Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних
Залиште номер і ми Вам передзвонимо
Назвіться, і ми будемо звертатися до Вас по імені
Ваша заявка відправлена
Пошук
Мій кошик 0
250 EXC TPI SIX DAYS 2021

250 EXC TPI SIX DAYS 2021

ПЕРЕВІРЕНИЙ ГОНКОЮ РОДОВІД

Жоден інший бренд не може протистояти успіху KTM, коли мова йде про ендуро, і це ясно видно в найбільшому змаганні в календарі «International Six Days Enduro» (ISDE). З свого скромного початку, ISDE перетворилася в командний чемпіонат світу з ендуро. Цей марафон ендуро вимагає від мотоциклів не менш, ніж гонщиків, і щороку більше половини з них з'являються на Orange. Моделі KTM SIX DAYS 2021 року вшановують події, яке спочатку мало відбутися в Італії в 2020 році і мало бути перенесено на 2021 рік. Жодна ланцюг не може бути сильніше її найслабшої ланки, тому для цих цілей не може бути ніяких компромісів. при перетині фінішної межі. KTM, знову, приймає виклик, випустивши останню лімітовану серію надміцних машин Six Days. Ці велосипеди легко ідентифікуються по особливому дизайну Six Days, вони мають розширений список першокласних компонентів, спеціально розроблених і вдосконалених власним відділом досліджень і розробок KTM. Це ідеальні велосипеди для ендуро для виняткових подій.

