Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних
Залиште номер і ми Вам передзвонимо
Назвіться, і ми будемо звертатися до Вас по імені
Ваша заявка відправлена
Пошук
Мій кошик 0
150 EXC TPI 2021

150 EXC TPI 2021

спритні позашляховик

Цей маневрений, легкий і екстремальний автомобіль для бездоріжжя пишається новаторською технологією TPI (впорскування через передавальний порт), яка відповідає суворим стандартам EURO 4. Це означає, що немає необхідності повторно вводити або змішувати паливо, що робить цю легко подрібнюються чистокровних коня ще простіше в управлінні і роботі, забезпечуючи при цьому відмінну паливну економічність і чисті викиди вихлопних газів. Визнаний своєю найвищою маневреністю, KTM 150 EXC TPI має легку раму з кращими в своєму класі характеристиками гнучкості, які допомагають підняти гонщика і машину на неймовірно новий рівень компетенції.

01. ДВИГУН І ВИПУСК

Двигун
Завдяки новітнім технологіям, інноваційної двотактної конструкції і революційної технології уприскування палива TPI, двухтактная силова установка об'ємом 150 куб. Див стала ще більш досконалою, ніж будь-коли раніше, забезпечуючи кращу в своєму класі потужність у всьому діапазоні оборотів. Перевага цього компактного і легкого 2-тактного двигуна виражається в високоефективної передачі потужності і легкості в управлінні, що робить його відмінним варіантом для тих, хто хоче поринути в екстремальні гонки ендуро. З омологацією Euro IV він не тільки дуже зелене, але і змушує змагатися з заздрістю.
Циліндр
Циліндр KTM 150 EXC TPI має діаметр 58 мм і за допомогою складного силового клапана забезпечує дійсно плавні і контрольовані характеристики потужності. У разі застосування EFI циліндр має два бічних купола, які утримують паливні форсунки, що подають паливо до задніх перехідним отворів. Впорскування нижче по потоку гарантує відмінне розпорошення палива вхідним повітрям. Таким чином, втрати незгорілого палива мінімальні, що призводить до менших викидів, більш ефективному згорянню і зниження витрати палива. Маленька трубка в задній частині циліндра з'єднана з датчиком тиску на впуску, який передає дані про тиск у блок управління. Циліндр оснащений силовим клапаном зі складним механізмом бічних опорних випускних отворів. Розташування випускного отвору збільшує продуктивність двигуна, а верхній контур випускного отвору був оброблений для забезпечення більш точного вибору часу. Циліндр, виготовлений за технологією TPI, забезпечує видатні характеристики у всьому діапазоні оборотів і вражаючий крутний момент. І останнє, але не менш важливе: циліндр дозволяє використовувати більш широко поширені свічки запалювання традиційного типу.
Картери і кришки двигуна
Компактні корпусу двигуна виробляються з використанням процесу лиття під високим тиском, що допомагає знизити вагу, зберігаючи при цьому міцність і довговічність. Конструкція дозволяє оптимально розташувати вали близько до центру тяжіння, що призводить до ідеальної централізації маси і спрощення їзди. Кожухи двигуна мають продуману структуру поверхні, яка знижує знос черевиків гонщика, зберігаючи їх свіжий вигляд, як в день покупки EXC.
Трансмісія
KTM 150 EXC TPI оснащений надійною 6-ступінчастою коробкою передач від PANKL Racing Systems. Шестерні виготовлені з міцного кованого сировини, що забезпечує найвищий рівень міцності і надійності. Це гарантує чудову надійність. Ще одна родзинка трансмісії 150 EXC TPI - це перемикання передач без забруднення. Подібно конструкції підніжки, він запобігає накопиченню бруду і гарантує, що наступна передача завжди доступна, незалежно від умов.
Система управління двигуном
В системі управління двигуном (EMS) моделей TPI є блок управління, розташований під сидінням. ЕБУ визначає момент запалювання, а кількість палива для вприскування грунтується на свідченнях кількох датчиків, таких як тиск всмоктуваного повітря, положення дросельної заслінки і температура води, а також новий додатковий датчик тиску навколишнього повітря. Завдяки компенсації висоти і температури водієві більше не потрібно турбуватися про те, щоб возитися із струменем води. Якщо гонщик вирішить встановити вентилятор радіатора з програми KTM PowerParts, він буде управлятися безпосередньо EMS без необхідності додавати додатковий термовиключатель. Можна придбати додатковий перемикач вибору карти, який дозволяє водієві вибирати альтернативну карту прямо на льоту для оптимальної подачі потужності незалежно від умов.
