Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних
Залиште номер і ми Вам передзвонимо
Назвіться, і ми будемо звертатися до Вас по імені
Ваша заявка відправлена
Пошук
Мій кошик 0
790 ADVENTURE R RALLY 2021

790 ADVENTURE R RALLY 2021

ПРИГОДА З НОВИМ екстримОМ

KTM 790 ADVENTURE R RALLY, виробництво якого заплановано всього на 500 одиниць, є обов'язковим мотоциклом обмеженої серії, який справить враження як на гонщика, так і на глядачів. Взявши і без того неймовірний KTM 790 ADVENTURE R і додавши найкращу підвіску, доступну від WP PRO COMPONENTS, ця машина стане самим позашляховим мотоциклом ADVENTURE в лінійці KTM. KTM 790 ADVENTURE R RALLY з підвіскою, максимально наближеною до заводської, а також з декількома іншими значними надбудовами, що поліпшують їзду, являє собою екстремальне поєднання хардкорних ралійних функцій і здатності долати великі відстані.

01. ДВИГУН І ВИПУСК

Двигун
LC8c - найкомпактніший двигун на ринку. Видаючи 95 к.с. (70 кВт) в поєднанні з сучасною електронікою і 6-ступінчастою секвентальною коробкою передач, а також з запасом ходу в 450 км, він є ідеальним поєднанням для екстремальних подорожей по бездоріжжю. На етапах транспортування плавність ходу забезпечується завдяки двом балансирним валів, які зводять до мінімуму вібрацію, а при тривалих міжсервісний інтервалах, що становлять 15 000 км, ви можете їздити цілими днями, не турбуючись.
кришка циліндра
У 8-клапанною голівці циліндрів DOHC встановлені здвоєні розподільні вали з ланцюговим приводом і дві свічки запалювання (по одній на циліндр). Распредвали зібрані, що робить їх легше кованих розподілвалів, а профіль кулачка був розроблений для створення особливо крутного моменту двигуна. Сталеві клапани відкриваються штовхачами пальців з DLC-покриттям, а гідравлічний натягувач ланцюга натягує кулачкову ланцюг.
балансирний вал
Коли ви пробиваєте ці великі довгі дні в сідлі - на асфальті, що з'єднує ділянки бездоріжжя - вібрації двигуна зводяться до мінімуму завдяки двом балансирним валів, один перед колінчастим валом, а інший в голівці циліндрів між двома розподільними валами.
циліндр
Алюмінієві циліндри з покриттям з Нікас є невід'ємною частиною Безрукавний кожуха двигуна. Конструкція циліндра з відкритим майданчиком забезпечує оптимальне охолодження, поліпшені виробничі допуски і знижує ймовірність викривлення циліндра під час виробництва.
поршні
Ковані поршні з трьома поршневими кільцями, з'єднаними шатунним підшипником ковзання, в поєднанні з поршневим пальцем з DLC-покриттям для зменшення ваги поршня і маси зворотно-поступального руху. Це призводить до більш швидкому обороту двигуна і дозволяє використовувати більш легкий колінчастий вал зі зменшеними обертовими масами і поліпшеним управлінням.
Шатуни
Високоякісні поршні з'єднані з колінчастим валом кованими шатунами, які утримуються підшипниками ковзання.
Колінчастий вал
Кований цілісний колінчастий вал надійно утримується на місці підшипниками ковзання зі зміщенням 75 градусів. Порядок включення 435 градусів видає звук, схожий на звук більшого двигуна LC8, що робить KTM 790 ADVENTURE R RALLY одним з його братів V-twin ADVENTURE при відкритті дросельної заслінки.
Картер
Картер двигуна з горизонтальним роз'ємом відлитий з алюмінію під високим тиском. Це дозволяє зменшити товщину стінок для зниження ваги і оптимізувати поверхні, що дало розробникам двигунів більше свободи при проектуванні. Циліндри відкритого типу інтегровані в картер двигуна.
Циркуляції масла
Циркуляція масла заснована на компактній системі напівсухого картера для мінімізації втрат на тертя. Масло активно відкачується з картера, картера зчеплення і коробки передач, що запобігає непотрібне протікання масла через двигун. Масляний піддон інтегрований в корпус масляного насоса разом з двома насосами (один продувний, один нагнітальний) і клапаном регулювання тиску. Для охолодження масла двигун оснащений маслоохладителем, аналогічним більшим двигунів LC8 V-twin.
Зчеплення PASC
PASC (Power Assist Clutch) вимагає мінімального участі водія для роботи. Прослизає муфта на LC8c аналогічна такій на LC8, але більш компактна і, отже, легше. Він запобігає дестабілізуючий деренчання задніх коліс при різкому гальмуванні або уповільнення. Це також знижує зусилля руки, необхідне для перемикання передач, дозволяючи управляти зчепленням одним пальцем, економлячи енергію при їзді.
Коробка передач
Багатошарова конфігурація 6-ступінчастою секвентальною коробки передач зменшує довжину двигуна, що робить його більш компактним. Перемикання передач відбувається дуже плавно, а за допомогою опціонального Quickshifter + перемикання на підвищену і знижену передачу без зчеплення може виконуватися без зусиль.
По проводам
Замість того, щоб управляти дросельною заслінкою в електронній системі вприскування за допомогою звичайного троса дросельної заслінки, в KTM 790 ADVENTURE RALLY використовується електронна схема управління. За допомогою електронних датчиків поворот ручки газу пускає в хід дросельну заслінку за допомогою серводвігателя. Мало того, що це відбувається миттєво і ефективно, система управління автомобілем дозволяє набагато більше. Він електронним чином переводить команди дросельної заслінки водія в оптимальне положення дросельної заслінки для поточної ситуації їзди і для найбільш лінійної подачі потужності. Система управління двигуном пропонує велику свободу при виборі відчуття від двигуна, і без неї такі функції, як MTC (Motorcycle Traction Control) і Quickshifter +, були б неможливі.
Вихлоп
Встановлено титановий глушник AKRAPOVIC Slip-on Line, щоб додати байку ралійний вид. Використання високоякісного титанового матеріалу дозволяє заощадити близько 30-40% ваги в порівнянні зі стандартним глушником, не кажучи вже про агресивний «гарчання», яке оголошує про наміри мотоцикла в плані продуктивності.
Повітряний фільтр
Новий KTM 790 ADVENTURE R RALLY відрізняється легким доступом до повітряного фільтру для очищення і обслуговування, навіть якщо ви перебуваєте в самому віддаленому місці під час поїздки. Повітряна камера розташована під сидінням, а повітрозабірник знаходиться в задній частині велосипеда. Це означає, що крім легкого доступу до повітряного фільтру, сидіння і бак можна було тримати низько, а велосипед можна було зробити вже там, де це важливо: в області ніг. Це також дозволило краще розмістити електроніку для збереження централізації маси.
Охолодження
На даний момент важливо, щоб двигун LC8c залишався холодним, щоб підтримувати його підвищену потужність і продуктивність. Завдяки дизайну KTM 790 ADVENTURE R RALLY і передової технології охолодження, можна продовжувати старанно працювати, годинами досліджуючи спеку.

