НАТХНЕННА ГОНКА

Спортивний мотоцикл в чистому вигляді. Зведено до основ. Маневрений, швидкий, підходить для водійських прав A2 і надзвичайно спортивний. На заміських дорогах або на гоночній трасі гени Moto3 помітні в кожному маневрі і передають чисте відчуття гонки. Керованість - просто приголомшлива. Спектакль - неймовірний. Потужність - захоплююча.

01. ДВИГУН І ВИПУСК

двигун
Двигун KTM RC 390 забезпечує не тільки великий крутний момент і різке прискорення, але і хороші манери в повсякденній експлуатації, і все це з видатною економією палива. Цей легкий і компактний двигун дійсно вражає, і з потужністю 32 кВт (44 к.с.) це самий спортивний варіант для гонщиків A2. Завдяки оригінальній конструкції впускання і ретельно продуманій системі уприскування палива KTM RC 390 готовий покинути решті міський трафік одним рухом руки.
кришка циліндра
Як і в RC8 R, чотири клапани в голівці блоку циліндрів KTM RC 390 наводяться в дію двома верхніми розподільчими і надтвердими штовхачами кулачків з вуглецевим покриттям, що забезпечує надійність і довговічність, незважаючи на високу вихідну потужність двигуна.
Прослизає муфта не тільки розмикається, коли зворотний крутний момент двигуна стає занадто високим, але і допомагає при відкритті дросельної заслінки. Перший запобігає брязкіт задніх коліс при різкому гальмуванні або уповільненні - і дає колесу лише частина гальмування для контрольованого ковзання заднього колеса. Останній дозволяє тягнути зчеплення і керувати ним за все одним пальцем, натискати на спусковий гачок, що заощаджує енергію та забезпечує більший контроль - як і у професіоналів.
По проводам
Це гарантія плавного відгуку дросельної заслінки, а не просто відсутність троса дросельної заслінки. Електронна схема KTM RC 390 забезпечує ідеальну передачу легкодоступного і рясного крутного моменту. Він також електронним чином переводить команди дросельної заслінки водія в положення дросельної заслінки, що ідеально підходять для умов їзди, що робить цей байк ідеальним кросовером як для трекової, так і для шосейної їзди.
Потужність і крутний момент
Такий компактний і маневрений мотоцикл, як цей, заслуговує на те, щоб завдати йому серйозного удару. Ми зробили це з потужністю 32 кВт (44 к.с.) і сухою масою всього 149 кг. Завдяки оригінальній впускний і випускний системі, 46-міліметровому корпусу дросельної заслінки і ретельно продуманій системі уприскування палива цей потужний ходової механізм готовий покинути решті транспортний потік одним рухом руки.
Ліцензія A2
KTM RC 390 відповідає всім вимогам водійських прав A2 і завдяки високому співвідношенню потужності і ваги є одним з найдинамічніших варіантів для початківців гонщиків.
Складна конструкція двигуна, сучасна електроніка уприскування і 6-ступінчаста коробка передач з близьким передавальним числом не тільки допомагають KTM RC 390 досягти вражаючих характеристик, але і надзвичайно низько витрачають паливо. У той же час, завдяки регульованим каталітичного нейтралізатора, він виробляє мінімальні викиди.
Вихлоп
Компактний трикамерний глушник розташований близько до загального центру тяжіння мотоцикла. Це допомагає підтримувати центральну балансування мотоцикла і спрощує маневрування на вузьких і звивистих міських вулицях.

