
500 EXC-F
500 EXC-F
ДВИГУН ТА ВИПУСК
Для підкорення найкрутіших підйомів або проходження складних поворотів, KTM винайшов лінійку складних 4-тактних ДВС для Enduro. Їх легка і компактна конструкція забезпечує моторну маневреність у вузьких зонах, а також забезпечує неймовірний крутний момент для підкорення наступного скелястого пагорба з величезною легкістю.

ДВИГУН
Потужність і крутний момент
KTM 500 EXC-F новаторський з точки зору величезного крутного моменту і вихідної потужності, але найважливіше що він легкий і компактний. Ця позашляхова ракета має найлегший одноциліндровий двигун з паливним уприскуванням на 500 куб. см. Він не просто так зветься "лідером серед ендуро".
ДВИГУН
KTM 500 EXC-F новаторський з точки зору величезного крутного моменту і вихідної потужності, але найважливіше що він легкий і компактний. Ця позашляхова ракета має найлегший одноциліндровий двигун з паливним уприскуванням на 500 куб. см. Він не просто так зветься "лідером серед ендуро".

Головка циліндра
Верхній розподільний вал управляє впуском і випуском через оптимізовані порти, в той час як ультрасучасна камера згорання і водяна сорочка створ...
Верхній розподільний вал управляє впуском і випуском через оптимізовані порти, в той час як ультрасучасна камера згорання і водяна сорочка створюють неймовірну потужність при управлінні теплом. Чотири клапана двигуна спираються на надзвичайно жорсткі коромисла. Подвійні бічні кронштейни фіксують двигун на рамі і зменшують вібрації.

колінчастий вал
Колінчастий вал KTM 500 EXC-F використовує короткий шатун, що робить його компактним і легким двигуном з миттєвою передачею потужності. Нерухоми...
Колінчастий вал KTM 500 EXC-F використовує короткий шатун, що робить його компактним і легким двигуном з миттєвою передачею потужності. Нерухомий великий колінчастий підшипник з двома вставленими в корпус вкладишами підшипника передає силу безпосередньо на шатун. Необхідна подача масла для цього підшипника забезпечується мастилом двигуна під тиском. Ця конструкція є найкращою з точки зору інтервалу обслуговування колінчастого вала.

Картер та кришка двигуна
Конструкція литих картерів забезпечує мінімальну вагу і дуже централізовану конфігурацію вала. Це робить двигун коротким і компактним, сприяючи...
Картер та кришка двигуна
Конструкція литих картерів забезпечує мінімальну вагу і дуже централізовану конфігурацію вала. Це робить двигун коротким і компактним, сприяючи ефективній централізації мас. Кришки двигуна також мають міцну структуру поверхні, яка зменшує знос, викликаний чоботами водія. Таким чином, Ваш EXC-F буде в чудовому стані набагато довше.

Трансмісія
Надійна 6-ступінчаста коробка передач має спеціальну обробку поверхні на 2-й, 3-й і 4-й передачах для забезпечення надійної роботи при максималь...
Надійна 6-ступінчаста коробка передач має спеціальну обробку поверхні на 2-й, 3-й і 4-й передачах для забезпечення надійної роботи при максимальних силових навантаженнях. Удосконалена конструкція важеля перемикання передач «No Dirt» запобігає заклинювання шарніра важеля і гарантує точне перемикання навіть в найбрудніших умовах. Всі 4-тактний двигун EXC-F оснащені датчиком положення включеної передачі для відображення включеної передачі.

СИСТЕМА УПРАВЛЕННЯ ДВИГУНОМ
Сучасна система управління двигуном Keihin з електронним уприскуванням палива має сопло дросельної заслінки діаметром 42 мм. Завдяки унікальном...
СИСТЕМА УПРАВЛЕННЯ ДВИГУНОМ
Сучасна система управління двигуном Keihin з електронним уприскуванням палива має сопло дросельної заслінки діаметром 42 мм. Завдяки унікальному положенню інжектора реакція двигуна надає абсолютно нового значення слову «миттєвий». Окремі контури для холодного запуску і холостого ходу полегшують регулювання на місці. Посуньте дросель назад, коли двигун прогрівся і режим холодного запуску відключиться

ЦИЛІНДР ТА ПОРШЕНЬ
Усередині циліндра з отвором 95 мм працює кований поршень «box-type» зі надлегким поршневим пальцем. Його геометрія коронки ідеально адаптована...
ЦИЛІНДР ТА ПОРШЕНЬ
Усередині циліндра з отвором 95 мм працює кований поршень «box-type» зі надлегким поршневим пальцем. Його геометрія коронки ідеально адаптована до камери згоряння, де його жорстка структура і легка вага, сяють. Завдяки низьким коливальним масам двигун настільки ж плавний, наскільки і потужний.

