Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних
Залиште номер і ми Вам передзвонимо
Назвіться, і ми будемо звертатися до Вас по імені
Ваша заявка відправлена
Пошук
Мій кошик 0
450 SX-F FACTORY EDITION 2020

450 SX-F FACTORY EDITION 2020

ФОРМУЛА УСПЕХУ

Ми будуємо ЗАВОДСЬКІ ВИДАННЯ. Мотоцикли, які виграли чемпіонат, на зразок цього. Завдяки компактному двигуну SOHC (з одним верхнім розподільчим валом), що забезпечує вибухову, але контрольовану потужність, він є рушійною силою успіху заводських команд Red Bull KTM по всьому світу. Завдяки легкому шасі і тонкому кузову KTM 450 SX-F FACTORY EDITION випереджає конкурентів. Довгий список спеціального обладнання, такого як встановлене на заводі пристосування для зняття ударів, плаваючий передній гальмівний ротор і насувної глушник AKRAPOVIС, додають до арсеналу, що гарантує, що цієї моделі обмеженого випуску немає рівних. FACTORY EDITION - це перевірена формула успіху.

ДВИГУН І ВИПУСК

Двигун
Двигун об'ємом 450 куб. Див - це вища сила, коли справа доходить до модельного ряду мотокросу KTM. Його компактна і легка конструкція відрізняється єдиною голівкою блоку циліндрів з верхнім розподільним валом і передовий електронною системою впорскування. Це дозволяє надзвичайно ефективно розподіляти вражаючу потужність у всьому діапазоні оборотів. Навіть з супер-вигідним електростартером ця модель як і раніше залишається найлегшим двигуном об'ємом 450 куб. см на малюнку MX.
Кришка циліндра
KTM 450 SX-F оснащений легкою і компактною головкою блоку циліндрів SOHC (з одним верхнім розподільчим валом). Дизайн орієнтований на масову централізацію, сприяючи загальному досконалості управління. Верхній розподільний вал має поверхню з оптимізованим тертям і синхронізацію клапанів, що забезпечує вражаючу чуйність. Чотири надлегких титанових клапана (впуск 40 мм, випуск 33 мм) приводяться в дію за допомогою надзвичайно жорстких рокер. Рокері на стороні впуску мають покриття DLC, що забезпечує вражаючу швидкість обертання двигуна до 11500 об / хв. Напрямні ланцюга з низьким коефіцієнтом тертя додатково підтримують високі рівні частоти обертання. Інноваційна конфігурація голівки гарантує найбільш ефективну передачу неперевершеною потужності, зберігаючи суттєва перевага перед конкурентами.
Колінчатий вал
Колінчастий вал на KTM 450 SX-F розташований в ідеальному положенні, близько до центру тяжіння, що сприяє кращій централізації маси. У ньому використовується короткий шатун, що забезпечує компактну конструкцію двигуна і більш швидку передачу потужності. Весь агрегат надзвичайно добре збалансований, з ідеальним кількістю інерції для оптимального зчеплення і керованості. Підшипник ковзання з двома шатунними вкладишами, встановленими з зусиллям, працює безпосередньо на шатунной шийці, причому необхідна подача масла для цього підшипника забезпечується системою змащення під тиском двигуна. Ця конструкція також збільшує довговічність, дозволяючи збільшувати інтервали обслуговування колінчастого вала, що призводить до менших зусиль і витрат, а також до збільшення часу, що витрачається на два колеса.
Картери і кришки двигуна
Компактні корпуса двигуна виробляються з використанням процесу лиття під високим тиском, який допомагає знизити вагу, зберігаючи при цьому міцність і довговічність. Конструкція дозволяє оптимально розташувати вали близько до центру тяжіння, що призводить до кращої централізації маси і спрощення їзди. Кришки двигуна мають продуману структуру поверхні, яка знижує знос черевиків гонщика, зберігаючи їх свіжий вигляд, як в той день, коли ви їх купили.
Трансмісія
Трансмісія KTM 450 SX-F FACTORY EDITION орієнтована на легкі характеристики без шкоди для довговічності. Не було необхідності міняти передавальні числа, так як вони були ідеально узгоджені з потужністю двигуна великого робочого об'єму. Передавальне число вторинного приводу (зірочок) також залишається незмінним (13/49). Всі чотиритактні двигуни оснащені датчиком передачі, який забезпечує можливість вибору різних характеристик двигуна для кожної передачі в залежності від навантаження двигуна. Удосконалена конструкція важеля перемикання передач з захистом від бруду запобігає скупченню бруду і разом з надійною коробкою передач гарантує, що наступна передача завжди буде відбуватися легко і швидко.
