ШАСІ

Сталева алюмінієва композитна рама і високоміцний поліамідний підрамник були спеціально розроблені з урахуванням електродвигуна. Підтримуючи центр ваги на низькому рівні, KTM FREERIDE E-XC створений так само, як і його рідні брати, що працюють на бензині. Низька висота сидіння, малу вагу, першокласні гальма і підвіска від WP гарантують незабутні враження від їзди.

КАРКАС

Шасі KTM FREERIDE E-XC має дуже легкий композитний каркас, що поєднує високоякісну хромомолібденову сталь з кованими алюмінієвими секціями з болтовим кріпленням. На відміну від KTM FREERIDE 250 F, рама E-моделі має відкриту нижню секцію з двигуном і масивною алюмінієвою захисною пластиною, яка виступає в ролі напружених елементів. Така конструкція забезпечує оптимальну жорсткість і стійкість для забезпечення максимальної безпеки навіть при стрибках у висоту. Для модельного року 2018 перевірена рама отримала оновлення у вигляді більш довгої рульової колонки, яка підвищує стійкість передньої частини для ще кращого відстеження.
Підрамник з болтовим кріпленням виготовлений з високоміцного полімеру. Володіючи винятковою жорсткістю, він вносить значний вклад в зниження загальної ваги автомобіля. Вбудована ручка рукоятки втоплена і добре захищена від бруду, і бруду, що відкидається заднім колесом.

КОЛЕСА ТА ПІДВІСКА

Колеса високої якості нового KTM FREERIDE E-XC, виготовлені з нових анодованих алюмінієвих дисків Giant і оброблених за допомогою ЧПУ втулок, з використанням легких алюмінієвих ніпелів зі спицями, не поступаються за вагою і стабільністю.
Новий KTM FREERIDE E-XC тепер оснащений шинами Maxxis Trialmaxx спереду і ззаду, які були розроблені спеціально для серії KTM FREERIDE. З їх малюнком протектора вони залишають на землі набагато менше вражень, ніж звичайні шини для змагань Enduro, і в той же час забезпечують приголомшливу тягу. Високий профіль забезпечує помітно більше комфорту, а також приносить користь підвісці.
У новому KTM FREERIDE E-XC використовується нова вилка WP XPlor 43, набір з 43 мм перевернутих ніжок вилки з ходом 250 мм. Володіючи видатними характеристиками відгуку і демпфірування, новий WP XPlor 43 володіє ще більш чутливим відчуттям і поліпшеним захистом від просочування. Розділена конструкція вилки з пружинами з обох сторін, кожна з ніжок вилки має окрему функцію демпфірування, з компресією на лівій стороні і демпфуванням відскоку праворуч, обидві легко регулюються за допомогою циферблатів на верхній частині вилки.
Ідеально підходить для нової вилки WP XPlor 43, нового амортизатора WP PDS XPlor, що забезпечує 260 мм ходу колеса і зменшує вагу на 430 г. У дизайні, типовому для змагань KTM Enduros, успішна задня підвіска PDS (система прогресивного демпфірування) має амортизатор, встановлений безпосередньо на вершині маятника, що усуває додаткову вага і складність важільного механізму. На додаток до прогресії, досягнутому геометрією підвіски і прогресивною пружиною, новий WP PDS XPlor містить другий демпфуючий поршень із закритою чашкою до кінця ходу для додаткового захисту від опускання. Крім регулювання відскоку, амортизатор також має окремо регульоване демпфірування стиску високою і низькою швидкості. Висота сидіння може бути зменшена ще на 25 мм за допомогою спеціального набору, доступного в програмі KTM PowerParts.
Нещодавно розроблені потрійні затискачі збільшують жорсткість всього переднього кінця для чудової стабільності руху. Відповідно до довшою рульовою колонкою нової рами KTM FREERIDE E-XC, нові потрійні затискачі оброблені на верстаті з ЧПУ відповідно до найсуворіших специфікацій для підвищення ефективності затиску.

ГАЛЬМА

Оскільки електричний байк не потребує зчеплення, найбільш логічно було встановити обидва головних гальмівних циліндра на кермі, а не вибирати стандартне розташування на мотоциклах. Це означає, що водієві більше не потрібно використовувати свою ногу, щоб ініціювати занос. Остання гальмівна система Formula оснащена радіальним 4-поршневим переднім супортом на 260-мм гальмівному диску Wave, а також 2-поршневим заднім супортом на 230-мм задньому гальмівному диску. Нові задні гальмівні колодки і діаметри поршнів були зменшені на 2 мм ззаду, а в поєднанні зі збільшенням товщини переднього диска на 1 мм підвищується відчуття гальмування для ще кращого контролю. Новий плетений передній гальмівний шланг має додаткову трубку з вбудованим каналом для захисту троса спідометра.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.