250 SX-F PRADO

250 SX-F PRADO

ПРОСТО НЕЙМОВІРНО

Хорхе Прадо налаштований на світове панування і, як і KTM 250 SX-F, має намір зберегти своє панування і в майбутньому. Цей талановитий молодий гонщик дивиться на нього очима всього світу, і, маючи вже три чемпіонати світу, він перевершує всі очікування. KTM 250 SX-F становить основу заводських машин, на яких він вигравав два останніх титулу чемпіона світу FIM MX2. А тепер, щоб надихнути інших юних гонщиків на те, щоб зробити те ж саме, KTM представляє KTM 250 SX-F PRADO 2020 року. Ця легка мотокроссовой машина пропонує неперевершену, що вселяє впевненість потужність, що робить її відмінним вибором як для любителів, так і для професійних гонщиків. Цей потужний пакет з оригінальною FACTORY графікою з велосипеда Prado чемпіона світу робить переконливе заяву про його прагненні до перемоги в гонках і підкріплює його перевіреними якостями, що дозволяють першим дістатися до картатого прапора.

ДВИГУН І ВИПУСК

Двигун
Версія 2020 року, відома як найпотужніший двигун серед конкурентів MX2, зберігає своє домінування. Його компактна конструкція сприяє відмінній централізації маси, що підтримує легкість їзди на велосипеді. Модель 2020 оснащена новою, більш міцною проміжної шестернею масляного насоса, яка, поряд з кількома іншими невеликими, але важливими вдосконаленнями, сприяє підвищенню надійності. Невелика вага всього 25,9 кг в поєднанні з компактною компонуванням двигуна і неперевершеною потужністю знову робить KTM 250 SX-F справжньою силою, з якою потрібно рахуватися, але при цьому зручною як для любителів, так і для професійних гонщиків.
Головка циліндра
Невід'ємною частиною кращої в своєму класі потужності є передова головка блоку циліндрів DOHC (подвійний верхній розподільний вал). Він оснащений двома верхніми розподільними валами, які активують титанові клапани (впускний 32,5 мм, випускний 26,5 мм) через надлегкі штовхачі пальців з DLC-покриттям. Распредвали мають надтонку поверхню з оптимізованим тертям і синхронізацію, що забезпечує неймовірно високу потужність.
Колінчастий вал
KTM 250 SX-F має жорсткий колінчастий вал і шатун з підшипником ковзання з великою голівкою з двома посиленими вкладишами підшипника, встановленими безпосередньо на шатунной шийці. Ця конструкція була необхідна для надзвичайно високих обертів двигуна і неперевершеною максимальної потужності 4-тактного двигуна об'ємом 250 куб. Див. Конструкція також збільшує довговічність двигуна, дозволяючи збільшувати інтервали обслуговування колінчастого вала, що є величезною перевагою з точки зору часу, зусиль і витрат.
Картери і кришки двигуна
Компактні корпусу двигуна виробляються з використанням процесу лиття під високим тиском, який допомагає знизити вагу, зберігаючи при цьому міцність і довговічність. Конструкція дозволяє оптимально розташувати вали близько до центру тяжіння, що призводить до ідеальної централізації маси і полегшення їзди. Кришки двигуна мають продуману структуру поверхні, яка знижує знос черевиків гонщика, зберігаючи їх свіжий вигляд, як в той день, коли ви їх купили.
Трансмісія
KTM 250 SX-F оснащений надійною 5-ступінчастою коробкою передач. Передавальні числа були запозичені у його попередника і ідеально підходять для треку MX. Ще одна родзинка трансмісії - важіль перемикання передач, який не допускає забруднення. Подібно конструкції підніжки, він запобігає накопиченню бруду і гарантує, що наступна передача завжди доступна, незалежно від умов.
Система управління двигуном
Сучасна система управління двигуном KEIHIN з електронним уприскуванням палива оснащена дросельною заслінкою діаметром 44 мм. Розташування інжектора на меті гарантувати оптимальне розпилення палива і повітря на шляху до камери згоряння, що призводить до миттєвого відгуку і максимальної продуктивності при відкритті дросельної заслінки. Також існують окремі системи для холодного пуску і регулювання холостого ходу. ЕБУ має карти, які були розроблені для точної відповідності вихлопу і голівці блоку циліндрів, з опціями для регулювання тяги і контролю запуску. Він також надає різні карти для кожної передачі відповідно до інформації, отриманої від датчика передачі, забезпечуючи максимальну потужність при перемиканні передач.
