НЕОБМЕЖЕНА ПРИГОДА

Якщо ви шукаєте високопродуктивний, легкий і компактний мотоцикл, який спеціалізується на пригодницьких подорожах з можливістю дослідити далі бездоріжжя, коли асфальт закінчується, то не шукайте нічого, крім KTM 790 ADVENTURE. Будь то в пустелі, на віддалених гірських стежках або на трансконтинентальних переході, цей спортивний туристичний велосипед створений на основі позашляхових генів KTM і готовий до нескінченних миль подорожей.

Colors

01. ДВИГУН І ВИПУСК

Двигун
Рядний двомоторний двигун KTM нового покоління LC8c потужністю 95 л.с. (70 кВт) в поєднанні з сучасною електронікою і 6-ступінчастою секвентальною коробкою передач вживає всіх необхідних заходів для мотоцикла подорожі-ендуро, який може проїхати до 450 км без палива. зупиняється на відкритій дорозі. Плавне переміщення на великі відстані забезпечується двома балансирними валами, які зводять до мінімуму вібрацію. Завдяки тривалим міжсервісний інтервалам, що становить 15 000 км, ви можете їздити цілими днями без турбот.
кришка циліндра
У 8-клапанною голівці блоку циліндрів DOHC розташовані здвоєні розподільні вали з ланцюговим приводом і дві свічки запалювання (по одній на циліндр). Распредвали зібрані, що робить їх легше кованих розподілвалів, а профіль кулачка був розроблений для створення особливо крутного моменту двигуна. Сталеві клапани відкриваються штовхачами пальців з покриттям DLC, а гідравлічний натягувач ланцюга натягує кулачкову ланцюг.
Поршні
Ковані поршні з трьома поршневими кільцями, з'єднаними шатунним підшипником ковзання, в поєднанні з поршневим пальцем з DLC-покриттям для зменшення ваги поршня і маси зворотно-поступального руху. Це призводить до більш швидкому обороту двигуна і дозволяє використовувати більш легкий колінчастий вал зі зменшеними обертовими масами і поліпшеним управлінням.
По проводам
Електронна система KTM переводить команди дросельної заслінки водія в оптимальні положення дросельної заслінки для конкретної ситуації їзди.
балансирний вал
При проходженні цих довгих днів в сідлі, з'єднанні ділянок бездоріжжя з великими ділянками асфальту, дискомфортні вібрації двигуна зводяться до мінімуму завдяки двом балансирним валів, один перед колінчастим валом, а інший в голівці блоку циліндрів між двома розподільними валами.
циліндр
Алюмінієві циліндри з покриттям з Нікас є невід'ємною частиною Безрукавний кожуха двигуна. Конструкція циліндра з відкритим майданчиком забезпечує оптимальне охолодження, поліпшені виробничі допуски і знижує ймовірність викривлення циліндра під час виробництва.
Шатуни
Високоякісні поршні з'єднані з колінчастим валом кованими шатунами, які утримуються підшипниками ковзання.
Колінчастий вал
Кований цілісний колінчастий вал надійно утримується на місці підшипниками ковзання зі зміщенням 75 градусів. Порядок включення 435 градусів видає звук, схожий на звук більшого двигуна LC8, що змушує KTM 790 ADVENTURE відчувати себе одним з його братів V-twin ADVENTURE при відкритті дросельної заслінки.
Картер
Картер двигуна з горизонтальним роз'ємом відлитий під високим тиском з алюмінію. Це дозволяє зменшити товщину стінок, знизити вагу і оптимізувати поверхні, пропонуючи розробникам двигунів більше свободи при проектуванні. Циліндри відкритого типу інтегровані в картер двигуна.
циркуляції масла
Циркуляція масла заснована на компактній системі напівсухого картера для мінімізації втрат на тертя. Масло активно відкачується з картера, картера зчеплення і коробки передач, що запобігає непотрібне протікання масла через двигун. Масляний піддон інтегрований в корпус масляного насоса разом з двома насосами (один продувний, один нагнітальний) і клапаном регулювання тиску. Для охолодження масла двигун оснащений маслоохладителем, аналогічним більшим двигунів LC8 V-twin.
Зчеплення PASC
PASC (Power Assist Clutch) вимагає мінімального участі водія для керування ним. Прослизає муфта на LC8c аналогічна такій на LC8, але більш компактна і, отже, легше. Він запобігає дестабілізуючий деренчання задніх коліс при різкому гальмуванні або уповільнення. Це також знижує зусилля руки, необхідне для перемикання передач, дозволяючи управляти зчепленням одним пальцем, економлячи енергію при їзді.
Коробка передач
Багатошарова конфігурація 6-ступінчастою секвентальною коробки передач зменшує довжину двигуна, що робить його більш компактним. Перемикання передач відбувається дуже плавно, а за допомогою опціональною системи Quickshifter + без зчеплення перемикання на підвищену і знижувальну передачі можна легко виконувати.
Вихлоп
Вихлопна система з нержавіючої сталі використовує глушник шуму в середині вихлопу для централізації маси, що дозволяє використовувати відносно невеликий глушник, тим самим збільшуючи дорожній просвіт вихлопної системи. Звук - до пригод готові!
Повітряний фільтр
Новий KTM 790 ADVENTURE забезпечує легкий доступ до повітряного фільтру для очищення і обслуговування, навіть якщо ви перебуваєте в самому віддаленому місці під час поїздки. Повітряна камера розташована під сидінням, а повітрозабірник знаходиться в задній частині велосипеда. Це означає, що крім легкого доступу до повітряного фільтру, сидіння і бак можна було тримати низько, а велосипед можна було зробити вже там, де це важливо: в області ніг. Це також дозволило краще розмістити електроніку для збереження централізації маси.
Охолодження
На даний момент важливо, щоб двигун LC8c залишався холодним, щоб підтримувати його підвищену потужність і продуктивність. Завдяки дизайну KTM 790 ADVENTURE і передової технології охолодження, можна годинами досліджувати в жарких умовах.

