Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних
Залиште номер і ми Вам передзвонимо
Назвіться, і ми будемо звертатися до Вас по імені
Ваша заявка відправлена
Пошук
Мій кошик 0
890 ADVENTURE R RALLY 2021

890 ADVENTURE R RALLY 2021

ОБМЕЖЕНЕ ВИРОБНИЦТВО, НЕОБМЕЖЕНА ПРИГОДА

01. ДВИГУН І ВИПУСК

двигун
Найпомітнішим оновленням в порівнянні з попередником є двигун. Викачуючи вражаючу потужність, двигун KTM 890 ADVENTURE R RALLY може похвалитися безліччю оновлень, в першу чергу значним стрибком потужності і крутного моменту. Удосконалення електроніки і глушника також забезпечують відповідність найсуворішим нормам викидів. Це в поєднанні з міжсервісний інтервалом в 15 000 км і низькою витратою палива робить його готовим до відправлення в далеку дорогу.
кришка циліндра
Головка блоку циліндрів DOHC містить здвоєні розподільні вали з ланцюговим приводом і дві свічки запалювання (по одній на циліндр). Распредвали зібрані, що робить їх легше кованих розподілвалів, а профіль кулачка був розроблений для створення особливо крутного моменту двигуна. Впускні і випускні клапани на 1 мм більше, а також перероблені порти, які були оптимізовані для максимального потоку повітря, також допомагають в досягненні максимальної продуктивності. Новий балансовий вал в голівці блоку циліндрів, розташований між розподільними валами, відповідає збільшеним оборотам і збільшеною обертається масі, в той час як датчик детонації також був встановлений для виявлення детонаційного загоряння і обліку палива з більш низьким октановим числом - ідеально для навколосвітніх подорожей.
балансирний вал
Коли ви пробиваєте ці довгі дні в сідлі, поєднуючи складні ділянки бездоріжжя з ділянками асфальту, дискомфортні вібрації двигуна зводяться до мінімуму завдяки двом новим балансирним валів, один перед колінчастим валом, а інший в голівці блоку циліндрів між колесами. два распредвала.
ЦилІндр
Алюмінієві циліндри з покриттям з Нікас є невід'ємною частиною Безрукавний кожуха двигуна. Конструкція циліндра з відкритим майданчиком забезпечує оптимальне охолодження, поліпшені виробничі допуски і знижує ймовірність викривлення циліндра під час виробництва. Діаметр циліндрів збільшений з 88 мм до 90,7 мм для збільшення робочого об'єму і збільшення ходу.
Поршні
Більш легкі ковані коробчаті поршні з трьома поршневими кільцями, з'єднаними шатунним підшипником ковзання, в поєднанні з поршневим пальцем з DLC-покриттям для зменшення ваги поршня і маси зворотно-поступального руху. Охолодження поршня також здійснюється двома форсунками на поршень замість попередньої на поршень. Обертається маса колінчастого вала збільшена на 20% для поліпшення роботи двигуна при постійній частоті обертання. Крім того, він сприяє стійкості на поворотах без втрати відчуття маневреності.
Шатуни
Абсолютно нові шатуни мають трапецієподібну V-образну верхню частину, яка зменшує коливальні маси і підтримує більш високий крутний момент і більш високу вихідну потужність двигуна. Верхній підшипник також оснащений бронзовим шатунним підшипником замість верхнього кінця з покриттям DLC для збільшення терміну служби.
Колінчастий вал
Збільшення обертається маси на 20% означає, що цей кований цільний колінчастий вал покращує роботу двигуна при постійній частоті обертання, зменшуючи вплив відцентрових сил. Порядок включення 435 градусів також виробляє звук, схожий на звук більшого двигуна LC8, що робить KTM 890 ADVENTURE R RALLY одним з його братів V-twin ADVENTURE при відкритті дросельної заслінки.
Картер
