УДИВИТЕЛЬНАЯ СИЛА І КОНТРОЛЬ

Будь то співвідношення потужності до ваги або потужність і керованість, KTM 250 SX - ідеальне поєднання всього, що має значення. Завдяки високопродуктивної двотактному двигуну, встановленому на сучасному шасі, цей силовий агрегат, безсумнівно, є найшвидшим двотактним двигуном об'ємом 250 куб. Див на гусеничному ходу. Це перевірене гоночне зброю - правильний вибір для тих, хто любить чудовий двотактний звук і проїжджає один гарячий круг за іншим.

ДВИГУН І ВИПУСК

Двигун
Двигун KTM 250 SX оснащений новітньою 2-тактний технологією з уравновешивающим валом для зниження вібрації двигуна, а також надійної муфтою DDS з гідравлічним приводом. Він має двохклапанний силовий клапан, який в значній мірі сприяє тому, що двигун KTM 250 SX є найбільш конкурентоспроможним двотактним двигуном в своєму класі. 5-ступінчаста коробка передач викликає воістину хвилюючі відчуття.
Циліндр
Циліндр KTM 250 SX має діаметр отвору 66,4 мм і оснащений Двохклапанні системою гідрораспределенія. Отвір для випуску відпрацьовано для точної роботи силового клапана, що забезпечує відмінну загальну потужність. Використовуючи дві поставляються пружини, характеристики потужності можна швидко і легко змінити, забезпечуючи оптимальні настройки для різних треків і переваг гонщика. Бічні кронштейни ГБЦ виготовлені з алюмінію і знижують вібрацію майже до незначного рівня.
Картери і кришки двигуна
Компактні корпусу двигуна виробляються з використанням процесу лиття під високим тиском, який допомагає знизити вагу, зберігаючи при цьому міцність і довговічність. Конструкція забезпечує оптимальне розташування вала ближче до центру тяжіння, що забезпечує ідеальну централізацію маси і спрощує їзду. Кожухи двигуна мають продуману структуру поверхні, яка знижує знос черевиків гонщика, зберігаючи їх свіжий вигляд, як в той день, коли ви їх купили.
Трансмісія
Двигун оснащений потужною 5-ступінчастою коробкою передач, що підходить для будь-якого типу траси для мотокросу. Передавальні числа були розроблені спеціально, щоб відповідати потужності двигуна об'ємом 250 куб. Див. Коробка передач також оснащена перемикачем передач, що не забруднює навколишнє середовище. Подібно конструкції підніжки, він запобігає накопиченню бруду і гарантує, що наступна передача завжди доступна, незалежно від умов.
Балансувальний вал
Більше ніяких занімілих рук і ніг. Така конструкція двигуна дозволяє додати бічній балансовий вал, який допомагає звести до мінімуму вібрації двигуна. Це означає, що ви можете довше заряджати акумулятор.
Зчеплення
KTM 250 SX оснащен чрезвычайно прочным сцеплением DDS, разработанным KTM (сталь с демпфированной диафрагмой), износостойкой стальной корзиной и жаропрочными дисками сцепления. В нем вместо обычных винтовых пружин используется диафрагменная пружина, что значительно упрощает работу сцепления. Пружина диафрагмы также достаточно компактна, чтобы можно было интегрировать систему демпфирования в ступицу сцепления, что способствует лучшему сцеплению и долговечности. Кроме того, гидравлическая система Brembo S.p.A обеспечивает легкую и точную регулировку сцепления.
Карбюратор
KTM 250 SX оснащений карбюратором MIKUNI TMX, який в 2021 році буде оснащений новою дросельною заслінкою з роликовим приводом. Налаштування карбюратора з плоскими направляючими діаметром 38 мм ідеально підходять для конструкції повітряної камери і вихлопної системи, забезпечуючи плавну і керовану потужність у всьому діапазоні оборотів.
Запалювання
Всі двотактні моделі оснащені блоком управління CDI з передовим обладнанням, поліпшує пускові характеристики двигуна. Криві запалювання залишаються незмінними.
Колінчатий вал
В основі двигуна лежить колінчастий вал з ходом 72 мм, що забезпечує оптимальний крутний момент і число обертів. Він ідеально збалансований, а за допомогою врівноважує валу гарантується мінімальна вібрація. Колінчастий вал розташований в ідеальному положенні для централізації маси, що сприяє більшій маневреності і керованості.
Охолодження
Підтримка оптимальної температури двигуна має вирішальне значення для забезпечення постійної потужності протягом всієї поїздки. KTM 250 SX оснащений радіаторами, центр ваги яких розташований нижче. Їх дизайн ідеально поєднується з кожухами та забезпечує відмінну тонкість і ергономічність. Використовуючи технологію CFD (обчислювальна гідродинаміка) разом з продуманою схемою контуру охолоджувальної рідини, інноваційна система забезпечує оптимальну температуру двигуна для максимальної продуктивності незалежно від умов. Радіатори також оснащені спеціальними протекторами, які служать не тільки в якості захисту від летять каміння і сміття, а й як скоби, які розсіюють енергію навколо радіаторів в разі удару.
Глушник
Коли справа доходить до потужності і продуктивності, вихлоп грає ключову роль і має неперевершену потужністю. Крім того, його вузька форма забезпечує більш тонку ергономіку, при цьому забезпечуючи безпечну роботу в межах шуму для гонок.