Система управління двигуном
Сучасна система управління двигуном KEIHIN з електронним уприскуванням палива оснащена дросельною заслінкою діаметром 44 мм. Розташування інжектора на меті гарантувати оптимальне розпилення палива і повітря на шляху до камери згоряння, що призводить до миттєвого відгуку і максимальної продуктивності при відкритті дросельної заслінки. Також існують окремі системи для холодного пуску і регулювання холостого ходу. ЕБУ має карти, які були розроблені для точної відповідності вихлопу і голівці блоку циліндрів, з опціями для регулювання тяги і контролю запуску. Він також надає різні карти для кожної передачі відповідно до інформації, отриманої від датчика передачі, забезпечуючи максимальну потужність при перемиканні передач.
Циліндр і поршень
Усередині циліндра з коротким діаметром 95 мм знаходиться новий кований поршень з жорсткою анодованої канавкою для компресійного кільця і оптимізований профіль. Його геометрія корони ідеально адаптована до камери згоряння з високим ступенем стиснення, де дійсно сяють його жорстка конструкція і мала вага. Завдяки невеликим вагається масам двигун настільки ж швидкий, наскільки сильний.
Балансувальний вал
Багатофункціональний вал балансира, встановлений збоку, майстерно врівноважує все коливальні сили, а також приводить в дію водяний насос. Він ефективно зводить до мінімуму вібрації двигуна, забезпечуючи максимально плавну їзду навіть при найвищих оборотах двигуна.
Зчеплення
Модель 450 SX-F FACTORY EDITION оснащена муфтою DDS (сталь з демпфірованного діафрагмою), яка наводиться в дію гідравлічно від головного і робочого циліндрів Brembo. Сталева притискна пластина з однієї діафрагмою забезпечує краще відчуття і функціональність, ніж традиційна установка з декількома крученими пружинами. Система демпфірування забезпечує краще зчеплення і надійність, в той час як кошик, оброблена на верстаті з ЧПУ, дозволяє використовувати тонкі сталеві вкладиші для компактної конструкції. Спеціальна копія кришки зчеплення заготовки Hinson встановлюється на FACTORY EDITION.
Стартер
У стандартному електричному стартері KTM 450 SX-F використовується перевірений стартерний привід і потужний стартер виробництва Mitsuba. Як неодноразово демонструвалося, він забезпечує швидкий і надійний запуск, заощаджуючи ваш дорогоцінний час і енергію, коли вони вам найбільше потрібні.
Електронне управління
На всіх чотиритактних моделях поряд з лівої рукояткою знаходиться багатофункціональний перемикач карти на кермі з інноваційними функціями управління; регулятор тяги; криві управління запуском і альтернативної потужності (стандарт <-> розширений). TRACTION CONTROL - це унікальна функція, яка гарантує більш ефективне зчеплення з дорогою і кращий контроль при прискоренні мотоцикла, особливо в складних дорожніх умовах. Його можна активувати перемикачем карти на кермі під час їзди. Простим натисненням двох кнопок на холостому ходу гонщик також може активувати УПРАВЛІННЯ запуском, забезпечуючи найбільш ефективний старт. Перемикач карти також дає гонщикові можливість вибрати альтернативну карту потужності крім стандартної конфігурації, надаючи йому варіанти під час гонки.
Охолодження
Підтримка оптимальної температури двигуна має вирішальне значення для забезпечення постійної потужності протягом всієї поїздки. KTM 450 SX-F має радіатори, розташовані нижче центра ваги. Їх дизайн ідеально поєднується з кожухами та забезпечує відмінну тонкість і ергономічність. Використовуючи технологію CFD (обчислювальна гідродинаміка) разом з продуманою схемою контуру охолоджувальної рідини, інноваційна система забезпечує оптимальну температуру двигуна для максимальної продуктивності незалежно від умов. Радіатори також оснащені спеціальними протекторами, які служать не тільки в якості захисту від летять каміння і сміття, а й як скоби, яка розсіює енергію навколо радіаторів в разі удару.
Глушник
Колекторна труба оснащена резонансної камерою, яка легко інтегрується в систему для зниження шуму і оптимальної подачі енергії. Легкий накладної глушник AKRAPOVIČ забезпечує відмінні характеристики, забезпечуючи при цьому рівень шуму, що відповідає вимогам конкуренції.