01. ДВИГУН І ВИПУСК

двигун
Двотактний двигун об'ємом 250 куб.см володіє достатньою потужністю і крутним моментом, але при цьому залишається досить легким, щоб гонщики могли долати найскладніші перешкоди. Завдяки новітнім технологіям, інноваційної двотактної конструкції і революційної технології уприскування палива TPI силова установка стала ще більш досконалою, ніж будь-коли раніше. Компактний і легкий 2-тактний мотоцикл - відмінний вибір для гонщиків по бездоріжжю, яким потрібні ефективні характеристики ендуро, готові підкорювати найсуворіші бездоріжжя. З омологацією Euro IV він не тільки дуже зелене, але і змушує змагатися з заздрістю.
ЦИЛІНДР
Циліндр KTM 250 EXC TPI має діаметр 66,4 мм і оснащений складним силовим клапаном, який забезпечує дійсно плавні і контрольовані характеристики потужності. У разі застосування EFI циліндр має два бічних купола, які утримують паливні форсунки, що подають паливо до задніх перехідним отворів. Впорскування нижче по потоку гарантує відмінне розпорошення палива вхідним повітрям. Таким чином, втрати незгорілого палива мінімальні за рахунок менших викидів, більш ефективного згоряння і зниження витрати палива. Маленька трубка в задній частині циліндра з'єднана з датчиком тиску на впуску, який передає дані про тиск у блок управління. Циліндри оснащені сучасним блоком силових клапанів зі складним механізмом для вихлопних отворів бічної підтримки. Розташування випускного отвору збільшує продуктивність двигуна, а верхній контур випускного отвору був оброблений для забезпечення більш точного вибору часу. І останнє, але не менш важливе: моделі дозволяють використовувати більш широко поширені традиційні свічки запалювання.
Картери і кришки двигуна
Компактні корпусу двигуна виробляються з використанням процесу лиття під високим тиском, що допомагає знизити вагу, зберігаючи при цьому міцність і довговічність. Конструкція дозволяє оптимально розташувати вали близько до центру тяжіння, що призводить до ідеальної централізації маси і спрощення їзди. Крім того, кришки двигуна мають продуману структуру поверхні, яка знижує знос черевиків гонщика, зберігаючи їх свіжий вигляд, як в той день, коли ви купили EXC.
Трансмісія
KTM 250 EXC TPI SIX DAYS оснащений надійною 6-ступінчастою коробкою передач від PANKL Racing Systems. Шестерні виготовлені з міцного кованого сировини, що забезпечує найвищий рівень міцності і надійності. Ще одна родзинка трансмісії 250 EXC TPI SIX DAYS - це перемикання передач без бруду. Подібно конструкції підніжки, він запобігає накопиченню бруду і гарантує, що наступна передача завжди доступна, незалежно від умов.
Система управління двигуном
В системі управління двигуном (EMS) моделей TPI є блок управління, розташований під сидінням. ЕБУ визначає момент запалювання, в той час як кількість палива, що впорскується грунтується на свідченнях кількох датчиків, таких як тиск всмоктуваного повітря, положення дросельної заслінки і температура води, а також новий додатковий датчик тиску навколишнього повітря. Завдяки компенсації висоти і температури водієві більше не потрібно турбуватися про те, щоб возитися із струменем води. Якщо гонщик вирішить встановити вентилятор радіатора з програми KTM PowerParts, він буде управлятися безпосередньо EMS без необхідності додавати додатковий термовиключатель.
балансирний вал
Попрощайтеся з онімінням рук і ніг. Така конструкція двигуна дозволяє використовувати бічний балансовий вал, щоб звести до мінімуму вібрації. Ви знаєте, що це означає: більше комфорту, менше втоми, більше посмішок.
зчеплення
В KTM 250 EXC TPI використовується розроблена KTM муфта DDS (сталь з демпфірованного діафрагмою) з зносостійкого сталевий кошиком, надзвичайно жароміцних дисками зчеплення і гільзами з азотированного стали. Ця продумана конструкція використовує діафрагменну пружину замість звичайних гвинтових пружин, що значно спрощує роботу зчеплення. Пружина діафрагми також залишає достатньо місця для вбудовування системи демпфірування в маточину зчеплення. Мета - тяга, але без шкоди для міцності. Ця гідравлічна муфта Brembo оснащена легким керуванням і «телепатичним» рівнем управління.
Масляний насос
Попереднє змішування палива для 2-тактних двигунів залишилося в минулому для власників KTM EXC TPI. Двотактні моделі оснащені масляним баком з гнучкими кріпленнями, які значно підвищують довговічність і надійність. Крім того, сітчастий фільтр запобігає потраплянню бруду в масляний насос. Встановлений під масляним баком, масляний насос подає мастильний матеріал безпосередньо до корпусу дросельної заслінки, де він змішується з вступником повітрям для змащення поршня і колінчастого вала. Використовуючи дані датчика частоти обертання двигуна і положення дросельної заслінки, точне електронне управління масляним насосом системи управління двигуном забезпечує використання ідеального кількості масла для будь-яких даних умов. Вузол кришки заливної горловини масляного бака розташований між паливним баком і рульовою колонкою, і в ньому використовується шланг у верхній трубі рами для передачі масла в ємність для зберігання. При середньому співвідношенні палива до маслу 1:80 ємності близько 0,7 літра достатньо для принаймні п'яти паливних баків.
Корпус дросельної заслінки
Двигун TPI оснащений дросельною заслінкою діаметром 39 мм виробництва Dell`Orto. Повітряний потік регулюється дросельною заслінкою, з'єднаної з подвійним тросовим кулачком дросельної заслінки, який приводиться в дію дросельною заслінкою на кермі. Датчик положення дросельної заслінки передає дані про витрату повітря в блок управління. Система холостого ходу дозволяє більш точно регулювати швидкість холостого ходу за допомогою перепускного гвинта. Крім того, система холодного пуску забезпечує кращу подачу додаткового повітря при відкритті байпаса. Масло, що подається масляним насосом з електронним управлінням через маслозаборную трубку, змішується з вступником повітрям для змащення рухомих частин двигуна.
ГЕНЕРАТОР TPI
Щоб задовольнити вимоги до потужності системи управління двигуном, моделі TPI оснащені генератором потужністю 196 Вт і регулятором напруги. Те ж, що і на 4-тактних моделях EXC-F.
Охолодження
Підтримка оптимальної температури двигуна має вирішальне значення для забезпечення постійної потужності протягом всієї поїздки. KTM 250 EXC TPI SIX DAYS оснащений радіаторами, які встановлені близько до центру тяжіння і ідеально відповідають конструкції кожухів для досягнення ідеальної ергономіки. Використовуючи технологію CFD (обчислювальна гідродинаміка) разом з продуманою схемою контуру охолоджувальної рідини, інноваційна система забезпечує оптимальну температуру двигуна для максимальної продуктивності незалежно від умов. Перш за все, дельта-розподільник, інтегрований в трикутник рами, має велику центральну трубку, завдяки чому потік охолоджувальної рідини від головки блоку циліндрів до радіаторів дуже ефективний. Радіатори також оснащені спеціальними протекторами, які служать не тільки в якості захисту від летять каміння і сміття, а й як скоби, яка розсіює енергію навколо радіаторів в разі удару.
Вихлоп
Коли справа доходить до потужності і продуктивності, вихлоп грає ключову роль і має неперевершену потужністю. Моделі об'ємом 250 і 300 куб.см оснащені вихлопними трубами HD (для важких умов експлуатації), виготовленими з використанням інноваційного процесу тривимірної штампування, який забезпечує ребристу поверхню. Це робить трубу набагато міцніше, з більшою стійкістю до каменів, а також допомагає значно знизити рівень шуму. Глушник має компактну форму і торцеву кришку з внутрішнім дизайном, індивідуально розробленим для кожної моделі, при цьому він встановлюється за допомогою алюмінієвого кронштейну. Крім того, форма вихлопної труби забезпечує тонку ергономіку і більший дорожній просвіт, а перфорована внутрішня труба глушника працює з більш легким демпфирующим матеріалом для ефективного і надійного зниження шуму. На глушнику цієї моделі також відображається логотип SIX DAYS для подальшого виділення з натовпу.

