Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних
Залиште номер і ми Вам передзвонимо
Назвіться, і ми будемо звертатися до Вас по імені
Ваша заявка відправлена
Пошук
Мій кошик 0
790 ADVENTURE R 2021

790 ADVENTURE R 2021

ЕКСТРЕМАЛЬНА ПРИГОДА

Розроблений на основі ДНК гонок по бездоріжжю KTM, KTM 790 ADVENTURE R являє собою серйозний позашляховий мотоцикл, здатний подорожувати по бездоріжжю, обладнаний для самих екстремальних ситуацій. Думаючи про завзятих шукачів пригод, він врівноважує потужність близнюка з легкістю і маневреністю одноциліндрового позашляхового мотоцикла, відкриваючи нові можливості для їзди. Він пропонує вражаючий запас палива без шкоди для маневреності, живлячи потужний, але компактний, плавний і надійний двигун. Доступ до більш екстремальним і віддаленим бездоріжжя завдяки простим у використанні засобів допомоги водієві і практичною ергономіки.

01. ДВИГУН І ВИПУСК

Двигун
LC8c - найкомпактніший двигун на ринку. Видаючи 95 к.с. (70 кВт) в поєднанні з сучасною електронікою і 6-ступінчастою секвентальною коробкою передач, а також з запасом ходу в 450 км, він є ідеальним поєднанням для екстремальних подорожей по бездоріжжю. На етапах транспортування плавність ходу забезпечується завдяки двом балансирним валів, які зводять до мінімуму вібрацію, а при тривалих міжсервісний інтервалах, що становлять 15 000 км, ви можете їздити цілими днями, не турбуючись.
кришка циліндра
У 8-клапанною голівці циліндрів DOHC встановлені здвоєні розподільні вали з ланцюговим приводом і дві свічки запалювання (по одній на циліндр). Распредвали зібрані, що робить їх легше кованих розподілвалів, а профіль кулачка був розроблений для створення особливо крутного моменту двигуна. Сталеві клапани відкриваються штовхачами пальців з DLC-покриттям, а гідравлічний натягувач ланцюга натягує кулачкову ланцюг.
Поршні
Ковані поршні з трьома поршневими кільцями, з'єднаними шатунним підшипником ковзання, в поєднанні з поршневим пальцем з DLC-покриттям для зменшення ваги поршня і маси зворотно-поступального руху. Це призводить до більш швидкому обороту двигуна і дозволяє використовувати більш легкий колінчастий вал зі зменшеними обертовими масами і поліпшеним управлінням.
По проводам
Електронна система KTM переводить команди дросельної заслінки водія в оптимальні положення дросельної заслінки для конкретної ситуації їзди.
Коробка передач
Багатошарова конфігурація 6-ступінчастою секвентальною коробки передач зменшує довжину двигуна, що робить його більш компактним. Перемикання передач відбувається дуже плавно, а за допомогою опціонального Quickshifter + перемикання на підвищену і знижену передачу без зчеплення може виконуватися без зусиль.
Зчеплення PASC
PASC (Power Assist Clutch) вимагає мінімального участі водія для роботи. Прослизає муфта на LC8c аналогічна такій на LC8, але більш компактна і, отже, легше. Він запобігає дестабілізуючий деренчання задніх коліс при різкому гальмуванні або уповільнення. Це також знижує зусилля руки, необхідне для перемикання передач, дозволяючи управляти зчепленням одним пальцем, економлячи енергію при їзді.
циркуляції масла
Циркуляція масла заснована на компактній системі напівсухого картера для мінімізації втрат на тертя. Масло активно відкачується з картера, картера зчеплення і коробки передач, що запобігає непотрібне протікання масла через двигун. Масляний піддон інтегрований в корпус масляного насоса разом з двома насосами (один продувний, один нагнітальний) і клапаном регулювання тиску. Для охолодження масла двигун оснащений маслоохладителем, аналогічним більшим двигунів LC8 V-twin.
Картер
Картер двигуна з горизонтальним роз'ємом відлитий під високим тиском з алюмінію. Це дозволяє зменшити товщину стінок, знизити вагу і оптимізувати поверхні, пропонуючи розробникам двигунів більше свободи при проектуванні. Циліндри відкритого типу інтегровані в картер двигуна.
Колінчастий вал
Кований цілісний колінчастий вал надійно утримується на місці підшипниками ковзання зі зміщенням 75 градусів. Порядок включення 435 градусів видає звук, схожий на звук більшого двигуна LC8, що робить KTM 790 ADVENTURE R одним з його братів V-twin ADVENTURE при відкритті дросельної заслінки.
Шатуни
Високоякісні поршні з'єднані з колінчастим валом кованими шатунами, які утримуються підшипниками ковзання.
балансирний вал
Коли ви пробиваєте ці довгі дні в сідлі, поєднуючи складні ділянки бездоріжжя з ділянками асфальту, дискомфортні вібрації двигуна зводяться до мінімуму завдяки двом балансирним валів, один перед колінчастим валом, а інший в голівці блоку циліндрів між ними. розподільні вали.
циліндр
Алюмінієві циліндри з покриттям з Нікас є невід'ємною частиною Безрукавний кожуха двигуна. Конструкція циліндра з відкритим майданчиком забезпечує оптимальне охолодження, поліпшені виробничі допуски і знижує ймовірність викривлення циліндра під час виробництва.
Вихлоп
Вихлопна система з нержавіючої сталі використовує глушник шуму в середині вихлопу для централізації маси, що дозволяє використовувати відносно невеликий глушник, тим самим збільшуючи дорожній просвіт вихлопної системи. Звук - до пригод готові!
Повітряний фільтр
Новий KTM 790 ADVENTURE R відрізняється легким доступом до повітряного фільтру для очищення і обслуговування, навіть якщо ви перебуваєте в самому віддаленому місці під час поїздки. Повітряна камера розташована під сидінням, а повітрозабірник знаходиться в задній частині велосипеда. Це означає, що крім легкого доступу до повітряного фільтру, сидіння і бак можна було тримати низько, а велосипед можна було зробити вже там, де це важливо: в області ніг. Це також дозволило краще розмістити електроніку для збереження централізації маси.
Охолодження
Під час екстремальних подорожей по бездоріжжю важливо, щоб двигун LC8c залишався холодним, щоб підтримувати його підвищену потужність і продуктивність. Завдяки дизайну KTM 790 ADVENTURE R і передової технології охолодження можна годинами кататися в жарких умовах.