Нові картери з горизонтальним роз'ємом дозволяють збільшити діаметр циліндра двигуна, але залишаються відлитими під високим тиском з алюмінію. Це дозволяє зменшити товщину стінок, знизити вагу і оптимізувати поверхні, пропонуючи розробникам двигунів більше свободи при проектуванні. Циліндри відкритого типу інтегровані в картер двигуна.
циркуляція масла
Циркуляція масла заснована на компактній системі напівсухого картера для мінімізації втрат на тертя. Масло активно відкачується з картера, картера зчеплення і коробки передач, що запобігає непотрібне протікання масла через двигун. Масляний піддон інтегрований в корпус масляного насоса разом з двома насосами (один продувний, один нагнітальний) і клапаном регулювання тиску. Для охолодження масла в двигуні встановлений масляний радіатор більшого розміру.
Зчеплення PASC
Муфта Power Assist Clutch (PASC), оснащена новими фрикційними дисками і поліпшеним охолодженням, на KTM 890 ADVENTURE R RALLY виконує подвійну роль. Це не тільки прослизає муфта, що запобігає деренчання задніх коліс при різкому уповільненні, але також знижує жорстке зусилля, необхідне при перемиканні передач, дозволяючи приводити в дію важіль зчеплення всього одним пальцем, що заощаджує енергію під час їзди.
Коробка передач
6-ступінчаста секвентальная коробка передач забезпечує більш швидке переключення завдяки більш короткому ходу важеля перемикання передач, більш легкому пружинному дії і більш швидкої технології Quickshifter +, в той час як зубці на 4-й, 5-й і 6-й передачі піддаються піскоструминної очищенні для підвищення надійності. Quickshifter + дозволяє без зчеплення підвищувати і знижувати передачі у всьому діапазоні оборотів.
По проводам
Замість того, щоб управляти дросельною заслінкою в електронній системі вприскування за допомогою звичайного троса дросельної заслінки, в KTM 890 ADVENTURE RALLY використовується електронна схема управління. За допомогою електронних датчиків поворот ручки газу пускає в хід дросельну заслінку за допомогою серводвігателя. Мало того, що це відбувається миттєво і ефективно, система управління автомобілем дозволяє набагато більше. Він електронним чином переводить команди дросельної заслінки водія в оптимальне положення дросельної заслінки для поточної ситуації їзди і для найбільш лінійної подачі потужності. Ride-by-wire пропонує велику свободу при виборі відчуттів від двигуна, і без нього такі функції, як MTC і Quickshifter +, були б неможливі.
Вихлоп
KTM 890 ADVENTURE R RALLY не був би повним без легкого титанового глушника AKRAPOVIC Slip-on Line. Це підсилює дух READY TO RACE і зміцнює його глибокі ралійні корені. Використання високоякісного титану дозволяє знизити вагу приблизно на 30-40% в порівнянні зі стандартним глушником з додатковою перевагою у вигляді агресивного гарчання, коли дросельна заслінка крутиться від злості.
Повітряний фільтр
KTM 890 ADVENTURE R RALLY забезпечує легкий доступ до повітряного фільтру для очищення і обслуговування, навіть якщо ви перебуваєте в самому віддаленому місці під час поїздки. Повітряна камера розташована під сидінням, а повітрозабірник знаходиться в задній частині велосипеда. Це означає, що крім легкого доступу до повітряного фільтру, сидіння і бак можна було тримати низько, а велосипед можна було зробити вже там, де це важливо: в області ніг. Це також дозволило краще розмістити електроніку для збереження централізації маси.
охолодження
Під час екстремальних подорожей по бездоріжжю важливо, щоб двигун LC8c залишався холодним, щоб підтримувати його підвищену потужність і продуктивність. Завдяки дизайну KTM 890 ADVENTURE R RALLY і передової технології охолодження, багатогодинна їзда в жарких умовах не проблема.

