Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних
Залиште номер і ми Вам передзвонимо
Назвіться, і ми будемо звертатися до Вас по імені
Ваша заявка відправлена
Пошук
Мій кошик 0
1290 SUPER DUKE GT 2021

1290 SUPER DUKE GT 2021

РОЗШИРЕНИЙ СПОРТИВНИЙ ТУРИЗМ

KTM 1290 SUPER DUKE GT поєднує в собі характеристики міжзоряного V-образного двійника KTM 1290 SUPER DUKE R з комфортом і обладнанням, необхідним для денної двосторонньої зарядки, але з додатковими поліпшеннями, уточненнями і функціями.

Colors

01. ДВИГУН І ВИПУСК

двигун
Силова установка KTM 1290 SUPER DUKE GT на основі BEAST ідеально відповідає її суверенній зовнішнім виглядом. Володіючи 175 к.с. і 141 Нм крутного моменту, це такий же винищувач супербайків, як і прибережний круизер. Унікальне поєднання компонентів найвищої якості, таких як титанові впускні клапани, також об'єднано для забезпечення загальної надійності і забезпечення міжсервісний інтервалу до 15 000 км. Це багато гастролей!
кришка циліндра
Абсолютно ключовим елементом видатної продуктивності і плавного відгуку 1301-кубового двигуна 75 ° V-twin є передові головки блоку циліндрів з чотирма клапанами. Вони поєднують в собі запалювання з двома свічками, порти з оптимізованим потоком, легкі титанові клапани і резонаторні камери для самого плавного близнюка в місті.
Колінчастий вал
Чуйність і висока швидкість обертання двигуна KTM 1290 SUPER DUKE GT пояснюється малим зворотно-поступальним рухом колінчастого вала.
подвійне запалювання
Система запалювання з двома свічками управляє двома свічками запалювання різного розміру в кожній головці блоку циліндрів незалежно один від одного таким чином, що завжди досягається більш ефективне згорання і більш плавне, оптимально контрольована послідовність згоряння. Результат: більше потужності, кращий контроль, меншу витрату палива і менші викиди.
По проводам
Електронна система управління на KTM 1290 SUPER DUKE GT робить все можливе. Електронно переводячи команди дросельної заслінки в оптимальні положення дросельної заслінки для поточної ситуації їзди, він обробляє поворотні руху дросельної заслінки за допомогою електронних датчиків і відповідно активує дросельні заслінки за допомогою серводвигунів. Це означає більш плавний відгук дросельної заслінки, зменшуючи ймовірність тряски на низьких оборотах і мимовільного повороту колеса. Однак добровільні витівки передніх коліс легко можуть стати справою вашого майбутнього.
Зчеплення
Прослизає муфта не тільки відкривається, коли зворотний крутний момент двигуна стає занадто великим, але і допомагає, коли ви відкриваєте дросельну заслінку. Перший запобігає дестабілізуючу вібрацію задніх коліс при різкому гальмуванні або уповільнення; останній зменшує зусилля руки, необхідне для перемикання передачі, дозволяючи управляти зчепленням одним пальцем на спусковому гачку.
Поршні
При створенні поршнів KTM 1290 SUPER DUKE GT ми запозичили технологію Формули-1. Ковані конструкція поршня KTM 1290 SUPER DUKE GT забезпечує високу вантажопідйомність, незважаючи на надзвичайно коротку і легку конструкцію. Крім того, спідниці поршнів мають сучасне твердоанодірованное покриття. Це не тільки знижує тертя, але і забезпечує високу зносостійкість, що позитивно позначається на довговічності.
Вихлоп
Вихлопна система KTM 1290 SUPER DUKE GT повністю виготовлена з нержавіючої сталі і відповідає стандарту Euro4. Сотні запусків випробувальних стендів і комплексне моделювання підтвердили, що вихлопна система, в якій використовується вихлопна заслінка, вносить вирішальний вклад в надзвичайно плавну криву крутного моменту і чудові показники викидів в потужному двоциліндровому двигуні. І ми згадали звук? Поки він шепоче на низьких оборотах, від нього захоплює дух, коли ви чуєте високі ноти.