02. ШАСІ

Рама
Загальна геометрія KTM 790 ADVENTURE R була розроблена для легкості в поводженні і комфорту в дослідницьких місіях на великі відстані - з неперевершеними можливостями бездоріжжя. При проектуванні велика увага приділялася міцності, тому для зменшення ваги і габаритів використовується трубчаста сталева рама CroMo, в якій двигун діє як напружений елемент. Всі дизайнерські та інженерні інновації націлені на компактність і легкість.
підрамник
Повністю завантажений для пригод байк повинен бути довговічним. Сталевий гратчастий підрамник був розроблений, щоб бути компактним, легким і досить міцним, щоб витримувати повне навантаження в важких умовах, які можна очікувати при екстремальній пригодницької їзді.
Маятник
Фірмовий литий під тиском маятник з відкритою гратами виготовлений з високою точністю і оптимізований для забезпечення жорсткості і стійкості, але при цьому забезпечує відмінні показники гнучкості. Використання прямого ланки для заднього амортизатора знижує складність і кількість деталей. Щодо довгий маятник поліпшує зчеплення, стійкість і настройку підвіски.
Колеса та шини
Пригода довше і складніше, ніж будь-коли раніше! 21-дюймові передні і 18-дюймові задні колеса KTM 790 ADVENTURE R зі спицями спеціально розроблені для подорожей по бездоріжжю. Обладнані шинами для пригод METZELER Karoo 3, колеса відрізняються міцністю, легкістю і довговічністю. Маючи багаторічний досвід і успіхи в найскладніших бездоріжжю і ралі-рейдах, ви можете з повною упевненістю відправитися в найвіддаленіші куточки природи. Стандартні колеса - безкамерні (з опцією системи контролю тиску в шинах). Для екстремальної їзди доступні додаткові колеса KTM PowerParts, які трохи вже і ближче до коліс для змагань ендуро, які можна катати з мусами.
підвіска
Коли ви відправляєтеся в пригодницьку подорож, існує безліч факторів, які можуть вплинути на керованість мотоцикла. Вага водія, додатковий багаж, обсяг палива і наявність пасажира на задньому сидінні - все це необхідно враховувати перед стартом. На щастя, KTM 790 ADVENTURE R поставляється з ідеально налаштованої високоякісної підвіскою WP, що дозволяє пристосуватися до багатьох параметрах подорожей і ендуро. Завдяки додатковому перевазі регульованого заднього попереднього натягу, KTM 790 ADVENTURE R можна доопрацювати для відповідності найбільш типовим сценарієм, умов і ситуацій водіння.
Демпфер рульового управління
Для забезпечення стійкості передбачений демпфер рульового управління для тих випадків, коли ви сильно натискаєте на асфальт або їдете по нерівній поверхні по дорозі до місця призначення. Не хвилюйтеся; не заважає серйозної їзді по бездоріжжю
потрійні затискачі
Легкі потрійні затискачі з легкого сплаву, міцні і жорсткі для стійкості, з достатнім ступенем вигину, щоб відчути, що робить шасі. Вони також пропонують хороший діапазон регулювання положення керма.
Передня вилка
Вилка WP XPLOR 48 мм з ходом 240 мм володіє видатними характеристиками відгуку і демпфірування для екстремального бездоріжжя. Вони оснащені пружиною з обох сторін, але мають окрему функцію для кожної стійки вилки: демпфірування стиску зліва і відскік справа. Це дозволяє легко регулювати вилку на льоту за допомогою поворотної ручки на верхній частині вилки, щоб відповідати різних умов їзди по бездоріжжю. Крім того, герметичний гідрозатвор гарантує відмінний опір опускання.
Задній амортизатор
