Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних
Залиште номер і ми Вам передзвонимо
Назвіться, і ми будемо звертатися до Вас по імені
Ваша заявка відправлена
Пошук
Мій кошик 0
390 ADVENTURE 2021

390 ADVENTURE 2021

ВАС ЧЕКАЄ БІЛЬШЕ ПРИГОД

Вгамуєте свій неспокійний дух з новим KTM 390 ADVENTURE. Цей компактний одноциліндровий мотоцикл для подорожей ендуро відрізняється спортивним дизайном, повним оснащенням і перевіреними характеристиками лінійки KTM ADVENTURE. Його універсальна ергономіка, плавна подача енергії та інноваційні технології - все це разом в зручному і легкому корпусі, створеному для тих, хто хоче додати більше пригод в своє повсякденне життя.

Colors

01. ДВИГУН І ВИПУСК

Двигун
Ультрасучасний одноциліндровий чотиритактний двигун з рідинним охолодженням об'ємом 373 куб. Див дозволяє цій маневреної машині ідеально зануритися в світ ПРИГОД KTM. Двигун оснащений електростартером і розвиває максимальну потужність 32 кВт (43 к.с.) з неймовірно вражаючим крутним моментом 37 Нм. Два верхніх распредвала, чотири клапани і електронне уприскування палива є невід'ємною частиною видатної потужності KTM 390 ADVENTURE і разом з балансирним валом забезпечують найвищий рівень плавності ходу. Його легка і компактна конструкція забезпечує прямі повітрозабірні канали, що дозволяє скоротити відстань для потоку повітря в камеру згоряння, а також для потоку газу до двох каталітичним конвертерів. Крім більш швидкого руху повітря і газів, це також дозволяє двигуну швидше прогріватися. Крім того, два каталітичних перетворювача і система вентиляції паливного бака (система EVAP) покращують показники викидів і запобігають викид парів палива в навколишнє середовище, що робить KTM 390 ADVENTURE надзвичайно екологічним і відповідним суворим стандартам викидів вихлопних газів EU4.
Зчеплення
Прослизає муфта - це унікальна особливість, яка економить потужність і допомагає при ковзанні. Він відкривається, коли зворотний крутний момент двигуна стає занадто високим, запобігаючи дратівливу вібрацію задніх коліс при різкому гальмуванні або уповільнення, і дає колесу лише невелике гальмування для контрольованого ковзання заднього колеса. Він також закривається із зусиллям пружин зчеплення при відкритті дросельної заслінки, дозволяючи тягнути зчеплення мізинцем, що заощаджує енергію при їзді.
Поршень
Поршень діаметром 89 мм має DLC-покриття для додаткової міцності. Його хід становить 60 мм, в результаті чого обсяг двигуна становить 373,2 см3, а ступінь стиснення складає 12,6: 1. Заводна головка охолоджується форсункою для розпилення масла, а в поршні використовується суцільна алюмінієва волога втулка з низьким коефіцієнтом тертя, покрита нікасілом і має відкриту конструкцію.
EMS / Електронна пошта
Модель 390 ADVENTURE оснащена сучасною системою управління двигуном з найсучаснішою електронною системою впорскування палива з корпусом дросельної заслінки 46 мм. Замість того, щоб управляти дросельною заслінкою в електронній системі вприскування за допомогою звичайного троса дросельної заслінки, в KTM 390 ADVENTURE використовується електродистанційною процес. За допомогою електронних датчиків поворот ручки газу пускає в хід дросельну заслінку за допомогою серводвігателя. Він електронним чином переводить команди дросельної заслінки водія в оптимальне положення дросельної заслінки для поточної ситуації водіння і для найбільш лінійної подачі потужності.
кришка циліндра
Сучасна технологія DOHC (Double Overhead Camshaft). Чотири клапана в голівці блоку циліндрів KTM 390 ADVENTURE приводяться в дію за допомогою надійних штовхачів пальців двома верхніми розподільними валами. Цей дизайн є одним з кращих технічних рішень для багатьох позашляхових моделей, включаючи успішний KTM 1290 SUPER ADVENTURE. Він не тільки відомий своєю винятковою надійністю, але і пропонує низьке тертя завдяки надтвердих покриттю DLC на важелях - рішення, яке робить цей двигун наднадійним навіть при тривалій роботі на високих обертах.
Коробка передач
KTM 390 ADVENTURE оснащений надійною 6-ступінчастою секвентальною коробкою передач. Передавальні числа ідеально відповідають діапазону потужності двигуна 390 куб.см і дозволяють плавно вибирати ідеальну передачу, будь то плавна вулична поїздка або більш складний виїзд на бездоріжжі.
Ліцензія A2
KTM 390 ADVENTURE відповідає всім вимогам водійських прав A2.
Вихлоп
KTM 390 ADVENTURE має легку, точно виготовлену вихлопну систему, що складається з труби колектора з нержавіючої сталі і глушника, які ідеально переходять в тонкий глушник. Глушник має форму компактною і легкою алюмінієвою втулки, яка розташована близько до загального центру тяжіння мотоцикла, щоб поліпшити баланс і керованість. Він допомагає забезпечити миттєву плавну подачу потужності та спеціально розроблений, щоб не впливати на рухи водія на велосипеді. Два каталітичних нейтралізатора вбудовані в колекторну трубу і глушник, що ефективно знижує викиди вихлопних газів до рівня Євро 4.

