СУПЕР СКАЛЬПЕЛЬ

Такий же маневрений, але з більш вибуховим характером. KTM 890 DUKE R бере все, що нам подобається в KTM 790 DUKE і доводить це до досконалості. Це безкомпромісний байк середньої тяжкості, в рівній мірі хороший як на вулицях, так і на гірських серпантинах. Він забезпечує велику потужність, більший крутний момент і незрівнянну чіпкість порівняно зі всіма попередникими до нього.

01. ДВИГУН І ВИПУСК

ДВИГУН
Двигун KTM 890 DUKE R, створений з того ж рядного двоциліндрового ДВС, який живить KTM 790 DUKE, однак KTM 890 DUKE R був наділений більшою потужністю. Зі збільшеним впускним колектором і ходами поршнів, більш високим стисненням, і більш високими максимальними оборотами, KTM 890 DUKE R видає вражаючі 121 к.с. і 99 Нм.
Картер двигуна
KTM 890 DUKE R оснащений горизонтально розділеними литими алюмінієвими картерами високого тиску, що дозволяє зменшити товщину стінок і вагу. Більш складна настройка колінчастого вала і маховика також допомагає підвищити крутний момент.
Форсунки
Розроблені спеціально для KTM компанією DELL'ORTO, нові датчики в кожному корпусі дросельної заслінки вимірюють тиск в колекторі і відповідно регулюють суміш для кожного циліндра, покращуючи реакцію дроселя і згладжуючи дію дросельної заслінки для більш точної подачі газу.
ГОЛОВКИ ЦИЛІНДРІВ
Спеціально для KTM 890 DUKE R була розроблена нова головка блоку циліндрів для розміщення більших 37-міліметрових впускних і 30-мм випускних клапанів, в той час як розподільні вали мають збільшений підйом і більш агресивний профіль. Також був доданий новий балансовий вал, щоб відповідати збільшеним оборотам і збільшеною масі обертання.
Електронна ручка газу
Електронна ручка газу за допомогою електронних датчиків активує дросельні клапани, електронно переводячи команди дросельної заслінки водія в кращі положення дросельної заслінки для поточної ситуації їзди. Це дозволяє реалізувати безліч варіацій поведінки мотоцикла під час їзди, проте всі вони залишаються передбачувані і дозованими.
Поршні
Два кованих поршня з трьома поршневими кільцями і бронзовим шатунним підшипником працюють в тандемі для харчування серця, що б'ється у KTM 890 DUKE R. Завдяки конструкції поршня, його вага зменшилася на 10 грам в порівнянні з поршнем в KTM 790 DUKE, незважаючи на більший діаметр.
Випускна система
Нержавіюча сталь виглядає красиво. Середній демпфер централізує масу і дозволяє створити відносно невеликий глушник, який приголомшливо звучить. Сотні випробувальних стендів і складне моделювання гарантували, що ця вихлопна система вносить вирішальний вклад в криву крутного моменту і мінімальні викиди.