У задній частині знаходиться амортизатор WP XPLOR з ходом 240 мм для самих екстремальних умов бездоріжжя. Підвіска може бути індивідуально налаштована на попередню навантаження, стиснення (висока і низька швидкість) і відскік. У задньому амортизаторі WP XPLOR PDS використовується система прогресивного демпфірування торгової марки KTM, яка забезпечує прогресивне демпфірування без використання системи важелів. Опір опускання забезпечується другим поршнем, який працює разом з закритою чашкою (замість голки) в кінці ходу і підтримується прогресивної пружиною удару.
Гальма
Під'їхати на могутнього KTM 790 ADVENTURE R по будь-якій місцевості легко завдяки подвійним гальмівним дискам діаметром 320 мм з 4 поршнями, радіально встановленими супортам спереду і гальмівного диску діаметром 260 мм, який приводиться в дію подвійним поршневим плаваючим супортом ззаду. Комбінація передніх і задніх гальм забезпечує ідеальне поєднання керованості і гальмівної здатності в будь-яких умовах їзди.
Паливний бак
Концепція паливного бака цього революційного нового мотоцикла є центральним елементом його інноваційного дизайну. Завдяки тому, що основний обсяг бака розміщений якомога нижче і опущений з боків велосипеда, це дає багато переваг. Сидиш чи або стоїш, бак між ніг здається значно вужче і компактніше, ніж можна було б очікувати від великого обсягу в 20 літрів. Малий обсяг палива означає, що управління мотоциклом не вимагає зусиль, велика частина ваги встановлена ​​низько і вперед, що виключає розгойдування і розгойдування палива, типові для традиційних баків. Це призводить до низькому центру тяжіння, що збільшує маневреність і дозволяє більш грайливо і миттєво змінювати напрямок. Оскільки при вставанні байк вузький в області колін, він додає більше контролю при їзді по бездоріжжю. Звільнена традиційна зона бака забезпечує більш пряме і низьке сидіння, що дає водієві більше свободи пересування і покращений доступ. Танк виготовлений з високоміцних матеріалів і тому має високу стійкість до ударів, що підтверджується аналогічною концепцією танка, успішно використаної командою KTM Factory Racing в екстремальних умовах гонки на ралі Дакар. Це найкраще з обох світів: відчуття тонкощі меншого позашляхового велосипеда з винятковим запасом ходу близько 450 км на відкритій дорозі.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Рульове управління
Алюмінієвий конічний кермо забезпечує максимальний контроль, забезпечуючи зручну посадку. Кермо можна встановити в шести різних положеннях, що забезпечує діапазон регулювання 30 мм, що дозволяє підібрати індивідуальний варіант.
Підніжки
Будь то катання протягом усього дня, стоячи або сидячи, міцні підніжки KTM 790 ADVENTURE R були розроблені для забезпечення чудовою ергономіки і підходять для використання у вуличних або позашляхових черевиках в самих різних умовах. Підніжки мають гумові вставки, які можна знімати.
Сидіння
Цільне сидіння позашляхового стилю було розроблено, щоб забезпечити максимальну свободу рухів, хороше зчеплення з дорогою і при цьому забезпечити комфорт, необхідний для довгих днів в сідлі. Крісло KTM 790 ADVENTURE, що складається з двох частин, також підходить для KTM 790 ADVENTURE R.
Вітрове скло
KTM 790 ADVENTURE R має низькопрофільне вітрове скло, яке дозволяє водієві більш вільно переміщатися по мотоциклу, коли він знаходиться в необхідному стоячому положенні для бездоріжжя під час зарядки по складній місцевості. Це гладке лобове скло забезпечує безперешкодний огляд прямо перед собою, навіть коли екран покритий брудом, і його можна регулювати в двох різних положеннях. Лобове скло більш високої моделі KTM 790 ADVENTURE можна використовувати на KTM 790 ADVENTURE R в якості додаткової опції для тих гонщиків, які вважають за краще більший захист від вітру при польоті по відкритій дорозі на шляху до наступного епічного пригоди.

