ШАСІ

KTM 350 SX забезпечує неперевершене поєднання спритності і потужності. У 2019 була розроблена нова легка високотехнологічна сталева рама для подальшого поліпшення співвідношення потужності і ваги без шкоди для міцності і довговічності. Вона володіє поліпшеними характеристиками вигину, які гарантують, що мотоцикл вбирає все великі удари, зберігаючи при цьому відмінну маневреність і стабільність на високій швидкості. Шасі також має додаткові інноваційні елементи, такі як підніжки «без бруду» і нові кронштейни для кріплення додаткової композитної захисної пластини. В цілому, кожен елемент шасі сприяє інтуїтивно зрозумілою і високопродуктивною поїздкою.
рама
Як і інші моделі серії SX, рама KTM 350 SX-F виготовлена ​​професійно з труб з хромо-молібденової сталі, отриманих методом гідрообробки. Рама зварена роботом для забезпечення найвищого рівня постійної якості. Жорсткість рами була покращена для більш спритного управління, в той час, як поліпшена енергія з підвіскою забезпечує чудову стійкість на високій швидкості. Рама оснащена підніжками «nodirt» з простої, але ефективної системи самоочищення, яка забезпечує повернення підніжок в початкове положення для повного контролю в будь-яких умовах. На всіх 4-х тактних рамах три нових кронштейна дозволяють встановити опциональную композитну захисну пластину, яка пропонується в програмі KTM PowerParts. Рами серії 2019 SX мають високоміцне порошкове покриття, яке використовується на верстатах KTM Factory, і оснащені стандартними захисними кожухами. Оновлений підрамник на 40 мм довшим і виготовлений з легкого алюмінію. Це забезпечує поліпшену стійкість заднього крила і полегшує переміщення по сидінню.
KTM 350 SX-F оснащений новим моноблоковим литим алюмінієвим маятником. Цей процес виробництва пропонує виняткову міцність при мінімально можливій вазі. Для більш простого і точного обслуговування ланцюга маркування вимірювань видно зверху.
КОЛЕСА
KTM використовує легкі втулки і високоякісні диски Excel на всіх моделях SX, гарантуючи максимальну стабільність і мінімальну вага. Для 2019 року ніпелі з алюмінієвих спиць мають перероблену конструкцію, яка зручно знижує частоту, з якою спиці повинні бути затягнуті. Колеса оснащені новітніми шинами Dunlop Geomax MX 3S, що забезпечують максимальне зчеплення, стійкість, і ефективно передають всю потужність на покриття.
ПЕРЕДНЯ ПІДВІСКА
Всі повнорозмірні моделі SX оснащені надлегкою передньою вилкою WP AER 48. Це вилка з пневматичною пружиною діаметром 48 мм з окремими функціями для кожної ніжки вилки, це означає, що демпфирующие функції знаходяться праворуч, а пневматична пружина - ліваруч. Ліве перо має двокамерну систему з капсульним повітряним картриджем, що допомагає запобігти втраті тиску повітря. По суті, це означає, що в рідкісному випадку негерметичного зовнішнього ущільнення внутрішній тиск в картриджі утримує мотоцикл в нормальному положенні. Пневматична пружина виключно проста у використанні і може регулюватися під будь-яку вагу водія за допомогою одного повітряного клапана і повітряного насоса, який поставляється разом з мотоциклом. Праве перо вилки включає в себе демпфуючий картридж для відповідності вимогам одиночній демпфируючій ніжки і може бути відрегульована відповідно до умов траси і уподобаннями водія. (Стиснення зверху, відскік знизу, 30 кліків кожен). У 2019 нові настройки поліпшили характеристики демпфірування, забезпечуючи відмінне відчуття і контроль переднього кінця.
Всі моделі SX оснащені моно амортизатором DDC, який був розроблений для роботи як єдине ціле з повною архітектурою рами і маятникового важеля, а також системою зчеплення і виделками AER 48. Він оснащений високоякісними механічно обробленими і анодованими компонентами, які додають нотку краси і надають йому привабливість крім просто функціональної необхідності. Внутрішньо, амортизатор містить оновлений головний поршень і нові настройки, які забезпечують поліпшені характеристики демпфірування, ідеально доповнюючи перероблену настройку передньої підвіски. Він повністю налаштовується, включаючи високошвидкісне і низькошвидкісне стиснення, що дозволяє точно налаштувати амортизатор відповідно до переваг будь-якого треку і гонщика.
ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА
Високотехнологічні гальма Brembo завжди були стандартним обладнанням на всіх мотоциклах KTM для мотокросу. У поєднанні з легкими хвилястими дисками відома система забезпечує високий рівень ефективності гальмування, дозволяючи обійти конкурентів.
ПАЛИВНИЙ БАК
Легкий поліетиленовий бак об'ємом 7 л. Кришка паливного бака має внутрішню різьбу, яка забезпечує легке і герметичне закриття.
КОРПУС ПАЛИВНОГО ФІЛЬТРА
Нова повітряна камера на KTM 350 SX-F була повністю перероблена, щоб забезпечити кращу динаміку потоку, і разом з новими підводними трубками призводить до оптимальної потужності і реакції дросельної заслінки. Незважаючи на очевидні поліпшення продуктивності, новий дизайн також пропонує максимальний захист від забруднення повітряного фільтру. Великий повітряний фільтр Twin-Air встановлений на продуманій жорсткоій клітці, яка зводить до мінімуму неправильну установку. Як і в попередніх моделях, обслуговування фільтрів виконується швидко і просто, і для нього не потрібні інструменти - стандартна оригінальна функція KTM.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.