890 ADVENTURE R

890 ADVENTURE R

ПРИГОДА

Якщо кращі місця важкодоступні, KTM 890 ADVENTURE R - це те, що вам потрібно. Цей серйозний позашляховий мотоцикл з новим двигуном зі збільшеною потужністю і поліпшеними характеристиками готовий до екстремальних ситуацій з уторованими дорогами. Використовуючи свої широкі знання і досвід в гонках, KTM пропонує реальний пакет, призначений для гонщика, який хоче дослідити зовнішні межі кожного пригоди.

01. ДВИГУН І ВИПУСК

Двигун
Найпомітнішим оновленням в порівнянні з попередником є двигун. Володіючи високою потужністю, двигун лінійки KTM 890 ADVENTURE може похвалитися безліччю оновлень, в першу чергу значним стрибком потужності і крутного моменту. Удосконалення електроніки і глушника також забезпечують відповідність найсуворішим нормам викидів. Це в поєднанні з міжсервісний інтервалом в 15 000 км і низькою витратою палива робить його готовим до відправлення в далеку дорогу.
кришка циліндра
Головка блоку циліндрів DOHC містить здвоєні розподільні вали з ланцюговим приводом і дві свічки запалювання (по одній на циліндр). Распредвали зібрані, що робить їх легше кованих розподілвалів, а профіль кулачка був розроблений для створення особливо крутного моменту двигуна. Впускні і випускні клапани на 1 мм більше, а також перероблені порти, які були оптимізовані для максимального потоку повітря, також допомагають в досягненні максимальної продуктивності. Новий балансовий вал в голівці блоку циліндрів, розташований між розподільними валами, відповідає збільшеним оборотам і збільшеною обертається масі, в той час як датчик детонації також був встановлений для виявлення детонаційного загоряння і обліку палива з більш низьким октановим числом - ідеально для навколосвітніх подорожей.
Поршні
Більш легкі ковані коробчаті поршні з трьома поршневими кільцями, з'єднаними шатунним підшипником ковзання, в поєднанні з поршневим пальцем з DLC-покриттям для зменшення ваги поршня і маси зворотно-поступального руху. Охолодження поршня також здійснюється двома форсунками на поршень замість попередньої на поршень. Обертається маса колінчастого вала збільшена на 20% для поліпшення роботи двигуна при постійній частоті обертання. Крім того, він сприяє стійкості на поворотах без втрати відчуття маневреності.
По проводам
Електронна система KTM переводить команди дросельної заслінки водія в оптимальні положення дросельної заслінки для конкретної ситуації їзди.
Коробка передач
6-ступінчаста секвентальная коробка передач забезпечує більш швидке переключення завдяки більш короткому ходу важеля перемикання передач, більш легкому пружинному дії і більш швидкої технології Quickshifter +, в той час як зубці на 4-й, 5-й і 6-й передачі піддаються піскоструминної очищенні для підвищення надійності. Quickshifter + - опція для KTM 890 ADVENTURE R - дозволяє без зчеплення підвищувати і знижувати передачі у всьому діапазоні оборотів.
Зчеплення PASC
Муфта Power Assist Clutch (PASC) на KTM 890 ADVENTURE R, оснащена новими фрикційними дисками і поліпшеним охолодженням для збільшення потужності і крутного моменту, виконує подвійну роль. Це не тільки прослизає муфта, що запобігає деренчання задніх коліс при різкому уповільненні, але також знижує жорстке зусилля, необхідне при перемиканні передач, дозволяючи приводити в дію важіль зчеплення всього одним пальцем, що заощаджує енергію під час їзди.