02. ШАСІ

Рама
Підказка в назві. KTM +1290 SUPER DUKE GT створений для швидкого і комфортного покриття грунту. Завдяки вишуканою ергономіці, підвісці з електронним регулюванням і вражаючому асортименту баків KTM 1290 SUPER DUKE GT стане ідеальним супутником у подорожі.
підрамник
Підставка KTM 1290 SUPER DUKE GT, розроблена для підтримки як пасажирського, так і повністю завантаженого багажника, відповідає ряду ключових можливостей для гіпер-турів.
Маятник
Односторонній маятник на KTM 1290 SUPER DUKE GT не тільки найлегший в своєму класі, але також ретельно виготовлений і має великі розміри - обнадійливий натяк на енергійне подорож на великі відстані.
підвіска
Інноваційна напівактивна підвіска WP забезпечує комфорт, безпеку і керованість KTM 1290 SUPER DUKE GT. Це дозволяє водієві легко регулювати налаштування підвіски одним натисканням кнопки, а просунута технологія датчиків подбає про деталі. Крім очікуваних налаштувань «Комфорт», «Вулиця» і «Спорт», гонщик також може врахувати зайву вагу на задню частину, за допомогою SCU (блок управління підвіскою), адаптує параметри демпфірування, навантаження і захисту від занурення в реальному часі. . Він також відстежує стан водія, використовуючи інформацію, надану набором датчиків ходу і акселерометрів, щоб забезпечити оптимальну роботу підвіски в будь-яких умовах.
Рульовий демпфер
Якщо ви пробули в дорозі досить довго, ви майже напевно зіткнетеся з грубим ділянкою асфальту. Завдяки надійному і чутливому рульовому демпфера WP, що входить в стандартну комплектацію KTM 1290 SUPER DUKE GT, неприємна віддача через кермо значно знижується.
Колеса
PIRELLI Angel GT, встановлений на KTM 1290 SUPER DUKE GT, пропонує ідеальне поєднання туристичних і спортивних якостей. Ці безкамерні шини для спортивного туризму встановлюються на легкосплавні диски, які виготовляються методом лиття під низьким тиском. Ці легковагі колеса не тільки роблять велосипед в цілому легше, але і мінімізують безпружинні маси і момент інерції, покращуючи і безпечне управління.
гальма
Більш ніж адекватне уповільнення забезпечується на передньому колесі двома радіально встановленими чотирипоршневими супортами типу Monoblock, захоплюючими плаваючі диски діаметром 320 мм. Відстань між важелем ручного гальма і кермом регулюється, так що важіль завжди знаходиться в межах досяжності для кожного водія. Переднє гальмо отримує ефективну підтримку від дискового гальма на задньому колесі, який має диск діаметром 240 мм і двухпоршневой супорт. Величезний потенціал гальм може бути використаний в повній мірі завдяки спортивно налаштованої антиблокувальною гальмівною системою. В ABS навіть є режим супермото, коли ви абсолютно відчуваєте, що хочете включити його під час відпустки.
Паливний бак
23-літровий паливний бак зі збільшеним запасом ходу в поєднанні з низькою витратою палива V-образного двоциліндрового двигуна 1290 легко забезпечує захоплюючі сотні кілометрів їзди, не піклуючись про заправної станції; важлива перевага для подорожей по безлюдних регіонах. Паливний бак також захищає нижню частину тіла водія від вітру і негоди, забезпечуючи додатковий комфорт на милю за милею.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Кермо
Мабуть, найважливіша частина KTM 1290 SUPER DUKE GT, кермо дає водієві повний контроль, від невеликих рульового управління до регулювання підвіски і режимів їзди одним натисканням кнопки. Навіть самі керма є мультірегуліруемимі, з ходом більше 22 мм і чотирма положеннями. Але найкраще те, що KTM 1290 SUPER DUKE GT в стандартній комплектації оснащується ручками з підігрівом.
перемикач режиму
Сторінки меню бортового комп'ютера вибираються і управляються за допомогою чотирьох клавіш управління перемикачем режимів на лівій рукоятці керма. Все дуже просто і інтуїтивно зрозуміло: «вгору» і «вниз» гортають меню, ліва кнопка вибирає потрібний пункт, права підтверджує. Клавішу виходу зліва від перемикача режимів можна натиснути в будь-який час, щоб повернутися на попередній рівень меню. По суті, дитяча гра.
Ручки з підігрівом
KTM 1290 SUPER DUKE GT оснащений ручками з підігрівом. Затишно.
підніжки
Гонщики можуть вибрати три положення для важеля гальма і перемикання передач, щоб відповідати різним розмірам взуття або просто знайти свої ідеальні переваги при перемиканні передач або гальмуванні.
Лобове скло
Унікальна конструкція лобового скла забезпечує максимальний захист водія від негоди і знижує шум вітру на швидкості. Також був розроблений покращений регулятор вітрового скла, який дає водієві можливість регулювання в 9 положеннях, при цьому одна рука тримається за дросель.