балансирний вал
Попрощайтеся з онімінням рук і ніг. Така конструкція двигуна дозволяє використовувати бічний балансовий вал, щоб звести до мінімуму вібрації. Ви знаєте, що це означає: більше комфорту, менше втоми, більше посмішок.
Зчеплення
150 EXC TPI оснащений муфтою DS (діафрагмове сталь). Він має нероз'ємну кошик зчеплення і первинну передачу з високоміцної заготовочной стали. Його компактна конструкція без заклепок гарантує неперевершену надійність. Зчеплення оснащено надзвичайно жароміцних сталевими несучими фрикційними дисками, які забезпечують відмінне відключення зчеплення і попередньо натягуються за допомогою диафрагменной пружини, що значно знижує зусилля важеля, необхідне для гідравлічної системи Brembo.
Масляний насос
Попереднє змішування палива для 2-тактних двигунів залишилося в минулому для власників KTM EXC TPI. Двотактні моделі оснащені масляним баком з гнучкими кріпленнями, які значно підвищують довговічність і надійність. Крім того, сітчастий фільтр запобігає потраплянню бруду в масляний насос. Встановлений під масляним баком, масляний насос подає мастильний матеріал безпосередньо до корпусу дросельної заслінки, де він змішується з вступником повітрям для змащення поршня і колінчастого вала. Використовуючи дані датчика частоти обертання двигуна і положення дросельної заслінки, точне електронне управління масляним насосом системи управління двигуном забезпечує використання ідеального кількості масла для будь-яких даних умов. Вузол кришки заливної горловини масляного бака розташований між паливним баком і рульовою колонкою, і в ньому використовується шланг у верхній трубі рами для передачі масла в ємність для зберігання. При середньому співвідношенні палива до маслу 1:80 ємності близько 0,7 літра достатньо для принаймні п'яти паливних баків.
Корпус дросельної заслінки
Двигун TPI оснащений дросельною заслінкою діаметром 39 мм виробництва Dell`Orto. Повітряний потік регулюється дросельною заслінкою, з'єднаної з подвійним тросовим кулачком дросельної заслінки, який приводиться в дію дросельною заслінкою на кермі. Датчик положення дросельної заслінки передає дані про витрату повітря в блок управління. Система холостого ходу дозволяє більш точно регулювати швидкість холостого ходу за допомогою перепускного гвинта. Крім того, система холодного пуску забезпечує кращу подачу додаткового повітря при відкритті байпаса. Масло, що подається масляним насосом з електронним управлінням через маслозаборную трубку, змішується з вступником повітрям для змащення рухомих частин двигуна.
Генератор TPI
Щоб задовольнити вимоги до потужності системи управління двигуном, моделі TPI оснащені генератором потужністю 196 Вт і регулятором напруги. Те ж, що і на 4-тактних моделях EXC-F.
Охолодження
Підтримка оптимальної температури двигуна має вирішальне значення для забезпечення постійної потужності протягом всієї поїздки. KTM 150 EXC TPI оснащений радіаторами, які встановлюються близько до центру тяжіння і ідеально відповідають конструкції кожухів для досягнення ідеальної ергономіки. Використовуючи технологію CFD (обчислювальна гідродинаміка) разом з продуманою схемою контуру охолоджувальної рідини, інноваційна система забезпечує оптимальну температуру двигуна для максимальної продуктивності незалежно від умов. Перш за все, дельта-розподільник, інтегрований в трикутник рами, має велику центральну трубку, завдяки чому потік охолоджувальної рідини від головки блоку циліндрів до радіаторів дуже ефективний. Радіатори також оснащені спеціальними протекторами, які служать не тільки в якості захисту від летять каміння і сміття, а й як скоби, яка розсіює енергію навколо радіаторів в разі удару.
Вихлоп