циркуляції масла
Циркуляція масла заснована на компактній системі напівсухого картера для мінімізації втрат на тертя. Масло активно відкачується з картера, картера зчеплення і коробки передач, що запобігає непотрібне протікання масла через двигун. Масляний піддон інтегрований в корпус масляного насоса разом з двома насосами (один продувний, один нагнітальний) і клапаном регулювання тиску. Для охолодження масла в двигуні встановлений масляний радіатор більшого розміру.
Картер
Нові картери з горизонтальним роз'ємом дозволяють збільшити діаметр циліндра двигуна, але залишаються відлитими під високим тиском з алюмінію. Це дозволяє зменшити товщину стінок, знизити вагу і оптимізувати поверхні, пропонуючи розробникам двигунів більше свободи при проектуванні. Циліндри відкритого типу інтегровані в картер двигуна.
Колінчастий вал
Збільшення обертається маси на 20% означає, що цей кований цільний колінчастий вал покращує роботу двигуна при постійній частоті обертання, зменшуючи вплив відцентрових сил. Порядок включення 435 градусів також виробляє звук, схожий на звук більшого двигуна LC8, що робить KTM 890 ADVENTURE R одним з його братів V-twin ADVENTURE при відкритті дросельної заслінки.
Шатуни
Абсолютно нові шатуни мають трапецієподібну V-образну верхню частину, яка зменшує коливальні маси і підтримує більш високий крутний момент і більш високу вихідну потужність двигуна. Верхній підшипник також оснащений бронзовим шатунним підшипником замість верхнього кінця з покриттям DLC для збільшення терміну служби.
балансирний вал
Пробиваючи ті довгі дні в сідлі, поєднуючи складні позашляхові етапи з ділянками асфальту.
циліндр
Алюмінієві циліндри з покриттям з Нікас є невід'ємною частиною Безрукавний кожуха двигуна. Конструкція циліндра з відкритим майданчиком забезпечує оптимальне охолодження, поліпшені виробничі допуски і знижує ймовірність викривлення циліндра під час виробництва. Діаметр циліндрів збільшений з 88 мм до 90,7 мм для збільшення робочого об'єму і збільшення ходу.
Вихлоп
Нержавіюча сталь і готовий до пригод! Вихлопна система KTM 890 ADVENTURE R може похвалитися переробленим попередніми глушником з ефективним каталітичним нейтралізатором, щоб відповідати останнім обмеженням викидів Euro5. Вся конструкція орієнтована на централізацію мас, що також покращує дорожній просвіт вихлопної системи.
Повітряний фільтр
KTM 890 ADVENTURE R забезпечує легкий доступ до повітряного фільтру для очищення і обслуговування, навіть якщо ви перебуваєте в самому віддаленому місці під час поїздки. Повітряна камера розташована під сидінням, а повітрозабірник знаходиться в задній частині велосипеда. Це означає, що крім легкого доступу до повітряного фільтру, сидіння і бак можна було тримати низько, а велосипед можна було зробити вже там, де це важливо: в області ніг. Це також дозволило краще розмістити електроніку, щоб централізувати масу.
Охолодження
Під час екстремальних подорожей по бездоріжжю важливо, щоб двигун LC8c залишався холодним, щоб підтримувати його підвищену потужність і продуктивність. Завдяки дизайну KTM 890 ADVENTURE R і передової технології охолодження, багатогодинна їзда в жарких умовах не проблема.

