 
                        
                                450 RALLY REPLICA
                            
                            
                          450 RALLY REPLICA
ЧИСТІ РАЛІ ЧИСТІ ПЕРЕГОНИ
01. ДВИГУН І ВИПУСК
 
				кришка циліндра
																					Головка з одинарним верхнім розподільним валом (SOHC) була виготовлена з матеріалів вищої якості з використанням точного виробництва і допусків...
									кришка циліндра
																						Головка з одинарним верхнім розподільним валом (SOHC) була виготовлена з матеріалів вищої якості з використанням точного виробництва і допусків для забезпечення максимальної продуктивності протягом тривалого періоду часу.
													 
				Трансмісія
																					Перероблена трансмісія має ті ж передавальні числа, що і машини, які перемогли в чемпіонаті ралі Дакар команди Red Bull KTM Factory Racing. Він...
									Трансмісія
																						Перероблена трансмісія має ті ж передавальні числа, що і машини, які перемогли в чемпіонаті ралі Дакар команди Red Bull KTM Factory Racing. Він відрізняється поліпшеним механізмом перемикання для постійного перемикання передач. Він виготовлений з високоякісної сталі і оброблений спеціальним покриттям, що забезпечує високу міцність і надійність, необхідні для ралі на довгі дистанції.
													 
				Система управління двигуном
																					Сучасна система управління двигуном Keihin (EMS) має корпус дросельної заслінки діаметром 44 мм, що забезпечує миттєвий відгук і стабільну робот...
									Система управління двигуном
																						Сучасна система управління двигуном Keihin (EMS) має корпус дросельної заслінки діаметром 44 мм, що забезпечує миттєвий відгук і стабільну роботу завдяки унікальному розташуванню інжектора. Карти ЕБУ адаптовані для повітряної коробки і головки блоку циліндрів. Різні карти забезпечують оптимальну передачу потужності для кожної передачі відповідно до інформації, отриманої датчиком передачі. Раніше перероблене кріплення троса дросельної заслінки забезпечує більш плавну прокладку троса і кращий доступ.
													 
				Вихлоп
																Повний заводський ЗВУК
																Вихлоп AKRAPOVIČ налаштований для ідеальної роботи з оновленим двигуном і повітряною камерою. Глушник короткий і розташований низько для кращої...
									Вихлоп
																						Вихлоп AKRAPOVIČ налаштований для ідеальної роботи з оновленим двигуном і повітряною камерою. Глушник короткий і розташований низько для кращої централізації маси, що ще більше покращує керованість.
													 
				Airbox
																МАКСИМАЛЬНИЙ ПОТІК ПОВІТРЯ
																Повітряна камера встановлена над двигуном, забезпечуючи кращий потік повітря до двигуна для ідеальної продуктивності і миттєвого відгуку дросель...
									Airbox
																						Повітряна камера встановлена над двигуном, забезпечуючи кращий потік повітря до двигуна для ідеальної продуктивності і миттєвого відгуку дросельної заслінки. Фільтр TWIN-AIR забезпечує ефективний захист повітрозабірника від бруду і пилу. Крім того, конструкція забезпечує багато місця для електричних компонентів, таких як акумулятор, який розташований в центральній зоні між рульовою колонкою і повітряною камерою, що ще більше покращує централізацію маси.
													02. ШАСІ
 
				Рама
																SLEEKER YET STRONGER
																KTM 450 RALLY REPLICA відрізняється високотехнологічної та легкої гратчастої рамою з хромомолібденової стали. Конструкція рами гарантує оптималь...
									Рама
																						KTM 450 RALLY REPLICA відрізняється високотехнологічної та легкої гратчастої рамою з хромомолібденової стали. Конструкція рами гарантує оптимальну жорсткість, забезпечуючи таким чином оптимальну зворотний зв'язок з райдером, а також ідеальну керованість і відмінну стійкість на прямій. Задній самонесущий паливний бак об'ємом 16 літрів служить підрамником.
													 