02. ШАСІ

Рама
Всі моделі KTM EXC мають високотехнологічну легку раму з хромової сталі. Сюди входять гидроформованниє елементи, отримані за допомогою сучасної роботизованою зварювання. Завдяки перевіреної в гонках геометрії і оптимальної жорсткості рама забезпечує відмінну зворотний зв'язок для гонщика, грайливе управління і чудову стабільність. Прикріплені збоку розпірки головки двигуна (з'єднання між циліндром, голівкою і рамою) зроблені з алюмінію, що знижує вібрацію і сприяє точному проходженню поворотів. Велосипеди також оснащені бічними огорожами рами зі структурованою поверхнею, що поліпшують зчеплення з дорогою, а також службовцями теплової захистом від глушника з правого боку. Підрамник виготовлений з надлегких і стійких алюмінієвих профілів вагою менше 900 г, що забезпечують відмінну стійкість заднього крила.
Маятник
Цілісний алюмінієвий маятник KTM 150 EXC TPI виготовлений методом лиття під тиском, що забезпечує виняткову міцність при мінімально можливій вазі. Процес однокомпонентного лиття забезпечує малу вагу, ідеальну гнучкість, а також дозволяє використовувати велику кількість геометричних рішень.
Колеса
KTM використовує легкі, оброблені на верстаті з ЧПУ маточини і високоякісні диски GIANT на всіх моделях Enduro, що гарантує максимальну стабільність і мінімальна вага. Ніпелі з алюмінієвими спицями відрізняються інноваційним дизайном, який зручно знижує частоту затяжки спиць.
Передня підвіска
Всі моделі EXC оснащені новітніми перевернутими вилками WP XPLOR діаметром 48 мм з роздільною виделкою, розробленої WP і KTM. Хоча кожна сторона забезпечена пружинами, вони мають окремі функції демпфірування. Демпфірування стиску знаходиться зліва, а відскік - справа. Обидві можна легко відрегулювати за допомогою регуляторів нагорі обох трубок вилки за допомогою 30 клацань кожна. Незважаючи на те, що вилка вже відрізняється видатними характеристиками відгуку і демпфірування, вона оснащена відкаліброваним поршнем середнього клапана для стабільного демпфірування. Налаштування утримують передню частину вище в ході ходу, забезпечуючи вражаючі резерви проти дна.
Задня підвіска
Амортизатор WP XPLOR є ключовим елементом перевіреної конструкції задньої підвіски PDS (прогресивна система демпфірування), в якій амортизатор безпосередньо пов'язаний з маятником без додаткової системи важелів. Це знижує вагу і знижує ймовірність зачеплення за камені. Оптимальна прогресія демпфірування, характерна для ендуро, досягається за рахунок використання другого демпфуючого поршня в поєднанні із закритою чашкою в кінці ходу, підтримуваної прогресивної пружиною амортизатора. Налаштування амортизатора XPLOR PDS забезпечують вражаючі характеристики демпфірування і ідеально підходять для рами і передньої частини. Він повністю регулюється, включаючи стиснення на високих і низьких швидкостях, тому ви можете налаштувати амортизатор відповідно до переваг будь-якого треку, траси і райдера.
потрійний зажим
Оснащений кованими потрійними зажимами зі зміщенням 22 мм, що забезпечують надійне захоплення вилки і точне управління. Кермо регулюється вперед і назад в 4 положеннях, тому EXC TPI підійде вам, як ваші улюблені рукавички.
Гальма
Ці високотехнологічні немовлята Brembo поєднуються з легкими гальмівними дисками Wave. На позашляховому мотоциклі неможливо загальмувати сильніше або краще.
Паливний бак
Всі моделі серії EXC оснащені легкими поліетиленовими баками, що поліпшують ергономіку. Байонетна кришка на обороту забезпечує швидке і легке закриття. Виготовлений з прозорого пластика, тому ви завжди зможете відразу побачити, скільки палива залишилося. Він має вбудовану систему паливного насоса і датчиком рівня палива. Крім того, паливопровід має з'єднувач під кутом 90 ° до баку для кращого захисту від пошкоджень.
Airbox
Повітряна камера на KTM 150 EXC TPI забезпечує оптимальну динаміку потоку і разом з впускними трубками забезпечує оптимальну потужність і реакцію дросельної заслінки. Незважаючи на очевидне підвищення продуктивності, конструкція також забезпечує максимальний захист від забруднення повітряного фільтру. Великий повітряний фільтр з двома типами повітряних фільтрів встановлений на ретельно продуманої жорсткої клітці, яка зводить до мінімуму неправильну установку. Як і в попередніх моделях, обслуговування фільтра виконується швидко і легко і не вимагає інструментів - стандартна оригінальна функція від KTM.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Рульове управління
Всі моделі KTM EXC оснащені таким же високоміцним алюмінієвим конічним кермом виробництва NEKEN. Кермо допускає чотири різних положення. У стандартну комплектацію керма входить вулканізована рукоятка ODI з правого боку і зручна що фіксується рукоятка ODI, що не вимагає використання дроту або клею, зліва. Крім того, всі моделі можуть бути оснащені додатковим перемикачем вибору схеми керма, який дозволяє вибирати між стандартною і розширеної кривої потужності.
Підніжки
Складні підніжки «No Dirt» Усунення розмиття підніжок навіть при копанні в глибоких колії. Підніжки на моделях Enduro на 6 мм вище, ніж на моделях SX, що збільшує дорожній просвіт. Але ви можете поміняти їх місцями за бажанням.
Сидіння
Серія EXC оснащена легким сидінням, яке забезпечує відмінну ергономіку і комфорт завдяки набиванні з пеноматериала. Сидіння зручно кріпиться до велосипеда одним довгим бічним гвинтом, що робить його безпечним і простим у зверненні.