02. ШАСІ

Рама
Подібно зарекомендувала себе в гонках рамі KTM 450 RALLY, KTM 390 ADVENTURE відрізняється надлегкої, але надзвичайно стійкою гратчастої рамою. Він перевершує всі вимоги по стійкості і керованості і є основою цього спритного шукача пригод. Вдалий баланс гнучкості і жорсткості в поєднанні з колісною базою 1430 (+/- 15,5 мм) і кутом повороту рульової колонки 63,5 градуса явно вказують на внедорожную компоновку. Це також є основою його видатної стійкості на прямій, а також точного і маневреного рульового управління.
підрамник
Сумний підрамник із сталевого гратчастої конструкції прикріплений до основної рами 4 гвинтами. Він був розроблений, щоб бути компактним і легким, але при цьому досить міцним, щоб перевозити пасажира і багаж, а також долати важкі умови, які можна очікувати при пригодницької їзді.
Маятник
Литий під тиском маятник з відкритою гратами - візитна картка лінійки KTM ADVENTURE. Він точно виготовлений з оптимальною жорсткістю і при цьому володіє відмінними характеристиками вигину. Задній амортизатор з'єднується безпосередньо з маятником, зменшуючи складність і деталі, а також покращуючи відчуття поведінки мотоцикла для водія. Щодо довгий маятник забезпечує достатньо місця для будь-якої зручної позашляхової шини.
підвіска
KTM 390 ADVENTURE, довгі роки розробляється для роботи в найсуворіших умовах, спирається на відомий гоночний досвід WP і пропонує відмінну керованість, готову до нових пригод. Повністю регульована підвіска WP APEX спереду і ззаду ідеально поєднується з шасі, забезпечуючи комфорт, керованість і вільний просвіт для їзди по більш складним дорогах.
Передня вилка
Перевернута вилка WP APEX 43 мм була спочатку розроблена для ендуро-їзди і є абсолютним лідером в підвісці в цьому класі. Він має пружину з обох сторін, але кожна ніжка вилки виконує окрему функцію: демпфірування стиску встановлюється з лівого боку, а відскік - з правого. Це означає, що вила можна легко відрегулювати поворотом шкали у верхній частині вил. Завдяки високоякісним матеріалам і сучасному виробничому процесу вилка WP APEX 43 мм з ходом 170 мм має видатні характеристики відгуку і демпфірування.
потрійний зажим
Потрійний затиск розроблений для кута повороту рульової колонки 63,5 градуса. Також можна змінити висоту керма за допомогою різних кріплень, доступних в каталозі KTM PowerParts.
Задній амортизатор
Передовий амортизатор WP APEX знайшов своє місце в маневреному шасі KTM 390 ADVENTURE. Він забезпечує хід 177 мм і ідеально підходить для поїздок на великі відстані в важких умовах. Завдяки регульованим попередньою натягу пружини і демпфированию відбою його можна точно налаштувати для різних ситуацій, врівноважуючи типові характеристики KTM з комфортом протягом усього дня.
Колеса
