ДВИГУН ТА ВИПУСК

KTM дійсно розуміє природу хардкорної їзди по бездоріжжю і розробив складний 2-тактний двигун, щоб підкорити виснажливу динаміку спорту. Володіючи найпередовішими технологіями, а також витонченою, специфічною для ендуро потужністю і крутним моментом, ці легкі і довговічні двотактні силові установки залишаються двигунами для самих екстремальних позашляхових випробувань.

ДВИГУН

Цей компактний циліндр з 58-міліметровим отвором оснащений ультрасучасним блоком силових клапанів зі складним механізмом для бічних опорних випускних отворів. Відповідний до двокомпонентної голівці блоку циліндрів, це секрет KTM для всебічного домінування. Розташування водяних сорочок в циліндрі і голівці гарантує ефективне відведення тепла, коли Ви їдете на межі.
Надійне інженерне рішення, яке було вміло збалансовано, щоб гарантувати мінімальні вібрації. Це дозволяє зменшити зміщення до 125 куб. Див, просто замінивши циліндр, поршень і головку. Більше немає необхідності міняти колінчастий вал.
Конструкція литих картеров забезпечує мінімальну вагу і дуже централізовану конфігурацію вала. Це робить двигун коротким і компактним, сприяючи ефективній централізації мас. Кришки двигуна також мають міцну структуру поверхні, яка зменшує знос, викликаний черевиками водія.
6-ступінчаста коробка передач Enduro з широким передавальним числом була розроблена спеціально для невеликого 2-тактного двигуна Enduro, його передавальні числа ідеально синхронізовані з діапазоном потужності 150. Новітні технології виробництва дозволили отримати компактні розміри і мінімальну вагу. Пам'ятаючи про безпеку, вдосконалена конструкція важеля перемикання передач «без бруду» запобігає засмічення шва від бруду.
Цей маленький поршень оптимізований для максимальної надійності, і його форма блискуче вписується в сучасний дизайн циліндра.
Зчеплення наводиться в дію гідравлічною системою виробництва Brembo. Цей надійний і саморегулюючий блок гарантує легку роботу і високу керованість.
Конструкція двигуна об'ємом 150 куб. Див пропонує краще в світі для брудних мотоциклів: електронний стартер, що працює від надійної літій-іонної батареї. Переваги цієї чарівної кнопки очевидні, особливо для тих, хто хоче змагатися на екстремальному рівні.
KTM 150 XC-W оснащений карбюратором MIKUNI TMX. Цей 38-міліметровий плоский ковзний карбюратор забезпечує плавну і контрольовану потужність аж до обмеження оборотів.
Всі двотактні моделі оснащені блоком управління CDI з сучасним обладнанням, яке покращує характеристики запуску двигуна. Криві запалювання залишаються без змін.
СИСТЕМА ОХОЛОДЖЕННЯ
Перевірена система охолодження KTM направляє охолоджуючу рідину від головки циліндра, через раму безпосередньо до алюмінієвих радіаторів виробництва WP. Завдяки оптимізованої швидкості внутрішньої циркуляції і примусової вентиляції, розрахованої по CFD, система володіє чудовою ефективністю. Крім того, захист радіатора покращує відведення тепла, особливо в бруді. Вона також вбудована в передню частину кожухів, для захисту радіаторів при аварії.
ВИХЛОП
Ця нікельована труба проведена WP Performance Systems. Вона розрахована на оптимальний діапазон потужності і максимальну продуктивність двигуна. Сучасний 3D-процес виробництва гарантує високу точність і надійність труби.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.