Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних
Залиште номер і ми Вам передзвонимо
Назвіться, і ми будемо звертатися до Вас по імені
Ваша заявка відправлена
Пошук
Мій кошик 0
250 ADVENTURE 2021

250 ADVENTURE 2021

СИЛА В СВІТІ ПРИГОД

KTM 250 ADVENTURE - це легкий вхід в захоплюючий світ подорожей KTM. Цей компактний, потужний і маневрений універсал, що ідеально підходить для щоденних поїздок на роботу і навіть для прогулянок в незвідане, буде підтримувати вас ще довго після того, як асфальтовані дороги закінчилися. На асфальті цей мотоцикл спортивний і доставляє масу задоволення від їзди, а потім він спирається на досвід KTM в ралі, щоб переконатися, що він здатний, коли місцевість стає трохи складнішою. Його відмітна дизайн був натхненний успішними ралійнимі мотоциклами KTM, але їх вплив не обмежується тільки дизайном, довгі дні в пустелі навчать вас, як поєднувати комфорт і продуктивність при поїздках на великі відстані.

Colors

01. ДВИГУН І ВИПУСК

Двигун
Ультрасучасний одноциліндровий чотиритактний двигун з рідинним охолодженням об'ємом 250 куб.см відкриває вам шлях в захоплюючий світ ПРИГОД KTM. Двигун оснащений електростартером і забезпечує плавну подачу потужності для ігрових досліджень. Подвійні верхні розподільні вали, чотири клапани і електронне уприскування палива є невід'ємною частиною потужності KTM 250 ADVENTURE і разом з балансирним валом забезпечують найвищий рівень плавності ходу. Його легка і компактна конструкція забезпечує прямі повітрозабірні канали, що дозволяє скоротити відстань для повітря, що надходить в камеру згоряння, і для газу, що надходить до двох каталітичним конвертерів. Крім більш швидкого руху повітря і газів, це також дозволяє двигуну швидше прогріватися. Крім того, два каталітичних перетворювача і система вентиляції паливного бака (система EVAP) покращують показники викидів і запобігають викид парів палива в навколишнє середовище, що робить KTM 250 ADVENTURE надзвичайно екологічним і відповідає суворим стандартам викидів вихлопних газів EU4.
Зчеплення
Прослизає муфта - це унікальна особливість, яка економить потужність і допомагає при ковзанні. Він відкривається, коли зворотний крутний момент двигуна стає занадто високим, запобігаючи дратівливу вібрацію задніх коліс при різкому гальмуванні або уповільнення, і дає колесу лише невелике гальмування для контрольованого ковзання заднього колеса. Він також закривається із зусиллям пружин зчеплення при відкритті дросельної заслінки, дозволяючи тягнути зчеплення мізинцем, що заощаджує енергію при їзді.
Поршень
Поршень діаметром 72 мм має DLC-покриття для додаткової міцності. Він виконує хід 61,1 мм, що призводить до зміщення 248,77 см3 і забезпечує ступінь стиснення 12,5: 1. Заводна головка охолоджується форсункою для розпилення масла, а в поршні використовується суцільна алюмінієва волога втулка з низьким коефіцієнтом тертя, покрита нікасілом і має відкриту конструкцію.
кришка циліндра
Сучасна технологія DOHC (Double Overhead Camshaft). Чотири клапана в голівці блоку циліндрів KTM 250 ADVENTURE приводяться в дію за допомогою надійних штовхачів пальців двома верхніми розподільчими. Цей дизайн є одним з кращих технічних рішень для багатьох позашляхових моделей, включаючи успішний KTM 1290 SUPER ADVENTURE. Він не тільки відомий своєю винятковою надійністю, але і пропонує низьке тертя завдяки надтвердих покриттю DLC на важелях - рішення, яке робить цей двигун наднадійним навіть при тривалій роботі на високих обертах.
Електронний впорскування палива
250 ADVENTURE оснащений сучасною системою управління двигуном з електронним уприскуванням палива BOSCH та дросельною заслінкою DELL'ORTO 38 мм. Система гарантує ідеальний відгук дросельної заслінки, відмінну паливну економічність і низькі викиди вихлопних газів.
Коробка передач
KTM 250 ADVENTURE оснащений надійною 6-ступінчастою секвентальною коробкою передач. Передавальні числа ідеально підходять до діапазону потужності двигуна 250 куб.см і дозволяють плавно вибирати ідеальну передачу, будь то плавна вуличні поїздки або більш складні пагони по бездоріжжю.
Ліцензія A2
KTM 250 ADVENTURE відповідає всім вимогам водійських прав A2.
Вихлоп
KTM 250 ADVENTURE відрізняється легкої і точної вихлопною системою, що складається з колекторної труби з нержавіючої сталі і глушника, відвідного вихлопні гази до тонкого глушнику. Глушник має легку алюмінієву втулку і розташований близько до загального центру тяжіння мотоцикла, не заважаючи водієві при русі. Він покращує балансування і керованість, а також забезпечує плавну і миттєву потужність. Попередній глушник виготовлений з нержавіючої сталі. Два каталітичних нейтралізатора вбудовані в колекторну трубу і глушник відповідно, що знижує викиди вихлопних газів до рівня Євро IV.

