Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних
Залиште номер і ми Вам передзвонимо
Назвіться, і ми будемо звертатися до Вас по імені
Ваша заявка відправлена
Пошук
Мій кошик 0
350 EXC-F WESS 2021

350 EXC-F WESS 2021

ДВИГУН І ВИПУСК

Двигун
Компактні розміри і неймовірна вихідна потужність, двигун DOHC моделі KTM 350 EXC-F WESS з уприскуванням палива пропонує краще співвідношення потужності і ваги на ринку. Його найкраща в своєму класі потужність доступна у всьому діапазоні оборотів, а його легка вага всього 28 кг робить його майже таким же легким, як 250, а потужність і крутний момент наближається до 450 куб. З омологацією Euro IV він не тільки дуже зелене, але і змушує змагатися з заздрістю.
Головка циліндра
Двигун KTM 350 EXC-F WESS оснащений компактною головкою блоку циліндрів DOHC для оптимальної централізації маси і поліпшення керованості. Конфігурація головки з 2 верхніми розподільними валами, що регулюють потік газу через порти, обіцяє видатні характеристики двигуна для ендуро. Штовхачі пальців з покриттям DLC, а також легкі клапани, які вони приводять у дію (впускний 36,3 мм, випускний 29,1 мм), забезпечують більш високі обороти двигуна, що є вирішальним фактором в динамічних характеристиках 350-го.
Колінчастий вал
Колінчастий вал моделі KTM 350 EXC-F WESS розташований в ідеальному положенні близько до центру тяжіння, що сприяє більш легкому зверненням. У ньому використовується короткий шатун, що робить двигун компактним і легким з швидкою подачею потужності. Підшипник ковзання з великим (нижнім) кінцем з двома посиленими вкладишами підшипників встановлюється безпосередньо на шатунних шийку. Система змащення двигуна під тиском забезпечує необхідну подачу масла в цей підшипник. Така конструкція має пряме перевага для колінчастого вала зі збільшеними інтервалами обслуговування, які збільшуються за рахунок підшипника ковзання. Так що просто приколіть його весь день.
Картери і кришки двигуна
Компактні корпусу двигуна виробляються з використанням процесу лиття під високим тиском, який допомагає знизити вагу, зберігаючи при цьому міцність і довговічність. Конструкція дозволяє використовувати дуже централізовану конфігурацію вала, що робить двигун дуже коротким і компактним, а також сприяє ефективній централізації маси. Крім того, кришки двигуна мають продуману структуру поверхні, яка знижує знос черевиків гонщика, зберігаючи їх свіжий вигляд, як в той день, коли ви їх купили.
Трансмісія
KTM 350 EXC-F WESS оснащений надійною 6-ступінчастою коробкою передач від PANKL Racing Systems. Шестерні виготовлені з міцного кованого сировини, що забезпечує найвищий рівень міцності і надійності. Не було необхідності міняти передавальні числа, ідеально відповідні силовим характеристикам двигуна. Всі чотиритактні двигуни оснащені датчиком передачі, що дає можливість вибору різних характеристик двигуна для кожної передачі.
Система управління двигуном
Сучасна система управління двигуном Keihin з електронним уприскуванням палива має корпус дросельної заслінки діаметром 42 мм з окремими системами для холодного запуску і регулювання холостого ходу. Кріплення троса дросельної заслінки забезпечує легкий доступ і плавну прокладку тросів. Блок управління двигуном може вибрати схеми двигуна, які оптимізовані для вихлопу, повітряної коробки і конфігурації двигуна, регулюють унікальний слідкування за відпрацьованими газами та активуються перемикачем вибору схеми на кермі. Він також надає різні карти для кожної передачі відповідно до інформації, отриманої від датчика передачі, забезпечуючи максимальну потужність при перемиканні передач.
Циліндр і поршень
Надзвичайно короткий циліндр діаметром 88 мм відрізняється переробленої концепцією охолодження, яка працює разом з новим кованим мостовим поршнем коробчатого типу виробництва CP. Геометрія днища поршня адаптована до камери згоряння з високим ступенем стиснення. Незважаючи на неймовірно малу вагу, він має особливо жорстку конструкцію для підвищення міцності. Завдяки легкій конструкції малі коливаються маси надають двигуну виключно живі характеристики. Для подальшого поліпшення характеристик двигуна ступінь стиснення була збільшена з 12,3 до 13,5: 1.
Балансирний вал
Багатофункціональний балансовий вал збоку майстерно врівноважує все коливальні сили, а також приводить в дію водяний насос. Він ефективно зводить до мінімуму вібрації двигуна, забезпечуючи максимально плавну їзду навіть на найвищих обертах двигуна.
Зчеплення
KTM 350 EXC-F WESS оснащений надзвичайно міцною муфтою DDS, розробленої KTM (сталь з демпфірованного діафрагмою), зносостійкого сталевий кошиком і жароміцних дисками зчеплення. У ньому замість звичайних гвинтових пружин використовується діафрагмове пружина, що значно спрощує роботу зчеплення. Крім того, гідравлічна система Brembo забезпечує просту і точне регулювання зчеплення у всьому діапазоні робочих температур.
Стартер
У стандартному електричному стартері KTM 350 EXC-F WESS використовується перевірений привід стартера і потужний стартер виробництва Mitsuba. Як неодноразово демонструвалося, він забезпечує швидкий і надійний запуск, заощаджуючи ваш дорогоцінний час і енергію, коли вони вам найбільше потрібні.
Охолодження
Підтримка оптимальної температури двигуна має вирішальне значення для забезпечення постійної потужності протягом всієї поїздки. KTM 350 EXC-F WESS оснащений радіаторами, які встановлені близько до центру тяжіння і ідеально відповідають конструкції кожухів для досягнення ідеальної ергономіки. Завдяки використанню технології CFD (обчислювальної гідродинаміки) та інтелектуальної схеми контуру охолоджувальної рідини інноваційна система забезпечує оптимальну температуру двигуна для максимальної продуктивності в будь-яких умовах. Перш за все, дельта-розподільник, інтегрований в трикутник рами, має велику центральну трубку, завдяки чому потік охолоджувальної рідини від головки блоку циліндрів до радіаторів дуже ефективний. Радіатори мають спеціальні протектори, які захищають від летять каміння і сміття, а також діють як скоба для розсіювання енергії навколо радіаторів в разі удару.
Глушник
Коли справа доходить до потужності і продуктивності, вихлоп грає ключову роль і має неперевершену потужністю. Всі 4-тактні моделі EXC оснащені двокомпонентними колекторами, які легко розбираються і забезпечують легкий доступ до амортизатора. Алюмінієва гільза глушника має короткий і компактний профіль, що наближає вага до центру тяжіння для кращої централізації маси.