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

TFT-дисплей
Зчитування цінної інформації, такої як лічильник пройденого шляху, запас палива, настройки ABS і режими їзди, на льоту стало простіше завдяки 5-дюймовому повнокольорові сучасному TFT-дисплею. Гонщик може вибрати, яку інформацію і де він хотів би відображати на екрані. Конфігурація дисплея мінлива і автоматично адаптується до змін навколишнього освітлення. Лічильник оборотів блимає, показуючи, коли потрібно перемикатися.
ФАРА LED
Світлодіодні ліхтарі використовуються на KTM 790 ADVENTURE R в якості основної фари, заднього ліхтаря і покажчиків повороту. Світлодіодні ліхтарі забезпечують відмінне освітлення і огляд. Вони компактні, тому допомагають зменшити загальний обсяг мотоцикла.

05. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

помічники вершника
Електронні системи допомоги водієві забезпечують більший контроль, продуктивність і задоволення для водія в ширшому діапазоні обставин. Розроблена для поліпшення вашого досвіду водіння, новітня технологія ABS і MTC (Motorcycle Traction Control), а також різні режими їзди адаптовані, щоб ви могли легко налаштовувати різні допоміжні засоби для водія відповідно до діапазону умов їзди. Ці функції можна вибирати, скасовувати і використовувати, щоб максимально використовувати інноваційні технології та обладнання велосипеда на набагато більш широкому діапазоні місцевості.
MTC (слідкування за відпрацьованими газами мотоциклів)
MTC (Motorcycle Traction Control) - це система контролю тяги, чутлива до кута нахилу, яка негайно реагує на момент, коли швидкість обертання заднього колеса стає непропорційною дорожньої ситуації. За лічені мілісекунди MTC знижує потужність двигуна надзвичайно плавним, ледь помітним втручанням дросельних заслінок до тих пір, поки прослизання не зменшиться до оптимальних пропорцій для обраного режиму їзди і поточного кута нахилу. Для особливо амбітних гонщиків можна відключити контроль тяги.
Повороти ABS
Система KTM на поворотах дозволяє гонщикам завжди використовувати повну потужність гальм, в той час як система регулює гальмівне тиск відповідно до кута нахилу мотоцикла для більш безпечного і передбачуваного гальмування в більш широкому діапазоні умов і сценаріїв. Його можна відключити для бездоріжжя.
Offroad ABS
Вимоги до гальмування на піску, бруду, гравії або каменях сильно відрізняються від передбачуваного зчеплення з асфальтом. При виборі Offroad ABS функція ABS відключається на задньому колесі, в той час як втручання ABS на передньому колесі зменшується, а дані датчика кута нахилу ігноруються, щоб врахувати безліч потенційних сценаріїв повороту, рульового управління і управління на бездоріжжі, де площину руху може варіюватися (наприклад , нахилятися до насипу, колії або піщаній дюні). Це дозволяє водіям заблокувати заднє колесо, яке можна використовувати для повороту в повороти, що є корисним навиком для досвідчених гонщиків, які прагнуть максимізувати свої враження від їзди по бездоріжжю. "Offroad ABS" знижує переважання ABS на передньому колесі на більш пухких поверхнях, що краще врівноважує пристойну гальмівну здатність з надійним гальмуванням в грязі. Ці настройки були розроблені для максимальної потужності гальмування з мінімальним втручанням електроніки у всіх сценаріях. Якщо ви їдете по бездоріжжю, використовуйте цей режим, щоб розкрити весь динамічний потенціал вашого KTM 790 ADVENTURE R на найскладнішій місцевості.