02. ШАСІ

Рама
Загальна геометрія KTM 890 ADVENTURE R RALLY була розроблена для легкості в поводженні і комфорту в дослідницьких місіях на великі відстані - з неперевершеними можливостями бездоріжжя. При проектуванні велика увага приділялася міцності, тому для зменшення ваги і габаритів двигуна використовується трубчаста рама з хромомолібденової стали, в якій двигун діє як напружений елемент. Всі дизайнерські та інженерні інновації націлені на компактність і легкість.
підрамник
Володіючи ще більш легкої і міцною конструкцією, ніж його попередник, підрамник повністю завантажений для пригод. Мотоцикл під вами повинен бути довговічним. Сталевий гратчастий підрамник був розроблений, щоб бути компактним, легким і досить міцним, щоб витримати повне навантаження багажу, а також пасажира в найважчих умовах під час екстремальної пригодницької їзди.
Маятник
Фірмовий литий під тиском маятник з відкритою гратами виготовлений з високою точністю і оптимізований для забезпечення жорсткості і стійкості, але при цьому забезпечує відмінні показники гнучкості. Використання прямого ланки для заднього амортизатора знижує складність і кількість деталей. Щодо довгий маятник поліпшує зчеплення, стійкість і настройку підвіски.
підвіска
Вилка та амортизатор WP PRO COMPONENTS, вироблені в відповідності зі строгими стандартами на окремій виробничій лінії, не тільки володіють видатними характеристиками, але і миттєво впізнавані завдяки своїй високоякісної обробці. Хід підвіски спереду і ззаду становить 270 мм, що на 30 мм більше, ніж у KTM 890 ADVENTURE R. Це дозволяє водієві долати перешкоди сильніше і швидше, зберігаючи при цьому більш високий рівень комфорту і контролю.
Передняя вилка
На KTM 890 ADVENTURE R RALLY все, що ви можете кинути, - це легкі вилки WP XPLOR PRO 7548 з конічним клапаном. Це унікальна система клапанів, яка забезпечує практично безмежні характеристики демпфірування. Він поєднує в собі чудовий комфорт з відмінним опором дну. Зовнішні регулювання дають гонщику можливість легко налаштовувати параметри, які зазвичай досягаються тільки шляхом зміни набору внутрішніх прокладок. Конічний клапан дозволяє відкривати необмежену кількість разів, тому жорсткість підвіски знижується, а закрита конструкція картриджа забезпечує зниження тертя, стабільну роботу протягом більш тривалого періоду часу і поліпшену реакцію.
потрійні затискачі
Потрійні затискачі, виготовлені з високоміцного кованого алюмінію, забезпечують відмінну стабільність і володіють достатнім ступенем вигину, що забезпечує зворотний зв'язок з шасі. Оновлений алюмінієвий рульової шток також був використаний для зниження ваги і підвищення загальної міцності.
Задній амортизатор
Винятковий амортизатор WP XPLOR PRO 6746 для KTM 890 ADVENTURE R RALLY був розроблений з використанням досвіду, накопиченого за багато років успішних змагань з ралі. Завдяки новітнім компонентів з низьким коефіцієнтом тертя, амортизатор забезпечує найвищий рівень демпфірування, знижуючи фізичне навантаження на гонщиків. У ньому використовується прогресивна система демпфірування (PDS), і він повністю регулюється для демпфірування стиску на високих і низьких швидкостях, демпфірування відбою і попереднього натягу пружини.
Колеса
KTM 890 ADVENTURE R RALLY може похвалитися високоміцними ободами DID DirtStar 21 x 2,15 дюйма і 18 x 4,00, розробленими спеціально для подорожей по бездоріжжю. Маючи багаторічний досвід і успіх в найскладніших бездоріжжю і ралі-рейдах, ви можете кинутися в дорогу. найвіддаленіша дика місцевість з повною упевненістю. Для тих, хто шукає ще більш екстремальну їзду, в каталозі KTM PowerParts доступні трохи вужчі колеса ендуро.
Шини
Легкі і довговічні пригодницькі шини Metzeler KAROO ™ 3 з камерами встановлюються на KTM 890 ADVENTURE RALLY. Через використання трубок додатковий TPMS більше не може бути встановлений.
Гальма
KTM 890 ADVENTURE R RALLY, вдосконалений до 2021 року, може похвалитися двома гальмівними дисками діаметром 320 мм з 4-поршневими радіально встановленими супортами спереду і гальмівним диском діаметром 260 мм, що приводиться в дію двохпоршневими плаваючим супортом ззаду, що забезпечує чудову зворотний зв'язок і зупиняє сила. Новий гальмівний шланг з нержавіючої сталі ззаду також допомагає боротися з вицвітанням гальм на довгих ділянках спуску. Задній гальмо оснащений новими ізольованими поршнями в супорті в поєднанні з ізоляційними пластинами між колодками і поршнями для підвищення термостійкості. Крім того, штуцер гальмівного шланга на задньому супорті виготовлений з нержавіючої сталі, щоб зменшити нагрівання гальмівного шланга.
Паливний бак
Ця революційна концепція паливного бака є центральним елементом дизайну і керованості 890 ADVENTURE R RALLY. Завдяки тому, що основний обсяг бака розміщений якомога нижче і спускається з боків шасі, це дає багато переваг. Сидиш чи або стоїш, бак між ніг здається значно вужче і компактніше, ніж можна було б очікувати від великого обсягу в 20 літрів. Невеликий обсяг палива забезпечує легке управління, при цьому основна частина ваги встановлена ​​низько і вперед, що виключає розгойдування палива і зміщує баланс, що типово для традиційно розташованих баків. Це призводить до низькому центру тяжіння, що збільшує маневреність і дозволяє більш грайливо управляти і миттєво змінювати напрямок. Звільнена традиційна зона бака дозволяє встановити більш пряме і низьке сидіння, даючи водієві більше свободи пересування з більшою свободою. Танк також виготовлений з високоміцних матеріалів і відрізняється високою стійкістю до ударів, що підтверджується аналогічною концепцією танка, успішно використаної командою KTM Factory Racing в екстремальних умовах гонки на ралі Дакар. Остаточний результат - найкраще з обох світів: відчуття тонкощі меншого позашляхового мотоцикла з винятковим запасом ходу більше 400 км на відкритій дорозі.

03. ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Рульове управління
Алюмінієвий конічний кермо забезпечує максимальний контроль, забезпечуючи водієві зручне положення при їзді. Кермо можна встановити в шести різних положеннях, що забезпечує діапазон регулювання 30 мм для ідеального вильоту.
Сидіння
Висока, спеціально призначене для гонок пряме сидіння є чітким заявою про ралійних наміри цієї машини. Цільне сидіння підвищує ергономіку їзди по бездоріжжю, полегшуючи перехід від сидіння до стояння і загальну маневреність по бездоріжжю. Сидіння в лінійці KTM 890 ADVENTURE взаємозамінні і можуть бути встановлені для зменшення дорожнього просвіту, підвищення комфорту або просто по особистому смаку.
Підніжки
Підніжки на KTM 890 ADVENTURE R RALLY мають більш широкий слід, забезпечуючи краще зчеплення і комфорт при стоянні, додаючи відчуття грубого і готового Дакар.
Вітрове скло
KTM 890 ADVENTURE R має низькопрофільне регульоване вітрове скло, яке дозволяє водієві більш вільно переміщатися по мотоциклу, коли він знаходиться в необхідному положенні для бездоріжжя. Це гладке лобове скло забезпечує безперешкодний огляд прямо вперед, навіть якщо екран покритий брудом. Лобове скло більш високої моделі KTM 890 ADVENTURE також може бути використано на KTM 890 ADVENTURE R RALLY в якості додаткової опції для тих гонщиків, які вважають за краще більший захист від вітру.

04. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Кузов
Кузов KTM 890 ADVENTURE R RALLY, створений для роботи в найсуворіших умовах, навмисно зведений до мінімуму. Міцний пластик, відлитий в унікальний колір RALLY, зберігає свій зовнішній вигляд навіть при появі подряпин. Бензинові спойлери і задні бічні панелі трохи ширше, ніж сидіння, що покращує керованість і знижує знос сидіння. Маска світлодіодним фари запозичує елементи дизайну машин KTM FACTORY RALLY, створюючи тонку і легку передню частину з поліпшеним оглядом землі.
Графіка
Завдяки унікальному кольору, а також вбудованої графіку, що відображає зусилля KTM Factory Racing, не можна сплутати KTM 890 ADVENTURE RALLY з чим-небудь ще на дорозі або поза нею.

05. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Фара LED
Світлодіодні ліхтарі використовуються на KTM 890 ADVENTURE R RALLY як основна фара і задній ліхтар. Світлодіодні ліхтарі забезпечують відмінне освітлення і огляд. Дизайн маски фар був натхненний мотоциклами KTM 450 RALLY, забезпечуючи поліпшену видимість і зменшуючи загальний обсяг кабіни під час руху по бездоріжжю.
TFT-дисплей
5-дюймовий повноколірний ультрасучасний TFT-дисплей був розроблений, щоб наочно відображати всю життєво важливу інформацію, дозволяючи їм проводити більше часу, не зводячи очей з дороги. Конфігурація дисплея допускає деяку настройку і автоматично адаптується до змін навколишнього освітлення. Індикатор перемикання також включений, змушуючи лічильник оборотів блимати, коли прийшов час включити передачу.
Допомога вершника
Електронні системи допомоги водієві забезпечують більший контроль, продуктивність і задоволення для водія в ширшому діапазоні обставин. Розроблена для поліпшення вашого досвіду водіння, новітня технологія ABS і MTC (Motorcycle Traction Control), а також різні режими їзди адаптовані, щоб ви могли легко налаштовувати різні допоміжні засоби для водія відповідно до діапазону умов їзди. Ці функції можна вибирати, скасовувати і використовувати для отримання максимальної віддачі від технологій і обладнання в набагато ширшому діапазоні місцевості.
MTC (слідкування за відпрацьованими газами мотоциклів)
Система контролю тяги мотоциклів KTM - або MTC - була поліпшена в 2021 році з використанням двох окремих контролерів для вимірювання прослизання задніх коліс і кута нахилу для розрахунку оптимального тягового зусилля для кожної місцевості і ситуації. Результатом є більш плавний контроль тяги з менш різким і ледь помітним втручанням в корпус дросельної заслінки. Однак для тих, хто любить пригоди, трекшн-контроль можна повністю відключити.
Повороти ABS
Система KTM на поворотах дозволяє водієві завжди використовувати повну потужність гальм, в той час як система регулює гальмівне тиск відповідно до кута нахилу мотоцикла. Це означає більш безпечне і передбачуване гальмування в більш широкому діапазоні умов і сценаріїв. Його також можна відключити для більшого контролю в умовах бездоріжжя.
Offroad ABS
Максимальна гальмівна потужність при мінімальному втручанні. Вимоги до гальмування на бездоріжжі сильно відрізняються від передбачуваного зчеплення з асфальтом. При виборі Offroad ABS функція ABS відключається на задньому колесі, в той час як втручання ABS на передньому колесі знижується, а дані датчика кута нахилу ігноруються для забезпечення інтуїтивно зрозумілого стилю їзди, необхідного при управлінні швидкістю на бруду. Це дозволяє водіям заблокувати заднє колесо, яке можна використовувати для повороту в поворотах з кращим контролем, і регулює тиск на передні гальма, щоб забезпечити збалансовану і впевнену гальмівну здатність на найскладнішій місцевості.
Режим їзди по бездоріжжю
Режим їзди по бездоріжжю знижує потужність на складній місцевості за рахунок використання складних датчиків, які адаптують подачу потужності через ЕБУ для ефективного і вселяє впевненість використання на бездоріжжі. Пікова потужність знижена, відгук дросельної заслінки пом'якшений, а прослизання коліс збільшено, що забезпечує більш динамічну їзду на пухких поверхнях. На таких поверхнях з низьким зчепленням необхідно деякий прослизання коліс для забезпечення руху вперед. Ця функція дозволяє водіям в значній мірі знизити зчеплення з дорогою і полегшити управління задніми колесами. У цьому режимі не використовується функція Anti-Wheelie, тому водії можуть легко піднімати переднє колесо, щоб долати перешкоди. На відміну від деяких інших режимів, Offroad Ride Mode не чутливий до кута нахилу, що означає, що контроль тяги не втручається, коли гонщик використовує берму, дюну або колію для подолання крутого повороту.
Режим раллі
Rally Mode входить в стандартну комплектацію KTM 890 ADVENTURE R RALLY і дозволяє водієві вільніше адаптувати характер мотоцикла. Режим Rally Mode забезпечує практично миттєвий відгук дросельної заслінки і забезпечує 9 рівнів контролю пробуксовки коліс, причому 9 рівнів можна порівняти з режимом Rain. За допомогою цих налаштувань регулювання ковзання може бути дуже точно узгоджена зі станом поверхні, рівнем навичок гонщика і вимогами їзди. Зниження рівня ковзання також може допомогти зберегти шини на більш тривалий час при тривалих або тривалих поїздках.
KTM MyRide
Крокуючи в світ абсолютної зв'язку, KTM MY RIDE діє як сполучна ланка між вашим смартфоном і мотоциклом. Це дозволяє вам здійснювати і приймати дзвінки, переглядати списки відтворення і отримувати доступ до навігації прямо на вашому TFT-дисплеї. Більш детальну інформацію можна знайти на сайті www.ktm.com/my-ride.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
2-циліндровий, 4-тактний, parallel twin
Робочий об'єм
889 см³
Діаметр / Хід поршня
90,7/68,8 мм
Потужність
77 кВт
Обертаючий момент
100 Нм
Запуск
Електростартер
КПП
6-ступінчаста
Система змазки
Forced oil lubrication with 2 oil pumps
Охолодження
Рідинне охолодження з водно-масляним теплообмінником
Зчеплення
PASC™ antihopping clutch, mechanically operated
Запалювання
Bosch EMS with RBW
CO2
105 г/км
Витрата палива, л/100км
4.5 л/100 км

Шасі

Рама
Chromium-Molybdenum-Steel frame using the engine as stressed element, powder coated
Передня підвіска
WP XPLOR PRO 7548
Задня підвіска
XPLOR PRO 6746
Хід підвіски, передня / задня
270/270 мм
Передні гальма
Four-piston radial fixed calliper, brake disc Ø 320 мм
Задні гальма
2 piston floating caliper Ø 260 мм
ABS
Bosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS and offroad mode, disengageable)
Ланцюг
520 X-Ring
Кут нахилу вилки
63.8°
Дорожній просвіт
303 мм
Висота по сідлу
910 мм
Обсяг бака
20 л
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.