02. ШАСІ

потрійні затискачі
Потрійні затискачі з кованого алюмінію привертають увагу і разом з затискачем на кермі гарантують чисте відчуття гонок суперспорт.
телескопічна вилка
Високоякісна перевернута вилка KTM RC 390 від WP має такий же зовнішній діаметр труби 43 мм, як і RC8 R - іншими словами, даний гоночне обладнання, яке гарантуватиме високий рівень стабільності та точності.
Колеса
Яскраві 17-дюймові помаранчеві литі легкосплавні диски, легкі і стабільні, об'єднують в собі весь мотоцикл: колесо шириною 110 мм спереду і вражаючі 150 мм ззаду. Загорнуті в високоякісну гуму, шини будуть тримати вас на дорозі і вразять своїм чудовим зчепленням як у вологих, так і в сухих умовах, а також забезпечують найвищу довговічність.
Гальма
У співпраці з Brembo компанія KTM розробила високотехнологічну гальмівну систему, яка ідеально поєднується з сучасною АБС, дозволяючи водіям завжди повністю контролювати свій KTM RC 390. З чотирипоршневими супортом з радіально закріпленими болтами. і величезний 320-міліметровий гальмівний диск спереду, в поєднанні з однопоршневим плаваючим супортом і 230-міліметровим диском ззаду, RC 390 забезпечує виняткову гальмування професійного рівня, незалежно від того, наскільки інтенсивно ви їдете.
Паливний бак
KTM RC 390 оснащений стильним сталевим паливним баком об'ємом 10 літрів (включаючи резервний бак на 1,5 літра). Танк був розроблений, щоб ідеально відповідати стилю суперспорт KTM RC 390 з плавним ергономікою наїзника. Завдяки економічному двигуну KTM RC 390 пропонує значний запас ходу з цим баком навіть при їзді в повному спортивному режимі протягом всього дня.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Кермо
Замикаються дуги і стратегічно розташовані перемикачі в значній мірі сприяють спортивному і агресивного стану мотоцикла при їзді, а також покращують контроль за ідеальними лініями в будь-якому повороті.
сидіння
Двосекційний сидіння забезпечує першокласну ергономіку суперспорт і ідеальну підтримку як для водія, так і для пасажира. Висота сидіння 820 мм дозволяє водієві зайняти безпечне положення, при цьому воно досить висока для їзди по кільцевим трасах. Заднє сидіння інтегровано в кузов, щоб не порушувати Суперспортивний вигляд KTM RC 390, а також забезпечити високий комфорт для пасажира.
Лобове скло
Удосконалена конструкція лобового скла KTM RC 390 поєднується з аеродинамічній оптимізацією передньої частини, щоб забезпечити максимальний захист від вітру для гонщиків, які люблять відкривати його на відкритій дорозі.
підніжки
Ці легкі і в той же час надміцні підніжки виготовлені з високоякісного авіаційного алюмінію, обробленого на верстаті з ЧПУ, і стануть відмінною покупкою для ваших ніг, коли вони вам найбільше потрібні. Підніжки повністю настроюються, доступні три положення, які підходять для різних форм і стилів їзди.

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Тонкий хвіст
Тонка аеродинамічна хвостова частина, ідеально вписується в чисто гоночний образ, в поєднанні з вбудованим утримувачем номерного знака завершує цей високопродуктивний KTM.
вбудовані поворотники
Вбудовані поворотники були непомітно вбудовані в структуру дзеркала, щоб KTM RC 390 не тільки виглядав супер-спортивно, але й мав ідеальної аеродинамікою для більш швидкої і ефективної їзди.
Фара
Потужна подвійна фара забезпечує чудову видимість в умовах низької освітленості або темряви і ідеально поєднується з сучасним гоночним дизайном KTM RC 390.
Інструмент
На 100% цифровому РК-дисплеї є все, що ви очікуєте від сучасного мотоцикла KTM, включаючи включену передачу, покажчик рівня палива і інформацію для нагадування про обслуговування. Він також поставляється з попередженням про обороти, щоб вказати оптимальний момент для перемикання на підвищену передачу, як і на гоночних машинах суперспорт.

05. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

ABS
ABS входить в стандартну комплектацію KTM RC 390. Використовуйте її в своїх інтересах, щоб підвищити безпеку, або вимкніть її, якщо ви готові до гонки.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
1-циліндровий, 4-тактний двигун
Робочий об'єм
373 см³
Діаметр / Хід поршня
89/60 мм
Потужність
32 кВт
Обертаючий момент
35 Нм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Система змазки
Wet sump
Охолодження
З рідинним охолодженням
Зчеплення
PASC™ antihopping clutch, mechanically operated
Запалювання
Bosch EMS with RBW
CO2
82 г/км
Витрата палива, л/100км
3.52 л/100 км

Шасі

Рама
Steel trellis frame, powder coated
Передня підвіска
WP APEX 43
Задня підвіска
WP APEX - Monoshock
Хід підвіски, передня / задня
125/150 мм
Передні гальма
Four-piston radial fixed calliper, brake disc Ø 320 мм
Задні гальма
Single-piston floating calliper, brake disc Ø 230 мм
ABS
Bosch 9.1 MB Two Channel ABS (disengageable)
Ланцюг
520 X-Ring
Кут нахилу вилки
66.5°
Дорожній просвіт
178,5 мм
Висота по сідлу
820 мм
Обсяг бака
9,5 л
Вага (сухий)
149 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.