Режим їзди по бездоріжжю
«Режим їзди по бездоріжжю» використовує складну паралельну двопозиційний потужність KTM 790 ADVENTURE R і використовує складні датчики для адаптації подачі потужності через ЕБУ для ефективного і вселяє впевненість використання на бездоріжжі. Пікова потужність трохи знижена, реакція дросельної заслінки згладжується, а величина проковзування коліс, що допускається перед електронним втручанням, збільшується, щоб забезпечити більш динамічну їзду на пухких поверхнях. На таких поверхнях з низьким зчепленням необхідно деякий прослизання коліс для забезпечення руху вперед. Ця функція дозволяє водіям в значній мірі знизити зчеплення з дорогою і полегшити управління задніми колесами. У цьому режимі не використовується функція Anti-Wheelie, тому водії можуть легко піднімати переднє колесо над перешкодами. На відміну від деяких інших режимів, «Режим їзди по бездоріжжю» не чутливий до кута нахилу, що означає, що контроль тяги не втручається, коли гонщик використовує берму, піщані дюни або колію для нахилу в поворот.
Режим ралі
У більш просунутому «режимі ралі», який входить в стандартну комплектацію KTM 790 ADVENTURE R, гонщик може більш вільно адаптувати характер мотоцикла. «Rally mode» дає ще більш спортивну версію рівня відгуку дросельної заслінки, пропоновану в «Offroad ride». Регулювання ковзання можна змінити на 9 рівнях, починаючи від високого рівня втручання 9 (порівнянного з режимом дощу) до майже повного втручання на рівні 1 з 7 послідовними кроками втручання між ними. За допомогою цих налаштувань регулювання ковзання може бути дуже точно узгоджена зі станом поверхні, рівнем навичок гонщика і вимогами їзди. Зниження рівня ковзання також може допомогти зберегти шини на більш тривалий час при тривалих або тривалих поїздках.
KTM MY RIDE
За допомогою системи KTM MY RIDE до велосипеда можна підключити смартфон, що дає водієві можливість приймати телефонні дзвінки, слухати музику і використовувати додатковий додаток для навігації (додаткова інформація доступна на www.ktm.com/ моя тачка).

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
2-циліндровий, 4-тактний, parallel twin
Робочий об'єм
799 см³
Діаметр / Хід поршня
88/65,7 мм
Потужність
70 кВт
Обертаючий момент
88 Нм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Система змазки
Forced oil lubrication with 2 oil pumps
Охолодження
З рідинним охолодженням
Зчеплення
PASC™ antihopping clutch, mechanically operated
Запалювання
Bosch EMS with RBW
CO2
98 г/км
Витрата палива, л/100км
4.19 л/100 км

Шасі

Рама
Chromium-Molybdenum-Steel frame using the engine as stressed element, powder coated
Передня підвіска
WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
Задня підвіска
WP Xplor PDS shock absorber
Хід підвіски, передня / задня
240/240 мм
Передні гальма
2x radially mounted 4 piston caliper Ø 320 мм
Задні гальма
2 piston floating caliper Ø 260 мм
ABS
Bosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS and offroad mode, disengageable)
Ланцюг
X-Ring 5/8 x 1/4"
Кут нахилу вилки
63.7°
Дорожній просвіт
263 мм
Висота по сідлу
880 мм
Обсяг бака
20 л
Вага (сухий)
189 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.