02. ШАСІ

Рама
Загальна геометрія KTM 790 ADVENTURE була розроблена для легкого, спортивного управління на вулиці, комфортного для великих відстаней і вражаючих позашляхових характеристик. При проектуванні велика увага приділялася міцності, тому для зменшення ваги і габаритів використовується трубчаста сталева рама CroMo, в якій двигун діє як напружений елемент. Всі дизайнерські та інженерні інновації націлені на компактність і легкість.
підрамник
Повністю завантажений для пригод байк повинен бути довговічним. Сталевий гратчастий підрамник був розроблений, щоб бути компактним, легким, а також досить міцним, щоб перевозити пасажира і багаж у важких умовах, які можна очікувати при екстремальній їзді.
Маятник
Фірмовий литий під тиском маятник з відкритою гратами виготовлений з високою точністю і оптимізований для забезпечення жорсткості і стійкості, але при цьому забезпечує відмінні показники гнучкості. Використання прямого ланки для заднього амортизатора знижує складність і кількість деталей. Щодо довгий маятник поліпшує зчеплення, стійкість і настройку підвіски.
Колеса та шини
ПРИГОДИ ГОТОВИРазрезайте вулиці на шляху до наступного епічного пригоди. 21-дюймові передні і 18-дюймові задні колеса зі спицями спеціально розроблені для їзди на KTM ADVENTURE. Надміцні і легкі колеса безкамерні і мають опцію TPMS (система контролю тиску в шинах). Спеціально підібрані шини AVON Trailrider забезпечують вселяє впевненість керованість і комфорт на далеких вулицях, але при цьому більш ніж здатні подорожувати по глибокому бездоріжжю, як тільки ви досягнете кінця асфальту.
підвіска
Коли ви відправляєтеся в пригодницьку подорож, існує безліч факторів, які можуть вплинути на керованість мотоцикла. Вага водія, додатковий багаж, обсяг палива і наявність пасажира на задньому сидінні - все це необхідно враховувати перед стартом. На щастя, KTM 790 ADVENTURE поставляється з ідеально налаштованої високоякісної підвіскою WP, що дозволяє пристосуватися до багатьох параметрах подорожей і ендуро. Завдяки додатковому перевазі регульованою задньої попереднього навантаження, KTM 790 ADVENTURE можна доопрацювати для відповідності найбільш типовим сценарієм, умов і ситуацій водіння.
Демпфер рульового управління
Для забезпечення стійкості встановлений рульовий демпфер для тих випадків, коли ви сильно натискаєте на асфальт або їдете по нерівній поверхні по дорозі до місця призначення.
потрійні затискачі
Легкі потрійні затискачі з легкого сплаву, міцні і жорсткі для стійкості, з правильною ступенем вигину, що дозволяє гонщикові все ще відчувати, що робить шасі. Вони також пропонують хороший діапазон регулювання положення керма.
Передня вилка
Перевернута вилка APEX 43 мм з відкритим картриджем від WP призначена для пригодницької їзди і подорожей удвох по рівних вулицях або нерівних дорогах. Технологія розділеної функції розділяє амортизацію стиснення і відбою між двома стійками вилки, а хід підвіски складає 200 мм на той випадок, коли вам це дійсно потрібно.
Задній амортизатор
Амортизатор WP APEX має хід підвіски 200 мм, регульований попередній натяг і призначений для пересування на великі відстані в важких умовах. Урівноваження типовою продуктивності KTM і комфорту протягом всього дня.
Гальма
Гальмівна здатність KTM 790 ADVENTURE посилюється подвійними гальмівними дисками діаметром 320 мм з 4-поршневими радіально встановленими супортами спереду і гальмівним диском діаметром 260 мм, що приводиться в дію подвійним поршневим плаваючим супортом ззаду. Комбінація передніх і задніх гальм забезпечує ідеальне поєднання керованості і гальмівної здатності в будь-яких умовах їзди.
Паливний бак
20-літровий паливний бак з низькою посадкою займає центральне місце в інноваційному дизайні цього мотоцикла. Оскільки основний обсяг бака розташований якомога нижче, центр ваги знижується для поліпшення керованості. Крім того, при вставанні велосипед залишається вузьким в області колін для контролю при їзді по бездоріжжю. Більше простору дозволяє використовувати більш пряме і низьке сидіння для свободи пересування і кращого доступу. На довершення до всього, запас палива на відкритій дорозі становить близько 450 км, що є великою перевагою для тривалих пригодницьких подорожей.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Рульове управління
Алюмінієвий конічний кермо забезпечує максимальний контроль, забезпечуючи зручну посадку. Кермо можна встановити в шести різних положеннях, в результаті чого діапазон регулювання становить 30 мм, що забезпечує індивідуальну підгонку.
Підніжки
Будь то катання протягом усього дня стоячи або сидячи, міцні підніжки KTM 790 ADVENTURE були розроблені для забезпечення чудовою ергономіки і підходять для використання у вуличних або позашляхових черевиках в самих різних умовах. У підніжках є гумові вставки, які можна знімати.
Сидіння
Регульоване по висоті двосекційний сидіння забезпечує комфорт під час тривалих поїздок. Сидіння водія вузьке спереду, що забезпечує легкий доступ до землі. Щодо міцний поролон сидіння гарантує, що водієві буде комфортно навіть при їзді протягом усього дня, а чохол сидіння забезпечує поєднання зчеплення з дорогою і легкості руху.
Вітрове скло
KTM 790 ADVENTURE має високу вітрове скло для максимального захисту від вітру в тривалих поїздках, коли проїжджає кілометри на високих швидкостях по відкритій дорозі. Нижня лобове скло KTM 790 ADVENTURE R можна використовувати на KTM 790 ADVENTURE.

