Двигун і випуск

Сучасний одноциліндровий двигун KTM 200 DUKE з двома верхніми розподільними валами підкреслює той факт, що динаміт поставляється в невеликих упаковках. Завдяки потужності 16 кВт (26 к.с.) і сухої ваги всього 134 кг, ви отримаєте задоволення від швидкої їзди.
Двигун
Приводиться в дію потужний одноциліндровий двигун, KTM 200 DUKE забезпечує не тільки прискорення, але і повсякденну керованість. Володіючи потужністю 19 кВт (26 к.с.), це найпотужніший 4-тактний варіант в своєму класі. Завдяки оновленій повітряній коробці і вихлопу, він відповідає найвищим стандартам за рівнем шуму, забезпечуючи при цьому максимальну продуктивність.
ГОЛОВКА ЦИЛІНДРА
Як і 1290 SUPER DUKE R, чотири клапани в голівці циліндрів KTM 200 DUKE приводяться в дію двома верхніми розподільними валами і надтвердими штовхачами з карбоновим покриттям. Результатом є наднадійний, довговічний двигун, який виробляє потужність наступного рівня.
ВСПРИСК
Складна конструкція двигуна, сучасна електронна система уприскування і шестиступінчаста коробка передач з малим передавальним відношенням не тільки допомагають KTM 200 DUKE досягати характеристик з поворотним кулаком, а й надзвичайно низькими витратами палива. У той же час, завдяки регульованому каталітичному нейтралізатору, він виробляє мінімальні викиди, навіть при русі на повному газу.
ВИХЛОП
Легка і точна вихлопна система KTM 200 DUKE складається з бічної вихлопної труби, сполучної труби і глушника. Трикамерний глушник був розташований близько до загального центру тяжіння мотоцикла, покращуючи баланс і керованість, а також забезпечуючи плавну, миттєву і схожу на звіра силу. О, та це виглядає чертовски злим.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.