ПОТУЖНІСТЬ І ПРОДУКТИВНІСТЬ

KTM 350 SX-F як і раніше демонструє чудове поєднання потужності і маневреності. Він має виняткове співвідношення потужності і ваги з обертовим моментом, аналогічним крутним моментом 450-го, без втрати маневреності 250-ий. Якщо ви шукаєте більш одного переваги, цей потужний і легкий гонщик об'єднує всі ваші потреби в один домінуючий пакет з серйозним чемпіонським досвідом, який підтверджує це.

ДВИГУН І ВИПУСК

Двигун
Головка циліндра
Головка блоку циліндрів на KTM 350 SX-F - це ключ до його чудовою потужності. Він оснащений двома верхніми розподільчими з оптимізованими на тертя надтонкими поверхнями, з'єднаними з штовхачами пальців з DLC-покриттям, які активують чотири легких титанових клапана (впускний 36,3 мм, випускний 29,1 мм). Інженери KTM максимально збільшили витрата, забезпечивши оптимальний діапазон потужності з видатною продуктивністю в усьому діапазоні 13 400 об / хв.
Колінчатий вал
Колінчастий вал KTM 350 SX-F має жорстку конструкцію і використовує короткий і легкий шатун, що сприяє неймовірно динамічної і ефективної передачі потужності. Підшипник шатуна має дві вкладиші підшипника з примусовою посадкою, які встановлюються безпосередньо на шатун. Така конструкція є передумовою виключно високих обертів двигуна і неперевершеною потужності 350 куб. Конструкція також збільшує довговічність, дозволяючи збільшувати інтервали обслуговування колінчастого вала, що призводить до менших зусиль і витрат, а також до більшого часу, що витрачається на два колеса.
Картери і кришки двигуна
Компактні корпусу двигуна виробляються з використанням процесу лиття під високим тиском, який допомагає знизити вагу, зберігаючи при цьому міцність і довговічність. Конструкція дозволяє оптимально розташувати вали близько до центру тяжіння, що призводить до ідеальної централізації маси і полегшення їзди. Кожухи двигуна мають продуману структуру поверхні, яка знижує знос черевиків гонщика, зберігаючи їх свіжий вигляд, як в той день, коли ви їх купили.
Трансмісія
KTM 350 SX-F оснащений надійною 5-ступінчастою коробкою передач. Передавальні числа були запозичені у його попередника і ідеально підходять для треку MX. Ще одна родзинка трансмісії - важіль перемикання передач, який не допускає забруднення. Подібно конструкції підніжки, він запобігає накопиченню бруду і гарантує, що наступна передача завжди доступна, незалежно від умов.
Система управління двигуном
Сучасна система управління двигуном KEIHIN з електронним уприскуванням палива оснащена дросельною заслінкою діаметром 44 мм. Розташування інжектора на меті гарантувати оптимальне розпилення палива і повітря на шляху до камери згоряння, що призводить до миттєвого відгуку і максимальної продуктивності при відкритті дросельної заслінки. Також існують окремі системи для холодного пуску і регулювання холостого ходу. ЕБУ має карти, які були розроблені для точної відповідності вихлопу і голівці блоку циліндрів, з опціями для регулювання тяги і контролю запуску. Він також надає різні карти для кожної передачі відповідно до інформації, отриманої від датчика передачі, забезпечуючи максимальну потужність при перемиканні передач.
Циліндр та поршень
У циліндрі діаметром 88 мм встановлений легкий кований поршень коробчатого типу з перемичкою, виготовлений за найвищими стандартами компанією CP. Він має надзвичайно жорстку конструкцію і унікальну форму корони, яка підходить для камери згоряння з високим стисненням. Ступінь стиснення складає 14: 1, і завдяки поєднанню малих тих, хто вагається мас двигун демонструє надзвичайно яскраві характеристики.
