
890 DUKE R
890 DUKE R
СУПЕР СКАЛЬПЕЛЬ
Такий же маневрений, але з більш вибуховим характером. KTM 890 DUKE R бере все, що нам подобається в KTM 790 DUKE і доводить це до досконалості. Це безкомпромісний байк середньої тяжкості, в рівній мірі хороший як на вулицях, так і на гірських серпантинах. Він забезпечує велику потужність, більший крутний момент і незрівнянну чіпкість порівняно зі всіма попередникими до нього.
01. ДВИГУН І ВИПУСК

ДВИГУН
ПАРАЛЕЛЬНА ЕФЕКТИВНІСТЬ
Двигун KTM 890 DUKE R, створений з того ж рядного двоциліндрового ДВС, який живить KTM 790 DUKE, однак KTM 890 DUKE R був наділений більшою поту...
ДВИГУН
Двигун KTM 890 DUKE R, створений з того ж рядного двоциліндрового ДВС, який живить KTM 790 DUKE, однак KTM 890 DUKE R був наділений більшою потужністю. Зі збільшеним впускним колектором і ходами поршнів, більш високим стисненням, і більш високими максимальними оборотами, KTM 890 DUKE R видає вражаючі 121 к.с. і 99 Нм.

Картер двигуна
KTM 890 DUKE R оснащений горизонтально розділеними литими алюмінієвими картерами високого тиску, що дозволяє зменшити товщину стінок і вагу. Біл...
Картер двигуна
KTM 890 DUKE R оснащений горизонтально розділеними литими алюмінієвими картерами високого тиску, що дозволяє зменшити товщину стінок і вагу. Більш складна настройка колінчастого вала і маховика також допомагає підвищити крутний момент.

Форсунки
Розроблені спеціально для KTM компанією DELL'ORTO, нові датчики в кожному корпусі дросельної заслінки вимірюють тиск в колекторі і відповідно ре...
Форсунки
Розроблені спеціально для KTM компанією DELL'ORTO, нові датчики в кожному корпусі дросельної заслінки вимірюють тиск в колекторі і відповідно регулюють суміш для кожного циліндра, покращуючи реакцію дроселя і згладжуючи дію дросельної заслінки для більш точної подачі газу.

ГОЛОВКИ ЦИЛІНДРІВ
Спеціально для KTM 890 DUKE R була розроблена нова головка блоку циліндрів для розміщення більших 37-міліметрових впускних і 30-мм випускних кла...
ГОЛОВКИ ЦИЛІНДРІВ
Спеціально для KTM 890 DUKE R була розроблена нова головка блоку циліндрів для розміщення більших 37-міліметрових впускних і 30-мм випускних клапанів, в той час як розподільні вали мають збільшений підйом і більш агресивний профіль. Також був доданий новий балансовий вал, щоб відповідати збільшеним оборотам і збільшеною масі обертання.


Електронна ручка газу
Електронна ручка газу за допомогою електронних датчиків активує дросельні клапани, електронно переводячи команди дросельної заслінки водія в кра...
Електронна ручка газу
Електронна ручка газу за допомогою електронних датчиків активує дросельні клапани, електронно переводячи команди дросельної заслінки водія в кращі положення дросельної заслінки для поточної ситуації їзди. Це дозволяє реалізувати безліч варіацій поведінки мотоцикла під час їзди, проте всі вони залишаються передбачувані і дозованими.


Поршні
Два кованих поршня з трьома поршневими кільцями і бронзовим шатунним підшипником працюють в тандемі для харчування серця, що б'ється у KTM 890 D...
Поршні
Два кованих поршня з трьома поршневими кільцями і бронзовим шатунним підшипником працюють в тандемі для харчування серця, що б'ється у KTM 890 DUKE R. Завдяки конструкції поршня, його вага зменшилася на 10 грам в порівнянні з поршнем в KTM 790 DUKE, незважаючи на більший діаметр.

Випускна система
Максимальний звук
Нержавіюча сталь виглядає красиво. Середній демпфер централізує масу і дозволяє створити відносно невеликий глушник, який приголомшливо звучить....
Випускна система
Нержавіюча сталь виглядає красиво. Середній демпфер централізує масу і дозволяє створити відносно невеликий глушник, який приголомшливо звучить. Сотні випробувальних стендів і складне моделювання гарантували, що ця вихлопна система вносить вирішальний вклад в криву крутного моменту і мінімальні викиди.
02. ШАСІ

РАМА
Ідеальна точність
Як і у KTM 790 DUKE, характеристики керованості KTM 890 DUKE R обумовлені динамічною, несучою навантаження конструкцією трубчастого шасі, яка до...
РАМА
Як і у KTM 790 DUKE, характеристики керованості KTM 890 DUKE R обумовлені динамічною, несучою навантаження конструкцією трубчастого шасі, яка дозволяє йому долати звивисті дороги і міські перехрестя з надзвичайною чуйністю. Як і будь-який інший KTM R, рама пофарбована в оранжевий колір, щоб підкреслити її спортивні якості.

