ДВИГУН ТА ВИПУСК

З KTM 390 DUKE Ви відчуваєте себе як вдома. Його сучасний одноциліндровий двигун з двома верхніми розподільчими ідеально налаштований для того, щоб підкорювати кожен поворот, який Ви робите, - з обертовим моментом, який утримує лінію, і швидким відгуком на постріл в наступний поворот.
ДВИГУН
Двигун KTM 390 DUKE володіє не тільки крутним моментом, а й хорошими манерами в повсякденному використанні, і все це з видатною економією палива. Цей легкий, компактний двигун дійсно володіє неперевершеними характеристиками, а його потужність 32 кВт (44 к.с.) - один з найпотужніших варіантів для гонщиків А2. Завдяки оригінальній конструкції повітрозабірника і ретельної системі уприскування палива, KTM 390 DUKE готовий і чекає, щоб атакувати вулиці і траси.
Маятникова муфта розмикається не тільки при занадто високому зворотному моменті двигуна, але і при відкритті дросельної заслінки. Перший з них запобігає вібрації заднього колеса при різкому гальмуванні або уповільненні - і дає колесу лише невелике гальмо для контрольованого ковзання заднього колеса. Останнє дозволяє тягнути і контролювати зчеплення одним натисканням кнопки - заощаджуючи енергію і пропонуючи більший контроль.
Це гарантія плавної реакції дроселя, а не просто відсутність троса газу. Сигнал KTM 390 DUKE по дротах забезпечує ідеальну подачу легкодоступного крутного моменту. Він також в електронному вигляді переводить команди ручки газу водія в положення дросельної заслінки, що ідеально підходять для умов їзди, що робить цей мотоцикл ідеальним як для дорожнього, так і для спортивного катання.
Як і 1290 SUPER DUKE R, чотири клапани в голівці блоку циліндрів KTM 390 DUKE приводяться в дію двома верхніми розподільними валами і надтвердими штовхачами з карбоновим покриттям. Результатом є наднадійний, довговічний двигун, який виробляє потужність наступного рівня.
Складна конструкція двигуна, сучасна електронна система уприскування і шестиступінчаста коробка передач з малим передавальним відношенням не тільки допомагають KTM 390 DUKE в досягненні характеристик снаряда, а й надзвичайно низькій витраті палива. У той же час, завдяки регульованням каталітичного нейтралізатора, він виробляє мінімальні викиди, навіть при русі на повному газу.
вихлопна система
Легка і прецизійна вихлопна система KTM 390 DUKE складається з бічної вихлопної труби, сполучної труби і глушника. Трикамерний глушник був розташований близько до загального центру тяжіння мотоцикла, покращуючи баланс і керованість, а також забезпечуючи плавну і миттєву силу.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.