02. ШАСІ

Рама
Подібно зарекомендувала себе в гонках рамі KTM 450 RALLY, KTM 250 ADVENTURE має надлегку, але надзвичайно стійку ґратчасту раму. Він перевершує всі вимоги по стійкості і керованості і є основою цього спритного шукача пригод. Вдалий баланс гнучкості і жорсткості в поєднанні з колісною базою 1430 (+/- 15,5 мм) і кутом повороту рульової колонки 63,5 градуса явно вказують на внедорожную компоновку. Це також є основою його видатної стійкості на прямій, а також точного і маневреного рульового управління.
підрамник
Сумний підрамник із сталевого гратчастої конструкції прикріплений до основної рами 4 гвинтами. Він був розроблений, щоб бути компактним і легким, але при цьому досить міцним, щоб перевозити пасажира і багаж, а також долати важкі умови, які можна очікувати при пригодницької їзді.
Маятник
Литий під тиском маятник з відкритою гратами - візитна картка лінійки KTM ADVENTURE. Він точно виготовлений з оптимальною жорсткістю і при цьому володіє відмінними характеристиками вигину. Задній амортизатор з'єднується безпосередньо з маятником, зменшуючи складність і деталі, а також покращуючи відчуття поведінки мотоцикла для водія. Щодо довгий маятник забезпечує достатньо місця для будь-якої зручної позашляхової шини.
підвіска
KTM 250 ADVENTURE, протягом багатьох років розробляється на найскладніших трасах, спирається на відомий гоночний досвід WP і пропонує відмінну керованість, готову до нових пригод. Передня і задня підвіска WP APEX ідеально поєднуються з шасі, забезпечуючи комфорт, керованість і вільний просвіт для їзди по більш складним дорогах.
Передня вилка
Перевернута вилка WP APEX 43 мм є абсолютним лідером по підвісці в цьому класі. Завдяки високоякісним матеріалам і сучасному виробничому процесу вилка WP APEX 43 мм з ходом 170 мм має видатні характеристики відгуку і демпфірування.
потрійний зажим
Потрійний затиск розроблений для кута повороту рульової колонки 63,5 градуса. Також можна змінити висоту керма за допомогою різних кріплень, доступних в каталозі KTM PowerParts.
Задній амортизатор
Ультрасучасний амортизатор WP APEX знайшов своє місце в маневреному шасі KTM 250 ADVENTURE. Він забезпечує хід 177 мм і ідеально підходить для поїздок на великі відстані в важких умовах. Завдяки регульованим попередньою натягу пружини його можна регулювати для різних навантажень, забезпечуючи типові характеристики KTM і комфорт протягом усього дня.
Колеса
Надміцні литі колеса, спеціально розроблені для KTM 250 ADVENTURE в складних умовах бездоріжжя. Переднє колесо 19 дюймів і заднє колесо 17 дюймів, оснащені безкамерними шинами MRF Mogrip Meteor-FM2, забезпечують відмінні характеристики на вулиці, в той же час забезпечуючи достатнє зчеплення і контроль при русі додому по бездоріжжю. безкамерний MRF Mogrip Meteor-FM2, обід 2,5 'Задня частина: 130 / 80-17 безкамерний MRF Mogrip Meteor-FM2, обід 3,5'.
Гальма
Високоякісні гальма BYBRE з великим переднім гальмівним диском 320 мм і заднім диском 230 мм ідеально працюють з 4-поршневим радіально встановленими переднім супортом і 1-поршневим плаваючим заднім супортом, забезпечуючи ідеальне поєднання керованості і гальмівної здатності. Крім того, 2-канальна система ABS від BOSCH гарантує високий стандарт безпеки в більш складних умовах.
Паливний бак
Паливний бак є центральним елементом дизайну і інженерного майстерності цього шукача пригод. Його форма забезпечує відмінну ергономіку з вузькою областю колін, яка забезпечує відмінний контроль і підходить навіть для більш високих райдерів. У нього вражаючий запас палива в 14,5 літрів, а разом з винятковою економією палива він розрахований на більш ніж 400 км безперервних подорожей з повним баком.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Рульове управління
Як і машини KTM ADVENTURE з великим робочим об'ємом, KTM 250 ADVENTURE оснащений високоякісним конічним сталевим кермом, що, що важливо, забезпечує зручне положення при їзді і максимальний контроль.
Сидіння
Двосекційний сидіння розташоване для забезпечення комфорту і контролю під час тривалих поїздок при доступній висоті сидіння 858 мм. Сидіння водія спереду вже, що дозволяє ще легше дістатися до землі. Чохол на сидіння забезпечує перевірене поєднання зчеплення і легкості руху, а пінопласт забезпечує комфорт під час їзди - мотивацію продовжувати кататися все більше і більше. Сидіння легко знімається для доступу до повітряної камері і невеликого відсіку для зберігання речей.
Підніжки
Широкі і міцні підніжки взяті прямо з позашляхових моделей. Вони були розроблені для повсякденної їзди стоячи або сидячи, для вуличних або позашляхових черевик. У них є гумові вставки, які забезпечують більший комфорт при їзді по вулиці і можуть бути легко зняті для кращого зчеплення при русі по второваною дорогою.
Вітрове скло
Лобове скло KTM 250 ADVENTURE є ефективним дефлектором. Він має профіль, який дозволяє водієві вільно переміщатися по велосипеду, і забезпечує безперешкодний огляд прямо перед ним, навіть якщо він покритий брудом. Він також може бути встановлений в нижчому або високе становище відповідно до зростання або потребами водія. Два лобових скла різної довжини можна замовити в каталозі KTM PowerParts.