02. ШАСІ

Рама
Загальна геометрія KTM 890 ADVENTURE R була розроблена для забезпечення легкості в поводженні і комфорту в дослідницьких місіях на великі відстані - з неперевершеними можливостями бездоріжжя. При проектуванні велика увага приділялася міцності, тому для зменшення ваги і габаритів двигуна використовується трубчаста рама з хромомолібденової стали, в якій двигун діє як напружений елемент. Всі дизайнерські та інженерні інновації націлені на компактність і легкість.
підрамник
Володіючи ще більш легкої і міцною конструкцією, ніж його попередник, підрамник повністю завантажений для пригод. Мотоцикл під вами повинен бути довговічним. Сталевий гратчастий підрамник був розроблений, щоб бути компактним, легким і досить міцним, щоб витримати повне навантаження багажу, а також пасажира в найважчих умовах під час екстремальної пригодницької їзди.
Маятник
Фірмовий литий під тиском маятник з відкритою гратами виготовлений з високою точністю і оптимізований для забезпечення жорсткості і стійкості, але при цьому забезпечує відмінні показники гнучкості. Використання прямого ланки для заднього амортизатора знижує складність і кількість деталей. Щодо довгий маятник поліпшує зчеплення, стійкість і настройку підвіски.
Колеса & шини
21-дюймові передні і 18-дюймові задні колеса KTM 890 ADVENTURE R зі спицями спеціально розроблені для подорожей по бездоріжжю. Обладнані шинами Metzeler KAROO ™ 3 для пригод, посилені, легкі колеса мають нові анодовані маточини (замість порошкового покриття). Маючи багаторічний досвід і успіхи в найскладніших бездоріжжю і ралі-рейдах, ви можете з повною упевненістю відправитися в найвіддаленіші куточки природи. Стандартні колеса безкамерні - з опцією системи контролю тиску в шинах. Для екстремальної їзди доступні додаткові колеса KTM PowerParts, які трохи вже і ближче до коліс для змагань ендуро, що дозволяє навіть самим жорстким гонщикам використовувати муси.
підвіска
Коли ви відправляєтеся в пригодницьку подорож, існує безліч факторів, які можуть вплинути на керованість мотоцикла. Вага водія, додатковий багаж, обсяг палива і наявність пасажира на задньому сидінні - все це необхідно враховувати перед стартом. На щастя, KTM 890 ADVENTURE R поставляється з високоякісної підвіскою WP, яка до 2021 року отримає оновлену настройку. Завдяки додатковому перевазі регульованою задньої попереднього навантаження, KTM 890 ADVENTURE R можна доопрацювати для відповідності найбільш типовим сценарієм, умов і ситуацій водіння.
Демпфер рульового управління
Для забезпечення стійкості рульовий демпфер встановлений на той випадок, коли ви сильно натискаєте на асфальт або їдете по нерівній поверхні по дорозі до місця призначення. Не хвилюйтеся; він не заважає серйозної їзді по бездоріжжю.
потрійні затискачі
Потрійні затискачі, виготовлені з високоміцного кованого алюмінію, забезпечують відмінну стабільність і володіють достатнім ступенем вигину, що забезпечує зворотний зв'язок з шасі. Оновлений алюмінієвий рульової шток також був використаний для зниження ваги і підвищення загальної міцності.
Передня вилка
Вилка WP XPLOR 48 мм з ходом 240 мм володіє видатними характеристиками відгуку і демпфірування для екстремального бездоріжжя. Вони оснащені пружиною з обох сторін, але мають окрему функцію для кожної стійки вилки: демпфірування стиску зліва і відскік справа. Це дозволяє легко регулювати вилку на льоту за допомогою поворотної ручки на верхній частині вилки, щоб відповідати різних умов їзди по бездоріжжю. Крім того, герметичний гідрозатвор гарантує відмінний опір опускання.
