на ралі Дакар. Остаточний результат - найкраще з обох світів: відчуття тонкощі меншого позашляхового мотоцикла з винятковим запасом ходу більше 400 км на відкритій дорозі.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Рульове управління
Алюмінієвий конічний кермо забезпечує максимальний контроль, забезпечуючи водієві зручне положення при їзді. Кермо можна встановити в шести різних положеннях, що забезпечує діапазон регулювання 30 мм для ідеального вильоту.
Підніжки
Будь то катання протягом усього дня стоячи або сидячи, підніжки KTM 890 ADVENTURE були розроблені з урахуванням чудовою ергономіки і підходять для використання у вуличних або позашляхових черевиках в самих різних умовах. Підніжки мають гумові вставки для додаткового комфорту, які можна зняти, щоб створити відчуття бездоріжжя.
Сидіння
Регульоване по висоті двосекційний сидіння забезпечує комфорт під час тривалих поїздок. Сидіння водія вузьке спереду, що забезпечує легкий доступ до землі. Щодо міцний поролон сидіння гарантує, що водієві буде комфортно навіть при їзді протягом усього дня, а чохол сидіння забезпечує поєднання зчеплення з дорогою і легкості руху.
Вітрове скло
KTM 890 ADVENTURE має високу вітрове скло для максимального захисту від вітру в тривалих поїздках, коли проїжджає кілометри на високих швидкостях по відкритій дорозі. Нижня лобове скло KTM 890 ADVENTURE R можна використовувати з KTM 890 ADVENTURE для більш спортивного вигляду.

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

TFT-дисплей
Зчитування цінної інформації, такої як лічильник пройденого шляху, запас палива, настройки ABS і режими їзди, на льоту стало простіше завдяки 5-дюймовому повнокольорові сучасному TFT-дисплею. Гонщик може вибрати, яку інформацію і де він хотів би відображати на екрані. Конфігурація дисплея мінлива і автоматично адаптується до змін навколишнього освітлення. Лічильник оборотів блимає, показуючи, коли потрібно перемикатися.
Фара LED
Світлодіодні ліхтарі використовуються на KTM 890 ADVENTURE в якості основної фари, заднього ліхтаря і покажчиків повороту. Світлодіодні ліхтарі забезпечують відмінне освітлення і огляд. Дизайн маски фар був натхненний мотоциклами KTM 450 RALLY, забезпечуючи поліпшену видимість і зменшуючи загальний обсяг кабіни під час руху по бездоріжжю.

05. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

помічники вершника
Електронні системи допомоги водієві забезпечують більший контроль, продуктивність і задоволення для водія в ширшому діапазоні обставин. Розроблена для поліпшення вашого досвіду водіння, новітня технологія ABS і MTC (Motorcycle Traction Control), а також різні режими їзди адаптовані, щоб ви могли легко налаштовувати різні допоміжні засоби для водія відповідно до діапазону умов їзди. Ці функції можна вибирати, скасовувати і використовувати для отримання максимальної віддачі від технологій і обладнання в набагато ширшому діапазоні місцевості.
MTC (слідкування за відпрацьованими газами мотоциклів)
Система контролю тяги мотоциклів KTM - або MTC - була поліпшена в 2021 році з використанням двох окремих контролерів для вимірювання прослизання задніх коліс і кута нахилу для розрахунку оптимального тягового зусилля для кожної місцевості і ситуації. Результатом є більш плавний контроль тяги з менш різким і ледь помітним втручанням в корпус дросельної заслінки. Однак для тих, хто любить пригоди, трекшн-контроль можна повністю відключити.
Повороти ABS
Система KTM на поворотах дозволяє водієві завжди використовувати повну потужність гальм, в той час як система регулює гальмівне тиск відповідно до кута нахилу мотоцикла. Це означає більш безпечне і передбачуване гальмування в більш широкому діапазоні умов і сценаріїв. Його також можна відключити для більшого контролю в умовах бездоріжжя.
Offroad ABS
Максимальна гальмівна потужність при мінімальному втручанні. Вимоги до гальмування на бездоріжжі сильно відрізняються від передбачуваного зчеплення з асфальтом. При виборі Offroad ABS функція ABS відключається на задньому колесі, в той час як втручання ABS на передньому колесі знижується, а дані датчика кута нахилу ігноруються для забезпечення інтуїтивно зрозумілого стилю їзди, необхідного при управлінні швидкістю на бруду. Це дозволяє водіям заблокувати заднє колесо, яке можна використовувати для повороту в поворотах з кращим контролем, і регулює тиск на передні гальма, щоб забезпечити збалансовану і впевнену гальмівну здатність на найскладнішій місцевості.
Режим їзди по бездоріжжю
Режим їзди по бездоріжжю знижує потужність на складній місцевості за рахунок використання складних датчиків, які адаптують подачу потужності через ЕБУ для ефективного і вселяє впевненість використання на бездоріжжі. Пікова потужність знижена, відгук дросельної заслінки пом'якшений, а прослизання коліс збільшено, що забезпечує більш динамічну їзду на пухких поверхнях. На таких поверхнях з низьким зчепленням необхідно деякий прослизання коліс для забезпечення руху вперед. Ця функція дозволяє водіям в значній мірі знизити зчеплення з дорогою і полегшити управління задніми колесами. У цьому режимі не використовується функція Anti-Wheelie, тому водії можуть легко піднімати переднє колесо, щоб долати перешкоди. На відміну від деяких інших режимів, Offroad Ride Mode не чутливий до кута нахилу, що означає, що контроль тяги не втручається, коли гонщик використовує берму, дюну або колію для подолання крутого повороту.
режим ралі
Режим ралі, доступний в якості опції на KTM 890 ADVENTURE, дозволяє водієві вільніше адаптувати характер мотоцикла. Режим Rally Mode забезпечує практично миттєвий відгук дросельної заслінки і забезпечує 9 рівнів контролю пробуксовки коліс, причому 9 рівнів можна порівняти з режимом Rain. За допомогою цих налаштувань регулювання ковзання може бути дуже точно узгоджена зі станом поверхні, рівнем навичок гонщика і вимогами їзди. Зниження рівня ковзання також може допомогти зберегти шини на більш тривалий час при тривалих або тривалих поїздках.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
2-циліндровий, 4-тактний, parallel twin
Робочий об'єм
889 см³
Діаметр / Хід поршня
90,7/68,8 мм
Потужність
77 кВт
Обертаючий момент
100 Нм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Система змазки
Forced oil lubrication with 2 oil pumps
Охолодження
Рідинне охолодження з водно-масляним теплообмінником
Зчеплення
PASC™ antihopping clutch, mechanically operated
Запалювання
Bosch EMS with RBW
CO2
105 г/км
Витрата палива, л/100км
4.5 л/100 км

Шасі

Рама
Chromium-Molybdenum-Steel frame using the engine as stressed element, powder coated
Передня підвіска
WP APEX 43
Задня підвіска
WP APEX - Monoshock
Хід підвіски, передня / задня
200/200 мм
Передні гальма
Four-piston radial fixed calliper, brake disc Ø 320 мм
Задні гальма
2 piston floating caliper Ø 260 мм
ABS
Bosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS and offroad mode, disengageable)
Ланцюг
520 X-Ring
Кут нахилу вилки
64.1°
Дорожній просвіт
233 мм
Висота по сідлу
850 мм
Обсяг бака
20 л
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.