ШАСІ

KTM 450 SX має високий крутний момент і вимагає міцної рами, щоб впоратися з його величезною потужністю. У 2019 була розроблена нова легка високотехнологічна сталева рама для подальшого поліпшення співвідношення потужності і ваги без шкоди для міцності і довговічності. Вона володіє поліпшеними характеристиками вигину, які гарантують, що мотоцикл вбирає всі великі удари, зберігаючи при цьому відмінну маневреність і стабільність на високій швидкості. Шасі також має додаткові інноваційні елементи, такі як підніжки «без бруду» і нові кронштейни для кріплення додаткової композитної захисної пластини. В цілому, кожен елемент шасі сприяє інтуїтивно зрозумілою і високопродуктивною поїздкою.
Рама
Рама на KTM 450 SX-F була розроблена для того, щоб краще витримувати екстремальні навантаження. З цієї причини, поряд з іншою частиною лінійки SX 2019 року, її професійно виготовлені гидроформованниє хромомолібденові сталеві труби зварені роботом для забезпечення найвищого рівня постійної якості і міцності. Підвищена жорсткість рами поліпшує керованість, в той час, як вона розроблена для гармонійної роботи з підвіскою, для підвищення комфорту і кращої стабільності на високій швидкості. Нова рама оснащена підніжками «без бруду», які мають просту, але ефективну систему самоочищення. Це гарантує, що підніжки повертаються в початкове положення, забезпечуючи повний контроль в будь-яких умовах. Всі 4-тактні рами 2019 SX-F оснащені трьома новими кронштейнами для легкої установки додаткової композитної захисної пластини, пропонованої в програмі KTM PowerParts. На 2019 року всі рами SX мають дуже міцне порошкове покриття, як і машини KTM Factory, і поставляються зі стандартними захисними кожухами. Легкий алюмінієвий підрамник на 40 мм довшим, що забезпечує більшу стійкість заднього крила і полегшує переміщення по сидінню.
KTM 450 SX-F оснащений новим цільним маятникових важелем, виготовленим з використанням процесу гравітаційного лиття під тиском. Володіючи винятковою міцністю, необхідною для того, щоб протистояти жорстким умовам мотокросу та жорстокому крутним моментом в 450 куб. Див, він має проріз осі на 5 мм довший, що дає водіям більше можливостей при виборі ідеальної установки колісної бази для будь-яких умов. Це все досягається при мінімально можливій вазі. Відмітки вимірювання ланцюга на маятнику видно зверху для більш простий і точного регулювання.
Колеса
KTM використовує легкі втулки і високоякісні диски Excel на всіх моделях SX, гарантуючи максимальну стабільність і мінімальну вагу. Для 2019 року ніпелі з алюмінієвих спиць мають перероблену конструкцію, яка зручно знижує частоту, з якою спиці повинні бути затягнуті. Колеса оснащені новітніми шинами Dunlop Geomax MX 3S, що забезпечують максимальне зчеплення, стійкість, і ефективно передають всю потужність на покриття.
ПЕРЕДНЯ ПІДВІСКА
Все повнорозмірні моделі SX оснащені надлегкої передньою вилкою WP AER 48. Це вилка з пневматичної пружиною діаметром 48 мм з окремими функціями для кожної ніжки вилки, що означає, що демпфирующие функції знаходяться праворуч, а пневматична пружина - ліворуч. Ліве перо має двокамерну систему з капсульним повітряним картриджем, що допомагає запобігти втраті тиску повітря. По суті, це означає, що в рідкісному випадку негерметичного зовнішнього ущільнення внутрішній тиск в картриджі утримує мотоцикл в нормальному положенні. Пневматична пружина виключно проста у використанні і може регулюватися під будь-яку вагу водія за допомогою одного повітряного клапана і повітряного насоса, який поставляється разом з мотоциклом. Праве перо вилки включає в себе демпфуючий картридж для відповідності вимогам одиночної демпфируючої ніжки і може бути відрегульована відповідно до умов траси і уподобаннями водія. (Стиснення зверху, відскік знизу, 30 кліків кожен). У 2019 нові настройки поліпшили характеристики демпфірування, забезпечуючи відмінне відчуття і контроль переднього кінця.
Всі моделі SX оснащені моно амортизатором DDC, який був розроблений для роботи як єдине ціле з повною архітектурою рами і маятникового важеля, а також системою зчеплення і виделками AER 48. Він оснащений високоякісними механічно обробленими і анодованими компонентами, які додають нотку краси і надають йому привабливість, крім просто функціональної необхідності. Внутрішньо, амортизатор містить оновлений головний поршень і нові настройки, які забезпечують поліпшені характеристики демпфірування, ідеально доповнюючи перероблену настройку передньої підвіски. Він повністю налаштовується, включаючи високошвидкісне і низькошвидкісне стиснення, що дозволяє точно налаштувати амортизатор відповідно до переваг будь-якого треку і гонщика.
ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА
Високотехнологічні гальма Brembo завжди були стандартним обладнанням на всіх мотоциклах KTM для мотокросу. У поєднанні з легкими хвилястими дисками відома система забезпечує високий рівень ефективності гальмування, дозволяючи обійти конкурентів.
ПАЛИВНИЙ БАК
Легкий поліетиленовий бак об'ємом 7 л. Кришка паливного бака має внутрішню різьбу, яка забезпечує легке і герметичне закриття.
КОРПУС ПОВІТРЯНОГО ФІЛЬТРА
Нова повітряна камера на KTM 450 SX-F була повністю перероблена, щоб забезпечити кращу динаміку потоку, і разом з новими підводними трубками, призводить до оптимальної потужності і реакції дросельної заслінки. Незважаючи на очевидні поліпшення продуктивності, новий дизайн також пропонує максимальний захист від забруднення повітряного фільтру. Великий повітряний фільтр Twin-Air встановлений на продуманій жорсткій клітці, яка зводить до мінімуму неправильну установку. Як і в попередніх моделях, обслуговування фільтрів виконується швидко і просто, і для нього не потрібні інструменти - стандартна оригінальна функція KTM.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.