02. ШАСІ

Рама
Загальна геометрія KTM 790 ADVENTURE R RALLY була розроблена для легкої, спортивної керованості на вулиці, комфортної їзди на великі відстані і вражаючих позашляхових характеристик. При проектуванні велика увага приділялася міцності, тому для зменшення ваги і габаритів використовується трубчаста сталева рама CroMo, в якій двигун діє як напружений елемент. Всі дизайнерські та інженерні інновації спрямовані на забезпечення компактних розмірів і легкості.
підрамник
Коли ви повністю завантажені для пригод, мотоцикл під ним повинен витримати найскладніші випробування. Сталевий гратчастий підрамник був розроблений, щоб бути компактним, легким, а також досить міцним, щоб перевозити пасажира і багаж у важких умовах, які можна очікувати при виході за рамки звичайних пригод.
Маятник
Литий під тиском маятник з відкритою гратами - візитна картка лінійки KTM ADVENTURE. Він точно виготовлений з оптимальною жорсткістю і при цьому володіє відмінними характеристиками вигину. Задній амортизатор з'єднується безпосередньо з маятником, зменшуючи складність і деталі, а також покращуючи відчуття поведінки мотоцикла для водія. Щодо довгий маятник допомагає поліпшити зчеплення з дорогою, стійкість і настройку підвіски.
підвіска
Підвіска WP PRO COMPONENTS - відмінна риса цього мотоцикла. На ринку немає іншого серійного мотоцикла ADVENTURE з таким рівнем підвіски. Виготовлені в відповідності зі строгими стандартами на окремій виробничій лінії, і вилка, і амортизатор не тільки володіють видатними характеристиками, але і відразу ж впізнати за їх високоякісної обробці. Хід підвіски спереду і ззаду становить 270 мм, що на 30 мм більше в порівнянні з KTM 790 ADVENTURE R. Це дозволяє водієві долати перешкоди сильніше і швидше, зберігаючи при цьому більш високий рівень комфорту. По суті, у гонщика є набагато більше контролю в більш широкому діапазоні ситуацій, від високошвидкісних криків до вузьких і технічних одиночних трас.
Передня вилка
У легкій вилці WP XPLOR PRO 7548 використовується технологія конічного клапана, яка представляє собою унікальну систему клапанів, яка забезпечує практично безмежні характеристики демпфірування. Він поєднує в собі чудовий комфорт з відмінним опором дну. Зовнішні регулювання дають гонщику можливість легко налаштовувати параметри, які зазвичай досягаються тільки шляхом зміни набору внутрішніх прокладок. Конічний клапан дозволяє відкривати необмежену кількість разів, тому жорсткість підвіски знижується, а закрита конструкція картриджа забезпечує зниження тертя, стабільну роботу протягом більш тривалого періоду часу і поліпшену реакцію.
потрійні затискачі
Потрійні затискачі з легкого сплаву відрізняються міцністю і жорсткістю, що забезпечує стійкість і достатню гнучкість, щоб точно відчувати, що робить шасі. Вони також пропонують широкий діапазон регулювання, щоб райдери могли знайти ідеальне положення керма, незалежно від їх розміру і стилю їзди.
Задній амортизатор
Професійний амортизатор WP XPLOR PRO 6746 для KTM 790 ADVENTURE R RALLY був розроблений з використанням досвіду, накопиченого за багато років успішних ралійних змагань. Завдяки новітнім компонентів з низьким коефіцієнтом тертя, амортизатор забезпечує найвищий рівень демпфірування, знижуючи фізичне навантаження на гонщиків. Він використовує прогресивну систему демпфірування (PDS) і повністю регулюється. Демпфірування стиску на високій і низькій швидкості, демпфірування відбою і попередній натяг пружини можна регулювати ззовні за допомогою стандартних інструментів.