Задній амортизатор
Задню частину контролює амортизатор WP XPLOR з ходом 240 мм для самих екстремальних умов бездоріжжя. Підвіска може бути індивідуально налаштована на попередню навантаження, стиснення (висока і низька швидкість) і відскік. У задньому амортизаторі WP XPLOR PDS використовується система прогресивного демпфірування торгової марки KTM, яка забезпечує прогресивне демпфірування без використання системи важелів. Опір опускання забезпечується другим поршнем, який працює разом з закритим ковпачком в кінці ходу і підтримується прогресивної амортизуючої пружиною.
Гальма
KTM 890 ADVENTURE R, вдосконалений для 2021 року може похвалитися двома гальмівними дисками діаметром 320 мм з 4-поршневими, радіально встановленими супортами спереду і гальмівним диском діаметром 260 мм, що приводиться в дію двохпоршневими плаваючим супортом ззаду, що забезпечує чудову зворотний зв'язок і гальмування. сила. Новий гальмівний шланг з нержавіючої сталі ззаду також допомагає боротися з вицвітанням гальм на довгих ділянках спуску. Задній гальмо оснащений новими ізольованими поршнями в супорті в поєднанні з ізоляційними пластинами між колодками і поршнями для підвищення термостійкості. Крім того, штуцер гальмівного шланга на задньому супорті виготовлений з нержавіючої сталі, щоб зменшити нагрівання гальмівного шланга.
Паливний бак
Танк також виготовлений з високоміцних матеріалів і має високу ударостійкість, що підтверджується аналогічною концепцією танка, успішно використаної командою KTM Factory Racing в екстремальних умовах гонки на ралі Дакар. Остаточний результат - найкраще з обох світів: відчуття тонкощі меншого позашляхового велосипеда з винятковим запасом ходу більше 248 миль (400 км) на відкритій дорозі.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Рульове управління
Алюмінієвий конічний кермо забезпечує максимальний контроль, забезпечуючи водієві зручне положення при їзді. Кермо можна встановити в шести різних положеннях, що забезпечує діапазон регулювання 30 мм для ідеального вильоту.
Підніжки
Будь то катання протягом усього дня стоячи або сидячи, міцні підніжки KTM 890 ADVENTURE R були розроблені для забезпечення чудовою ергономіки і підходять для використання у вуличних або позашляхових черевиках в самих різних умовах. Підніжки мають гумові вставки для додаткового комфорту, які можна зняти, щоб створити відчуття бездоріжжя.
Сидіння
Цільне сидіння в позашляховому стилі було розроблено для забезпечення максимальної свободи рухів, зчеплення і комфорту, необхідних для довгих днів в сідлі. Двосекційний сидіння KTM 890 ADVENTURE також підходить для KTM 890 ADVENTURE R, якщо ви віддаєте перевагу комфорт, а не продуктивність.
Вітрове скло
KTM 890 ADVENTURE R має низькопрофільне регульоване вітрове скло, яке дозволяє водієві більш вільно переміщатися по мотоциклу, коли він знаходиться в необхідному положенні для бездоріжжя. Це гладке лобове скло забезпечує безперешкодний огляд прямо вперед, навіть якщо екран покритий брудом. Лобове скло більш високої моделі KTM 890 ADVENTURE також може бути використано на KTM 890 ADVENTURE R в якості додаткової опції для тих гонщиків, які вважають за краще більший захист від вітру.

