БЕЗПЕЧНЕ СТАВЛЕННЯ ДО БЕЗДОРІЖЖЮ

Найменша модель в лінійці 4-тактних двигунів KTM дивно хороша для свого розміру. Завдяки надкомпактне потужному двигуну, мінімальній вазі і фантастичною керованості, це відмінний вибір як для мотивованих любителів, так і для амбіційних професіоналів. Завдяки вдосконаленій системі уприскування палива ця силова установка пропонує кращі в своєму класі характеристики, великий крутний момент, відмінну реакцію на дросельну заслінку і контрольовану подачу потужності. Крім того, KTM 250 EXC-F має легку сталеву решітку раму, яка робить їзду ще простіше, вселяючи вершнику повну впевненість і прогрес в катанні.

ДВИГУН І ВИПУСК

Двигун
Компактні розміри і найкраща в своєму класі вихідна потужність, двигун DOHC з уприскуванням палива KTM 250 EXC-F є найпотужнішим і вдосконаленим двигуном об'ємом 250 куб. Див на ринку. Його ефективна передача потужності доступна у всьому діапазоні оборотів, а його невелика вага, всього 27,9 кг, робить цей двигун найлегшою і найбільш конкурентоспроможною силовою установкою. З омологацією Euro IV він не тільки дуже зелене, але і змушує змагатися з заздрістю.
Кришка циліндра
Двигун KTM 250 EXC-F оснащений компактною головкою блоку циліндрів DOHC для оптимальної централізації маси і поліпшення керованості. Конфігурація головки з двома верхніми розподільними валами, що регулюють потік газу через порти, обіцяє видатні характеристики двигуна, характерні для ендуро. Штовхачі пальців з покриттям DLC, а також легкі титанові клапани, які вони приводять у дію (впускний 32,5 мм, випускний 26,5 мм), забезпечують більш високі обороти двигуна, що є вирішальним фактором в кращих характеристиках 250-го в своєму класі .
Колінчастий вал
Колінчастий валКоленчатий вал KTM 250 EXC-F розташований в ідеальному положенні близько до центру тяжіння, що сприяє більш легкому зверненням. У ньому використовується короткий шатун, що робить двигун компактним і легким з швидкою подачею потужності. Підшипник ковзання з великим (нижнім) кінцем з двома посиленими вкладишами підшипників встановлюється безпосередньо на шатунних шийку. Система змащення двигуна під тиском забезпечує необхідну подачу масла в цей підшипник. Така конструкція має пряме перевага для колінчастого вала зі збільшеними інтервалами обслуговування, які збільшуються за рахунок підшипника ковзання. Так що просто приколіть його весь день.
Картери і кришки двигуна
Компактні корпусу двигуна виробляються з використанням процесу лиття під високим тиском, який допомагає знизити вагу, зберігаючи при цьому міцність і довговічність. Конструкція дозволяє використовувати дуже централізовану конфігурацію вала, що робить двигун дуже коротким і компактним, а також сприяє ефективній централізації маси. Крім того, кришки двигуна мають продуману структуру поверхні, яка знижує знос черевиків гонщика, зберігаючи їх свіжий вигляд, як в той день, коли ви їх купили.
Трансмісія
KTM 250 EXC-F оснащений надійною 6-ступінчастою коробкою передач від PANKL Racing Systems. Шестерні виготовлені з міцного кованого сировини, що забезпечує найвищий рівень міцності і надійності. Не було необхідності міняти передавальні числа, ідеально відповідні силовим характеристикам двигуна. Всі чотиритактні двигуни оснащені датчиком передачі, що дає можливість вибору різних характеристик двигуна для кожної передачі.
Система управління двигуном
