КОМПАКТНА ГОНКА

Початковий рівень для дійсно амбітних гонщиків. Сучасний двигун з водяним охолодженням розвиває потужність 15 к.с. (11 кВт), крутний момент 12 Нм і загальні гоночні характеристики для повсякденного використання. Кожна поїздка перетворюється в підготовку до наступній гонці з вуличним KTM RC 125.

01. ДВИГУН І ВИПУСК

Двигун
Двигун KTM RC 125 забезпечує не тільки високий крутний момент і різке прискорення, але і хороші манери в повсякденній експлуатації при винятковій економії палива. Цей легкий і компактний двигун дійсно вражає, і з потужністю 11 кВт (15 к.с.) він є самим спортивним варіантом для гонщиків A1. Завдяки оригінальній конструкції впускання і ретельно продуманій системі уприскування палива KTM RC 125 готовий покинути решті міський трафік одним рухом руки.
Потужність і крутний момент
Такий компактний і маневрений мотоцикл, як цей, заслуговує на те, щоб завдати йому серйозного удару. З потужністю 11 кВт (15 к.с.) він знаходиться на рівні водійських прав A1, що робить його самим спортивним варіантом для гонщиків A1. Завдяки оригінальній системі впуску та випуску, 33-міліметровому корпусу дросельної заслінки і ретельно продуманій системі уприскування палива, цей потужний ходової механізм готовий покинути решті міський трафік одним рухом руки.
кришка циліндра
Як і в наших двигунах LC8, чотири клапани в голівці блоку циліндрів KTM RC 125 наводяться в дію двома верхніми розподільними валами і надтвердими штовхачами кулачків з вуглецевим покриттям, що забезпечує надійність і довговічність, незважаючи на високу вихідну потужність двигуна.
Ліцензія A1
KTM RC 125 відповідає всім вимогам, що пред'являються до посвідчень водіїв A1, і завдяки високому співвідношенню потужності до ваги є одним з найдинамічніших варіантів для початківців гонщиків.
Вихлоп
Легка і ретельно продумана вихлопна система KTM RC 125 складається з бічного вихлопу, сполучної труби і глушника, спроектованих відповідно до останніх вимог до викидів Euro 4 і нормам шуму. Плавне потужність і стиль.

02. ШАСІ

телескопічна вилка
KTM RC 125 оснащений повністю гоночними перевернутими вилками від WP. Ці вилки мають такий же зовнішній діаметр труби 43 мм, як і KTM RC8 R - іншими словами, даний гоночне обладнання, яке гарантуватиме високий рівень стабільності і точності, де б ви не їхали.
потрійні затискачі
Потрійні затискачі з кованого алюмінію привертають увагу і разом з затискачем на кермі гарантують чисте відчуття гонок суперспорт.
Колеса
Яскраві 17-дюймові помаранчеві литі легкосплавні диски, легкі і стабільні, об'єднують в собі весь мотоцикл: колесо шириною 110 мм спереду і вражаючі 150 мм ззаду. Загорнуті в високоякісну гуму, шини будуть тримати вас на дорозі і вразять своїм чудовим зчепленням як у вологих, так і в сухих умовах, а також забезпечують найвищу довговічність.
Гальма
У співпраці з BREMBO компанія KTM розробила високотехнологічну гальмівну систему, яка ідеально поєднується з сучасною АБС, дозволяючи водієві завжди повністю контролювати свій KTM RC 125. З чотирипоршневими супортом з радіальними болтами. і 300-міліметровий гальмівний диск спереду, в поєднанні з однопоршневим плаваючим супортом і 230-міліметровим диском ззаду, KTM RC 125 забезпечує виняткову гальмування професійного рівня, незалежно від того, наскільки інтенсивно ви їдете.
Паливний бак
KTM RC 125 оснащений стильним сталевим паливним баком ємністю 10 літрів (включаючи резервний бак на 1,5 літра). Танк був розроблений, щоб ідеально відповідати суперспортивним стилю RC з плавною ергономікою наїзника. Завдяки економічному двигуну KTM RC 125 пропонує значний запас ходу з цим баком навіть при їзді в повному спортивному режимі протягом всього дня.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Кермо
Кермо KTM RC 125 пропонує ідеальне положення для їзди на дорозі. Замикаються дуги і стратегічно розташовані перемикачі в значній мірі сприяють спортивному і агресивного стану мотоцикла при їзді, а також покращують контроль за ідеальними лініями в будь-якому повороті.
сидіння
Двосекційний сидіння забезпечує першокласну ергономіку суперспорт і ідеальну підтримку як для водія, так і для пасажира. Висота сидіння 820 мм дозволяє водієві зайняти безпечне положення, при цьому воно досить висока для їзди по кільцевим трасах. Сидіння Pillion було інтегровано в кузов, щоб не ставити під загрозу Суперспортивний вид KTM RC 125, а також забезпечити відмінний комфорт для пасажира.
Лобове скло
Вдосконалений дизайн лобового скла KTM RC 125 поєднується з аеродинамічній оптимізацією передньої частини, щоб забезпечити максимальний захист від вітру для водіїв, які люблять відкривати його на відкритій дорозі.
Підніжки

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Фара
Потужна здвоєна фара забезпечує відмінну видимість в умовах низької освітленості або темряви і ідеально поєднується з сучасним гоночним дизайном KTM RC 125.
інструмент
На 100% цифровому РК-дисплеї є все, що ви очікуєте від сучасного мотоцикла KTM, включаючи включену передачу, покажчик рівня палива і інформацію для нагадування про обслуговування. Він також поставляється з попередженням про обороти, щоб вказати оптимальний момент для перемикання на підвищену передачу, як і на гоночних машинах суперспорт.
вбудовані поворотники
Вбудовані поворотники були непомітно вбудовані в структуру дзеркала, щоб KTM RC 125 не тільки виглядав супер-спортивно, але й мав ідеальної аеродинамікою для більш швидкої і ефективної їзди.
Тонкий хвіст
Тонкий аеродинамічний хвіст, який ідеально вписується в чисто гоночний вигляд, в поєднанні з вбудованим утримувачем номерного знака завершує високопродуктивний KTM RC 125.

05. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

ABS
ABS входить в стандартну комплектацію KTM RC 125. Використовуйте її в своїх інтересах, щоб підвищити безпеку, або вимкніть її, якщо ви готові до гонки.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
1-циліндровий, 4-тактний двигун
Робочий об'єм
125 см³
Діаметр / Хід поршня
58/47,2 мм
Потужність
11 кВт
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Система змазки
Wet sump
Охолодження
З рідинним охолодженням
Зчеплення
Wet multi-disc clutch, mechanically actuated
Запалювання
Bosch EMS
CO2
56 г/км
Витрата палива, л/100км
2.42 л/100 км

Шасі

Рама
Steel trellis frame, powder coated
Передня підвіска
WP APEX 43
Задня підвіска
WP APEX - Monoshock
Хід підвіски, передня / задня
120/150 мм
Передні гальма
Four-piston radial fixed calliper, brake disc Ø 300 мм
Задні гальма
Single-piston floating calliper, brake disc Ø 230 мм
ABS
Bosch 9MB Two Channel ABS (disengageable)
Ланцюг
520 X-Ring
Кут нахилу вилки
66.5°
Дорожній просвіт
178,5 мм
Висота по сідлу
820 мм
Обсяг бака
9,5 л
Вага (сухий)
139 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.