Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних
Залиште номер і ми Вам передзвонимо
Назвіться, і ми будемо звертатися до Вас по імені
Ваша заявка відправлена
Пошук
Мій кошик 0

часткова ГОНКА

Довгоочікуване повернення в лінійку KTM - довгоочікуваний KTM 450 SMR. Він заснований на який виграв чемпіонат KTM 450 SX-F, який є перевіреною формулою і є галузевим стандартом. Він поєднує в собі переваги KTM 450 SX-F і наші гени READY TO RACE, а до 2021 року ця машина забезпечує чудову продуктивність і простоту в зверненні. Він відрізняється надзвичайно компактною головкою блоку циліндрів з одним верхнім розподільчим і разом з ефективним електронним уприскуванням палива забезпечує максимально ефективне управління потужністю. Він оснащений компонентами преміум-класу, що робить його найбільш повній і конкурентоспроможної моделлю в сегменті гонок Supermoto.

01. ДВИГУН І ВИПУСК

двигун
Коли потрібна максимальна потужність, немає альтернативи приголомшливому двигуну KTM 450 SMR. Його характеристики були продемонстровані на найскладніших світових змаганнях, таких як чемпіонат світу з суперкрос AMA 450 і чемпіонат світу MXGP. Електростанція SOHC є прекрасним прикладом передових інженерних технологій, пропонуючи пікову потужність при загальній вазі всього 27,3 кг. Централізація маси є ключовим моментом в конструкції двигуна, дозволяючи інженерам шасі розміщувати двигун ближче до центру тяжіння для забезпечення більшої керованості і маневреності.
кришка циліндра
KTM 450 SMR оснащений легкою і компактною головкою блоку циліндрів SOHC (з одним верхнім розподільчим валом). Дизайн орієнтований на масову централізацію, сприяючи загальному досконалості управління. Верхній розподільний вал має поверхню з оптимізованим тертям і фазу газорозподілу, що забезпечує вражаючу чутливість. Чотири надлегких титанових клапана (впуск 40 мм, випуск 33 мм) приводяться в дію за допомогою надзвичайно жорстких коромисел. Коромисла на стороні впуску мають покриття DLC, що забезпечує вражаючу швидкість обертання двигуна до 11500 об / хв. Напрямні ланцюга з низьким коефіцієнтом тертя додатково підтримують високі рівні частоти обертання. Інноваційна конфігурація голівки гарантує найбільш ефективну передачу неперевершеною потужності, зберігаючи суттєва перевага перед конкурентами.
Колінчастий вал
Інерція, створювана колінчастим валом, ретельно розрахована для забезпечення оптимального тягового зусилля і керованості двигуна потужністю 450 куб. Див. Колінчастий вал спеціально розташований для утримання обертається маси в ідеальному центрі ваги, що забезпечує легкість і маневреність. Підшипник ковзання на шатуне, що складається з двох вкладишів підшипника з примусовою посадкою, забезпечує максимальну надійність і довговічність, гарантуючи тривалі інтервали обслуговування до 100 годин.
Картери і кришки двигуна
Компактні корпусу двигуна виробляються з використанням процесу лиття під високим тиском, який допомагає знизити вагу, зберігаючи при цьому міцність і довговічність. Конструкція дозволяє оптимально розташувати вали близько до центру тяжіння, що призводить до кращої централізації маси і спрощення їзди. Кожухи двигуна мають продуману структуру поверхні, яка знижує знос черевиків гонщика, зберігаючи їх свіжий вигляд, як в той день, коли ви їх купили.
Трансмісія
Легка 5-ступінчаста коробка передач з добре рознесеними передавальними числами для Supermoto проводиться Pankl Racing Systems, забезпечуючи високий рівень міцності і надійності. Вдосконалений датчик перемикання передач вибирає певну схему двигуна, адаптовану для кожної передачі.
Система управління двигуном
Легкий алюмінієвий циліндр - шедевр інженерної думки. Має діаметр отвору 95 мм і поршень мостового типу CP, який важить всього 320 г. Його конструкція сприяє зниженню вібрації двигуна і загальної швидкості обертання двигуна. Завдяки малим коливальним масам двигун не тільки потужний, але і демонструє виключно живі характеристики.
Циліндр і поршень
Легкий алюмінієвий циліндр - шедевр інженерної думки. Має діаметр отвору 95 мм і поршень мостового типу CP, який важить всього 320 г. Його конструкція сприяє зниженню вібрації двигуна і загальної швидкості обертання двигуна. Завдяки малим коливальним масам двигун не тільки потужний, але і демонструє виключно живі характеристики.
балансирний вал
Багатофункціональний вал балансира, встановлений збоку, майстерно врівноважує все коливальні сили, а також приводить в дію водяний насос. Він ефективно зводить до мінімуму вібрації двигуна, забезпечуючи максимально плавну їзду навіть при найвищих оборотах двигуна.
Зчеплення
KTM 450 SMR оснащений муфтою для запобігання ривків SUTER, яка запобігає нестабільність задніх коліс і підстрибування при різкому гальмуванні на вершині повороту, для максимального контролю і ідеального дріфту в стилі Supermoto. Гідравлічна система Brembo гарантує ідеальну модуляцію зчеплення.
Стартер
У стандартному електричному стартері KTM 450 SMR використовується перевірений привід стартера і потужний стартер виробництва Mitsuba. Як неодноразово демонструвалося, він забезпечує швидкий і надійний запуск, заощаджуючи ваш дорогоцінний час і енергію, коли вони вам найбільше потрібні.
Вихлоп
Коли справа доходить до потужності і продуктивності, вихлоп на KTM 450 SMR грає ключову роль і має неперевершену потужністю. Він має колекторну трубу для конкретної моделі з удосконаленим резонатором, званим FDH (Flow Design Header), який представляє собою невелику камеру навколо труби. Конструкція дозволяє демонтувати вихлоп, не знімаючи амортизатор, а також забезпечує кращий доступ до амортизатора. Алюмінієва втулка, торцева кришка і внутрішня конструкція глушника забезпечують більш тонку ергономіку, роблячи велосипед більш вузьким, без шкоди для нормативних меж шуму.
Охолодження
Підтримка оптимальної температури двигуна має вирішальне значення для забезпечення постійної потужності протягом всієї поїздки. KTM 450 SMR має радіатори, розташовані нижче центра ваги. Їх дизайн ідеально поєднується з кожухами та забезпечує відмінну тонкість і ергономічність. Використовуючи технологію CFD (обчислювальна гідродинаміка) разом з продуманою схемою контуру охолоджувальної рідини, інноваційна система забезпечує оптимальну температуру двигуна для максимальної продуктивності незалежно від умов. Радіатори також оснащені спеціальними протекторами, які служать не тільки як захист від сміття, а й як скоба, яка розсіює енергію навколо радіаторів в разі удару.

