ДВИГУН ТА ВИПУСК

Коли справа доходить до самих крутих підйомів або суглинку на дорозі, 4-тактний Enduro КТМ справляється швидше, ніж будь-коли. Їх легкий і компактний дизайн забезпечує моторну маневреність в більш вузьких секціях, а також забезпечує неймовірний ендуро-специфічний крутний момент для підкорення наступного скелястого пагорба з такою ж легкістю.

ДВИГУН

Центральним елементом компактного двигуна DOHC є ця головка циліндра. Вона оснащена легкими здвоєними распредвалами з оптимізованими фрикційними штовхачами, що володіють твердим DLC-покриттям. Чотири полегшених титанових клапана і порти з високою пропускною спроможністю максимізують швидкість потоку для оптимального діапазону потужності і видатної продуктивності в усьому, здавалося б, нескінченному діапазоні оборотів в 12 800 об / хв. Два бічних упору дозволяють ефективно закріпити двигун на рамі і знизити вібрацію.
Колінчастий вал KTM 350 EXC-F використовує короткий шатун, що робить його компактним і легким, в цілому, двигуном з швидкою передачею потужності. Нерухомий великий (нижній) кінцевий підшипник з двома посиленими вкладишами встановлений безпосередньо на шатун. Така конструкція необхідна для надзвичайно високих обертів двигуна і неперевершеною потужності цього двигуна об'ємом 350 куб. см, а також для збільшення терміну служби двигуна при тривалих інтервалах обслуговування колінчастого вала.
Конструкція картера двигуна, відлитого під тиском, дозволяє централізовано конфігурувати вал, переміщаючи його близько до центру тяжіння мотоцикла. Кришки двигуна мають вдосконалену структуру поверхні, щоб зменшити знос, викликаний чоботами водія.
Двигун оснащений точної 6-ступінчастою коробкою передач Enduro з надійним перемиканням передач завдяки спеціальному покриттю з низьким коефіцієнтом тертя на вилках перемикання. Удосконалена конструкція важеля перемикання передач «No Dirt» запобігає накопиченню бруду для безаварійних поїздок. Всі 4-тактний двигун KTM оснащені датчиком положення, який синхронізує криву потужності для кожної передачі.
Сучасна система управління двигуном Keihin з електронним уприскуванням палива має корпус дросельної заслінки діаметром 42 мм. Завдяки унікальному положенню інжектора реакція двигуна надає абсолютно нового значення слову «миттєвий». Окремі контури для холодного пуску і холостого ходу полегшують регулювання на місці. Відіжміть дросель назад, коли двигун прогрівся і режим холодного запуску відключився.
Всередині циліндра з діаметром 78 мм працює надійний поршень коробчатого типу виробництва CP. Його геометрія коронки ідеально підходить для камери згорання з високим ступенем стиснення (12,8: 1), де її жорстка конструкція і мала вага максимально підвищують продуктивність. Завдяки низьким коливальним масам, двигун вільно обертається з великою потужністю.
Для врівноваження масових сил в двигуні використовується багатофункціональний балансовий вал, який також надає руху водяний насос і ланцюг приводу ГРМ.
KTM 350 EXC-F використовує розроблену KTM муфту DDS (сталь з демпфірованного мембраною) зі зносостійким сталевим кошиком і надзвичайно жароміцними дисками зчеплення і гільзами з азотированої сталі. У цій продуманій конструкції замість звичайних гвинтових пружин використовується мембранна пружина, що значно полегшує роботу зчеплення. Діафрагмова пружина також залишає достатньо місця для системи демпфірування, яка буде вбудована в маточине зчеплення. Мета тяга і довговічність. Легка робота і високі можливості управління є стандартними з цієї гідравлічною муфтою з приводом Brembo.
KTM 350 EXC-F в стандартній комплектації оснащений унікальним електронним стартером, що є явною перевагою, коли справа доходить до запуску в самий розпал битви. Потужний стартер виробництва Mitsuba знову і знову буде запускатися натисканням кнопки. Навіть в екстремальних умовах завдяки більш теплостійкість ущільнювача кільця.
СИСТЕМА ОХОЛОДЖЕННЯ
Перевірена система охолодження KTM направляє охолоджуючу рідину від головки циліндра через трикутник рами безпосередньо до алюмінієвих радіаторів виробництва WP. Завдяки оптимізованому потоку внутрішньої циркуляції і вентиляції, розрахованої по CFD, система є надзвичайно ефективною. Крім того, протектори радіатора покращують відведення тепла. Особливо в бруді. Вони також вбудовані в передню частину кожухів для захисту радіаторів при аварії.
ВИХЛОПНА СИСТЕМА
Обмеження по шуму є реальною проблемою для кожного виробника. Тому KTM доклала чимало зусиль для розробки своїх вихлопних систем. Всі 4-тактний двигун оснащені коротким глушником, встановленим якомога ближче до двигуна. Це означає більшу потужність, додаткову централізацію маси і кращу керованість. Удосконалена внутрішня конструкція знижує рівень шуму, достатній для безпечного сидіння нижче межі шуму, і в той же час забезпечує відгук двигуна і характеристики, очікувані від KTM.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.