02. ШАСІ

РАМА
Як і у KTM 790 DUKE, характеристики керованості KTM 890 DUKE R обумовлені динамічною, несучою навантаження конструкцією трубчастого шасі, яка дозволяє йому долати звивисті дороги і міські перехрестя з надзвичайною чуйністю. Як і будь-який інший KTM R, рама пофарбована в оранжевий колір, щоб підкреслити її спортивні якості.
підрамник
Підрамник виготовлений з литого алюмінію і містить в собі коробку повітряного фільтра. Ніяких пластикових кришок, ніяких додаткових кронштейнів - все відлито на дві частини, щоб зменшити складність і вагу. Трикутні форми в підрамнику забезпечують більш міцну і жорстку конструкцію.
маятник
Відлитий під тиском маятник з гратчастим дизайном оптимізований для жорсткості, але має більш крутий кут для підвищеної стійкості, а також чудові характеристики на кручення. Він робить KTM 890 DUKE R таким же маневреним як і слід було очікувати.
ПІДВІСКА
Адаптована відповідно до доданої потужністю KTM 890 DUKE R, але зберегла відмінну маневреність всієї лінійки DUKE, повністю регульована підвіска KTM 890 DUKE R була налаштована на більш спортивний лад, з підвищеною стабільністю на високій швидкості, зберігши при цьому комфорт при вуличній їзді.
Передня вилка
KTM 890 DUKE R оснащений повністю регульованими вилками WP APEX з роздільними функціями демпфірування, настройки стиснення і відбою. Вона дозволяє гонщикам ідеально налаштувати підвіску як для треку, так і для вулиці.
Потрійні затискачі (траверса)
Жорсткість з потрійним затискачем була налаштована відповідно до гнучкістю вилки, сприяючи спортивному управлінню і відмінному зворотньому зв'язку. Замість сталі використали алюмінієвий рульовий стержень, як на KTM 790 DUKE, для зменшення загальної ваги.
Задній амортизатор
Повністю регульований моно-амортизатор WP APEX має налаштування високої і низької швидкості стиснення, а також регулюванням відбою. Гідравлічний регулятор попереднього навантаження забезпечує швидке налаштування.
КОЛЕСА
KTM 890 DUKE R поставляється з надзвичайно легкими легкосплавними колесами, які в стандартній комплектації пофарбовані в фірмовий помаранчевий колір R. Це не тільки знижує загальну вагу мотоцикла, але і зводить до мінімуму безпружинні маси, а також сприяє швидшому розвороту та зниження опору коченню.
ШИНИ
Щоб KTM 890 DUKE R дійсно прилипав до асфальту, було прийнято рішення встановити шини для гіперпорта MICHELIN Powercup II. Вони є уособленням швидкості в гонках екстра класу і забезпечують чудове зчеплення з дорогою в будь-яких умовах.
Гальма
KTM 890 DUKE R, створений з урахуванням високих характеристик вуличного і дорожнього катання, оснащений кращими гальмами в класі. Моноблочні супорти BREMBO Stylema і більш легкі плаваючі диски 320 мм спереду забезпечують чітке і точне відчуття гальмування, одночасно знижуючи швидкість. Вони додатково посилені головним циліндром BREMBO MCS, який дозволяє водієві регулювати зручність важелів і відчуття гальма. В цілому зекономлено 1,2 кг не підресореної маси в порівнянні з KTM 790 DUKE.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Рулевое управление
Алюмінієві конічні рукоятки розташовані рівніше, нижче і далі вперед, щоб збільшити контроль над передньою шиною і дати KTM 890 DUKE R більш зручне положення для їзди. Райдер також може адаптувати своє кермо за допомогою трьох регулювань обертання і 4 положень точної настройки на потрійному затиску.
сидіння
Висота сидіння KTM 890 DUKE R - 840 мм, але при цьому воно має більш нахилений профіль ніж у 790. Сидіння Pillion входить в стандартну комплектацію з фірмовим чохлом DUKE, щоб надати KTM 890 DUKE R різкіший і стильний вигляд.
підніжки
Модель KTM 890 DUKE R обладнана абсолютно новими підніжками, які розташовані вище і далі назад для більш спортивної посадки і більшого кута нахилу. Зворотнє перемикання також можливо без будь-яких додаткових деталей або доробок.

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

КУЗОВ
Паливний бак
Як і KTM 790 DUKE, KTM 890 DUKE R оснащується 14-літровим сталевим баком, який ідеально підходить для агресивної і невимушеної їзди.
ГРАФІКА
Високоякісні наклейки були розроблені ексклюзивно для 890 Duke R. Контрастний помаранчевий на білому виділяє його серед всіх інших мотоциклів, додаючи стрімкості в дизайн і унікальності.

05. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

MTC

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
2-циліндровий, 4-тактний, parallel twin
Робочий об'єм
890 см³
Діаметр / Хід поршня
90,7/68,8 мм
Потужність
89 кВт
Обертаючий момент
99 Нм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Система змазки
Forced oil lubrication with 2 oil pumps
Охолодження
Рідинне охолодження з водно-масляним теплообмінником
Зчеплення
PASC™ antihopping clutch, mechanically operated
CO2
111 г/км
Витрата палива, л/100км
4.74 л/100 км

Шасі

Рама
Chromium-Molybdenum-Steel frame using the engine as stressed element, powder coated
Передня підвіска
WP APEX 43
Задня підвіска
WP APEX - Monoshock
Хід підвіски, передня / задня
140/150 мм
Передні гальма
2 x Brembo Stylema Monobloc four piston, radially mounted caliper Ø 320 мм
Задні гальма
Brembo single-piston floating calliper, brake disc Ø 240 мм
ABS
Bosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS and super moto mode)
Ланцюг
520 X-Ring
Кут нахилу вилки
65.7°
Дорожній просвіт
206 мм
Висота по сідлу
834 мм
Обсяг бака
14 л
Вага (сухий)
166 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.