ШАСІ

Щоб підсилити враження від їзди на двотактному двигуні об'ємом 125 куб. Див, компанія KTM розробила нове легке і чуйне шасі, щоб підвищити свою динамічну репутацію. На 2019 рік KTM 125 SX оснащений новою легкою високотехнологічною сталевою рамою, яка не тільки точно реагує на команди гонщика, але і оптимізована для кращого зворотного зв'язку з ним. Нові гнучкі характеристики допомагають мотоциклу витримувати всі великі удари, а також забезпечують відмінну маневреність і стабільність на високій швидкості. В цілому, це нове шасі дозволяє водієві на 100% управляти поїздкою.
рама
Абсолютно нова рама і підрамник на KTM 125 SX створені для агресивного стилю їзди, пов'язаного з гонками об'ємом 125 куб. З цієї причини, як і в інших моделях серії SX, рама професійно виготовлена ​​з труб з хромованою молібденової сталі, отриманих методом гідрообробки, які зварені роботом, забезпечуючи високий рівень постійної якості. Покращена жорсткість була точно налаштована для кращої керованості, працюючи в гармонії з підвіскою, для маневреності без втрати стійкості на високій швидкості. Рама також оснащена підніжками «без бруду», які мають просту, але ефективну систему самоочищення, яка забезпечує повернення підніжок в початкове положення, забезпечуючи повний контроль в будь-яких умовах. На 2019 року всі рами SX мають таке ж високоміцне порошкове покриття, що і машини KTM Factory, і поставляються зі стандартними захисними кожухами рами. Новий підрамник на 40 мм довший і виготовлений з легкого алюмінію для підвищення стійкості заднього антикрила.
Новий цілісний маятник KTM 125 SX виготовлений з використанням гравітаційного лиття під тиском, пропонуючи виняткову міцність при мінімально можливій вазі. Змінений проріз осі забезпечує додаткові 5 мм регулювання осі, що дозволяє колесу бути відведеним назад, для поліпшення стійкості по прямій на дійсно нерівних трасах. Відмітки вимірювання ланцюга на маятнику добре видно зверху, що робить настройку ланцюга простою і точною.
колеса
KTM використовує легкі втулки з ЧПУ і високоякісні диски Excel на всіх моделях SX, гарантуючи максимальну стабільність і мінімальну вагу. Для 2019 року ніпелі з алюмінієвих спиць мають перероблену конструкцію, яка зручно знижує частоту, з якою спиці повинні бути затягнуті. Колеса оснащені новітніми шинами Dunlop Geomax MX 3S, що забезпечують максимальне зчеплення і стійкість, і ефективно передають всю потужність на землю.
передня підвіска
Всі повнорозмірні моделі SX оснащені надлегкою передньою вилкою WP AER 48. Це вилка з пневматичною пружиною діаметром 48 мм з окремими функціями для кожної ніжки вилки, що означає, що демпфируючі функції знаходяться праворуч, а пневматична пружина - зліва. Ліве перо має двокамерну систему з капсульної повітряним картриджем, що допомагає запобігти втраті тиску повітря. По суті, це означає, що в рідкісному випадку негерметичного зовнішнього ущільнення внутрішній тиск в картриджі утримує мотоцикл в нормальному положенні. Праве перо вилки включає в себе демпфуючий картридж для відповідності вимогам одиночної демпфируючої ніжки і може бути відрегульована відповідно до умов траси і уподобанням водія. (Стиснення зверху, відскік знизу, 30 кліків кожен). У 2019 нові настройки поліпшили характеристики демпфірування, забезпечуючи відмінне відчуття і контроль переднього колеса.
гальмівна система
Високотехнологічні гальма Brembo завжди були стандартним обладнанням на всіх мотоциклах KTM для мотокросу. У поєднанні з легкими хвилястими дисками відома система забезпечує високий рівень ефективності гальмування, дозволяючи обійти конкурентів.
паливний бак
Легкий поліетиленовий бак об'ємом 7 л. Кришка паливного бака має внутрішню різьбу, яка забезпечує легке і герметичне закриття.
КОРПУС ПОВІТРЯНОГО ФІЛЬТРА
Нова повітряна камера на KTM 125 SX-F була повністю перероблена, щоб забезпечити кращу динаміку потоку, і разом з новими підводними трубками, призводить до оптимальної потужності і реакції дросельної заслінки. Незважаючи на очевидні поліпшення продуктивності, новий дизайн також пропонує максимальний захист від забруднення повітряного фільтру. Великий повітряний фільтр Twin-Air встановлений на продуманій жорсткій клітці, яка зводить до мінімуму неправильну установку. Як і в попередніх моделях, обслуговування фільтрів виконується швидко і просто, і для нього не потрібні інструменти - стандартна оригінальна функція KTM.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.