ДВИГУН ТА ВИПУСК

Для підкорення найкрутіших підйомів або проходження складних поворотів, KTM винайшов лінійку складних 4-тактних ДВС для Enduro. Їх легка і компактна конструкція забезпечує моторну маневреність у вузьких зонах, а також забезпечує неймовірний крутний момент для підкорення наступного скелястого пагорба з величезною легкістю.
ДВИГУН
KTM 500 EXC-F новаторський з точки зору величезного крутного моменту і вихідної потужності, але найважливіше що він легкий і компактний. Ця позашляхова ракета має найлегший одноциліндровий двигун з паливним уприскуванням на 500 куб. см. Він не просто так зветься "лідером серед ендуро".
Верхній розподільний вал управляє впуском і випуском через оптимізовані порти, в той час як ультрасучасна камера згорання і водяна сорочка створюють неймовірну потужність при управлінні теплом. Чотири клапана двигуна спираються на надзвичайно жорсткі коромисла. Подвійні бічні кронштейни фіксують двигун на рамі і зменшують вібрації.
Колінчастий вал KTM 500 EXC-F використовує короткий шатун, що робить його компактним і легким двигуном з миттєвою передачею потужності. Нерухомий великий колінчастий підшипник з двома вставленими в корпус вкладишами підшипника передає силу безпосередньо на шатун. Необхідна подача масла для цього підшипника забезпечується мастилом двигуна під тиском. Ця конструкція є найкращою з точки зору інтервалу обслуговування колінчастого вала.
Картер та кришка двигуна
Конструкція литих картерів забезпечує мінімальну вагу і дуже централізовану конфігурацію вала. Це робить двигун коротким і компактним, сприяючи ефективній централізації мас. Кришки двигуна також мають міцну структуру поверхні, яка зменшує знос, викликаний чоботами водія. Таким чином, Ваш EXC-F буде в чудовому стані набагато довше.
Надійна 6-ступінчаста коробка передач має спеціальну обробку поверхні на 2-й, 3-й і 4-й передачах для забезпечення надійної роботи при максимальних силових навантаженнях. Удосконалена конструкція важеля перемикання передач «No Dirt» запобігає заклинювання шарніра важеля і гарантує точне перемикання навіть в найбрудніших умовах. Всі 4-тактний двигун EXC-F оснащені датчиком положення включеної передачі для відображення включеної передачі.
СИСТЕМА УПРАВЛЕННЯ ДВИГУНОМ
Сучасна система управління двигуном Keihin з електронним уприскуванням палива має сопло дросельної заслінки діаметром 42 мм. Завдяки унікальному положенню інжектора реакція двигуна надає абсолютно нового значення слову «миттєвий». Окремі контури для холодного запуску і холостого ходу полегшують регулювання на місці. Посуньте дросель назад, коли двигун прогрівся і режим холодного запуску відключиться
ЦИЛІНДР ТА ПОРШЕНЬ
Усередині циліндра з отвором 95 мм працює кований поршень «box-type» зі надлегким поршневим пальцем. Його геометрія коронки ідеально адаптована до камери згоряння, де його жорстка структура і легка вага, сяють. Завдяки низьким коливальним масам двигун настільки ж плавний, наскільки і потужний.
Для врівноваження масових сил, в двигуні KTM 500 EXC-F використовується багатофункціональний балансувальний вал, встановлений збоку, який одночасно приводить в рух водяний насос. Він був збалансований до досконалості, зводячи рівні вібрації до мінімуму, навіть при максимальних навантаженнях.
KTM 500 EXC-F використовує розроблену KTM муфту DDS (сталь з демпфірованного мембраною) з зносостійким сталевим кошиком і надзвичайно жароміцних дисками зчеплення і гільзами з азотированої сталі. У цій продуманій конструкції замість звичайних спіральних пружин використовується мембранна пружина, що значно полегшує роботу зчеплення. Мембранна пружина також залишає достатньо місця для системи демпфірування, яка буде вбудована в маточине зчеплення. На виході маємо: збільшену тягу, велику довговічність і неймовірно легке натиснення ручки зчеплення (1 пальцем). З цим гідравлічним зчепленням і приводом Brembo, управління мотоциклом виходить на абсолютно новий рівень.
Електростартер
KTM 500 EXC-F в стандартній комплектації оснащений унікальним електростартером, що дасть Вам величезну перевагу, як на старті гонки, так і в будь-який її момент. Потужний стартер і надійна літій-іонна батарея будуть раз по раз запускати Ваші 500 кубиків натисканням кнопки. Для того, щоб знизити вагу до мінімуму, була прибрана система кік-стартера. Якщо ж Ви захочете його поставити, без проблем, просто замовте такий комплект в KTM PowerParts, і насолоджуйтеся стрибками на Кіке.
Система охолодження
Перевірена система охолодження KTM направляє охолоджуючу рідину від головки циліндра, через раму безпосередньо до алюмінієвих радіаторів виробництва WP. Завдяки оптимізованої швидкості внутрішньої циркуляції і примусової вентиляції, розрахованої по CFD, система володіє чудовою ефективністю. Крім того, захист радіатора покращує відведення тепла, особливо в бруді. Вона також вбудована в передню частину кожухів, для захисту радіаторів при аварії.
Вихлопна система
Обмеження по шуму є реальною проблемою для кожного виробника. Тому KTM доклала чимало зусиль для розробки своїх вихлопних систем. Всі 4-тактний двигун оснащені коротким високоякісним алюмінієвим глушником, встановленим якомога ближче до двигуна. Це означає більшу потужність, додаткову централізацію маси і кращу керованість. Удосконалена внутрішня конструкція знижує рівень шуму настільки, щоб залишатися в межах дозволеного рівня і в той же час забезпечувати відгук двигуна і продуктивність, очікувані від KTM.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.