				Маятник
																					Модель 2021 оснащена литим алюмінієвим маятником, який відрізняється надлегкі і має точно налаштовану гнучкість, яка підтримує роботу підвіски....
									Маятник
																						Модель 2021 оснащена литим алюмінієвим маятником, який відрізняється надлегкі і має точно налаштовану гнучкість, яка підтримує роботу підвіски. Система навішування з продуманою швидкістю наростання передає зусилля на повністю регульований амортизатор, що дає водієві відмінні відчуття, ідеальне зчеплення з дорогою і оптимальне опір дну - для більшої стійкості і безпеки в повному польоті.
													 
				підвіска
																високошвидкісна робота
																KTM 450 RALLY REPLICA 2021 оснащений новітньою підвіскою WP PRO COMPONENTS. Спереду вилка XACT PRO з закритим картриджем 48 мм оснащена складною...
									підвіска
																						KTM 450 RALLY REPLICA 2021 оснащений новітньою підвіскою WP PRO COMPONENTS. Спереду вилка XACT PRO з закритим картриджем 48 мм оснащена складною технологією Cone Valve, яка в поєднанні з новим амортизатором WP XACT PRO в задній частині забезпечує покращене загальне демпфірування, збалансовану чуйність і більш високий опір на дні для збереження стабільності в гоночному темпі. Ці повністю регульовані компоненти можна точно налаштувати відповідно до водієм і місцевістю.
													03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ
 
				Сидіння
																ЦЕНТР АКЦІЇ
																Між гонщиком і гоночним байком знаходиться вузьке, але зручне сидіння. Він забезпечує хорошу ергономіку, оптимальне зчеплення і підвищений контр...
									Сидіння
																						Між гонщиком і гоночним байком знаходиться вузьке, але зручне сидіння. Він забезпечує хорошу ергономіку, оптимальне зчеплення і підвищений контроль, а також зручність сидіння для гонок на довгі дистанції.
													04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД
 
				Кузов
																БЕЗПЕКА І ЗАСІБ
																За безпосередньої участі заводських гонщиків KTM конструкція кузова була розроблена і сформована таким чином, щоб мотоцикл залишався якомога тон...
									Кузов
																						За безпосередньої участі заводських гонщиків KTM конструкція кузова була розроблена і сформована таким чином, щоб мотоцикл залишався якомога тоншим. Метою була ідеальна ергономіка і точки дотику для райдера з більшою свободою рухів. Навігаційна вишка, створена для змагань, зроблена з надлегкого вуглецевого волокна і добре захищена за обтічником для ідеальної аеродинаміки, яка різко знижує турбулентні сили вітру навколо голови водія в сидячому положенні. Все це призводить до зниження стресу і втоми.
													ТЕХНІЧНІ ДАНІ
Двигун
								Тип двигуна
							
						
								1-циліндровий, 4-тактний двигун
							
						
								Робочий об'єм
							
						
								449,3 см³
							
						
								Діаметр / Хід поршня
							
						
								95/63,4 мм
							
						
								КПП
							
						
								6-ступінчаста
							
						
								Система змазки
							
						
								Forced oil lubrication with 2 oil pumps
							
						
								Охолодження
							
						
								З рідинним охолодженням
							
						
								Зчеплення
							
						
								Wet multi-disc clutch, hydraulically actuated
							
						
								CO2
							
						
								83 г/км
							
						Шасі
								Рама
							
						
								Chrome-moly tubular space frame, powder-coated
							
						
								Хід підвіски, передня / задня
							
						
								305/300 мм
							
						
								Передні гальма
							
						
								Ø 300 мм
							
						
								Задні гальма
							
						
								Ø 240 мм
							
						
								Ланцюг
							
						
								5/8 x 1/4"
							
						
								Кут нахилу вилки
							
						
								62.5 °
							
						
								Дорожній просвіт
							
						
								312 мм
							
						
								Висота по сідлу
							
						
								960 мм
							
						
								Вага (сухий)
							
						
								139 кг
							
						