Колеса
Пригода довше і складніше, ніж будь-коли раніше! KTM 790 ADVENTURE R RALLY оснащений високоміцними ободами DID DIRT STAR. Розмір коліс 21 x 2,15 дюйма і 18 x 4,00 дюйма. 21-дюймові передні і 18-дюймові задні колеса зі спицями спеціально розроблені для подорожей по бездоріжжю. Маючи багаторічний досвід і успіхи в найскладніших бездоріжжю і ралі-рейдах, ви можете з повною упевненістю відправитися в найвіддаленіші куточки природи. Для екстремальної їзди доступні додаткові, трохи вужчі колеса KTM PowerParts, які ближче до профілю змагань ендуро, і на них можна їздити з мусами.
Шини
На KTM 790 ADVENTURE R RALLY встановлюються легкі і довговічні шини для пригод METZELER Karoo 3 з камерами. Через використання трубок додатковий TPMS більше не може бути встановлений.
Гальма
Гальмівна здатність KTM 790 ADVENTURE R RALLY посилюється двома гальмівними дисками діаметром 320 мм з 4-поршневими, радіально встановленими супортами спереду і гальмівним диском діаметром 260 мм, що приводиться в дію подвійним поршневим плаваючим супортом ззаду. Комбінація передніх і задніх гальм забезпечує ідеальне поєднання керованості і гальмівної здатності в будь-яких умовах їзди.
Паливний бак
20-літровий паливний бак з низькою посадкою займає центральне місце в інноваційному дизайні цього мотоцикла. Оскільки основний обсяг бака розташований якомога нижче, центр ваги знижується для поліпшення керованості. Крім того, при вставанні велосипед залишається вузьким в області колін для контролю при їзді по бездоріжжю. Більше простору дозволяє використовувати більш пряме і низьке сидіння для свободи пересування і кращого доступу. На додачу до всього, є винятковий запас ходу близько 450 км на відкритій дорозі і легка, але міцна захист бака з вуглецевого волокна, яка дає водієві упевненість при виїзді на більш складну місцевість.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Рульове управління
Алюмінієвий конічний кермо забезпечує максимальний контроль, забезпечуючи зручну посадку. Кермо можна встановити в шести різних положеннях, що забезпечує діапазон регулювання 30 мм, що дозволяє підібрати індивідуальний варіант.
Сидіння
Висока, спеціально призначене для гонок пряме сидіння - чітке вираження ралійних намірів цього мотоцикла. Цільне сидіння підвищує ергономіку їзди по бездоріжжю, полегшуючи перехід від сидіння до стояння. Сидіння, розроблені для KTM 790 ADVENTURE і KTM 790 ADVENTURE R, також можуть бути встановлені для зменшення дорожнього просвіту, підвищення комфорту або виключно по особистому смаку.
Підніжки
Підніжки для ралі забезпечують краще зчеплення з дорогою і більш широку платформу для більшого комфорту при стоянні на велосипеді. Також можуть бути встановлені стандартні підніжки KTM 790 ADVENTURE R.
Вітрове скло
KTM 790 ADVENTURE R RALLY має короткий лобове скло. Більш низький профіль дозволяє водієві більш вільно переміщатися по велосипеду, коли він стоїть, і забезпечує безперешкодний огляд прямо перед велосипедом, навіть коли екран покритий брудом. Більш високий екран від KTM 790 ADVENTURE також може бути встановлений для більшого захисту від вітру. Екран і крильця прозорі, а не димчасті, для поліпшення видимості і відчуття легкості.