ШАСІ

Рама
Рама професійно виготовлена ​​з Гидроформованниє труб з хромомолібденової стали, зварених роботом, що забезпечує найвищий рівень незмінно високої якості. Жорсткість була точно адаптована для найбільш динамічною керованості і ідеально гармонує з підвіскою, забезпечуючи маневреність без втрати стійкості на високих швидкостях. Рама також не має брудних підніжок, які мають просту, але ефективну систему самоочищення, яка забезпечує повернення підніжок в початкове положення, забезпечуючи повний контроль в будь-яких умовах. Всі рами SX мають таке ж високоміцне порошкове покриття, що і машини KTM Factory, і поставляються зі стандартними протекторами рами. Підрамник виготовлений з легкого алюмінію, що забезпечує стійкість заднього крила і надійну підтримку водія при невеликому додатковому вазі.
Маятник
Цілісний маятник виготовляється методом лиття під тиском, що забезпечує виняткову міцність при мінімально можливій вазі. Він пропонує широкий діапазон регулювання заднього колеса, що дозволяє використовувати більш коротку колісну базу на більш вузьких звивистих гусеницях або довшу колісну базу для більшої стійкості на більш довгих і нестійких трасах. Маркування ланцюга маятника видно зверху, що робить регулювання простіший і точною.
Колеса
KTM використовує легкі, оброблені на верстаті з ЧПУ маточини і високоякісні обода Excel на всіх моделях SX, що гарантує максимальну стабільність і мінімальна вага. Ніпелі з алюмінієвими спицями мають конструкцію, яка дозволяє знизити частоту затяжки спиць. Колеса оснащені новітніми шинами Dunlop Geomax-MX33, що забезпечують максимальне зчеплення і стійкість, ефективно передаючи всю потужність на землю.
Передня підвіска
Все повнорозмірні моделі KTM SX оснащені надлегкої виделкою WP XACT з технологією AER. Це вилка з пневматичної ресорою, 48 мм, з окремими функціями на кожній ніжці вилки, з функціями демпфірування з правого боку і пневматичної ресорою з лівого боку. Ліва нога оснащена двухкамерной системою з капсульованих повітряним картриджем, що допомагає запобігти втраті тиску повітря. По суті, це означає, що в рідкісному випадку протікання зовнішнього ущільнення внутрішній тиск картриджа утримує байк в нормальному положенні. Пневматична ресора виключно проста у використанні і може бути відрегульована під будь-яку вагу гонщика за допомогою одного повітряного клапана і повітряного насоса, що поставляється з велосипедом. Права опора вилки включає в себе демпфуючий картридж, щоб відповідати вимогам однієї демпфирующей стійки, і може бути відрегульована відповідно до умов траси і уподобаннями гонщика. Крім того, верхні ковпачки вилки мають новий дизайн забезпечує кращу і легкого регулювання (стиснення зверху, відскік знизу, 30 клацань кожна).
Задня підвіска
Всі моделі KTM SX оснащені моноамортизатором WP XACT, який був розроблений для роботи як єдине ціле з усією архітектурою рами і маятника, а також системою навішування і виделкою WP XACT. Він оснащений високоякісними обробленими і анодованими компонентами, які додають нотку класності і надають йому привабливість, що виходить за рамки простої функціональної необхідності. Він повністю регулюється, включаючи високошвидкісне і низькошвидкісне стиснення, що дозволяє вам точно налаштувати амортизатор відповідно до будь-якої трасою і уподобаннями гонщика.
Потрійний зажим
Всі моделі KTM SX оснащені потрійними зажимами найвищої якості, обробленими на верстаті з ЧПУ, які стали торговою маркою KTM. Потрійний затиск має точно розраховані жорсткість і зміщення (зсув 22 мм для всіх моделей), щоб відповідати характеристикам вигину рами і вилки. В результаті передня частина працює в ідеальній гармонії, позитивно впливаючи на загальну керованість і стійкість. Фіксація керма з гумовим демпфуванням знижує вібрацію, а також допускає деяку регулювання з двома різними положеннями установки. Лічильник мотогодин входить в стандартну комплектацію верхнього потрійного затиску на всіх моделях SX, інформуючи гонщика про кількість годин, витрачених на розбирання траси, і про терміни наступного обслуговування.
Гальма
Високотехнологічні гальма Brembo S.p.A завжди були стандартним обладнанням усіх мотокроссовой мотоциклів KTM. У поєднанні з легкими хвилястими дисками відома система забезпечує високий рівень ефективності гальмування, дозволяючи вам обійти суперників.
Паливний бак
Всі моделі лінійки KTM SX оснащені легкими поліетиленовими паливними баками. Форма паливного бака забезпечує тонку ергономіку без шкоди для 7-літрового паливного бака. Кришка заливної горловини має внутрішню різьбу, яка забезпечує легке і надійне закриття.
Airbox
Повітряна камера на KTM 250 SX забезпечує оптимальну динаміку потоку і разом з впускними трубками забезпечує максимальну потужність і швидку реакцію дросельної заслінки. Незважаючи на очевидні переваги в продуктивності, конструкція також забезпечує максимальний захист від забруднення повітряного фільтру. Великий повітряний фільтр Twin-Air встановлений на ретельно продуманої жорсткої клітці, що зводить до мінімуму неправильну установку. Як і в попередніх моделях, обслуговування фільтрів виконується швидко і легко і не вимагає інструментів - стандартна оригінальна функція від KTM.

ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Сидіння
Всі моделі KTM SX оснащені сидінням, яке ідеально відповідає динамічної ергономіці, орієнтованої на робочі характеристики. Оббивка сидіння забезпечена силіконовими смужками, які забезпечують краще зчеплення з дорогою для водія. Сидіння зручно кріпиться до велосипеда одним довгим бічним гвинтом, що спрощує поводження з ним.
Кермо
Все повнорозмірні моделі KTM SX оснащені однаковим високоміцним алюмінієвим конічним кермом виробництва NEKEN. Кермо закріплений на гумових амортизаторах, які дозволяють приймати два різних положення. У стандартну комплектацію керма входить вулканізована рукоятка ODI з правого боку і зручна що фіксується рукоятка ODI, яка не вимагає використання дроту або клею, зліва. Вони також оснащені поперечиною з кришкою, яку можна прикріпити і зняти без особливих зусиль.
Підніжки
Складні «забруднюють» підніжки Усунення розмиття підніжок навіть при копанні в глибоких колії. Шукаєте більш високу позицію для верхової їзди? Потім просто встановіть підніжки останніх моделей KTM EXC, які на 6 мм вище, ніж у версій SX.

ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Наліпки
Сучасний дизайн і графіка гарантують, що мова йде не тільки про функціональність, але і про вражаюче баскому коні й агресивному зовнішньому вигляді, який ясно дає зрозуміти конкурентам.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Робочий об'єм
249 см³
Діаметр / Хід поршня
66,4/72 мм
Запуск
Kickstarter
КПП
5-ступінчаста
Зчеплення
Wet, багатодискове зчеплення DDS, гідравліка Brembo
Запалювання
Kokusan

Шасі

Рама
Central double-cradle-type 25CrMo4 steel
Передня підвіска
WP XACT-USD, Ø 48 mm
Задня підвіска
WP XACT Monoshock with linkage
Хід підвіски, передня / задня
310/300 мм
Передні гальма
Дискові Ø 260 мм
Задні гальма
Дискові Ø 220 мм
Ланцюг
5/8 x 1/4"
Дорожній просвіт
375 мм
Висота по сідлу
950 мм
Обсяг бака
7,5 л
Вага (сухий)
95,5 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.