Балансувальний вал
Щоб врівноважити масові сили, створювані KTM 350 SX-F, двигун оснащений багатофункціональним уравновешивающим валом. Він ефективно знижує вібрацію під час роботи водяного насоса і ланцюга приводу ГРМ.
Зчеплення
Муфта DS (діафрагмове сталь) буквально повертає управління в руки гонщика. Він оснащений міцною нероз'ємною кошиком зчеплення і первинної шестернею, виготовленими з високоміцної заготовки зі сталі, що гарантує неперевершену надійність. Він оснащений надзвичайно жароміцних сталевими несучими фрикційними дисками, які попередньо натягнуті за допомогою диафрагменной пружини, що забезпечує найбільш ефективне відключення зчеплення. Така конструкція істотно знижує робоче зусилля, необхідне для витягування зчеплення, і її спрощує гідравлічна система Brembo S.p.A.
Стартер
У стандартному електричному стартері KTM 350 SX-F використовується перевірений привід стартера і потужний стартер виробництва Mitsuba. Він забезпечує швидкий і надійний старт, заощаджує ваш дорогоцінний час і енергію, коли вам це потрібно найбільше, і завжди забезпечує максимально сильний фініш гонки.
Електронне управління
На всіх чотиритактних моделях поряд з лівої рукояткою знаходиться багатофункціональний перемикач карти на кермі з інноваційними функціями управління; регулятор тяги; криві управління пуском і альтернативної потужності (стандартна; розширена). TRACTION CONTROL - це унікальна функція, яка гарантує більш ефективне зчеплення з дорогою і кращий контроль при прискоренні мотоцикла, особливо в складних дорожніх умовах. Його можна активувати перемикачем карти на кермі під час їзди. Простим натисненням двох кнопок на холостому ходу гонщик також може активувати УПРАВЛІННЯ запуском, забезпечуючи найбільш ефективний старт. Перемикач карти також дає гонщикові можливість вибрати альтернативну карту потужності крім стандартної конфігурації, надаючи йому варіанти під час гонки.
Охолодження
Підтримка оптимальної температури двигуна має вирішальне значення для забезпечення постійної потужності протягом всієї поїздки. KTM 350 SX-F має радіатори, розташовані нижче центра ваги. Їх дизайн ідеально поєднується з кожухами та забезпечує відмінну тонкість і ергономічність. Використовуючи технологію CFD (обчислювальна гідродинаміка) разом з продуманою схемою контуру охолоджувальної рідини, інноваційна система забезпечує оптимальну температуру двигуна для максимальної продуктивності в будь-яких умовах. Радіатори також оснащені спеціальними протекторами, які служать не тільки в якості захисту від летять каміння і сміття, а й як скоби, яка розсіює енергію навколо радіаторів в разі удару.
Глушник
Коли справа доходить до потужності і продуктивності, вихлоп на всіх 4-тактних моделях відіграє ключову роль і забезпечує неперевершений рівень потужності. Він має колекторну трубу для конкретної моделі з удосконаленим резонатором, званим FDH (Flow Design Header), який представляє собою невелику камеру навколо труби. Конструкція дозволяє демонтувати вихлопну систему без зняття амортизатора, а також забезпечує кращий доступ до амортизатора. Алюмінієва втулка, торцева кришка і внутрішня конструкція глушника забезпечують більш тонку ергономіку, роблячи велосипед більш вузьким, без шкоди для нормативних меж шуму.