підрамник
Підрамник виготовлений з литого алюмінію і містить в собі коробку повітряного фільтра. Ніяких пластикових кришок, ніяких додаткових кронштейнів...
підрамник
Підрамник виготовлений з литого алюмінію і містить в собі коробку повітряного фільтра. Ніяких пластикових кришок, ніяких додаткових кронштейнів - все відлито на дві частини, щоб зменшити складність і вагу. Трикутні форми в підрамнику забезпечують більш міцну і жорстку конструкцію.

маятник
Відлитий під тиском маятник з гратчастим дизайном оптимізований для жорсткості, але має більш крутий кут для підвищеної стійкості, а також чудов...
маятник
Відлитий під тиском маятник з гратчастим дизайном оптимізований для жорсткості, але має більш крутий кут для підвищеної стійкості, а також чудові характеристики на кручення. Він робить KTM 890 DUKE R таким же маневреним як і слід було очікувати.

ПІДВІСКА
ІДЕАЛЬНЕ НАЛАШТУВАННЯ
Адаптована відповідно до доданої потужністю KTM 890 DUKE R, але зберегла відмінну маневреність всієї лінійки DUKE, повністю регульована підвіска...
ПІДВІСКА
Адаптована відповідно до доданої потужністю KTM 890 DUKE R, але зберегла відмінну маневреність всієї лінійки DUKE, повністю регульована підвіска KTM 890 DUKE R була налаштована на більш спортивний лад, з підвищеною стабільністю на високій швидкості, зберігши при цьому комфорт при вуличній їзді.

Передня вилка
KTM 890 DUKE R оснащений повністю регульованими вилками WP APEX з роздільними функціями демпфірування, настройки стиснення і відбою. Вона дозвол...
Передня вилка
KTM 890 DUKE R оснащений повністю регульованими вилками WP APEX з роздільними функціями демпфірування, настройки стиснення і відбою. Вона дозволяє гонщикам ідеально налаштувати підвіску як для треку, так і для вулиці.

Потрійні затискачі (траверса)
Жорсткість з потрійним затискачем була налаштована відповідно до гнучкістю вилки, сприяючи спортивному управлінню і відмінному зворотньому зв'яз...
Потрійні затискачі (траверса)
Жорсткість з потрійним затискачем була налаштована відповідно до гнучкістю вилки, сприяючи спортивному управлінню і відмінному зворотньому зв'язку. Замість сталі використали алюмінієвий рульовий стержень, як на KTM 790 DUKE, для зменшення загальної ваги.

Задній амортизатор
Повністю регульований моно-амортизатор WP APEX має налаштування високої і низької швидкості стиснення, а також регулюванням відбою. Гідравлічний...
Задній амортизатор
Повністю регульований моно-амортизатор WP APEX має налаштування високої і низької швидкості стиснення, а також регулюванням відбою. Гідравлічний регулятор попереднього навантаження забезпечує швидке налаштування.

КОЛЕСА
KTM 890 DUKE R поставляється з надзвичайно легкими легкосплавними колесами, які в стандартній комплектації пофарбовані в фірмовий помаранчевий к...
КОЛЕСА
KTM 890 DUKE R поставляється з надзвичайно легкими легкосплавними колесами, які в стандартній комплектації пофарбовані в фірмовий помаранчевий колір R. Це не тільки знижує загальну вагу мотоцикла, але і зводить до мінімуму безпружинні маси, а також сприяє швидшому розвороту та зниження опору коченню.

ШИНИ
Щоб KTM 890 DUKE R дійсно прилипав до асфальту, було прийнято рішення встановити шини для гіперпорта MICHELIN Powercup II. Вони є уособленням шв...
ШИНИ
Щоб KTM 890 DUKE R дійсно прилипав до асфальту, було прийнято рішення встановити шини для гіперпорта MICHELIN Powercup II. Вони є уособленням швидкості в гонках екстра класу і забезпечують чудове зчеплення з дорогою в будь-яких умовах.