Балансувальний вал
Для врівноваження масових сил, в двигуні KTM 500 EXC-F використовується багатофункціональний балансувальний вал, встановлений збоку, який одноча...
Для врівноваження масових сил, в двигуні KTM 500 EXC-F використовується багатофункціональний балансувальний вал, встановлений збоку, який одночасно приводить в рух водяний насос. Він був збалансований до досконалості, зводячи рівні вібрації до мінімуму, навіть при максимальних навантаженнях.

Зчеплення
KTM 500 EXC-F використовує розроблену KTM муфту DDS (сталь з демпфірованного мембраною) з зносостійким сталевим кошиком і надзвичайно жароміцни...
KTM 500 EXC-F використовує розроблену KTM муфту DDS (сталь з демпфірованного мембраною) з зносостійким сталевим кошиком і надзвичайно жароміцних дисками зчеплення і гільзами з азотированої сталі. У цій продуманій конструкції замість звичайних спіральних пружин використовується мембранна пружина, що значно полегшує роботу зчеплення. Мембранна пружина також залишає достатньо місця для системи демпфірування, яка буде вбудована в маточине зчеплення. На виході маємо: збільшену тягу, велику довговічність і неймовірно легке натиснення ручки зчеплення (1 пальцем). З цим гідравлічним зчепленням і приводом Brembo, управління мотоциклом виходить на абсолютно новий рівень.

Електростартер
KTM 500 EXC-F в стандартній комплектації оснащений унікальним електростартером, що дасть Вам величезну перевагу, як на старті гонки, так і в буд...
Електростартер
KTM 500 EXC-F в стандартній комплектації оснащений унікальним електростартером, що дасть Вам величезну перевагу, як на старті гонки, так і в будь-який її момент. Потужний стартер і надійна літій-іонна батарея будуть раз по раз запускати Ваші 500 кубиків натисканням кнопки. Для того, щоб знизити вагу до мінімуму, була прибрана система кік-стартера. Якщо ж Ви захочете його поставити, без проблем, просто замовте такий комплект в KTM PowerParts, і насолоджуйтеся стрибками на Кіке.

Система охолодження
Завжди гарячий, але ніколи не перегрітий
Перевірена система охолодження KTM направляє охолоджуючу рідину від головки циліндра, через раму безпосередньо до алюмінієвих радіаторів виробництва WP. Завдяки оптимізованої швидкості внутрішньої циркуляції і примусової вентиляції, розрахованої по CFD, система володіє чудовою ефективністю. Крім того, захист радіатора покращує відведення тепла, особливо в бруді. Вона також вбудована в передню частину кожухів, для захисту радіаторів при аварії.
Система охолодження
Перевірена система охолодження KTM направляє охолоджуючу рідину від головки циліндра, через раму безпосередньо до алюмінієвих радіаторів виробництва WP. Завдяки оптимізованої швидкості внутрішньої циркуляції і примусової вентиляції, розрахованої по CFD, система володіє чудовою ефективністю. Крім того, захист радіатора покращує відведення тепла, особливо в бруді. Вона також вбудована в передню частину кожухів, для захисту радіаторів при аварії.

Вихлопна система
Прекрасно налаштований
Обмеження по шуму є реальною проблемою для кожного виробника. Тому KTM доклала чимало зусиль для розробки своїх вихлопних систем. Всі 4-тактний двигун оснащені коротким високоякісним алюмінієвим глушником, встановленим якомога ближче до двигуна. Це означає більшу потужність, додаткову централізацію маси і кращу керованість. Удосконалена внутрішня конструкція знижує рівень шуму настільки, щоб залишатися в межах дозволеного рівня і в той же час забезпечувати відгук двигуна і продуктивність, очікувані від KTM.
Вихлопна система
Обмеження по шуму є реальною проблемою для кожного виробника. Тому KTM доклала чимало зусиль для розробки своїх вихлопних систем. Всі 4-тактний двигун оснащені коротким високоякісним алюмінієвим глушником, встановленим якомога ближче до двигуна. Це означає більшу потужність, додаткову централізацію маси і кращу керованість. Удосконалена внутрішня конструкція знижує рівень шуму настільки, щоб залишатися в межах дозволеного рівня і в той же час забезпечувати відгук двигуна і продуктивність, очікувані від KTM.