ШАСІ

Рама
Як і у всій лінійці SX, рама KTM 350 SX-F професійно виготовлена ​​з труб з гидроформованной хромомолібденової стали, зварених роботом для забезпечення найвищого рівня постійної якості. Ретельно розрахована жорсткість рами забезпечує високу керованість і ідеально поєднується з підвіскою, забезпечуючи відмінну маневреність і стійкість на високих швидкостях. Всі рами 2021 KTM SX мають високоміцне порошкове покриття та поставляються зі стандартними протекторами рами. Підрамник виготовлений з легкого алюмінію і забезпечує прекрасні відчуття водія, а також забезпечує легке переміщення по сидінню.
Маятник
Цілісний маятник KTM 350 SX-F виготовляється методом лиття під тиском, що забезпечує виняткову міцність при мінімально можливій вазі. Він пропонує широкий діапазон регулювання заднього колеса, що дозволяє використовувати більш коротку колісну базу на більш крутих звивистих трасах або довшу колісну базу для більшої стійкості на більш довгих і нестійких трасах. Маркування ланцюга маятника видно зверху, що робить регулювання простіший і точною.
Колеса
KTM використовує легкі, оброблені на верстаті з ЧПУ маточини і високоякісні обода Excel на всіх моделях SX, що гарантує максимальну стабільність і мінімальна вага. Ніпелі з алюмінієвими спицями мають конструкцію, яка дозволяє знизити частоту затяжки спиць. Колеса оснащені новітніми шинами Dunlop Geomax-MX33, що забезпечують максимальне зчеплення і стійкість, ефективно передаючи всю потужність на землю.
Передня підвіска
Все повнорозмірні моделі KTM SX оснащені надлегкої виделкою WP XACT з технологією AER і мають оновлені налаштування для 2021 року. Це вилка з пневматичною підвіскою вартістю 48 мм з окремими функціями на кожній ніжці вилки і функціями демпфірування на вилці. права сторона і Пневморессора зліва. Ліва нога оснащена двухкамерной системою з капсульованих повітряним картриджем, що допомагає запобігти втраті тиску повітря. По суті, це означає, що в рідкісному випадку протікання зовнішнього ущільнення внутрішній тиск картриджа утримує байк в нормальному положенні. Пневматична ресора виключно проста у використанні і може бути відрегульована під будь-яку вагу гонщика за допомогою одного повітряного клапана і повітряного насоса, що поставляється з велосипедом. Права опора вилки включає в себе демпфуючий картридж, щоб відповідати вимогам однієї демпфирующей стійки, і може бути відрегульована відповідно до умов траси і уподобаннями гонщика. Крім того, верхні ковпачки вилки мають новий дизайн для поліпшеної легкого регулювання (стиснення) зверху, відскоку знизу, 30 клацань кожна).
Задня підвіска
Все повнорозмірні моделі KTM SX оснащені моноамортизатором WP XACT, який був розроблений для роботи як єдине ціле з усією архітектурою рами і маятника, а також системою навішування і виделкою WP XACT AER. Він оснащений високоякісними обробленими і анодованими компонентами, які додають нотку класності і надають йому привабливість, що виходить за рамки простої функціональної необхідності. Він повністю регулюється, включаючи високошвидкісне і низькошвидкісне стиснення, що дозволяє вам точно налаштувати амортизатор відповідно до будь-якої трасою і уподобаннями гонщика.
Потрійний зажим
Всі моделі KTM SX оснащені потрійними зажимами найвищої якості, обробленими на верстаті з ЧПУ, які стали торговою маркою KTM. Потрійний затиск має точно розраховані жорсткість і зміщення (зсув 22 мм для всіх моделей), щоб відповідати характеристикам вигину рами і вилки. Результат - передня частина, яка працює в ідеальній гармонії, позитивно впливаючи на загальну керованість і стабільність. Фіксація керма з гумовим демпфуванням знижує вібрацію, а також допускає деяку регулювання з 2 різними монтажними положеннями. Лічильник мотогодин входить в стандартну комплектацію верхнього потрійного затиску на всіх моделях SX, інформуючи гонщика про кількість годин, витрачених на розбирання траси, і про терміни наступного обслуговування.
Гальма
Високотехнологічні гальма Brembo S.p.A завжди були стандартним обладнанням усіх мотокроссовой мотоциклів KTM. У поєднанні з легкими хвилястими дисками відома система забезпечує високий рівень ефективності гальмування, дозволяючи вам обійти суперників.
Паливний бак
Всі моделі лінійки KTM SX оснащені легкими поліетиленовими паливними баками. Форма паливного бака забезпечує тонку ергономіку без шкоди для 7-літрового паливного бака. Кришка заливної горловини має внутрішню різьбу, яка забезпечує легке і надійне закриття.
Airbox
Повітряна камера на KTM 350 SX-F забезпечує оптимальну динаміку потоку і разом з впускними трубками забезпечує максимальну потужність і швидку реакцію дросельної заслінки. Незважаючи на очевидні переваги в продуктивності, конструкція також забезпечує максимальний захист від забруднення повітряного фільтру. Великий повітряний фільтр Twin-Air встановлений на ретельно продуманої жорсткої клітці, що зводить до мінімуму неправильну установку. Як і в попередніх моделях, обслуговування фільтрів виконується швидко і легко і не вимагає інструментів - стандартна оригінальна функція від KTM.

ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Сидіння
Всі моделі KTM SX оснащені сидінням, яке ідеально відповідає динамічної ергономіці, орієнтованої на робочі характеристики. Оббивка сидіння забезпечена силіконовими смужками, які забезпечують краще зчеплення з дорогою для водія. Сидіння зручно кріпиться до велосипеда за допомогою одного довгого бічного гвинта, що робить його надійним і простим в зверненні.
Кермо
Все повнорозмірні моделі KTM SX оснащені однаковим високоміцним алюмінієвим конічним кермом виробництва NEKEN. Кермо закріплений на гумових амортизаторах, які дозволяють приймати два різних положення. У стандартну комплектацію керма входить вулканізована рукоятка ODI з правого боку і зручна що фіксується рукоятка ODI, яка не вимагає використання дроту або клею, зліва.
Підніжки
Складні «забруднюють» підніжки запобігають засмічення осі підніжки навіть при копанні в глибоких коліях. Шукаєте більш високу позицію для верхової їзди? Потім просто встановіть підніжки моделей EXC 2019 року, які на 6 мм вище, ніж у версій SX.

ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Наліпки
Проста поїздка на KTM 350 SX-F привертає увагу глядачів, але нова інкрустована графіка виразно змушує їх поглянути ще раз.

ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Акумулятор
Всі моделі SX-F оснащені потужною надлегкої літій-іонної стартерной батареєю 2 Ач, що забезпечує швидкий і ефективний запуск двигуна, особливо в холодних погодних умовах. Регулятор напруги і конденсатор, а також всі електричні компоненти зібрані в загальній зоні під сидінням, що робить всю систему компактною і надійною.
TRACTION CONTROL
TRACTION CONTROL - це дуже корисна функція, яка гарантує більш ефективне зчеплення з дорогою і кращий контроль над мотоциклом при прискоренні на мокрій або слизькій твердої поверхні. Його можна активувати перемикачем карти на кермі під час їзди.
LAUNCH CONTROL
Натиснувши обидві кнопки на перемикачі карти, гонщик може активувати УПРАВЛІННЯ запуском, що забезпечує більш ефективний старт зі стартових воріт. Він знижує максимальну швидкість двигуна в найперший момент запуску, щоб забезпечити кращий контроль. Контрольна лампа EFI, встановлена на верхніх потрійних затисках, блимає, коли функція активна.
Електронне управління
Одним натисканням кнопки перемикач карти дає водієві можливість вибирати між стандартними настройками карти і агресивнішою картою для суглинних ґрунтових умов з високим зчепленням. Це особливо корисно при зміні умов траси або для гонщика, який хоче більшого контролю, оскільки він починає втомлюватися.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
1-циліндровий, 4-тактний двигун
Робочий об'єм
349.7 cm³
Діаметр / Хід поршня
88/57,5 мм
Запуск
Електростартер
КПП
5-ступінчаста
Зчеплення
Wet multi-disc clutch, Brembo hydraulics
Запалювання
Keihin EMS

Шасі

Рама
Central double-cradle-type 25CrMo4 steel
Передня підвіска
WP XACT-USD, Ø 48 mm
Задня підвіска
WP XACT Monoshock with linkage
Хід підвіски, передня / задня
310/300 мм
Передні гальма
Дискові ø260 мм
Задні гальма
Дискові ø220 мм
Ланцюг
5/8 x 1/4"
Дорожній просвіт
370 мм
Висота по сідлу
950 мм
Обсяг бака
7 л
Вага (сухий)
99,5 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.