Гальма
KTM 890 DUKE R, створений з урахуванням високих характеристик вуличного і дорожнього катання, оснащений кращими гальмами в класі. Моноблочні суп...
Гальма
KTM 890 DUKE R, створений з урахуванням високих характеристик вуличного і дорожнього катання, оснащений кращими гальмами в класі. Моноблочні супорти BREMBO Stylema і більш легкі плаваючі диски 320 мм спереду забезпечують чітке і точне відчуття гальмування, одночасно знижуючи швидкість. Вони додатково посилені головним циліндром BREMBO MCS, який дозволяє водієві регулювати зручність важелів і відчуття гальма. В цілому зекономлено 1,2 кг не підресореної маси в порівнянні з KTM 790 DUKE.
03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Рулевое управление
Алюмінієві конічні рукоятки розташовані рівніше, нижче і далі вперед, щоб збільшити контроль над передньою шиною і дати KTM 890 DUKE R більш зру...
Рулевое управление
Алюмінієві конічні рукоятки розташовані рівніше, нижче і далі вперед, щоб збільшити контроль над передньою шиною і дати KTM 890 DUKE R більш зручне положення для їзди. Райдер також може адаптувати своє кермо за допомогою трьох регулювань обертання і 4 положень точної настройки на потрійному затиску.

сидіння
Міцно тримає
Висота сидіння KTM 890 DUKE R - 840 мм, але при цьому воно має більш нахилений профіль ніж у 790. Сидіння Pillion входить в стандартну комплекта...
сидіння
Висота сидіння KTM 890 DUKE R - 840 мм, але при цьому воно має більш нахилений профіль ніж у 790. Сидіння Pillion входить в стандартну комплектацію з фірмовим чохлом DUKE, щоб надати KTM 890 DUKE R різкіший і стильний вигляд.

підніжки
Модель KTM 890 DUKE R обладнана абсолютно новими підніжками, які розташовані вище і далі назад для більш спортивної посадки і більшого кута нахи...
підніжки
Модель KTM 890 DUKE R обладнана абсолютно новими підніжками, які розташовані вище і далі назад для більш спортивної посадки і більшого кута нахилу. Зворотнє перемикання також можливо без будь-яких додаткових деталей або доробок.
04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

КУЗОВ
Гострі леза бритви
КУЗОВ

Паливний бак
Як і KTM 790 DUKE, KTM 890 DUKE R оснащується 14-літровим сталевим баком, який ідеально підходить для агресивної і невимушеної їзди.
Паливний бак
Як і KTM 790 DUKE, KTM 890 DUKE R оснащується 14-літровим сталевим баком, який ідеально підходить для агресивної і невимушеної їзди.

ГРАФІКА
Персональний підхід
Високоякісні наклейки були розроблені ексклюзивно для 890 Duke R. Контрастний помаранчевий на білому виділяє його серед всіх інших мотоциклів, д...
ГРАФІКА
Високоякісні наклейки були розроблені ексклюзивно для 890 Duke R. Контрастний помаранчевий на білому виділяє його серед всіх інших мотоциклів, додаючи стрімкості в дизайн і унікальності.
05. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ





MTC
MTC



ТЕХНІЧНІ ДАНІ
Двигун
Тип двигуна
2-циліндровий, 4-тактний, parallel twin
Робочий об'єм
890 см³
Діаметр / Хід поршня
90,7/68,8 мм
Потужність
89 кВт
Обертаючий момент
99 Нм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Система змазки
Forced oil lubrication with 2 oil pumps
Охолодження
Рідинне охолодження з водно-масляним теплообмінником
Зчеплення
PASC™ antihopping clutch, mechanically operated
CO2
111 г/км
Витрата палива, л/100км
4.74 л/100 км
Шасі
Рама
Chromium-Molybdenum-Steel frame using the engine as stressed element, powder coated
Передня підвіска
WP APEX 43
Задня підвіска
WP APEX - Monoshock
Хід підвіски, передня / задня
140/150 мм
Передні гальма
2 x Brembo Stylema Monobloc four piston, radially mounted caliper Ø 320 мм
Задні гальма
Brembo single-piston floating calliper, brake disc Ø 240 мм
ABS
Bosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS and super moto mode)
Ланцюг
520 X-Ring
Кут нахилу вилки
65.7°
Дорожній просвіт
206 мм
Висота по сідлу
834 мм
Обсяг бака
14 л
Вага (сухий)
166 кг