Циліндр і поршень
У циліндрі діаметром 78 мм встановлений легкий кований поршень коробчатого типу з перемичкою, виготовлений за найвищими стандартами компанією CP. Він має надзвичайно жорстку конструкцію і унікальну форму корони, яка підходить для камери згоряння з високим ступенем стиснення. Ступінь стиснення складає 14,4: 1, а завдяки поєднанню малих тих, хто вагається мас двигун демонструє надзвичайно яскраві характеристики.
Балансувальний вал
Щоб врівноважити масові сили, створювані KTM 250 SX-F, двигун оснащений багатофункціональним уравновешивающим валом. Він ефективно знижує вібрацію під час роботи водяного насоса і ланцюга приводу ГРМ.
Зчеплення
Муфта DS (діафрагмове сталь) буквально повертає управління в руки гонщика. Він оснащений міцним нероз'ємним кошиком зчеплення і первинної шестернею, виготовленими з високоміцної заготовки зі сталі, що гарантує неперевершену надійність. Він оснащений надзвичайно жароміцних сталевими несучими фрикційними дисками, які попередньо натягнуті за допомогою диафрагменной пружини, що забезпечує найбільш ефективне відключення зчеплення. Ця конструкція значно знижує робоче зусилля, необхідне для витягування зчеплення, і її спрощує гідравлічна система BREMBO.
Стартер
У розпал гонки час має вирішальне значення, і електричний стартер допоможе вам якомога швидше повернутися в бій. Електричний стартер входить в стандартну комплектацію KTM 250 SX-F і оснащений потужним стартерних двигуном виробництва MITSUBA. Перевірений привід стартера гарантує ефективний і надійний запуск, коли він вам потрібен найбільше.
електронне урядування
На всіх чотиритактних моделях поряд з лівої рукояткою знаходиться багатофункціональний перемикач карти на кермі з інноваційними функціями управління; регулятор тяги; криві управління запуском і альтернативної потужності (стандарт <-> розширений). TRACTION CONTROL - це унікальна функція, яка гарантує більш ефективне зчеплення з дорогою і кращий контроль при прискоренні мотоцикла, особливо в складних дорожніх умовах. Його можна активувати перемикачем карти на кермі під час їзди. Простим натисненням двох кнопок на холостому ходу гонщик також може активувати УПРАВЛІННЯ запуском, забезпечуючи найбільш ефективний старт. Перемикач карти також дає гонщикові можливість вибрати альтернативну карту потужності крім стандартної конфігурації, надаючи йому варіанти під час гонки.
Охолодження
Підтримка оптимальної температури двигуна має вирішальне значення для забезпечення постійної потужності протягом всієї поїздки. KTM 250 SX-F має радіатори, розташовані нижче центра ваги. Їх дизайн ідеально поєднується з кожухами та забезпечує відмінну тонкість і ергономічність. Використовуючи технологію CFD (обчислювальна гідродинаміка) разом з продуманою схемою контуру охолоджувальної рідини, інноваційна система забезпечує оптимальну температуру двигуна для максимальної продуктивності незалежно від умов. Радіатори також оснащені спеціальними протекторами, які служать не тільки в якості захисту від летять каміння і сміття, а й як скоби, яка розсіює енергію навколо радіаторів в разі удару.
Глушник
Коли справа доходить до потужності і продуктивності, вихлоп на всіх 4-тактних моделях відіграє ключову роль і забезпечує неперевершений рівень потужності. Він має колекторну трубу для конкретної моделі з удосконаленим резонатором, званим FDH (Flow Design Header), який представляє собою невелику камеру навколо труби. Конструкція дозволяє демонтувати вихлопну систему без зняття амортизатора, а також забезпечує кращий доступ до амортизатора. Алюмінієва втулка, торцева кришка і внутрішня конструкція глушника забезпечують більш тонку ергономіку, роблячи велосипед більш вузьким, без шкоди для нормативних меж шуму.