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Наліпки
Міцна графіка в формі передає характер READY TO RACE модельної лінійки KTM EXC.

05. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Акумулятор і палять проводів
Всі двигуни оснащені перевіреним електростартером, що є великою перевагою для будь-якого позашляховика. Він живиться від надлегкої літій-іонної батареї стартера 2 Ач, яка забезпечує безпечний і надійний запуск. У джгуті проводів велика частина електричних компонентів акуратно розміщена в загальній зоні під сидінням, що робить їх більш доступними і надійними.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Робочий об'єм
143,99 см³
Діаметр / Хід поршня
58/54,5 мм
Запуск
Kick and electric starter
КПП
6-ступінчаста
Зчеплення
wet multi-disc clutch, Brembo hydraulics
Запалювання
Continental EMS
CO2
60,8 г/км
Витрата палива, л/100км
2,62 л/100 км

Шасі

Рама
25CrMo4 steel central-tube frame
Передня підвіска
WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
Задня підвіска
WP Xplor PDS shock absorber
Хід підвіски, передня / задня
300/310 мм
Передні гальма
Disc brake Ø 260 мм
Задні гальма
Disc brake Ø 220 мм
Ланцюг
X-Ring 5/8 x 1/4"
Кут нахилу вилки
63.5 °
Дорожній просвіт
370 мм
Висота по сідлу
960 мм
Обсяг бака
9 л
Вага (сухий)
96,8 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.