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

TFT-дисплей
5-дюймовий повноколірний ультрасучасний TFT-дисплей був розроблений, щоб наочно відображати всю життєво важливу інформацію, дозволяючи їм проводити більше часу, не зводячи очей з дороги. Конфігурація дисплея допускає деяку настройку і автоматично адаптується до змін навколишнього освітлення. Індикатор перемикання також включений, змушуючи лічильник оборотів блимати, коли прийшов час включити передачу.
Фара LED
Світлодіодні ліхтарі використовуються в KTM 890 ADVENTURE R як основна фара і задній ліхтар. Світлодіодні ліхтарі забезпечують відмінне освітлення і огляд. Дизайн маски фар був натхненний мотоциклами KTM 450 RALLY, забезпечуючи поліпшену видимість і зменшуючи загальний обсяг кабіни під час руху по бездоріжжю.

05. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

помічники вершника
Електронні системи допомоги водієві забезпечують більший контроль, продуктивність і задоволення для водія в ширшому діапазоні обставин. Розроблена для поліпшення вашого досвіду водіння, новітня технологія ABS і MTC (Motorcycle Traction Control), а також різні режими їзди адаптовані, щоб ви могли легко налаштовувати різні допоміжні засоби для водія відповідно до діапазону умов їзди. Ці функції можна вибирати, скасовувати і використовувати для отримання максимальної віддачі від технологій і обладнання в набагато ширшому діапазоні місцевості.
MTC (слідкування за відпрацьованими газами мотоциклів)
Система контролю тяги мотоциклів KTM - або MTC - була поліпшена в 2021 році з використанням двох окремих контролерів для вимірювання прослизання задніх коліс і кута нахилу для розрахунку оптимального тягового зусилля для кожної місцевості і ситуації. Результатом є більш плавний контроль тяги з менш різким і ледь помітним втручанням в корпус дросельної заслінки. Однак для тих, хто любить пригоди, трекшн-контроль можна повністю відключити.
Повороти ABS
Система KTM на поворотах дозволяє водієві завжди використовувати повну потужність гальм, в той час як система регулює гальмівне тиск відповідно до кута нахилу мотоцикла. Це означає більш передбачуване гальмування в більш широкому діапазоні умов і сценаріїв. Його також можна відключити для більшого контролю в умовах бездоріжжя.
Offroad ABS
Максимальна гальмівна потужність при мінімальному втручанні. Вимоги до гальмування на бездоріжжі сильно відрізняються від передбачуваного зчеплення з асфальтом. При виборі Offroad ABS функція ABS відключається на задньому колесі, в той час як втручання ABS на передньому колесі знижується, а дані датчика кута нахилу ігноруються для забезпечення інтуїтивно зрозумілого стилю їзди, необхідного при управлінні швидкістю на бруду. Це дозволяє водіям заблокувати заднє колесо, яке можна використовувати для повороту в поворотах з кращим контролем, і регулює тиск на передні гальма, щоб забезпечити збалансовану і впевнену гальмівну здатність на найскладнішій місцевості.
Режим їзди по бездоріжжю
Режим їзди по бездоріжжю знижує потужність на складній місцевості за рахунок використання складних датчиків, які адаптують подачу потужності через ЕБУ для ефективного і вселяє впевненість використання на бездоріжжі. Пікова потужність знижена, відгук дросельної заслінки пом'якшений, а прослизання коліс збільшено, що забезпечує більш динамічну їзду на пухких поверхнях. На таких поверхнях з низьким зчепленням необхідно деякий прослизання коліс для забезпечення руху вперед. Ця функція дозволяє водіям в значній мірі знизити зчеплення з дорогою і полегшити управління задніми колесами. У цьому режимі не використовується функція Anti-Wheelie, тому водії можуть легко піднімати переднє колесо, щоб долати перешкоди. На відміну від деяких інших режимів, Offroad Ride Mode не чутливий до кута нахилу, що означає, що контроль тяги не втручається, коли гонщик використовує берму, дюну або колію для подолання крутого повороту.
режим ралі
Доступний в якості опції для KTM 890 ADVENTURE R режим Rally Mode дозволяє водієві вільніше адаптувати характер мотоцикла. Режим Rally Mode забезпечує практично миттєвий відгук дросельної заслінки і забезпечує 9 рівнів контролю пробуксовки коліс, причому 9 рівнів можна порівняти з режимом Rain. За допомогою цих налаштувань регулювання ковзання може бути дуже точно узгоджена зі станом поверхні, рівнем навичок гонщика і вимогами їзди. Зниження рівня ковзання також може допомогти зберегти шини на більш тривалий час при тривалих або тривалих поїздках. Оновлений для нової моделі режим Rally Mode був оптимізований для більш широкого діапазону дорожніх покриттів, що дозволяє, наприклад, збільшити пробуксовку коліс в умовах глибокого піску.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
2-циліндровий, 4-тактний, parallel twin
Робочий об'єм
889 см³
Діаметр / Хід поршня
90,7/68,8 мм
Потужність
77 кВт
Обертаючий момент
100 Нм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Система змазки
Forced oil lubrication with 2 oil pumps
Охолодження
Рідинне охолодження з водно-масляним теплообмінником
Зчеплення
PASC™ antihopping clutch, mechanically operated
Запалювання
Bosch EMS with RBW
CO2
105 г/км
Витрата палива, л/100км
4.5 л/100 км

Шасі

Рама
Chromium-Molybdenum-Steel frame using the engine as stressed element, powder coated
Передня підвіска
WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
Задня підвіска
XACT WP PDS mono shock
Хід підвіски, передня / задня
240/240 мм
Передні гальма
Four-piston radial fixed calliper, brake disc Ø 320 мм
Задні гальма
Brembo twin-piston floating calliper, brake disc Ø 260 мм
ABS
Bosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS and offroad mode, disengageable)
Ланцюг
520 X-Ring
Кут нахилу вилки
63.7°
Дорожній просвіт
263 мм
Висота по сідлу
880 мм
Обсяг бака
20 л
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.