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

TFT-дисплей
Зчитування цінної інформації, такої як лічильник пройденого шляху, запас палива, настройки ABS і режими їзди, на льоту стало простіше завдяки 5-дюймовому повнокольорові сучасному TFT-дисплею. Гонщик може вибрати, яку інформацію і де він хотів би відображати на екрані. Конфігурація дисплея мінлива і автоматично адаптується до змін навколишнього освітлення. Лічильник оборотів блимає, показуючи, коли потрібно перемикатися.
ФАРА LED
Світлодіодні ліхтарі використовуються на KTM 790 ADVENTURE в якості основної фари, заднього ліхтаря і покажчиків повороту. Світлодіодні ліхтарі забезпечують відмінне освітлення і огляд. Вони компактні, тому допомагають зменшити загальний обсяг мотоцикла.

05. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

помічники вершника
Поліпшення пригод Електронні системи допомоги водієві забезпечують більший контроль, продуктивність і задоволення для водія в ширшому діапазоні обставин. Створено для поліпшення їзди з використанням новітніх технологій ABS і MTC (Motorcycle Traction Control) і різних режимів їзди. Ці функції, спеціально призначені для швидкої і легкої настройки різних засобів допомоги водієві відповідно до постійно мінливих умов їзди, можна вибирати, скасовувати і використовувати, щоб максимально використовувати інноваційні технології та обладнання велосипеда в набагато ширшому діапазоні місцевості і умов.
MTC (слідкування за відпрацьованими газами мотоциклів)
MTC (Motorcycle Traction Control) - це система контролю тяги, чутлива до кута нахилу, яка негайно реагує на момент, коли швидкість обертання заднього колеса стає непропорційною дорожньої ситуації. За лічені мілісекунди MTC знижує потужність двигуна надзвичайно плавним, ледь помітним втручанням дросельних заслінок до тих пір, поки прослизання не зменшиться до оптимальних пропорцій для обраного режиму їзди і поточного кута нахилу. Для особливо амбітних гонщиків можна відключити контроль тяги.
Повороти ABS
Система KTM на поворотах дозволяє гонщикам завжди використовувати повну потужність гальм, в той час як система регулює гальмівне тиск відповідно до кута нахилу мотоцикла для більш безпечного і передбачуваного гальмування в більш широкому діапазоні умов і сценаріїв. Його можна відключити для бездоріжжя.
Offroad ABS
Вимоги до гальмування на піску, бруду, гравії або каменях сильно відрізняються від передбачуваного зчеплення з асфальтом. При виборі «АБС для бездоріжжя» функція АБС на задньому колесі відключається, в той час як втручання АБС на передньому колесі зменшується, а дані датчика кута нахилу ігноруються, щоб врахувати безліч потенційних сценаріїв повороту, рульового управління і управління на бездоріжжі, де площину руху може варіюватися (наприклад, нахилятися до насипу, колії або піщаній дюні). Це дозволяє водіям заблокувати заднє колесо, яке можна використовувати для повороту в повороти, що є корисним навиком для досвідчених гонщиків, які прагнуть максимізувати свої враження від їзди по бездоріжжю. «Offroad ABS» знижує переважання ABS на передньому колесі на більш пухких поверхнях, що краще врівноважує пристойну гальмівну здатність з надійним гальмуванням на бруду. Ці настройки були розроблені для максимальної потужності гальмування з мінімальним втручанням електроніки у всіх сценаріях. Якщо ви їдете по бездоріжжю, використовуйте цей режим, щоб в повній мірі розкрити динамічний потенціал вашого KTM 790 ADVENTURE на найскладнішій місцевості.
