ДВИГУН ТА ВИПУСК

Завдяки двигуну, заснованому на надзвичайно популярній ендуро-машині KTM 250 EXC-F, KTM FREERIDE 250 F забезпечує зручність роботи в компактній упаковці. Одомашнений двигун виробляє піковий крутний момент 20,5 к.с. і 18 Нм, що полегшує їзду по звивистих одиночним трасах. Це підтверджується більш короткими проміжками на нижніх передачах 6-ступінчастої коробки. Вихлоп також був розроблений, щоб бути легким, зберігаючи при цьому максимально низький рівень децибел, не порушуючи норми викидів Євро-4.

ДВИГУН

Центральним елементом компактного двигуна DOHC є блок циліндра. У нього є легкі, подвійні верхні розподільні вали з оптимізованими фрикційними пальцями, що мають тверде покриття DLC. Чотири міцних сталевих клапана наводяться в дію двома верхніми розподільчими і штовхачами з покриттям DLC до колосальних 10000 об / хв.
Щоб зберегти компактність двигуна, інженери KTM розробляють деталі, які можуть виконувати кілька завдань. Колінчастий вал, наприклад, обертає встановлену збоку проміжну шестерню, яка, в свою чергу, приводить в рух ланцюг приводу ГРМ, одночасно виступаючи в ролі балансира і приводячи в рух водяний насос. Гідравлічний натягувач ланцюга газорозподільного механізму забезпечує точний і надійний газорозподіл.
Сучасна система управління двигуном Keihin (EMS) з електронним уприскуванням палива має корпус дросельної заслінки діаметром 42 мм. Завдяки унікальному положенню інжектора реакція двигуна надає абсолютно нового значення слову «миттєвий», одночасно сприяючи низькій витраті палива. Окремі контури для холодного запуску і холостого ходу полегшують регулювання на місці. Посуньте дросель назад, коли двигун прогрівся і режим холодного запуску відключився. Сама EMS може похвалитися блоком управління двигуном, обладнаним різними відображеннями для кожної передачі, обраними відповідно до даних, отриманими від датчика положення передачі.
6-ступінчаста коробка передач ідеально гармонує з потужністю двигуна 250 куб. См і забезпечує точне і легке перемикання передач. KTM FREERIDE 250 F обладнаний важелем перемикання передач «Без бруду» KTM, що запобігає забруднення з'єднання. Стандартне передавальне число головної передачі становить 14:49 а додаткова 12-зубчаста зірочка, яку поставляють в окремому корпусі, легко замінюється для їзди по особливо пересіченій місцевості.
В KTM FREERIDE 250 F використовується розроблена KTM муфта DS (мембранна сталь) зі зносостійим сталевим кошиком, надзвичайно жароміцними дисками зчеплення і гільзами з азотированої сталі. У цій продуманій конструкції замість звичайних спіральних пружин використовується мембранна пружина, що значно полегшує роботу зчеплення. Легка робота і телепатичний контроль входять в стандартну комплектацію гідравлічної активації Formula.
ОХОЛОДЖЕННЯ
Система охолодження направляє охолоджуючу рідину від головки циліндра безпосередньо до радіатора, який встановлений в добре захищеному положенні за передньою рамою. Вентилятор радіатора контролюється безпосередньо EMS, виключаючи необхідність в окремому температурному вимикачі.
ВИХЛОП
При проектуванні цієї вихлопної системи інженери орієнтувалися на низький рівень шуму і викиди, а також на видатний крутний момент, що забезпечує відмінну керованість. Магістраль прокладена під двигуном, захищена рамою і міцної накладної пластиною. Звідти вихлопні гази направляються до двох заднім алюмінієвим глушникам. Завдяки антрацитового кольору і логотипу KTM FREERIDE кожен з них оснащений каталітичним нейтралізатором, ефективно знижує рівень викидів і шуму до екологічно чистих рівнів.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.