ШАСІ

Рама
Рама KTM 450 SX-F FACTORY EDITION виготовлена з професійно виготовлених гідроформованих труб з хромомолібденової стали, зварених роботом для забезпечення найвищого рівня стабільної якості і міцності. Жорсткість рами забезпечує оптимальну керованість, комфорт і стійкість на високих швидкостях. Рама з порошковим покриттям оранжевого кольору оснащена захисними кожухами, відповідними за кольором, і захисною пластиною, посиленою вуглецевим волокном.
Маятник
Литий алюмінієвий корпус забезпечує малу вагу і відмінну гнучкість. Процес однокомпонентного лиття усуває будь-які невідповідності і слабкі місця, створені зварюванням.
Колеса
KTM 450 SX-F FACTORY EDITION оснащений заводським КОЛЕСАМИ високого класу. Вони оснащені чорними ободами D.I.D DirtStar і помаранчевими анодованими маточинами, повністю обробленими на верстаті з ЧПУ. Разом з чорними спицями та помаранчевими анодований алюмінієвий ніпелями вони гарантують мінімальну вагу при максимальній стійкості, так що гонщик відчує покращення керованості. Шини Dunlop GEOMEX MX3S забезпечують максимальну потужність завдяки перевіреній конструкції «блок в блоці».
Передня підвіска
WP XACT 48 з інноваційною технологією AER є вилку з роздільними функціями, що має герметичну пневматичну пружину і масляну камеру під тиском для постійного і прогресивного демпфірування, при цьому пропонуючи максимальну керованість. Регулювання пневматичної пружини виконується просто за допомогою заводського цифрового повітряного насоса WP. Вилка оснащена оновленим устаткуванням підвіски і новим налаштуванням, крім того, вона оснащена механічним пристроєм для перфорації на правій вилці. Це забезпечує правильний розподіл ваги і висоту дорожнього просвіту для виходу на перший поворот попереду конкурентів.
Задня підвіска
Амортизатор WP був розроблений з урахуванням всієї архітектури рами і маятника, включаючи систему важелів і передню вилку WP XACT 48. Він складається з оброблених і анодованих компонентів і являє собою цінний високоякісний продукт у порівнянні з резервуарами для чорнового литва.
Потрійний зажим
Потрійні затискачі FACTORY, виготовлені на верстаті з ЧПУ, ідеально відповідають жорсткості рами. Крім того, складний затиск вилки знижує внутрішнє тертя для кращого ковзання внутрішніх лапок вилки. Система гумового демпфірування знижує вібрацію і підвищує комфорт водія.
Гальма
Плаваючий передній гальмівний ротор 260 мм поєднується з головним циліндром і супортом Brembo, забезпечуючи кращу в своєму класі гальмівну здатність і зручність. Запобіжник переднього гальма входить в стандартну комплектацію моделі 450 SX-F FACTORY EDITON.
Паливний бак
Легкий поліетиленовий бак місткістю 1,85 галона. Кришка паливного бака має внутрішню різьбу, що забезпечує швидке, легке і надійне закриття.
Airbox
Конструкція повітряної коробки забезпечує максимальний захист повітряного фільтра при одночасному забезпеченні максимального потоку повітря. Великий здвоєний повітряний фільтр встановлений в жорсткій клітці, яка допомагає надійно утримувати систему на місці. Цей дизайн настільки простий, що ви можете вставити новий без інструментів за секунди.
Акумулятор і палять проводів
Потужний літій-іонний акумулятор 2,0 А · год вдихає життя в двигун, при цьому лише незначно збільшуючи загальну вагу автомобіля. Легка акумуляторна батарея та джгут проводів зосереджені в відсіку над коробкою повітряного фільтра, що дозволяє механіку зняти підрамник, що не переміщує електроніку.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ

Двигун

Тип двигуна
1-циліндровий, 4-тактний двигун
Робочий об'єм
449,9 см³
Діаметр / Хід поршня
95/63,4 мм
Запуск
Електростартер
КПП
5-ступінчаста
Зчеплення
Wet, багатодискове зчеплення DDS, гідравліка Brembo
Запалювання
Keihin EMS

Шасі

Рама
Central double-cradle-type 25CrMo4 steel
Передня підвіска
WP XACT-USD, Ø 48 mm
Задня підвіска
WP XACT Monoshock with linkage
Хід підвіски, передня / задня
310/300 мм
Передні гальма
Дискові ø260 мм
Задні гальма
Дискові ø220 мм
Ланцюг
5/8 x 1/4"
Кут нахилу вилки
63.9°
Дорожній просвіт
370 мм
Висота по сідлу
950 мм
Обсяг бака
7 л
Вага (сухий)
100 кг
Показати всі
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.