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Кузов
Агресивна маска фари і екран надають KTM 1290 SUPER DUKE GT спортивний, але функціональний вид.
Світлодіодні ліхтарі освітлення поворотів
KTM 1290 SUPER DUKE GT має ліхтарі освітлення повороту, вбудовані в паливний бак. Вони складаються з трьох світлодіодних сегментів, в яких в якості тригера використовується датчик кута нахилу системи MSC. Залежно від кута нахилу поворотний світло KTM може використовувати до всіх трьох сегментів, завжди даючи водієві ідеальний огляд того, куди він / вона їде. У ліхтарі освітлення поворотів вбудовані світлодіодні індикатори, які надають KTM 1290 SUPER DUKE GT унікальний і ексклюзивний вид.
Вбудоване кріплення для кофра
Пропонуються жорсткі кофри, оскільки KTM PowerParts можна легко встановити на інтегровану систему кріплення мотоцикла, зберігаючи при цьому спортивний вид і унікальний стиль мотоцикла. Зніміть кошика в одну мить, і відразу ж почніть крутити.
Щиток приладів
KTM 1290 SUPER DUKE GT оснащений повнокольоровим TFT-панеллю з регульованим нахилом 6,5 дюймів, запозиченої у товариша по стайні, KTM 1290 SUPER ADVENTURE. Це дає водіям повний огляд всієї інформації, що відноситься до мотоциклу, від режимів їзди до повороту. покрокова навігація за допомогою KTM MY RIDE. Розташування дисплея також було розроблено спеціально для KTM 1290 SUPER DUKE GT і забезпечує правильний баланс між інформацією та стилем. О, і ми згадували, що цей пристрій, зазначене нагородами?

05. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

помічники вершника
KTM 1290 SUPER DUKE GT оснащений безліччю передової електроніки, що дозволяє водієві повністю розкрити потенціал GT.
MSC (контроль стійкості мотоцикла) з C-ABS
Максимально безпечне уповільнення. Одним з компонентів комплексного пакету допомоги BOSCH MSC є система ABS, чутлива до кута нахилу. Створений на основі високоякісного модулятора 9ME, він об'єднує в собі таланти комбінованого гальмування передніх і задніх коліс і блискавичної і ефективної модуляції тиску з високоякісним обладнанням BREMBO, щоб створити саму передову гальмівну систему на ринку - ніхто не гальмує більше поступово або безпечно, навіть при екстремальних кутах нахилу.
TPMS (система контролю тиску в шинах)
Як випливає з назви, TPMS контролює тиск в шинах і дає вам уявлення про поточний тиску на TFT-дисплеї. У разі раптової втрати тиску, наприклад, через пошкодження шин, водієві на приладовій панелі буде видано попередження.
Світлодіодні ліхтарі на поворотах
KTM 1290 SUPER DUKE GT має світлодіодні ліхтарі освітлення повороту, вбудовані в паливний бак. Ліворуч і праворуч від паливного бака ліхтарі освітлення повороту складаються з трьох світлодіодних сегментів, що використовують датчик кута нахилу системи MSC. Залежно від кута нахилу поворотний світло KTM може використовувати до всіх трьох сегментів, завжди даючи водієві ідеальний огляд того, куди він їде. Світлодіодні індикатори, вбудовані в ліхтарі освітлення поворотів, надають автомобілю унікальний і ексклюзивний вид. В такому байці заслужено.
Режим Супермото
GT як і раніше є частиною сімейства DUKE. Маючи це на увазі, ми перенесли «режим Супермото», щоб дозволити захопленим гонщикам блокувати заднє колесо, при цьому АБС залишається активною на передньому колесі - необхідна умова для впевненого проходження повороту, коли заднє колесо верещить від захвату.
ATIR (автоматичне скидання покажчика повороту)
Після 10 секунд руху і відстані 150 метрів покажчик повороту автоматично зупиниться. При повторному натисканні під час більш тривалого очікування на перехресті рахунок знову починається з нуля. Велике поліпшення з точки зору безпеки, так як тепер неможливо забути скинути індикатори.
MTC (слідкування за відпрацьованими газами мотоциклів)
Система контролю тяги MTC (Motorcycle Traction Control), чутлива до кута нахилу, негайно реагує, якщо швидкість обертання заднього колеса непропорційна дорожньої ситуації. За кілька мілісекунд MTC знижує потужність двигуна надзвичайно плавним, ледь помітним втручанням дросельних заслінок, поки система не знизить прослизання до оптимальних пропорцій для обраного режиму їзди і поточного кута нахилу. Залежно від обраного режиму їзди система контролю тяги MTC допускає різні рівні ковзання на задньому колесі. У «Вуличному режимі» дещо більше, ніж в «дощової режимі», в той час як при виході з поворотів в «Спортивному режимі» допускається невелике ковзання потужності. Все це означає, що водій може зосередитися на бігу по дорозі і інших учасників дорожнього руху - гарантія максимальної продуктивності і максимального задоволення від їзди, але також вирішальний внесок в активну безпеку. Для особливо амбітних гонщиків, які хочуть насолодитися захоплюючим дух рухом KTM 1290 SUPER DUKE GT без будь-якої електронної допомоги, контроль тяги також можна відключити.
Quickshifter+
KTM 1290 SUPER DUKE GT оснащений гоночної системою Quickshifter +, яка дозволяє перемикати передачі вгору і вниз без використання зчеплення. Він зчитує вашу поїздку і реагує на неї, тому перемикання передач відбувається так само швидко, як і ви.
Cruise control
Тривалі поїздки по автомагістралях стануть ще простіше завдяки стандартному круїз-контролю KTM 1290 SUPER DUKE GT. Перемикачі на лівій стороні керма і дисплей на приладовій панелі TFT дозволяють водієві інтуїтивно налаштовувати і змінювати необхідну швидкість, так що ви отримаєте задоволення від гри з запасом енергії.
Регулювання ковзання двигуна (MSR)
Опціонально доступний MSR (Motor Slip Regulation) працює в напрямку, протилежному MTC. Якщо через швидке перемикання передач на більш низьку передачу або різкого виключення дросельної заслінки крутний момент двигуна занадто високий, поїздка по дротах відкриває дросельну заслінку рівно настільки, наскільки це необхідно для запобігання зсуву заднього колеса. Безпека на першому місці, але задоволення, яке приходить з цим, завжди на другому місці в KTM.
Контроль утримання на пагорбі (HHC)
Опциональная HHC (Hill Hold Control) запобігає випадкове відкочування мотоцикла назад. Він визначає, чи знаходиться 1290 Super Duke GT на схилі або в нерухомому стані. Після того, як гонщик відпустив гальмо, функція автоматично утримує гальма включеними до тих пір, поки велосипед не рушить уперед. Після цього гонщик може рушати з місця, не скочуючись назад, забезпечуючи плавний старт.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
2-циліндровий, 4-тактний, V 75°
Робочий об'єм
1301 cm³
Діаметр / Хід поршня
108/71 мм
Потужність
128,7 кВт
Обертаючий момент
141 Нм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Система змазки
Forced oil lubrication with 3 oil pumps
Охолодження
З рідинним охолодженням
Зчеплення
PASC (TM) slipper clutch, hydraulically actuated
Запалювання
Keihin EMS with RBW and cruise control, double ignition
CO2
133 г/км
Витрата палива, л/100км
5,99 л/100 км

Шасі

Рама
Chrome-moly tubular space frame, powder-coated
Передня підвіска
WP Semi-active suspension USD Ø 48 mm
Задня підвіска
WP Semi-active suspension monoshock
Хід підвіски, передня / задня
125/156 мм
Передні гальма
2 x Brembo monoblock four-piston radial fixed calliper, brake discs, floating. Ø 320
Задні гальма
Brembo twin-piston fixed calliper, brake disc. Ø 240
ABS
Bosch 9ME Combined ABS (incl. cornering ABS and supermoto mode, disengageable)
Кут нахилу вилки
65.1°
Дорожній просвіт
141 мм
Висота по сідлу
835 мм
Обсяг бака
23 л
Вага (сухий)
209 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.