ШАСІ

Рама
KTM 350 EXC-F WESS має високотехнологічну легку раму з хромомолібденової стали. Сюди входять гидроформованниє елементи, отримані за допомогою сучасної роботизованою зварювання. Завдяки перевіреної в гонках геометрії і оптимальної жорсткості рама забезпечує відмінну зворотний зв'язок для гонщика, грайливу керованість і чудову стійкість. Прикріплені збоку розпірки головки двигуна (з'єднання між циліндром, голівкою і рамою) зроблені з алюмінію, що знижує вібрацію і сприяє точному проходженню поворотів. Велосипеди також оснащені бічними огорожами рами зі структурованою поверхнею, що поліпшують зчеплення з дорогою, а також службовцями теплової захистом від глушника з правого боку. Підрамник виготовлений з надлегких і стійких алюмінієвих профілів вагою менше 900 г, що забезпечують відмінну стійкість заднього крила.
Маятник
Цілісний алюмінієвий маятник велосипеда KTM 350 EXC-F WESS виготовлений методом гравітаційного лиття під тиском, що забезпечує виняткову міцність при мінімально можливій вазі. Процес однокомпонентного лиття забезпечує малу вагу, ідеальну гнучкість, а також дозволяє використовувати велику кількість геометричних рішень.
Колеса
KTM 350 EXC-F WESS оснащений високоякісними заводськими колесами, які мають надлегкий вага і забезпечують оптимальну довговічність в будь-яких умовах.
Передня підвіска
Вперше в моделі KTM EXC машина KTM 350 EXC-F WESS оснащена пневматичною вилкою WP XACT, яка вже довела свою ефективність в декількох інших гонках для мотокросу і позашляховиків. Нові вилки пропонують широкий спектр можливостей регулювання, забезпечуючи шанувальників ендуро і гонщиків новітніми технологіями підвіски. Це вилка з пневматичної ресорою, 48 мм, з окремими функціями в кожній ніжці вилки, з демпфуванням з правого боку і пневматичної ресорою з лівої. Ліва нога оснащена двухкамерной системою з капсульованих повітряним картриджем, що допомагає запобігти втраті тиску повітря. По суті, це означає, що в рідкісному випадку протікання зовнішнього ущільнення внутрішній тиск картриджа утримує байк в нормальному положенні. Пневматична ресора виключно проста у використанні і може бути відрегульована під будь-яку вагу гонщика за допомогою одного повітряного клапана і повітряного насоса, що поставляється з велосипедом. Права опора вилки включає в себе демпфуючий картридж, щоб відповідати вимогам однієї демпфирующей стійки, і може бути адаптована до умов траси і перевагам гонщика. Крім того, верхні ковпачки вилки мають новий дизайн забезпечує кращу і легкого регулювання стиснення зверху і відскоку знизу (30 клацань кожна).
Задня підвіска
Амортизатор WP XPLOR є ключовим елементом перевіреної конструкції задньої підвіски PDS (прогресивна система демпфірування), в якій амортизатор безпосередньо пов'язаний з маятником без додаткової системи важелів. Це знижує вагу і знижує ймовірність зачеплення за камені. Оптимальна прогресія демпфірування, характерна для ендуро, досягається за рахунок використання другого демпфуючого поршня в поєднанні із закритою чашкою в кінці ходу, підтримуваної прогресивної пружиною амортизатора. Налаштування амортизатора XPLOR PDS забезпечують вражаючі характеристики демпфірування і ідеально підходять для рами і передньої частини. Він повністю регулюється, включаючи стиснення на високих і низьких швидкостях, тому ви можете налаштувати амортизатор відповідно до переваг будь-якого треку, траси і райдера.
Гальма
Ці високотехнологічні немовлята Brembo поєднуються з легкими гальмівними дисками Wave. На позашляховому мотоциклі неможливо загальмувати сильніше або краще.
Паливний бак
KTM 350 EXC-F WESS оснащений легким поліетиленовим баком, який поліпшує його ергономічність. Байонетна кришка на обороту забезпечує швидке і легке закриття. Виготовлений з прозорого пластика, ви завжди зможете відразу побачити, скільки палива залишилося. Він має вбудовану систему паливного насоса і датчиком рівня палива. Крім того, паливопровід має з'єднувач під кутом 90 ° до баку для кращого захисту від пошкоджень.
Airbox
Повітряна камера на KTM 350 EXC-F WESS забезпечує оптимальну динаміку потоку, а разом з впускними трубками забезпечує оптимальну потужність і реакцію дросельної заслінки. Незважаючи на очевидне підвищення продуктивності, конструкція також забезпечує максимальний захист від забруднення повітряного фільтру. Великий повітряний фільтр Twin-Air встановлений на ретельно продуманої жорсткої клітці, що зводить до мінімуму неправильну установку. Як і в попередніх моделях, обслуговування фільтра виконується швидко і легко і не вимагає інструментів - стандартна оригінальна функція від KTM.

ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Рульове управління
KTM 350 EXC-F WESS оснащений таким же високоміцним алюмінієвим конічним кермом NEKEN. Кермо допускає чотири різних положення. У стандартну комплектацію керма входить вулканізована рукоятка ODI з правого боку і зручна що фіксується рукоятка ODI, що не вимагає використання дроту або клею, зліва. Всі моделі можуть бути оснащені додатковим перемикачем вибору карти на кермі для вибору альтернативних карт двигуна. Водій також має можливість активувати TRACTION CONTROL за допомогою цього додаткового перемикача; унікальна функція, яка гарантує більш ефективне зчеплення з дорогою, особливо на слизькій дорозі, і може бути активована натисненням кнопки під час їзди.
Підніжки
Складні підніжки «No-Dirt» запобігають засмічення підніжок навіть при копанні в глибоких коліях. Підніжки на моделях Enduro на 6 мм вище, ніж на моделях SX, що збільшує дорожній просвіт. Але ви можете поміняти їх місцями за бажанням.

ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Наліпки
Особливі кольору і графіка цієї машини підсилюють її характер READY TO RACE.

ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Акумулятор і палять проводів
Всі двигуни оснащені перевіреним електростартером, що є великою перевагою для будь-якого позашляховика. Він живиться від надлегкої літій-іонної батареї стартера 2 Ач, яка забезпечує безпечний і надійний запуск. У джгуті проводів велика частина електричних компонентів акуратно розміщена в загальній зоні під сидінням, що робить їх легко доступними і надійними.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
1-циліндровий, 4-тактний двигун
Робочий об'єм
349,7 см³
Діаметр / Хід поршня
88/57,5 мм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Зчеплення
Wet, DDS multi-disc clutch, Brembo hydraulics
Запалювання
Keihin EMS
CO2
89,2 г/км
Витрата палива, л/100км
3,83 л/100 км

Шасі

Рама
25CrMo4 steel central-tube frame
Передня підвіска
WP XACT-USD, Ø 48 mm
Задня підвіска
WP Xplor PDS shock absorber
Хід підвіски, передня / задня
300/310 мм
Передні гальма
Disc brake Ø 260 мм
Задні гальма
Disc brake Ø 220 мм
Ланцюг
X-Ring 5/8 x 1/4"
Кут нахилу вилки
63.5 °
Дорожній просвіт
355 мм
Висота по сідлу
960 мм
Обсяг бака
9 л
Вага (сухий)
104,3 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.