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Кузов
Давай сильніше і дольшеКузов KTM 790 ADVENTURE R RALLY зведений до мінімуму. Колір міцного пластику зберігає свій зовнішній вигляд навіть при появі подряпин. Бензинові спойлери і задні бічні панелі трохи ширше сидіння для кращого управління і зменшення зносу сидіння. Маска світлодіодним фари зменшена, запозичуючи дизайнерські рішення ралійних мотоциклів KTM, щоб створити тонку і легку передню частину.
Графіка
Абсолютно новий і унікальний колір, а також графіка, більше, ніж данина поваги зусиллям KTM Factory Racing, прикрашають цю машину ADVENTURE обмеженого випуску.

05. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

фара LED
Світлодіодні ліхтарі використовуються на KTM 790 ADVENTURE R RALLY в якості основної фари. Вони забезпечують відмінне освітлення і огляд, а також дивно компактні, що допомагає зменшити загальний обсяг мотоцикла.
TFT-дисплей
Зчитування цінної інформації, такої як лічильник пройденого шляху, запас палива, настройки ABS і режими їзди, на льоту стало простіше завдяки 5-дюймовому повнокольорові сучасному TFT-дисплею. Гонщик може вибрати, яку інформацію і де він хотів би відображати на екрані. Конфігурація дисплея варіюється і автоматично адаптується до змін навколишнього освітлення. Лічильник оборотів блимає, показуючи, коли потрібно перемикатися.
Допомога вершника
Електронні системи допомоги водієві забезпечують більший контроль, продуктивність і задоволення для водія в ширшому діапазоні обставин. Розроблено для поліпшення їзди з використанням новітніх технологій ABS і MTC (Motorcycle Traction Control), а також різних режимів їзди. Ці функції, спеціально призначені для швидкої і легкої настройки різних засобів допомоги водієві відповідно до постійно мінливих умов їзди, можуть бути обрані, скасовані і використані для максимального використання інноваційних технологій і обладнання велосипеда в набагато ширшому діапазоні місцевості і умов.
MTC (слідкування за відпрацьованими газами мотоциклів)
MTC (Motorcycle Traction Control) - це система контролю тяги, чутлива до кута нахилу, яка негайно реагує на момент, коли швидкість обертання заднього колеса стає непропорційною дорожньої ситуації. За лічені мілісекунди MTC знижує потужність двигуна надзвичайно плавним, ледь помітним втручанням дросельних заслінок до тих пір, поки прослизання не зменшиться до оптимальних пропорцій для обраного режиму їзди і поточного кута нахилу. Для особливо амбітних гонщиків можна відключити контроль тяги.
Повороти ABS
Система KTM на поворотах дозволяє гонщикам завжди використовувати повну потужність гальм, в той час як система регулює гальмівне тиск відповідно до кута нахилу мотоцикла для більш безпечного і передбачуваного гальмування в більш широкому діапазоні умов і сценаріїв. Його можна відключити для бездоріжжя.
Offroad ABS
Вимоги до гальмування на піску, бруду, гравії або каменях сильно відрізняються від передбачуваного зчеплення з асфальтом. При виборі «АБС для бездоріжжя» функція АБС відключається на задньому колесі, в той час як втручання АБС на передньому колесі зменшується, а дані датчика кута нахилу ігноруються, щоб врахувати безліч можливих сценаріїв повороту, рульового управління і управління на бездоріжжі, де площину руху може варіюватися (наприклад, нахилятися до насипу, колії або піщаній дюні). Це дозволяє водіям заблокувати заднє колесо, яке можна використовувати для повороту в повороти, що є корисним навиком для досвідчених гонщиків, які прагнуть максимізувати свої враження від їзди по бездоріжжю. «Offroad ABS» знижує переважання ABS на передньому колесі на більш пухких поверхнях, що краще врівноважує пристойну гальмівну здатність з надійним гальмуванням в грязі. Ці настройки були розроблені для максимальної потужності гальмування з мінімальним втручанням електроніки у всіх сценаріях. Якщо ви їдете по бездоріжжю, використовуйте цей режим, щоб повністю розкрити динамічний потенціал вашого KTM 790 ADVENTURE R RALLY на найскладнішій місцевості.