02. ШАСІ

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Кермо
Нова агресивно виглядає графіка створена для чіткості. KTM 450 SMR оснащений високоміцним алюмінієвим конічним кермом виробництва NEKEN. Кермо закріплений на гумових амортизаторах, які дозволяють приймати два різних положення. Кермо стандартно поставляється з вулканізованої рукояткою ODI з правого боку і зручною фіксується рукояткою ODI, яка не вимагає використання дроту або клею, зліва. Повідомлення учасникам про те, що це не велосипед, до якого слід ставитися легковажно.
підніжки
Складні «незабруднені» підніжки запобігають засмічення осі підніжки. Шукаєте більш високу позицію для верхової їзди? Потім просто встановіть підніжки моделей EXC 2019 року, які на 6 мм вище, ніж у версії SMR.
Сидіння
KTM 450 SMR відрізняється ідеально ергономічним сидінням, відмінним контуром і комфортом для водія. Додаткові силіконові смужки в області сидіння забезпечують райдеру більше зчеплення з дорогою і краще відчуття.

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Наліпки
Нова агресивна графіка покликана дати учасникам зрозуміти, що до цього байку можна ставитися легковажно.

05. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

РЕГУЛЯТОР ТЯГИ
TRACTION CONTROL - дуже корисна функція на Supermoto, вона гарантує більш ефективне зчеплення з дорогою і кращий контроль над байком, особливо при переході з асфальту на бруд. Його можна активувати або деактивувати перемикачем карти керма під час їзди.
КОНТРОЛЬ ЗАПУСКУ
Натиснувши обидві кнопки на перемикачі карти, вершник може активувати УПРАВЛІННЯ запуском, що забезпечує збалансований старт з лінії старту. Він знижує максимальну швидкість двигуна в найперший момент запуску, щоб забезпечити кращий контроль. Контрольна лампа EFI, встановлена на верхніх потрійних затисках, блимає, коли функція активна.
ВИМИКАЧ КАРТИ на ручці
Одним натисканням кнопки перемикач карти дає гонщикові можливість вибирати між стандартною або більш агресивною налаштуванням карти. Це особливо корисно для зміни траси або погодних умов, а також для гонщика, який хоче більшого контролю, оскільки він починає втомлюватися.
Акумулятор
Модель KTM 450 SMR оснащена надлегкої літій-іонної стартерной батареєю 2 Ач, що забезпечує швидкий і ефективний запуск двигуна. Регулятор напруги і конденсатор, а також всі електричні компоненти зібрані в загальній зоні під сидінням, що робить всю систему компактною і надійною.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
1-циліндровий 4-тактний двигун
Робочий об'єм
449,9 см³
Діаметр / Хід поршня
95/63,4 мм
Запуск
Електростартер
КПП
5-ступінчаста
Система змазки
Forced oil lubrication with 2 oil pumps
Охолодження
З рідинним охолодженням
Зчеплення
Wet multi-disc Suter clutch, Brembo hydraulics
Запалювання
Keihin EMS

Шасі

Рама
Central double-cradle-type 25CrMo4 steel
Передня підвіска
WP XACT-USD, Ø 48 mm
Задня підвіска
WP XACT Monoshock with linkage
Хід підвіски, передня / задня
285/266 мм
Передні гальма
Дискові Ø 310 мм
Задні гальма
Дискові Ø 220 мм
Ланцюг
5/8 x 1/4"
Кут нахилу вилки
63.9°
Дорожній просвіт
290 мм
Висота по сідлу
890 мм
Обсяг бака
7 л
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.