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Кузов
Як можна менше і стільки, скільки потрібно. KTM 250 ADVENTURE відрізняється характерним кузовом в стилі KTM, що забезпечує відмінну ергономіку і агресивний вид, натхненний ралійнимі мотоциклами. Готовий до пригод кузов виконаний в кольорі, щоб зберігати його свіжий вигляд навіть після подряпин. Бензинові спойлери і задні бічні панелі трохи ширше сидіння для кращого управління, а також для зменшення зносу сидіння. Форма паливного бака оптимізована, щоб надати водієві свободу пересування і кращий контроль. Маска фари максимально зменшена, запозичуючи дизайнерські рішення покоління ралійних мотоциклів KTM, щоб створити тонку і легку передню частину. Низьке переднє крило сприяє гарній аеродинаміці і зводить до мінімуму розбризкування при русі по дорозі, в той час як надійний захист двигуна захищає двигун і вихлопну трубу при виході з асфальту в бруд.

05. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Допомога вершника
KTM разрабатывает электронные системы помощи водителю, которые обеспечивают больший контроль и лучшую производительность для гонщиков всех уровней подготовки с целью повышения удовольствия от езды в любых условиях.
Offroad ABS
Пригода - це подорож на великі відстані і подорож у незвідане, тому дуже важливо мати велосипед, який підтримає вас в екстремальних ситуаціях. Звичайна АБС розроблена спеціально для вулиці, тому була додана функція АБС для бездоріжжя для поліпшення контролю гальмування в умовах бездоріжжя. В цьому режимі ABS відключена на задньому колесі, а спрацьовування ABS на передньому колесі ослаблено. Це означає, що водії можуть заблокувати заднє колесо, дозволяючи їм вести задню частину в поворотах. Він також запобігає надмірно регульоване гальмування передніх коліс або протилежність занадто великого тиску передніх гальм, забезпечуючи найкращу гальмівне зусилля в грязі.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
1-циліндровий, 4-тактний двигун
Робочий об'єм
248,8 см³
Діаметр / Хід поршня
72/61,1 мм
Потужність
22 кВт
Обертаючий момент
24 Нм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Система змазки
Wet sump
Охолодження
З рідинним охолодженням
Зчеплення
PASC™ antihopping clutch, mechanically operated
Запалювання
Bosch EMS
CO2
73 г/км
Витрата палива, л/100км
3.1 л/100 км

Шасі

Рама
Steel trellis frame, powder coated
Передня підвіска
WP APEX 43
Задня підвіска
WP APEX - Monoshock
Хід підвіски, передня / задня
170/177 мм
Передні гальма
Four-piston radial fixed calliper Ø 320 мм
Задні гальма
Single-piston floating calliper Ø 230 мм
Ланцюг
520 X-Ring
Кут нахилу вилки
63.5 °
Дорожній просвіт
200 мм
Висота по сідлу
855 мм
Обсяг бака
14,5 л
Вага (сухий)
156 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.