Режим їзди по бездоріжжю
«Режим їзди по бездоріжжю» використовує складні датчики для адаптації потужності до використання на бездоріжжі. Що це означає? Оптимізовані рівні пробуксовки коліс для максимального руху вперед на пухких поверхнях. Як це працює? Пікова потужність трохи знижується, реакція дросельної заслінки згладжується, а величина проковзування коліс, що допускається до електронного втручання, регулюється для відповідної компенсації. На пухких поверхнях і поверхнях з поганим зчепленням деякий прослизання коліс дійсно необхідно для ефективного руху вперед. Ця функція дозволяє водієві в значній мірі знизити зчеплення з дорогою, що полегшує управління задніми колесами в стилі бездоріжжя. У цьому режимі не використовується функція Anti-Wheelie, тому водії можуть легко долати перешкоди переднім колесом. На відміну від інших режимів, «Режим їзди по бездоріжжю» не залежить від кута нахилу, що означає, що контроль тяги не втручається, коли гонщик використовує берму, піщані дюни або колію для нахилу в поворот при русі по бездоріжжю.
режим ралі
У більш просунутому «режимі ралі» гонщик може більш вільно адаптувати характер потужності і реакції мотоцикла. «Режим ралі» дає ще більш спортивну версію рівня відгуку дросельної заслінки, пропонованого в режимі їзди по бездоріжжю. Регулювання пробуксовки задніх коліс може бути змінена на 9 рівнях, починаючи від високого рівня втручання 9 (порівнянного з рівнем втручання в «вуличному» режимі) до іншого крайнього значення, коли втручання практично відсутня на рівні 1, з 7 послідовними ступенями регулювання. втручання між ними. За допомогою цих налаштувань регулювання ковзання може бути дуже точно узгоджена зі станом поверхні, рівнем навичок гонщика і вимогами їзди. Зниження рівня ковзання також може допомогти у збереженні шин і енергії водія на більш тривалий час при тривалих поїздках або поїздках на великі відстані.
KTM MyRide
За допомогою системи KTM MY RIDE до велосипеда можна підключити смартфон, що дає водієві можливість приймати телефонні дзвінки, слухати музику і використовувати додатковий додаток для навігації (додаткова інформація доступна на www.ktm.com/my -поездка).

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
2-циліндровий, 4-тактний, parallel twin
Робочий об'єм
799 см³
Діаметр / Хід поршня
88/65,7 мм
Потужність
70 кВт
Обертаючий момент
88 Нм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Система змазки
Forced oil lubrication with 2 oil pumps
Охолодження
З рідинним охолодженням
Зчеплення
PASC™ antihopping clutch, mechanically operated
Запалювання
Bosch EMS with RBW
CO2
98 г/км
Витрата палива, л/100км
4.19 л/100 км

Шасі

Рама
Chromium-Molybdenum-Steel frame using the engine as stressed element, powder coated
Передня підвіска
WP XPLOR PRO 7548
Задня підвіска
XPLOR PRO 6746
Хід підвіски, передня / задня
270/270 мм
Передні гальма
2x radially mounted 4 piston caliper Ø 320 мм
Задні гальма
2 piston floating caliper Ø 260 мм
ABS
Bosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS and offroad mode, disengageable)
Ланцюг
X-Ring 5/8 x 1/4"
Кут нахилу вилки
63.7°
Дорожній просвіт
263 мм
Висота по сідлу
910 мм
Обсяг бака
20 л
Вага (сухий)
189 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.