Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних
Залиште номер і ми Вам передзвонимо
Назвіться, і ми будемо звертатися до Вас по імені
Ваша заявка відправлена
Пошук
Мій кошик 0

НОВА ЕРА ЗМАГАНЬ ДЛЯ БЕЗ ДОРІГ

Це висококласний, адаптується, готовий до гонки міні-крос з електроприводом, призначений як для початківців, так і для конкурентоспроможних гонщиків-юніорів. KTM SX-E 5, оновлений для 2021 року, із нульовими викидами і шумовим забрудненням знаходиться на передньому краї конкурентного міні-кросу і являє собою життєздатну альтернативу бензиновому двигуну об'ємом 50 куб. Див, приносячи з собою зовсім нове покоління змагальних гонок. KTM SX-E 5 оснащений компактним електродвигуном, що приводиться в дію потужним силовим агрегатом, що забезпечує практично нечутний шум. Він також оснащений високоякісними компонентами, які значно відрізняють його від багатьох електричних міні-велосипедів, представлених на ринку. Це повноцінний мотоцикл для змагань з низьким рівнем шуму, що робить його більш доступним для молодих гонщиків для використання в районах, де рівень шуму обмежений.

ПРИВІД

Мотор
Виробляючи пікову потужність 5 кВт, двигун з постійними магнітами має надзвичайно компактну і тонку конструкцію, добре підходить для невеликих шасі. Він має повітряне охолодження, а завдяки пило- та водонепроникною конструкції двигун не зношується і не вимагає обслуговування. Вбудований блок управління (ECU) гарантує пряму, але дуже контрольовану подачу потужності.

ШАСІ

Рама
Сучасна рама виготовлена з легких, високоміцних хромистих сталевих профілів і поєднує в собі максимальну подовжню жорсткість з оптимальною жорсткістю на кручення. Підрамник виготовлений з легких екструдованих пластикових елементів, армованих скловолокном. Його можна встановити в двох положеннях для різної висоти сидіння. Разом вони гарантують простоту управління і точне проходження поворотів, а також видатну стійкість.
Колеса
Як і повнорозмірні гоночні моделі KTM Factory, KTM SX-E 5 має надлегкі чорні анодовані алюмінієві обода, що забезпечують найвищу міцність і безпеку. Шини OEM MAXXIS чудово зчіплюються з будь-якою поверхнею.
Передня підвіска
KTM SX-E 5 оснащений сучасною повністю регульованою пневматичною вилкою WP XACT від WP Suspension. Ця перевернута передня вилка з діаметром труби 35 мм і ходом 205 мм забезпечує винятковий комфорт, демпфирующие характеристики і курсову стійкість. Ще однією важливою перевагою для юних гонщиків є те, що пневматична ресора, встановлена на лівій нозі вилки, може бути ідеально адаптована до ваги гонщика за допомогою простого повітряного насоса.
Задня підвіска
Високоякісний амортизатор WP XACT з'єднаний безпосередньо з новим литим маятником, забезпечуючи відмінні характеристики демпфірування. Він повністю регулюється, що означає, що ви можете оптимальні параметри демпфірування відповідно до переваг гонщика і умовами траси. Амортизатор допускає хід задніх коліс 185 мм.
Гальма
Володіючи тим же рівнем технологій, що і в лінійці повнорозмірних мотокросів, SX-E 5 оснащений гальмівними супортами з гідравлічним приводом і хвилястими передніми і задніми гальмівними дисками. Система забезпечує покращене відчуття гальмування і ефективність гальмування в будь-яких умовах.

ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Кермо
В KTM SX-E 5 використовується конічний кермо NEKEN, зроблений з високоякісного алюмінієвого сплаву, що забезпечує максимальну стійкість і безпеку. Його діаметр звужується від 28 мм в центральній частині, до 22 мм на вигинах і до 18 мм в області рукоятки. Це дозволяє встановити більш тонку фіксується рукоятку ODI з лівого боку, в той час як на правій стороні знаходиться недавно розроблений дросельний вузол з вулканізованої рукояткою ODI, спеціально розроблений для електронного приводу. Менший діаметр забезпечує краще зчеплення з дорогою для молодих гонщиків, покращуючи керованість і значно знижуючи стомлюваність. Аварійна накладка на розпірці керма захищає водія від грубого контакту.
Висота сидіння
Висоту сидіння KTM SX-E 5 можна регулювати на декількох рівнях. У стандартній моделі висота сидіння складає 665 мм, яку можна легко зменшити до 615 мм в два етапи: 1) опустити кузов / сидіння і: 2) встановити задній амортизатор в альтернативному положенні, а також опустити передня вилка в потрійних фіксаторах. Крім того, за допомогою комплекту для заниження підвіски з каталогу аксесуарів, вузли підвіски можна додатково опустити до мінімальної висоти сидіння за все 560 мм, що підходить для самих маленьких гонщиків у віці чотирьох років і навіть молодше.

ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Наліпки
Модель KTM SX-E 5, створена за зразком повнорозмірних мотоциклів для мотокросу, відрізняється яскравою сучасною графікою. Крім того, графіка наноситься методом лиття під тиском для забезпечення максимальної міцності і якості.

ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Режими їзди
Використовуючи багатофункціональний прилад, розташований між рульовою колонкою і сидінням, користувач може вибирати між шістьма різними режимами руху. Кожен режим пропонує різні характеристики потужності, відповідні як для початківців, так і для досвідчених гонщиків. На приладі також відображається заряд акумулятора.
Акумулятор
KTM SX-E 5 оснащений 84 сучасними іонно-літієвих елементами в міцному литому під тиском алюмінієвому корпусі, який встановлений прямо над електродвигуном. Накопичена енергія становить 907 Вт · год, що досить для більш ніж двох годин їзди для новачка і приблизно 25 хвилин для найшвидших гонщиків, в залежності від умов і місцевості. Інтегрована система управління батареями (BMS) забезпечує безпеку і довговічність акумуляторної батареї.
Безпека
KTM SX-E 5 оснащений датчиком перекидання, який відключає харчування в разі падіння. Ключ з ремінцем на зап'ясті (з'єднання між зап'ястям і аварійним вимикачем) зупиняє двигун в разі неконтрольованого сценарію їзди. Для додаткових заходів безпеки режими їзди можна заблокувати і зберегти за допомогою ключа, розташованого під сидінням. Це не дозволяє більш молодим і менш досвідченим гонщикам самостійно переходити на більш потужні режими їзди.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Шасі

Рама
Chrome-molybdenum steel central-tube frame
Передня підвіска
XACT 35 WP Upside-Down fork, Ø 35 mm
Задня підвіска
WP Xplor PDS shock absorber
Хід підвіски, передня / задня
205/185 мм
Передні гальма
Дискові Ø 160 мм
Задні гальма
Дискові Ø 160 мм
Ланцюг
1/2 x 3/16"
Кут нахилу вилки
66°
Дорожній просвіт
252 мм
Висота по сідлу
665 мм
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.