
300 EXC TPI SIX DAYS
300 EXC TPI SIX DAYS
ДВИГУН ТА ВИПУСК
KTM дійсно розуміє природу хардкорної їзди по бездоріжжю і розробив складний 2-тактний двигун, щоб підкорити виснажливу динаміку спорту. Володіючи найпередовішими технологіями, а також витонченою, специфічною для ендуро потужністю і крутним моментом, ці легкі і довговічні двотактні силові агрегати залишаються двигунами вибору для самих екстремальних випробувань на бездоріжжі.
ДВИГУН

ЦИЛІНДР
Циліндр KTM 300 EXC TPI має отвір 72 мм і оснащений складним силовим клапаном, який забезпечує дійсно плавні і контрольовані характеристики пот...
Циліндр KTM 300 EXC TPI має отвір 72 мм і оснащений складним силовим клапаном, який забезпечує дійсно плавні і контрольовані характеристики потужності. Для застосування EFI циліндр має два бічних купола, які утримують паливні інжектори, що подають паливо в задні порти перенесення. Подальші уприскування гарантують відмінне розпорошення палива з висхідним повітрям. Таким чином, втрата незгорілого палива мінімальна для менших викидів, більш ефективного згорання і зменшеної витрати палива. Маленька трубка в задній частині циліндра з'єднана з датчиком тиску на впуску, який передає дані про тиск у блок управління.

КАРТЕР ТА КРИШКА ДВИГУНА
Конструкція литих картерів забезпечує мінімальну вагу і дуже централізовану конфігурацію вала. Це робить двигун коротким і компактним, сприяючи...
Конструкція литих картерів забезпечує мінімальну вагу і дуже централізовану конфігурацію вала. Це робить двигун коротким і компактним, сприяючи ефективній централізації мас. Кришки двигуна також мають міцну структуру поверхні, яка зменшує знос, викликаний чоботами водія.

ТРАНСМІСІЯ
Надійна 6-ступінчаста коробка передач має спеціальну обробку поверхні на 2-й, 3-й і 4-й передачах для забезпечення надійної роботи при максималь...
Надійна 6-ступінчаста коробка передач має спеціальну обробку поверхні на 2-й, 3-й і 4-й передачах для забезпечення надійної роботи при максимальних силових навантаженнях. Удосконалена конструкція важеля перемикання передач «No Dirt» запобігає заклинювання шарніра важеля і гарантує точне перемикання навіть в найбрудніших умовах.

ЦИЛІНДР ТА ПОРШЕНЬ
Всередині циліндра з діаметром отвору 78 мм стукає надійний поршень коробчатого типу виробництва CP. Його геометрія коронки ідеально адаптована...
Всередині циліндра з діаметром отвору 78 мм стукає надійний поршень коробчатого типу виробництва CP. Його геометрія коронки ідеально адаптована до камери згорання з високим ступенем стиснення (12,8: 1), де її жорстка конструкція і мала вага максимально підвищують продуктивність. Завдяки низьким коливальним масам, двигун вільно обертається з великою кількістю потужності.

СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ДВИГУНОМ
Система управління двигуном (EMS) моделей TPI має блок управління, розташований під сидінням. Блок управління визначає момент запалювання і кіль...
Система управління двигуном (EMS) моделей TPI має блок управління, розташований під сидінням. Блок управління визначає момент запалювання і кількість палива, що впорскується на основі декількох показань датчика, таких як тиск повітря на впуску і навколишньому повітрі, положення дросельної заслінки, температура масла і води. Завдяки висотної і температурної компенсації водієві більше не потрібно турбуватися.

БАЛАНСУВАЛЬНИЙ ВАЛ
Попрощайтеся з затерплими ногами і руками. Така конструкція двигуна дозволяє використовувати бічний балансовий вал, щоб звести вібрації до мінім...
Попрощайтеся з затерплими ногами і руками. Така конструкція двигуна дозволяє використовувати бічний балансовий вал, щоб звести вібрації до мінімуму. Ви знаєте, що це означає: більше комфорту, менше втоми, більше посмішок.

ЗЧЕПЛЕННЯ
KTM 300 EXC TPI використовує розроблену KTM муфту DDS (сталь з демпфірованною мембраною) зі зносостійким сталевим кошиком, надзвичайно жароміцн...
KTM 300 EXC TPI використовує розроблену KTM муфту DDS (сталь з демпфірованною мембраною) зі зносостійким сталевим кошиком, надзвичайно жароміцними дисками зчеплення і вкладишами з азотированої сталі. У цій продуманій конструкції замість звичайних спіральних пружин використовується мембранна пружина, що значно полегшує роботу зчеплення. Діафрагмова пружина також залишає достатньо місця для системи демпфірування, яка буде вбудована в маточину зчеплення.

МАСЛЯНИЙ НАСОС
Попереднє змішування двухтактного палива залишається в минулому для власників KTM EXC TPI. Електронний масляний насос подає масло з масляного ба...
Попереднє змішування двухтактного палива залишається в минулому для власників KTM EXC TPI. Електронний масляний насос подає масло з масляного бака через корпус дросельної заслінки в повітрозабірник двигуна і забезпечує ідеальну паливно-масляну суміш при будь-яких умовах і частоті обертання двигуна. Система, яка знижує до 50% диму з вихлопної системи в порівнянні з моделями карбюраторів, управляється блоком управління на основі оборотів двигуна і навантаження, вимірюваною TPS (датчиком положення дросельної заслінки). Ємності масла приблизно 0,7 літра достатньо для 5-6 заправок, що дає Вам більше часу на поїздку, менше часу на виміри.

корпус дросельної заслінки
Двигун TPI оснащений 39-міліметровим корпусом дросельної заслінки виробництва Dell`Orto. Повітряний потік регулюється дросельною заслінкою, з'єд...
Двигун TPI оснащений 39-міліметровим корпусом дросельної заслінки виробництва Dell`Orto. Повітряний потік регулюється дросельною заслінкою, з'єднаною подвійним тросовим дросельним кулачком, яким керує вузол дросельної заслінки керма. Датчик положення дросельної заслінки передає дані про витрату повітря на блок управління, а гвинт байпасу дозволяє регулювати швидкість холостого ходу. Пристрій холодного запуску також відкриває байпас, що подає більше повітря. Через вхідну масляну трубку, масло, що подається з масляного насоса, змішується з вступником повітрям для змащення підшипників колінчастого вала, циліндра / поршня і т. п.

СИСТЕМА ОХОЛОДЖЕННЯ
Перевірена система охолодження KTM направляє охолоджуючу рідину від головки циліндра, через раму безпосередньо до алюмінієвих радіаторів виробництва WP. Завдяки оптимізованої швидкості внутрішньої циркуляції і примусової вентиляції, розрахованої по CFD, система володіє чудовою ефективністю. Крім того, захист радіатора покращує відведення тепла, особливо в бруді. Вона також вбудована в передню частину кожухів, для захисту радіаторів при аварії.
СИСТЕМА ОХОЛОДЖЕННЯ
Перевірена система охолодження KTM направляє охолоджуючу рідину від головки циліндра, через раму безпосередньо до алюмінієвих радіаторів виробництва WP. Завдяки оптимізованої швидкості внутрішньої циркуляції і примусової вентиляції, розрахованої по CFD, система володіє чудовою ефективністю. Крім того, захист радіатора покращує відведення тепла, особливо в бруді. Вона також вбудована в передню частину кожухів, для захисту радіаторів при аварії.