02. ШАСІ

Рама
KTM 250 EXC TPI SIX DAYS оснащений помаранчевої, високотехнологічної, легкої рамою з хромової сталі. Сюди входять гидроформованниє елементи, отримані за допомогою сучасної роботизованою зварювання. Завдяки перевіреної в гонках геометрії і оптимальної жорсткості рама забезпечує відмінну зворотний зв'язок для гонщика, грайливе управління і чудову стабільність. Прикріплені збоку розпірки головки двигуна (з'єднання між циліндром, голівкою і рамою) зроблені з алюмінію, що знижує вібрацію і сприяє точному проходженню поворотів. Велосипеди також оснащені бічними огорожами рами зі структурованою поверхнею, що поліпшують зчеплення з дорогою, а також службовцями теплової захистом від глушника з правого боку. Підрамник виготовлений з надлегких і стійких алюмінієвих профілів вагою менше 900 г, що забезпечують відмінну стійкість заднього крила.
Маятник
Цілісний алюмінієвий маятник KTM 250 EXC TPI виготовлений методом лиття під тиском, що забезпечує виняткову міцність при мінімально можливій вазі. Процес однокомпонентного лиття забезпечує малу вагу, ідеальну гнучкість, а також дозволяє використовувати велику кількість геометричних рішень.
Колеса
KTM використовує легкі, оброблені на верстаті з ЧПУ маточини і високоякісні чорні анодовані диски GIANT на всіх моделях Enduro, що гарантує максимальну стабільність і мінімальна вага. Ніпелі з алюмінієвими спицями відрізняються інноваційним дизайном, який зручно знижує частоту затяжки спиць. На ободах є логотип SIX DAYS, а шина Metzeler EXTREME - кращий вибір для цього висококласного зброї ендуро.
Передня підвіска
Всі моделі EXC SIX DAYS оснащені новітніми перевернутими вилками WP XPLOR діаметром 48 мм з регуляторами попереднього натягу, а також роздільної виделкою, розробленої WP і KTM. Хоча кожна сторона забезпечена пружинами, вони мають окремі функції демпфірування. Демпфірування стиску знаходиться зліва, а відскік - справа. Обидва можуть бути легко відрегульовані за допомогою регуляторів у верхній частині обох трубок вилки з 30 клацанням на кожній. Незважаючи на те, що вилка вже відрізняється видатними характеристиками відгуку і демпфірування, вона оснащена відкаліброваним поршнем середнього клапана для стабільного демпфірування. Налаштування утримують передню частину вище в ході ходу, забезпечуючи вражаючі резерви проти дна.
Задня підвіска
Амортизатор WP XPLOR є ключовим елементом перевіреної конструкції задньої підвіски PDS (прогресивна система демпфірування), в якій амортизатор безпосередньо пов'язаний з маятником без додаткової системи важелів. Це знижує вагу і знижує ймовірність зачеплення за камені. Оптимальна прогресія демпфірування, характерна для ендуро, досягається за рахунок використання другого демпфуючого поршня в поєднанні із закритою чашкою в кінці ходу, підтримуваної прогресивної пружиною амортизатора. Налаштування амортизатора XPLOR PDS забезпечують вражаючі кращі характеристики демпфірування і ідеально підходять до рами і налаштування передньої частини. Він повністю регулюється, включаючи стиснення на високих і низьких швидкостях, тому ви можете налаштувати амортизатор відповідно до переваг будь-якого треку, траси і райдера.
потрійний зажим
Всі моделі Six Days оснащені висококласними потрійними зажимами, обробленими на верстаті з ЧПУ, анодованими в помаранчевий колір і зміщенням 22 мм, що забезпечує надійне захоплення вилки і точне управління. Кермо регулюється вперед і назад в 4 положеннях, тому велосипед підійде вам, як ваші улюблені рукавички.
Гальма
Ці високотехнологічні гальма Brembo сполучаються з легкими гальмівними дисками Wave (тверді задні і плаваючі передні). На позашляховому мотоциклі неможливо загальмувати сильніше або краще. Для додаткової міцності і надійності педаль заднього гальма закріплена страхувальним тросом.
Паливний бак
Всі моделі серії EXC оснащені легкими поліетиленовими баками, що поліпшують ергономіку. Байонетна кришка на обороту забезпечує швидке і легке закриття. Виготовлений з прозорого пластика, тому ви завжди зможете відразу побачити, скільки палива залишилося. Він має вбудовану систему паливного насоса і датчиком рівня палива. Крім того, паливопровід має з'єднувач під кутом 90 ° до баку для кращого захисту від пошкоджень.
Airbox
Повітряна камера KTM 250 EXC TPI SIX DAYS забезпечує оптимальну динаміку потоку і разом з новими трубками всмоктування забезпечує оптимальну потужність і відгук дросельної заслінки. Незважаючи на очевидне підвищення продуктивності, конструкція також забезпечує максимальний захист від забруднення повітряного фільтру. Великий повітряний фільтр Twin-Air встановлений на ретельно продуманої жорсткої клітці, що зводить до мінімуму неправильну установку. Як і в попередніх моделях, обслуговування фільтра виконується швидко і легко і не вимагає інструментів - стандартна оригінальна функція від KTM.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Рульове управління
Всі моделі SIX DAYS оснащені одним і тим же високоміцним алюмінієвим конічним кермом, який можна встановити в чотирьох різних положеннях. У стандартну комплектацію керма входить вулканізована рукоятка ODI з правого боку і зручна що фіксується рукоятка ODI, що не вимагає використання дроту або клею, зліва. Про всяк випадок нагадати, що ви їхали на спеціальній машині, на кермі є логотип SIXDAYS.
Сидіння
Якщо ви збираєтеся кататися протягом шести днів, вам також може бути запропоновано спеціальне СИДІННЯ ДЛЯ ШЕСТИ ДНІВ. Вся технологія піни, яка використовується в інших моделях EXC, але з унікальним покриттям SIX DAYS з додатковими смугами для кращого захоплення і комфорту.
Підніжки
Складні підніжки «No-Dirt» запобігають засмічення підніжок навіть при копанні в глибоких коліях. Підніжки на моделях Enduro на 6 мм вище, ніж на моделях SX, що збільшує дорожній просвіт. Але ви можете поміняти їх місцями за бажанням.