Сучасна система управління двигуном Keihin з електронним уприскуванням палива має корпус дросельної заслінки діаметром 42 мм з окремими системами для холодного запуску і регулювання холостого ходу. Кріплення троса дросельної заслінки забезпечує легкий доступ і плавну прокладку тросів. Блок управління двигуном може вибрати схеми двигуна, які оптимізовані для вихлопу, повітряної коробки і конфігурації двигуна, регулюють унікальний слідкування за відпрацьованими газами та активуються перемикачем вибору схеми на кермі. Він також надає різні карти для кожної передачі відповідно до інформації, отриманої від датчика передачі, забезпечуючи максимальну потужність при перемиканні передач.
Циліндр і поршень
Усередині короткого циліндра діаметром 78 мм знаходиться надзвичайно легкий кований поршень коробчатого типу з перемичкою, виготовлений компанією CP. Поршень має унікальну форму головки, адаптовану до камери згоряння. Незважаючи на неймовірно малу вагу, він має особливо жорстку конструкцію для підвищення міцності. Завдяки легкій конструкції малі коливаються маси надають двигуну виключно живі характеристики. Ступінь стиснення 13,8: 1 забезпечує виняткову продуктивність двигуна і знижує ризик детонації.
Балансирний вал
Багатофункціональний балансовий вал збоку майстерно врівноважує все коливальні сили, а також приводить в дію водяний насос. Він ефективно зводить до мінімуму вібрації двигуна, забезпечуючи максимально плавну їзду навіть на найвищих обертах двигуна.
Зчеплення
KTM 250 EXC-F оснащений надзвичайно міцною муфтою DS, розробленої KTM (діафрагмове сталь), з зносостійкого сталевий кошиком і жароміцних дисками зчеплення. У ньому замість звичайних гвинтових пружин використовується діафрагмове пружина, що значно спрощує роботу зчеплення. Крім того, гідравлічна система Brembo забезпечує просту і точне регулювання зчеплення у всьому діапазоні робочих температур.
Стартер
У стандартному електричному стартері KTM 250 EXC-F використовується перевірений стартерний привід і потужний стартер виробництва Mitsuba. Як неодноразово демонструвалося, він забезпечує швидкий і надійний запуск, заощаджуючи ваш дорогоцінний час і енергію, коли вони вам найбільше потрібні.
Охолодження
Підтримка оптимальної температури двигуна має вирішальне значення для забезпечення постійної потужності протягом всієї поїздки. KTM 250 EXC-F оснащений радіаторами, які встановлені близько до центру тяжіння і ідеально відповідають конструкції кожухів для досягнення ідеальної ергономіки. Завдяки використанню технології CFD (обчислювальної гідродинаміки) та інтелектуальної схеми контуру охолоджувальної рідини інноваційна система забезпечує оптимальну температуру двигуна для максимальної продуктивності в будь-яких умовах. Перш за все, дельта-розподільник, інтегрований в трикутник рами, має велику центральну трубку, завдяки чому потік охолоджувальної рідини від головки блоку циліндрів до радіаторів дуже ефективний. Радіатори мають спеціальні протектори, які захищають від летять каміння і сміття, а також діють як скоба для розсіювання енергії навколо радіаторів в разі удару.
Вихлоп
Коли справа доходить до потужності і продуктивності, вихлоп грає ключову роль і має неперевершену потужністю. Всі 4-тактні моделі EXC оснащені двокомпонентними колекторами, які легко розбираються і забезпечують легкий доступ до амортизатора. Алюмінієва гільза глушника має короткий і компактний профіль, що наближає вага до центру тяжіння для кращої централізації маси.