Надміцні литі колеса, спеціально розроблені для KTM 390 ADVENTURE в складних умовах бездоріжжя. Переднє колесо 19 дюймів і заднє колесо 17 дюймів, оснащені безкамерними шинами CONTINENTAL TKC 70, забезпечують відмінні характеристики на вулиці, при цьому забезпечуючи достатнє зчеплення і контроль при русі додому по бездоріжжю. Передні колеса: 100 / 90-19 безкамерні CONTINENTAL. TKC 70, обід 2,5 'Задня частина: 130 / 80-17, безкамерний CONTINENTAL TKC 70, обід 3,5'.
Гальма
Високоякісні гальма BYBRE з великим переднім гальмівним диском 320 мм і заднім диском 230 мм ідеально працюють з 4-поршневим радіально встановленими переднім супортом і 1-поршневим плаваючим заднім супортом, забезпечуючи ідеальне поєднання керованості і гальмівної здатності. Крім того, 2-канальна система ABS від BOSCH гарантує високий стандарт безпеки в більш складних умовах.
Паливний бак
Паливний бак є центральним елементом дизайну і інженерного майстерності цього шукача пригод. Його форма забезпечує відмінну ергономіку з вузькою областю колін, яка забезпечує відмінний контроль і підходить навіть для більш високих райдерів. У нього вражаючий запас палива в 14,5 літрів, а разом з винятковою економією палива він розрахований на більш ніж 400 км безперервних подорожей з повним баком.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Рульове управління
Як і машини KTM ADVENTURE з великим робочим об'ємом, KTM 390 ADVENTURE оснащений високоякісним конічним алюмінієвим кермом, що, що важливо, забезпечує зручне положення при їзді і максимальний контроль. На лівій стороні знаходиться легко доступний перемикач меню для TFT-дисплея і для вибору різних режимів і функцій підключення. Просто перегорніть меню «вгору» і «вниз», виберіть потрібну настройку правою кнопкою або поверніться на крок назад лівою.
Сидіння
Двосекційний сидіння з доступною висотою 855 мм забезпечує комфорт і керованість під час тривалих поїздок. Сидіння водія спереду вже, що дозволяє ще легше дістатися до землі. Чохол на сидіння забезпечує перевірене поєднання зчеплення і легкості руху, а пінопласт забезпечує комфорт під час їзди - мотивацію продовжувати кататися все більше і більше. Сидіння легко знімається для доступу до повітряної камері і невеликого відсіку для зберігання речей.
Підніжки
Широкі і міцні підніжки взяті прямо з позашляхових моделей. Вони були розроблені для повсякденної їзди стоячи або сидячи, для вуличних або позашляхових черевик. У них є гумові вставки, які забезпечують більший комфорт при їзді по вулиці і можуть бути легко зняті для кращого зчеплення при русі по второваною дорогою.
Вітрове скло
Лобове скло KTM 390 ADVENTURE є ефективним дефлектором. Він має профіль, який дозволяє водієві вільно переміщатися по велосипеду, і забезпечує безперешкодний огляд прямо перед ним, навіть якщо він покритий брудом. Він також може бути встановлений в нижчому або високе становище відповідно до зростання або потребами водія. Два лобових скла різної довжини можна замовити в каталозі KTM PowerParts.

