Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних
Залиште номер і ми Вам передзвонимо
Назвіться, і ми будемо звертатися до Вас по імені
Ваша заявка відправлена
Пошук
Мій кошик 0
450 RALLY REPLICA 2021

450 RALLY REPLICA 2021

ЧИСТІ РАЛІ ЧИСТІ ПЕРЕГОНИ

01. ДВИГУН І ВИПУСК

кришка циліндра
Головка з одинарним верхнім розподільним валом (SOHC) була виготовлена з матеріалів вищої якості з використанням точного виробництва і допусків для забезпечення максимальної продуктивності протягом тривалого періоду часу.
Трансмісія
Перероблена трансмісія має ті ж передавальні числа, що і машини, які перемогли в чемпіонаті ралі Дакар команди Red Bull KTM Factory Racing. Він відрізняється поліпшеним механізмом перемикання для постійного перемикання передач. Він виготовлений з високоякісної сталі і оброблений спеціальним покриттям, що забезпечує високу міцність і надійність, необхідні для ралі на довгі дистанції.
Система управління двигуном
Сучасна система управління двигуном Keihin (EMS) має корпус дросельної заслінки діаметром 44 мм, що забезпечує миттєвий відгук і стабільну роботу завдяки унікальному розташуванню інжектора. Карти ЕБУ адаптовані для повітряної коробки і головки блоку циліндрів. Різні карти забезпечують оптимальну передачу потужності для кожної передачі відповідно до інформації, отриманої датчиком передачі. Раніше перероблене кріплення троса дросельної заслінки забезпечує більш плавну прокладку троса і кращий доступ.
Вихлоп
Вихлоп AKRAPOVIČ налаштований для ідеальної роботи з оновленим двигуном і повітряною камерою. Глушник короткий і розташований низько для кращої централізації маси, що ще більше покращує керованість.
Airbox
Повітряна камера встановлена над двигуном, забезпечуючи кращий потік повітря до двигуна для ідеальної продуктивності і миттєвого відгуку дросельної заслінки. Фільтр TWIN-AIR забезпечує ефективний захист повітрозабірника від бруду і пилу. Крім того, конструкція забезпечує багато місця для електричних компонентів, таких як акумулятор, який розташований в центральній зоні між рульовою колонкою і повітряною камерою, що ще більше покращує централізацію маси.

02. ШАСІ

Рама
KTM 450 RALLY REPLICA відрізняється високотехнологічної та легкої гратчастої рамою з хромомолібденової стали. Конструкція рами гарантує оптимальну жорсткість, забезпечуючи таким чином оптимальну зворотний зв'язок з райдером, а також ідеальну керованість і відмінну стійкість на прямій. Задній самонесущий паливний бак об'ємом 16 літрів служить підрамником.
Маятник
Модель 2021 оснащена литим алюмінієвим маятником, який відрізняється надлегкі і має точно налаштовану гнучкість, яка підтримує роботу підвіски. Система навішування з продуманою швидкістю наростання передає зусилля на повністю регульований амортизатор, що дає водієві відмінні відчуття, ідеальне зчеплення з дорогою і оптимальне опір дну - для більшої стійкості і безпеки в повному польоті.
підвіска
KTM 450 RALLY REPLICA 2021 оснащений новітньою підвіскою WP PRO COMPONENTS. Спереду вилка XACT PRO з закритим картриджем 48 мм оснащена складною технологією Cone Valve, яка в поєднанні з новим амортизатором WP XACT PRO в задній частині забезпечує покращене загальне демпфірування, збалансовану чуйність і більш високий опір на дні для збереження стабільності в гоночному темпі. Ці повністю регульовані компоненти можна точно налаштувати відповідно до водієм і місцевістю.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Сидіння
Між гонщиком і гоночним байком знаходиться вузьке, але зручне сидіння. Він забезпечує хорошу ергономіку, оптимальне зчеплення і підвищений контроль, а також зручність сидіння для гонок на довгі дистанції.

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Кузов
За безпосередньої участі заводських гонщиків KTM конструкція кузова була розроблена і сформована таким чином, щоб мотоцикл залишався якомога тоншим. Метою була ідеальна ергономіка і точки дотику для райдера з більшою свободою рухів. Навігаційна вишка, створена для змагань, зроблена з надлегкого вуглецевого волокна і добре захищена за обтічником для ідеальної аеродинаміки, яка різко знижує турбулентні сили вітру навколо голови водія в сидячому положенні. Все це призводить до зниження стресу і втоми.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
1-циліндровий, 4-тактний двигун
Робочий об'єм
449,3 см³
Діаметр / Хід поршня
95/63,4 мм
КПП
6-ступінчаста
Система змазки
Forced oil lubrication with 2 oil pumps
Охолодження
З рідинним охолодженням
Зчеплення
Wet multi-disc clutch, hydraulically actuated
CO2
83 г/км

Шасі

Рама
Chrome-moly tubular space frame, powder-coated
Хід підвіски, передня / задня
305/300 мм
Передні гальма
Ø 300 мм
Задні гальма
Ø 240 мм
Ланцюг
5/8 x 1/4"
Кут нахилу вилки
62.5 °
Дорожній просвіт
312 мм
Висота по сідлу
960 мм
Вага (сухий)
139 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.