Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних
Залиште номер і ми Вам передзвонимо
Назвіться, і ми будемо звертатися до Вас по імені
Ваша заявка відправлена
Пошук
Мій кошик 0
690 SMC R 2021

690 SMC R 2021

вуличний вбивця

KTM 690 SMC R піднімає планку на ринку супермотоціклов, почасти завдяки легкому шасі, легендарному двигуну 690 LC4 і складної електроніці. Незалежно від того, проявляєте ви свій талант ковзання по асфальту на гірських дорогах або на вершинах улюбленої траси, ви будете дрейфувати в майбутнє з максимальною посмішкою, а ваші вени повні адреналіну. Керованість покращено за рахунок новітньої повністю регульованої підвіски WP APEX, тому все, про що вам потрібно турбуватися, - це зосередитися на дорозі попереду і повернути дросель до упору.

01. ДВИГУН І ВИПУСК

двигун
Одноциліндровий двигун LC4 об'ємом 690 куб. Див поєднує в собі потужне прискорення з найнижчих оборотів з видатною здатністю до вільного обігу та вишуканої роботою двигуна. Ще один великий плюс - крім того, що двигун надзвичайно економічний з паливом, він також має тривалі інтервали обслуговування, що становлять 10 000 км, що знижує експлуатаційні витрати.
кришка циліндра
Легка і компактна головка блоку циліндрів містить чотири клапани і один розподільний вал, розташований над впускними клапанами, а також вторинний балансовий вал, що приводиться в рух ланцюгом приводу ГРМ. Впускні клапани приводяться в дію штовхачами пальців, а випускні клапани - коромислом.
балансирний вал
Здвоєні балансирні вали, один перед колінчастим валом, а інший в голівці блоку циліндрів, зменшують вібрацію, що забезпечує більш плавний хід.
Зчеплення PASC
PASC (Power Assist Clutch) гарантує, що водієві потрібно мінімальне зусилля для його управління, оскільки менший крутний момент двигуна передається на диски зчеплення. Прослизає муфта запобігає блокуванню задніх коліс при агресивному перемиканні на знижену передачу, що знижує дестабілізуючий деренчання задніх коліс на асфальті при різкому гальмуванні або уповільненні на поворотах.
Коробка передач
Плавне 6-ступінчаста коробка передач з Quickshifter + дозволяє швидше перемикатися на підвищену і знижувальну передачу без зчеплення при включенні і виключенні педалі газу. Це не тільки дозволяє водієві краще контролювати мотоцикл, повністю утримуючи кермо, але також поліпшує зчеплення з дорогою на задніх колесах.
По проводам
KTM 690 SMC R оснащений системою управління двигуном, яка обробляє поворотні руху дросельної заслінки за допомогою електронних датчиків і активує дросельні заслінки для управління процесом дросельної заслінки. Це значно покращує реакцію, даючи водієві кращий контроль над дросельною заслінкою потужного одноциліндрового двигуна і більш плавну їзду.
Вихлоп
Вихлопна система виконана з високоякісної нержавіючої сталі. Він прокладений якомога ближче до велосипеда, щоб зробити його тонким.
Airbox
Доступ до повітряного фільтру для обслуговування спрощений завдяки повітряній камері, розташованої під сидінням. Це спрощує обслуговування велосипеда і позбавляє від стресу в кінці довгого дня поїздки.

02. ШАСІ

Рама
Рама виготовлена з легких секцій труб з високоякісної хромомолібденової стали різної товщини. Цей тип збалансованої конструкції рами забезпечує високу жорсткість на кручення для кращої керованості і керованості, в той час як більш точно налаштована поздовжня гнучкість може поглинати енергію удару колеса, підтримуючи підвіску для зниження стомлюваності водія.
підрамник
Перевірені і надійні - ефективне використання заднього паливного бака в якості основного конструктивного елемента підрамника знижує вагу і усуває складність конструкції.
Маятник
Така конструкція маятника забезпечує оптимальне монтажне положення заднього амортизатора, забезпечуючи високу швидкість руху. Процес однокомпонентного лиття усуває будь-які невідповідності і слабкі місця, які можуть бути притаманні зварному маятнику.
потрійний зажим
Високоміцні ковані потрійні затискачі зі зміщенням 24 мм (регулюється до 22 мм), забезпечують надійне захоплення вилок для точного управління. Вони дозволяють регулювати кермо вперед і назад в чотирьох різних положеннях для оптимальної ергономіки водія.
Паливний бак
KTM 690 SMC R оснащений 13,5-літровим паливним баком, який діє як несуча частина шасі, що робить його більш жорстким і дає водієві оптимальні відчуття.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Кермо
Легкий конічний кермо шириною 808 мм має гумову опору для зменшення вібрації. Їх ширина і форма покликані забезпечити оптимальний контроль в будь-яких ситуаціях.
підніжки
Тонкий профіль, необхідний для максимального кута нахилу, забезпечується короткими підніжками, а знімна гумова вставка забезпечує комфорт в вуличних черевиках.
сидіння
Висота сидіння KTM 690 SMC R становить 890 мм, що спрощує доступ без шкоди для кута нахилу, а матеріал сидіння дрібнозернистий для зручного захоплення з шкіряними костюмами.

04. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

помічники вершника
Електронний впорскування палива, електронна система управління двигуном і система управління двигуном (EMS) дозволяють пропонувати інноваційні, але прості у використанні електронні допоміжні засоби для водія. Ці функції можна вибрати, скасувати вибір і використовувати для ефективного використання потужного двигуна LC4 нового покоління на набагато більш широкому діапазоні вулиць, поверхонь і умов.
режими їзди
Є два режими їзди: режим «Street» забезпечує спортивний відгук дросельної заслінки, де чутливий до поворотів MTC обмежує пробуксовку коліс і зводить до мінімуму задні колеса для оптимальної їзди по вулиці, в той час як режим «Sport» забезпечує більш агресивну реакцію дросельної заслінки з зменшеним контролем тяги (без чутливості до поворотів), щоб забезпечити занесення і повний контроль над ковзанням, призначеним для треку або дуже спортивного вуличного руху. Режими можна легко перемикати з керма, що робить можливою регулювання на льоту.
MTC (слідкування за відпрацьованими газами мотоциклів)
Система контролю тяги MTC (Motorcycle Traction Control), чутлива до кута нахилу, негайно реагує, як тільки швидкість обертання заднього колеса стає непропорційною дорожньої ситуації. Всього за мілісекунди MTC знижує потужність двигуна виключно плавним, ледь помітним втручанням дросельних заслінок, поки прослизання не знизиться до оптимальних пропорцій для обраного режиму їзди і поточного кута нахилу. Для особливо амбітних гонщиків можна відключити контроль тяги.
Quickshifter +
Quickshifter + використовує два датчики: один датчик на важелі перемикання передач визначає рух штока важеля перемикання передач, коли водій перемикає передачу на більш високу передачу, і система миттєво припиняє уприскування. Як тільки другий датчик виявляє включення передачі, він повторно застосовує уприскування і відкриває дросельну заслінку, забезпечуючи швидке і плавне дію при всіх відкриттях дросельної заслінки і частоті обертання двигуна. При перемиканні на знижену передачу система погоджує частоту обертання двигуна зі швидкістю більш низькою передачі.
Повороти ABS
Режим KTM Cornering ABS дозволяє водіям завжди використовувати повну потужність гальм в будь-яких умовах, з огляду на при цьому кут нахилу мотоцикла. У режимі Supermoto ABS вона діє тільки на переднє колесо, а чутливість до поворотів відключена. У крайніх випадках водій також може повністю відключити АБС.
Supermoto-ABS
АБС Supermoto дозволяє заблокувати заднє колесо і зменшити АБС на передньому колесі для хуліганів, які хочуть мати більший контроль над мотоциклом при перевищенні меж в поворотах.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
1-циліндровий 4-тактний двигун
Робочий об'єм
693 см³
Діаметр / Хід поршня
105/80 мм
Потужність
74 л.с./55 кВт
Обертаючий момент
73,5 Нм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Система змазки
Forced oil lubrication with 2 oil pumps
Охолодження
З рідинним охолодженням
Зчеплення
PASC (TM) slipper clutch, hydraulically actuated
Запалювання
Keihin EMS with RBW, twin ignition
CO2
90 г/км
Витрата палива, л/100км
3.87 л/100 км

Шасі

Рама
Chrome-moly tubular space frame, powder-coated
Передня підвіска
WP APEX 48
Задня підвіска
WP APEX with Pro-Lever linkage
Хід підвіски, передня / задня
215/204 мм
Передні гальма
Brembo four-piston radial fixed calliper, brake disc Ø 320 мм
Задні гальма
Single-piston floating calliper Ø 240 мм
ABS
Two-channel Bosch 9.1 MP ABS (incl. Cornering ABS and Supermoto mode Disengegable)
Ланцюг
X-Ring 5/8 x 1/4"
Кут нахилу вилки
63.6°
Висота по сідлу
890 мм
Обсяг бака
13,5 л
Вага (сухий)
147 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.