ШАСІ

Рама
Всі моделі EXC оснащені високотехнологічної легкої рамою з хромомолібденової стали. Сюди входять гидроформованниє елементи, отримані за допомогою сучасної роботизованою зварювання. Завдяки перевіреної в гонках геометрії і оптимальної жорсткості рама забезпечує відмінну зворотний зв'язок для гонщика, грайливу керованість і чудову стійкість. Прикріплені збоку розпірки головки двигуна (з'єднання між циліндром, голівкою і рамою) зроблені з алюмінію, що знижує вібрацію і сприяє точному проходженню поворотів. Велосипеди також оснащені бічними огорожами рами зі структурованою поверхнею, що поліпшують зчеплення з дорогою, а також службовцями теплової захистом від глушника з правого боку. Підрамник виготовлений з надлегких і стійких алюмінієвих профілів вагою менше 900 г, що забезпечують відмінну стійкість заднього крила.
Цілісний алюмінієвий маятник KTM 250 EXC-F виготовляється методом лиття під тиском, забезпечуючи виняткову міцність при мінімально можливій вазі. Процес однокомпонентного лиття забезпечує малу вагу, ідеальну гнучкість, а також дозволяє використовувати велику кількість геометричних рішень.
Колеса
KTM використовує легкі, оброблені на верстаті з ЧПУ маточини і високоякісні диски GIANT на всіх моделях Enduro, що гарантує максимальну стабільність і мінімальна вага. Ніпелі з алюмінієвими спицями відрізняються інноваційним дизайном, який зручно знижує частоту затяжки спиць.
Передня підвіска
Всі моделі EXC оснащені новітніми перевернутими вилками WP XPLOR діаметром 48 мм з роздільною виделкою, розробленої WP і KTM. Хоча кожна сторона забезпечена пружинами, вони мають окремі функції демпфірування. Демпфірування стиску знаходиться зліва, а відскік - справа. Обидві можна легко відрегулювати за допомогою регуляторів нагорі обох трубок вилки за допомогою 30 клацань кожна. Хоча вилка вже відрізняється видатними характеристиками відгуку і демпфірування, вона оснащена відкаліброваним поршнем середнього клапана для стабільного демпфірування. Налаштування утримують передню частину вище в ході ходу, забезпечуючи вражаючі резерви проти дна.
Задня підвіска
Амортизатор WP XPLOR є ключовим елементом перевіреної конструкції задньої підвіски PDS (прогресивна система демпфірування), в якій амортизатор безпосередньо пов'язаний з маятником без додаткової системи важелів. Це знижує вагу і знижує ймовірність зачеплення за камені. Оптимальна прогресія демпфірування, характерна для ендуро, досягається за рахунок використання другого демпфуючого поршня в поєднанні із закритою чашкою в кінці ходу, підтримуваної прогресивної пружиною амортизатора. Налаштування амортизатора XPLOR PDS забезпечують вражаючі характеристики демпфірування і ідеально підходять для рами і передньої частини. Він повністю регулюється, включаючи стиснення на високих і низьких швидкостях, тому ви можете налаштувати амортизатор відповідно до переваг будь-якого треку, траси і райдера.
Гальма
Ці високотехнологічні немовлята Brembo поєднуються з легкими гальмівними дисками Wave. На позашляховому мотоциклі неможливо загальмувати сильніше або краще.
Паливний бак
Всі моделі серії EXC оснащені легкими поліетиленовими баками, що поліпшують ергономіку. Байонетна кришка на обороту забезпечує швидке і легке закриття. Виготовлений з прозорого пластика, ви завжди зможете відразу побачити, скільки палива залишилося. Він має вбудовану систему паливного насоса і датчиком рівня палива. Крім того, паливопровід має з'єднувач під кутом 90 ° до баку для кращого захисту від пошкоджень.
Airbox
Повітряна камера на KTM 250 EXC-F забезпечує оптимальну динаміку потоку і разом з впускними трубками забезпечує оптимальну потужність і відгук дросельної заслінки. Незважаючи на очевидне підвищення продуктивності, конструкція також забезпечує максимальний захист від забруднення повітряного фільтру. Великий повітряний фільтр Twin-Air встановлений на ретельно продуманої жорсткої клітці, що зводить до мінімуму неправильну установку. Як і в попередніх моделях, обслуговування фільтра виконується швидко і легко і не вимагає інструментів - стандартна оригінальна функція від KTM.

ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Рульове управління
Всі моделі KTM EXC оснащені одним і тим же високоміцним алюмінієвим конічним кермом NEKEN. Кермо допускає чотири різних положення. У стандартну комплектацію керма входить вулканізована рукоятка ODI з правого боку і зручна що фіксується рукоятка ODI, що не вимагає використання дроту або клею, зліва. Всі моделі можуть бути оснащені додатковим перемикачем вибору карти на кермі для вибору альтернативних карт двигуна. Водій також має можливість активувати TRACTION CONTROL за допомогою цього додаткового перемикача; унікальна функція, яка гарантує більш ефективне зчеплення з дорогою, особливо на слизькій дорозі, і може бути активована натисненням кнопки під час їзди.
Підніжки
Складні підніжки «No-Dirt» запобігають засмічення підніжок навіть при копанні в глибоких коліях. Підніжки на моделях Enduro на 6 мм вище, ніж на моделях SX, що збільшує дорожній просвіт. Але ви можете поміняти їх місцями за бажанням.

ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Наліпки
Міцна графіка в формі передає характер READY TO RACE модельної лінійки KTM EXC-F.

ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Акумулятор і палять проводів
Всі двигуни оснащені перевіреним електростартером, що є великою перевагою для будь-якого позашляховика. Він живиться від надлегкої літій-іонної батареї стартера 2 Ач, яка забезпечує безпечний і надійний запуск. В переробленому джгуті проводів і переробленої упаковці більшість електричних компонентів акуратно розміщені в загальній зоні під сидінням, що робить їх більш доступними і надійними.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
1-циліндровий, 4-тактний двигун
Робочий об'єм
249.91 см³
Діаметр / Хід поршня
78/52,3 мм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Зчеплення
Wet, DDS multi-disc clutch, Brembo hydraulics
Запалювання
Keihin EMS
CO2
80,4 г/км

Шасі

Рама
25CrMo4 steel central-tube frame
Передня підвіска
WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
Задня підвіска
WP Xplor PDS shock absorber
Хід підвіски, передня / задня
300/310 мм
Передні гальма
Disc brake Ø 260 мм
Задні гальма
Disc brake Ø 220 мм
Ланцюг
X-Ring 5/8 x 1/4"
Кут нахилу вилки
63.5 °
Дорожній просвіт
355 мм
Висота по сідлу
960 мм
Обсяг бака
9,2 л
Вага (сухий)
103 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.