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Кузов
Як можна менше і стільки, скільки потрібно. KTM 390 ADVENTURE відрізняється характерним кузовом в стилі KTM, що забезпечує відмінну ергономіку і агресивний вид, натхненний ралійнимі мотоциклами. Готовий до пригод кузов виконаний в кольорі, щоб зберігати його свіжий вигляд навіть після подряпин. Бензинові спойлери і задні бічні панелі трохи ширше сидіння для кращого управління, а також для зменшення зносу сидіння. Форма паливного бака оптимізована, щоб надати водієві свободу пересування і кращий контроль. Маска фари максимально зменшена, запозичуючи дизайнерські рішення покоління ралійних мотоциклів KTM, щоб створити тонку і легку передню частину. Низьке переднє крило сприяє гарній аеродинаміці і зводить до мінімуму розбризкування при русі по дорозі, в той час як надійний захист двигуна захищає двигун і вихлопну трубу при виході з асфальту в бруд.
Фара LED
Сучасні світлодіодні ліхтарі використовуються всюди в якості основних фар, задніх ліхтарів і покажчиків повороту. Світлодіодні ліхтарі забезпечують відмінне освітлення і огляд, а також компактні, тому вони допомагають зменшити загальний обсяг мотоцикла.
TFT-дисплей
Ультрасучасний повноколірний TFT-дисплей прикрашає кабіну KTM 390 ADVENTURE. Конфігурація дисплея автоматично адаптується до змін навколишнього освітлення. Для оптимального використання енергії тахометр блимає, коли пора перемикати. Дисплей з діагоналлю 5 дюймів легко читається, а основна інформація організована таким чином, що ви можете відразу її побачити. Водій також може легко вибрати, яку інформацію він хоче відображати на екрані за допомогою багатофункціонального перемикача меню на кермі.

05. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Допомога вершника
KTM розробляє електронні системи допомоги водієві, які забезпечують більший контроль і кращу продуктивність для гонщиків всіх рівнів підготовки з метою підвищення задоволення від їзди в будь-яких умовах.
MTC (слідкування за відпрацьованими газами мотоциклів)
MTC (Motorcycle Traction Control) - це система контролю тяги, чутлива до кута нахилу, яка негайно реагує на момент, коли швидкість обертання заднього колеса стає непропорційною дорожньої ситуації. За лічені мілісекунди MTC знижує потужність двигуна надзвичайно плавним, ледь помітним втручанням дросельних заслінок до тих пір, поки прослизання не зменшиться до оптимальних пропорцій для обраного режиму їзди і поточного кута нахилу.
Offroad ABS
Пригода - це подорож на великі відстані і подорож у незвідане, тому дуже важливо мати велосипед, який підтримає вас в екстремальних ситуаціях. Звичайна АБС розроблена спеціально для вулиці, тому була додана функція АБС для бездоріжжя для поліпшення контролю гальмування в умовах бездоріжжя. В цьому режимі ABS відключена на задньому колесі, а спрацьовування ABS на передньому колесі ослаблено. Це означає, що водії можуть заблокувати заднє колесо, дозволяючи їм вести задню частину в поворотах. Він також запобігає надмірно регульоване гальмування передніх коліс або протилежність занадто великого тиску передніх гальм, забезпечуючи найкращу гальмівне зусилля в грязі.
Повороти ABS
Система KTM на поворотах дозволяє гонщикам завжди використовувати повну потужність гальм, в той час як система регулює гальмівне тиск відповідно до кута нахилу мотоцикла для більш безпечного і передбачуваного гальмування в більш широкому діапазоні умов і сценаріїв. Його можна відключити для бездоріжжя.
KTM MY RIDE
За допомогою системи KTM MY RIDE смартфон можна прив'язати до велосипеда, що дозволить вам здійснювати телефонні дзвінки, слухати музику і використовувати додатковий додаток для покрокової навігації, продовжуючи при цьому подорож.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
1-циліндровий, 4-тактний двигун
Робочий об'єм
373 см³
Діаметр / Хід поршня
89/60 мм
Потужність
32 кВт
Обертаючий момент
37 Нм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Система змазки
Wet sump
Охолодження
З рідинним охолодженням
Зчеплення
PASC™ antihopping clutch, mechanically operated
Запалювання
Bosch EMS with RBW
CO2
78 г/км
Витрата палива, л/100км
3.37 л/100 км

Шасі

Рама
Steel trellis frame, powder coated
Передня підвіска
WP APEX 43
Задня підвіска
WP APEX - Monoshock
Хід підвіски, передня / задня
170/177 мм
Передні гальма
Four-piston radial fixed calliper Ø 320 мм
Задні гальма
Single-piston floating calliper Ø 230 мм
ABS
Bosch 9.1MP Two Channel-ABS (incl. Cornering-ABS and offroad mode)
Ланцюг
520 X-Ring
Кут нахилу вилки
63.5°
Дорожній просвіт
200 мм
Висота по сідлу
855 мм
Обсяг бака
14,5 л
Вага (сухий)
158 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.