ШАСІ

Рама
Рама KTM 250 SX-F повинна відповідати динамічному стилю їзди, типовому для того класу, якому він підходить. Як і для всієї лінійки SX, рама професійно виготовлена ​​з труб з хромомолібденової стали, виготовлених методом гидроформовки, які зварені роботом для забезпечення найвищого рівня незмінно високої якості. Ретельно розрахована жорсткість рами забезпечує високу керованість і ідеально поєднується з підвіскою, забезпечуючи відмінну маневреність і стійкість на високих швидкостях. Всі рами KTM SX 2020 мають високоміцне порошкове покриття та поставляються зі стандартними протекторами рами. Підрамник виготовлений з легкого алюмінію і забезпечує прекрасні відчуття водія, а також забезпечує легке переміщення по сидінню.
Маятник
Цілісний маятник KTM 250 SX-F виготовляється методом лиття під тиском, що забезпечує виняткову міцність при мінімально можливій вазі. Він пропонує широкий діапазон регулювання заднього колеса, що дозволяє використовувати більш коротку колісну базу на більш крутих звивистих трасах або довшу колісну базу для більшої стійкості на більш довгих і нестійких трасах. Маркування ланцюга маятника видно зверху, що робить регулювання простіший і точною.
Колеса
KTM використовує легкі, оброблені на верстаті з ЧПУ маточини і високоякісні обода Excel на всіх моделях SX, що гарантує максимальну стабільність і мінімальна вага. Ніпелі з алюмінієвими спицями мають конструкцію, яка дозволяє зменшити частоту затяжки спиць. Колеса оснащені новітніми шинами DUNLOP Geomax MX 3S, що забезпечують максимальне зчеплення і стійкість, ефективно передаючи всю потужність на землю.
Передня підвіска
Все повнорозмірні моделі KTM SX оснащені надлегкої виделкою WP XACT з технологією AER і мають оновлені налаштування на 2020 рік. Це вилка з пневматичною підвіскою вартістю 48 мм з окремими функціями на кожній ніжці вилки і функціями демпфірування на вилці. права сторона і Пневморессора зліва. Ліва нога оснащена двухкамерной системою з капсульованих повітряним картриджем, що допомагає запобігти втраті тиску повітря. По суті, це означає, що в рідкісному випадку протікання зовнішнього ущільнення внутрішній тиск картриджа утримує байк в нормальному положенні. Пневматична ресора виключно проста у використанні і може бути відрегульована під будь-яку вагу гонщика за допомогою одного повітряного клапана і повітряного насоса, що поставляється з велосипедом. Права опора вилки включає в себе демпфуючий картридж, щоб відповідати вимогам однієї демпфирующей стійки, і може бути адаптована до умов траси і перевагам гонщика. Крім того, верхні кришки вилки мають новий дизайн забезпечує кращу і легкого регулювання (стиснення зверху, відскік знизу, 30 клацань кожна).
Задня підвіска
Всі моделі KTM SX оснащені моноамортизатором WP XACT, який був розроблений для роботи як єдине ціле з усією архітектурою рами і маятника, а також системою навішування і виделкою WP AER AER. Він оснащений високоякісними обробленими і анодованими компонентами, які додають нотку класності і надають йому привабливість, що виходить за рамки простої функціональної необхідності. Він повністю регулюється, включаючи високошвидкісне і низькошвидкісне стиснення, що дозволяє точно налаштувати амортизатор відповідно до будь-якої трасою і уподобаннями гонщика.
потрійний зажим
Всі моделі KTM SX оснащені потрійними зажимами найвищої якості, обробленими на верстаті з ЧПУ, які стали торговою маркою KTM. Потрійний затиск має точно розраховані жорсткість і зміщення (зсув 22 мм для всіх моделей), щоб відповідати характеристикам вигину рами і вилки. Результат - передня частина, яка працює в ідеальній гармонії, позитивно впливаючи на загальну керованість і стабільність. Фіксація керма з гумовим демпфуванням знижує вібрацію, а також допускає деяку регулювання з 2 різними монтажними положеннями. Лічильник мотогодин входить в стандартну комплектацію верхнього потрійного затиску на всіх моделях SX, інформуючи гонщика про кількість годин, витрачених на розбирання траси, і про терміни наступного обслуговування.
Гальма
Високотехнологічні гальма BREMBO завжди були стандартним обладнанням усіх мотокроссовой мотоциклів KTM. У поєднанні з легкими хвилястими дисками відома система забезпечує високий рівень ефективності гальмування, дозволяючи вам обійти суперників.
Паливний бак
Всі моделі лінійки KTM SX оснащені легкими поліетиленовими паливними баками. Форма паливного бака забезпечує тонку ергономіку без шкоди для 7-літрового паливного бака. Кришка заливної горловини має внутрішню різьбу, яка забезпечує легке і надійне закриття.
Airbox
Новий повітряний короб на KTM 250 SX-F був повністю перероблений, щоб забезпечити кращу динаміку потоку, і разом з новими трубками всмоктування забезпечує оптимальну потужність і реакцію дросельної заслінки. Незважаючи на очевидне підвищення продуктивності, нова конструкція також забезпечує максимальний захист від забруднення повітряного фільтру. Великий повітряний фільтр Twin-Air встановлений на ретельно продуманої жорсткої клітці, що зводить до мінімуму неправильну установку. Як і в попередніх моделях, обслуговування фільтрів виконується швидко і легко і не вимагає інструментів - стандартна оригінальна функція від KTM.

ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Сидіння
Всі моделі KTM SX оснащені сидінням, яке ідеально відповідає динамічної ергономіці, орієнтованої на робочі характеристики. Оббивка сидіння оснащена силіконовими смужками, які забезпечують краще відчуття і захоплення для водія. Сидіння зручно кріпиться до велосипеда одним довгим бічним гвинтом, що робить його безпечним і простим у зверненні.
Кермо
Все повнорозмірні моделі KTM SX оснащені однаковим високоміцним алюмінієвим конічним кермом виробництва NEKEN. Кермо закріплений на гумових амортизаторах, які дозволяють приймати два різних положення. У стандартну комплектацію керма входить вулканізована рукоятка ODI з правого боку і зручна що фіксується рукоятка ODI, що не вимагає використання дроту або клею, зліва.
Підніжки
Складні «забруднюють» підніжки запобігають засмічення осі підніжки навіть при копанні в глибоких коліях. Шукаєте більш високу позицію для верхової їзди? Просто встановіть підніжки моделей EXC MY2019, які на 6 мм вище, ніж у версій SX.

ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Наліпки
Нова інкрустація надає байку швидкий і агресивний вигляд і підтверджує нескінченне прагнення KTM до перемоги в гонках.

ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Акумулятор
Всі моделі SX-F оснащені потужною надлегкої літій-іонної стартерной батареєю 2 Ач, що забезпечує швидкий і ефективний запуск двигуна, особливо в холодних погодних умовах. Регулятор напруги і конденсатор, а також всі електричні компоненти зібрані в загальній зоні під сидінням, що робить всю систему компактною і надійною.
Traction контроль
TRACTION CONTROL - це дуже корисна функція, яка гарантує більш ефективне зчеплення з дорогою і кращий контроль над байком при прискоренні на мокрій або слизькій твердої поверхні. Його можна активувати перемикачем карти на кермі під час їзди.
Управління запуском
Натиснувши обидві кнопки на перемикачі карти, гонщик може активувати УПРАВЛІННЯ запуском, що забезпечує більш ефективний старт зі стартових воріт. Він знижує максимальну швидкість двигуна в найперший момент запуску, щоб забезпечити кращий контроль. Контрольна лампа EFI, встановлена на верхніх потрійних затисках, блимає, коли функція активна.
Електронне управління
Одним натисканням кнопки перемикач карти дає водієві можливість вибирати між стандартними настройками карти і агресивнішою картою для суглинних ґрунтових умов з високим зчепленням. Це особливо корисно при зміні умов траси або для гонщика, який хоче більшого контролю, оскільки він починає втомлюватися.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
1-циліндровий, 4-тактний двигун
Робочий об'єм
249,9 см³
Діаметр / Хід поршня
78/52,3 мм
Запуск
Електростартер
КПП
5-ступінчаста
Зчеплення
Багатодискове зчеплення, гідравліка Brembo
Запалювання
Keihin EMS

Шасі

Рама
Central double-cradle-type 25CrMo4 steel
Передня підвіска
WP XACT-USD, Ø 48 мм
Задня підвіска
WP XACT Monoshock with linkage
Хід підвіски, передня / задня
310/300 мм
Передні гальма
Дискові ø260 мм
Задні гальма
Дискові ø220 мм
Ланцюг
5/8 x 1/4"
Кут нахилу вилки
63.9°
Дорожній просвіт
370 мм
Висота по сідлу
950 мм
Обсяг бака
7 л
Вага (сухий)
99 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.