ШАСІ

Велика доза спритності KTM 790 DUKE виникає з його легкого шасі. Він використовує свій компактний двигун в якості структурної і динамічної точки повороту для швидкого реагування, маючи трубчасту сталеву раму, інноваційний литий алюмінієвий підрамник і поворотний важіль, які поєднуються з орієнтованими на продуктивність колесами, гальмами і підвіскою WP.
РАМА
Неймовірні характеристики керованості KTM 790 DUKE засновані на динамічній несучій конструкції трубчастого шасі. Інженери переслідували одну мету, яка полягає в тому, щоб шасі було якомога більш жорстким і компактним для більш крутого повороту і великих кутів нахилу, дозволяючи йому з великою швидкістю долати повороти.
Підрамник виготовлений з литого алюмінію. Ніяких пластикових кришок, ніяких додаткових кронштейнів - все відлито на дві частини, щоб зменшити складність і вагу. Трикутні форми в підрамнику були натхненні гратчастими підрамниками KTM, оскільки це забезпечує міцну і просту конструкцію.
Відлитий під тиском маятник з відкритоими гратами ретельно виготовлені і оптимізовані для забезпечення жорсткості і стійкості, при цьому забезпечуючи чудові характеристики вигину.
КОЛЕСА
KTM 790 DUKE оснащений надзвичайно легкими легкосплавними дисками, виготовленими методом лиття під низьким тиском. Легкі колеса не тільки роблять мотоцикл в цілому легше, але і мінімізують безпружинні маси і момент інерції, що позитивно позначається на керованості і динаміці руху.
Шини MAXXIS Supermaxx ST, встановлені на KTM 790 DUKE, були розроблені спеціально для цього мотоцикла. Завдяки спеціальному складу шини мають зчепленням як у вологих, так і в сухих умовах, і забезпечують баланс між спортивностью, і повсякденній їздовій здатності, пропонуючи водієві стабільну їзду і чудовий запас зносу шин.

ПІДВІСКА

Перевернута вилка 43 мм з відкритим картриджем від WP Suspension надає Вам характеристики, небачені в цьому сегменті. Вилка використовує технологію поділу функцій, що означає, що стиснення і демпфірування відбою мають місце в окремих гілках вилки, що дозволяє краще налаштувати її поведінку. Пружини вилки є прогресивними, забезпечуючи плавну роботу протягом всього ходу вилки; м'який для початкового ходу і жорсткіше вниз по ходу, щоб не допустити падіння.
Задня підвіска - це сучасний, ударостійкий WP амортизатор з прогресивною пружиною і регулюванням попереднього навантаження. Це забезпечує максимальне зчеплення при атаці звивистого асфальту.
Цей надійний і чутливий рульовий демпфер WP був налаштований так, щоб дати водієві максимальний зворотний зв'язок, зберігаючи при цьому переднє колесо стабільним по нерівномірному асфальту.
Жорсткість потрійного затиску з литого алюмінію була відрегульована так, щоб відповідати гнучкості вилки, забезпечуючи спортивну керованість і чудовий зворотний зв'язок. Продумана конструкція потрійних затискачів і затискачів керма означає, що для цього ідеального стану для катання можливі чотири різних положення керма.
ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА
Максимальне гальмування на передньому колесі KTM 790 DUKE забезпечується двома радіально встановленими чотирипоршневими фіксованими супортами і двома дисками по 300 мм. Відстань між важелем ручного гальма і кермом регулюється таким чином, щоб важіль був легко доступний для кожного водія. Переднє гальмо отримує ефективну підтримку від дискового гальма на задньому колесі, яке має один диск і плаваючий супорт з одним поршнем. Вся ця гальмівна здатність підтримується ABS KTM Cornering.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.