Режим їзди по бездоріжжю
«Режим їзди по бездоріжжю» використовує складні датчики для адаптації потужності для використання на бездоріжжі. Що це означає? Оптимізовані рівні пробуксовки коліс для максимального руху вперед на пухких поверхнях. Як це працює? Пікова потужність трохи знижується, реакція дросельної заслінки згладжується, а величина проковзування коліс, що допускається до електронного втручання, регулюється для відповідної компенсації. На пухких поверхнях і поверхнях з поганим зчепленням деякий прослизання коліс дійсно необхідно для ефективного руху вперед. Ця функція дозволяє водієві в значній мірі знизити зчеплення з дорогою, що полегшує управління задніми колесами в стилі бездоріжжя. В цьому режимі функція Anti-Wheelie не використовується, так що водії можуть легко долати перешкоди переднім колесом. На відміну від інших режимів, «Режим їзди по бездоріжжю» не чутливий до кута нахилу, що означає, що контроль тяги не втручається, коли гонщик використовує берму, піщані дюни або колію для нахилу в поворот при їзді по бездоріжжю.
режим ралі
У більш просунутому «режимі ралі» (який є додатковим для KTM 790 ADVENTURE) гонщик може більш вільно адаптувати характер подачі потужності і реакції мотоцикла. «Режим ралі» дає ще більш спортивну версію рівня відгуку дросельної заслінки, пропоновану в режимі їзди по бездоріжжю. Регулювання пробуксовки задніх коліс може бути змінена на 9 рівнях, варіюючи від високого рівня втручання 9 (можна порівняти з рівнем втручання в «вуличному» режимі) до іншого крайнього значення, коли втручання практично відсутня на рівні 1, з 7 послідовними кроками втручання між ними. За допомогою цих налаштувань регулювання ковзання може бути дуже точно узгоджена зі станом поверхні, рівнем навичок гонщика і вимогами їзди. Зниження рівня ковзання також може допомогти у збереженні шин і енергії водія на більш тривалий час при тривалих поїздках або поїздках на великі відстані.
KTM MY RIDE
НАСТРОЙКА З KTM MY RIDEС допомогою системи KTM MY RIDE до велосипеда можна підключити смартфон, що дає водієві можливість приймати телефонні дзвінки, слухати музику і використовувати додатковий додаток для навігації (додаткова інформація доступна на www.ktm.com/ моя тачка).

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
2-циліндровий, 4-тактний, parallel twin
Робочий об'єм
799 см³
Діаметр / Хід поршня
88/65,7 мм
Потужність
70 кВт
Обертаючий момент
88 Нм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Система змазки
Forced oil lubrication with 2 oil pumps
Охолодження
З рідинним охолодженням
Зчеплення
PASC™ antihopping clutch, mechanically operated
Запалювання
Bosch EMS with RBW
CO2
98 г/км
Витрата палива, л/100км
4.19 л/100 км

Шасі

Рама
Chromium-Molybdenum-Steel frame using the engine as stressed element, powder coated
Передня підвіска
WP APEX 43
Задня підвіска
WP APEX - Monoshock
Хід підвіски, передня / задня
200/200 мм
Передні гальма
2x radially mounted 4 piston caliper Ø 320 мм
Задні гальма
2 piston floating caliper Ø 260 мм
ABS
Bosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS and offroad mode, disengageable)
Ланцюг
X-Ring 5/8 x 1/4"
Кут нахилу вилки
64.1°
Дорожній просвіт
233 мм
Висота по сідлу
850 мм
Обсяг бака
20 л
Вага (сухий)
189 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.