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Six Days обладнання
Сидіння Six Days для підвищеного комфорту на далеких дистанціях, ексклюзивна графіка Six Days з яскравим дизайном, перемикач вибору карти керма, кермо з логотипом Six Days, глушник Six Days (анодований і з логотипом Six Days), оброблені помаранчеві анодовані потрійні затискачі для надзвичайно точного зажим вилки та оптимальна функція вилки, плаваючий передній гальмівний диск для стабільного гальмування в екстремальних умовах. Міцний задній гальмівний диск (без прорізів / отворів) для підвищення термостійкості і зниження зносу гальмівних колодок, 2-компонентна задня зірочка Supersprox Stealth з алюмінієвим внутрішнім кільцем і сталевим зовнішнім кільцем для максимальної міцності, Знімач передньої осі для простого зняття переднього колеса, оранжевий рама, захист двигуна для ефективного захисту двигуна, напрямна ланцюга оранжевого кольору.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Робочий об'єм
249 см³
Діаметр / Хід поршня
66,4/72 мм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Зчеплення
Wet, DDS multi-disc clutch, Brembo hydraulics
Запалювання
Continental EMS
CO2
59 г/км
Витрата палива, л/100км
2,55 л/100 км

Шасі

Рама
25CrMo4 steel central-tube frame
Передня підвіска
WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
Задня підвіска
WP Xplor PDS shock absorber
Хід підвіски, передня / задня
300/310 мм
Передні гальма
Disc brake Ø 260 мм
Задні гальма
Disc brake Ø 220 мм
Ланцюг
X-Ring 5/8 x 1/4"
Кут нахилу вилки
63.5 °
Дорожній просвіт
370 мм
Висота по сідлу
960 мм
Обсяг бака
9,5 л
Вага (сухий)
103,9 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.