ШАСІ

Інженери KTM подбали про те, щоб KTM 150 XC-W зберігав ту ж легкість і маневреність, що й інша частина лінійки XC-W, що полегшувало роботу в ендуро.
РАМА
Високотехнологічна легка рама з хром-молібденової сталі відрізняється легкістю в управлінні, точними поворотами і чудовою стійкістю. Ви також можете розраховувати на високу жорсткість на кручення і низьку подовжню жорсткість. Це призводить до кращого поглинання енергії, створюваною передньою і задньою підвіскою, поглинаючи скачки і удари. Коротше кажучи: більше комфорту і менше втоми водія. Прилеглі збоку легкі опори головки двигуна (з'єднання головки блоку циліндрів і рами) сприяють зниженню рівня вібрації. Дві різьбові вставки в нижніх консольних трубках для безпечного кріплення опціональної опорної плити. У моделях EXC TPI верхня труба рами має паз, в якому встановлена ​​кришка маслозаливної горловини, яка подає масляний бак через шланг всередині труби рами. Мотоцикл також має надлегкий підрамник зі стабільних алюмінієвих профілів, які важать менше 900 г.
Литий алюмінієвий дизайн забезпечує малу вагу і відмінну поведінку при вигині. Процес однокомпонентного лиття усуває будь-які невідповідності і слабкі місця, що виникають при зварюванні.
ПЕРЕДНЯ ПІДВІСКА
Перевернута вилка WP XPlor 48 - це спліт вилка, розроблена WP в тісній співпраці з KTM. Вона оснащена пружинами з обох сторін, але має окремі функції для кожної вилки: демпфірування стиску встановлено на лівій стороні, а відбій - на правій. Вилку можна легко відрегулювати на стиснення і відбій за допомогою повороту циферблата на верхній частині вилок. Крім того, герметичний гідростоп гарантує відмінну стійкість до просідання. Завдяки високоякісним матеріалам і сучасному виробничому процесу вилка WP XPlor 48 - має 300 мм хід і володіє видатними характеристиками відбою і демпфірування.
PDS є свого роду торговою маркою KTM, де амортизатор безпосередньо з'єднаний з верхньою стороною маятника. Ця установка може похвалитися найкращою геометрією монтажу і забезпечує дивно прогресивне демпфірування. Амортизатор встановлений близько до центральної лінії, що означає майже симетричні навантаження для маятника і рами, і більше місця для системи випуску відпрацьованих газів. Другий поршень працює разом із закритою чашкою (замість голки) в кінці ходу і підтримується прогресивною ударною пружиною для виняткового опору опускання. Різні механічно оброблені і анодовані компоненти, і відмінна колірна обробка WP роблять цей цінний продукт високого класу в порівнянні з менш вишуканими амортизаторами конкурентів.
КОЛЕСА
Колеса XC-W мають легкі, оброблені за допомогою ЧПУ маточини і високоякісні диски Giant, що гарантують максимальну стійкість при мінімальній вазі. Колеса оснащені новітніми шинами Dunlop.
ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА
Ніхто не може гальмувати сильніше, краще, швидше або жорсткіше Вас, адже високотехнологічні супорти Brembo поєднуються з легкими гальмівними дисками Wave і утворюють запаморочливий симбіоз ефективного гальмування. Сталевий гнучкий шланг переднього гальма має ефективний захист і вбудований канал для троса спідометра. Спочатку Ви обганяєте, а потім гальмуєте в рази ефективніше за своїх супротивників, а це і є запорука перемоги.
ПАЛИВНИЙ БАК
Це легкий поліетиленовий бак ємністю 9,25 л. Моделі EXC TPI включають вбудовану систему паливного насоса і додатковий датчик рівня палива, тому Ви завжди будете знати, коли у Вас закінчується бензин.
ПОВІТРЯНИЙ ФІЛЬТР
Конструкція корпусу повітряного фільтра забезпечує максимальний захист повітряного фільтра від забруднення, забезпечуючи при цьому максимальний повітряний потік. Великий повітряний фільтр Twin Air встановлений на жорсткій клітці, яка в той же час утримує систему на місці. Ця конструкція настільки проста, що Ви все ще можете додати новий з особою, повним бруду. Без інструментів.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.